Onko tietäjiä?
Voit skipata tämän keskustelun, jos ei ole varmaa tietoa asiasta.
Asukkaalla on lääkärin lupa rajoitustoimenpiteenä käyttää öisin hygieniahaalaria ulosteella sotkemisen takia.
Kysymys: Pitääkö asukkaan itse kustantaa kyseinen haalari vai onko se ns. lääkinnällinen laite, jonka saa hyvinvointialueen kustantamana?
Hygieniahaalari tehostetussa palveluasumisessa
Anonyymi-ap
2
691
Vastaukset
- Anonyymi
Minun ymmärtääkseni hygieniahaalari kuuluu potilasvaatetukseen ja on siten verrannollinen sairaalan asusteisiin. Mutta jos asukas asuu hoivakodissa jossa muutoinkin käytetään omia vaatteita niin hygieniahaalari kuuluu asukkaan itse ostaa tai omainen, edunvalvoja hoitaa. Yleensä omainen ostaa. Ja asukas maksaa. Hyväolla ainakin kaksi tai kolme jotta n sitten aina yksi jos toinen on pesussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897