Ylittääkö kukaan Marskin saavutuksia

Anonyymi-ap

lahtarina? Ajat oli toiset ja köyhiä lahdattiin ampumalla. Nyt ollaan sivistyneitä ja lahdataan poistamalla tuet. Voiko Orpon lahtarihallitus ylittää Marskin luvut menehtyneiden määrässä?

125

836

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt taotaan Riikan ja Petterin voimin ennätyksiä.

      • Anonyymi

        ” Nyt taotaan Riikan ja Petterin voimin ennätyksiä.”

        Mitä ihmeen ”ennätyksiä”?

        Asia on perin yksinkertainen! Meillä oli huhtikuussa 2023 Eduskuntavaalit, joiden tuloksena syntyi maan hallitus. Hallitus säätää lakeja, jotka Eduskunta hyväksyy jos hyväksyy! Niin demokratia toimii Suomessa!

        Kansa ei valitse SAK:n johtoa eikä se liioin säätele lakeja! Ei työntekoa koskeviin lakkoihin puututa millään tavalla! Ainoastaan poliittisia lakkoja säädellään samaan kuin muissakin Pohjoismaissa!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­y­­m­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mannerheim oli Suomen sodan ajan ylipäällikkö sekä Talvi- että Jatkosodassa!

      Suomi ei voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa voinut niitä sotia voittaa!

      Todellisuudessa marski johdatteli Suomen kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa meidät sodasta eroon vapaana, itsenäisenä ja demokraattisena maana!

    • Anonyymi

      Mannerheim muistetaan nykyään lähinnä Haminan kadettikoulun aikaisista homosteluistaan.

      • Anonyymi

        Sellaisia kuvittelee tapahtuneen vain Suomeen pesiytynyt etninen venäläinen homppeli-Tiltu!

        Me suomalaiset sen sijaan muistamme, että Mannerheim oli Suomen sodan ajan ylipäällikkö sekä Talvi- että Jatkosodassa!

        Suomi ei voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa voinut niitä sotia voittaa!

        Todellisuudessa marski johdatteli Suomen kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa meidät sodasta eroon vapaana, itsenäisenä ja demokraattisena maana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia kuvittelee tapahtuneen vain Suomeen pesiytynyt etninen venäläinen homppeli-Tiltu!

        Me suomalaiset sen sijaan muistamme, että Mannerheim oli Suomen sodan ajan ylipäällikkö sekä Talvi- että Jatkosodassa!

        Suomi ei voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa voinut niitä sotia voittaa!

        Todellisuudessa marski johdatteli Suomen kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa meidät sodasta eroon vapaana, itsenäisenä ja demokraattisena maana!

        Mannerheimin ansiosta Suomessa oli homo armeijan ylipäällikkönä ja presidenttinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia kuvittelee tapahtuneen vain Suomeen pesiytynyt etninen venäläinen homppeli-Tiltu!

        Me suomalaiset sen sijaan muistamme, että Mannerheim oli Suomen sodan ajan ylipäällikkö sekä Talvi- että Jatkosodassa!

        Suomi ei voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa voinut niitä sotia voittaa!

        Todellisuudessa marski johdatteli Suomen kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa meidät sodasta eroon vapaana, itsenäisenä ja demokraattisena maana!

        Ei pidä unohtaa, että Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin ansiosta Suomessa oli homo armeijan ylipäällikkönä ja presidenttinä.

        Ei ole! Jäi kakkoseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä unohtaa, että Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

        ” Ei pidä unohtaa, että Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.”

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi

      Korsettia ja sukkanauhoja käyttävänä miehenä tuskin ainakaan kukaan ylittää.

      • Anonyymi

        Tarkkispoika käyttää niitä?


    • Anonyymi

      Kaikki edellä väitetty on silkkaa valetta!mkun puhumme historiallisesta henkilöstä länsimaassa niin on OLETUS SE, että hän on hetero ellei joku todista asiasta näytöllä muuta!

      Venäläinen homppeli-Tiltu vain väittää omiaan, mutta todistamaan väitettään todeksi hän ei osaa!

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi

        Mannerheimin ansiosta Suomessa oli homo armeijan ylipäällikkönä ja presidenttinä.

        Venäjällä Putin laittaa homosexualistit Gulagille, ja se kyrsii suuresti venäläistä henkilöpalvojaa!


      • Anonyymi

        "Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!"

        Tarkoitat siis, ettei hetero olisi sen parempi ollut, ehkä niin, ehkäpä niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!"

        Tarkoitat siis, ettei hetero olisi sen parempi ollut, ehkä niin, ehkäpä niin...

        Ei, vaan OLI hetero, kun et ole muusta näyttöä tuonut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan OLI hetero, kun et ole muusta näyttöä tuonut!

        Ehta homppelihan tuo oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin ansiosta Suomessa oli homo armeijan ylipäällikkönä ja presidenttinä.

        Venäjällä Putin laittaa homosexualistit Gulagille, ja se kyrsii suuresti venäläistä henkilöpalvojaa!

        ” Venäjällä Putin laittaa homosexualistit Gulagille, ja se kyrsii suuresti venäläistä henkilöpalvojaa!”

        Mikään Putlerin tekemä suurmunaus Venäjällä ei kyrsi ketään suomalaista!

        Jatkakoon vain niiden tekemisiä! Mitä enempi sen parempi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!"

        Tarkoitat siis, ettei hetero olisi sen parempi ollut, ehkä niin, ehkäpä niin...

        Ei, vaan tarkoitin sitä mitä sanoin! Jokainen vastaa OMASTA PUHEESTAAN! Koetapa sinäkin tehdä samoin!


    • Anonyymi

      Homoilussa ei voita Marskia kukaan!

    • Anonyymi

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

    • Anonyymi

      Eipähän tuon saavutuksia homostelusta ole kukaan vielä ylittänyt

      • Anonyymi

        Siksi Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.


    • Anonyymi

      Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

    • Anonyymi

      Mannerheim on Suomen gaykansan palvontakohteena ylittämätön,

    • Anonyymi

      Vain stallari-Tarkkispoika voi kiistää Mannerheimin homoilun!
      Hänelle "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut" ovat vain tavallista viikonloppu-kännäämistä!
      Minä sensijaan TIEDÄN,sillä olen ollut myös naisen kanssa "sillätavalla",ja se oli paljon laimeampaa kuin oikea Miehekäs homoilu!Ja sen aloitin jo Kalliossa!!

    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu etnisenä venäläisenä homppelina häpäisee taas kerran edellisessä sanomassa esiintymällä muka minuna!

      Turha vaiva! Hänet tunnistaa aina yhtä helpolla!

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi

        Mieluisana muistona voin kertoa,kuinka meillä noina Kallion aikoina oli puolen tusinan homon ryhmä,jonka mielihupia oli hakata tanssiravintoloista ulos purkautuvia heteroita!
        Monesti piti oikein nauraa höröttää,kun ne valittivat akkamaisesti iskuryöppyjen alla!
        Nämä keikat eivät aiheuttaneet juurikaan vaikeuksia,sillä muutamalla meistä oli hyvät suhteet poliisivoimiinkin!Ne uniformut,ne uniformut!Pari kertaa meitä vietiin kamarille,mutta siitä selvisi näyttämällä "pamppua" sellin puolella!
        Parhaimmat ja kovimmat tästä vei sitten AIDS,se pääsi yllättämään pahemman kerran!Itselleni ennätti onneksi tepsivä lääkitys avuksi!
        Stallari Tarkkispojalla EI OLE esittää mitään aikaansaannoksia tältä saralta,joka häntä KOVASTI KYRSII!Ja HYVÄ NIIN!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluisana muistona voin kertoa,kuinka meillä noina Kallion aikoina oli puolen tusinan homon ryhmä,jonka mielihupia oli hakata tanssiravintoloista ulos purkautuvia heteroita!
        Monesti piti oikein nauraa höröttää,kun ne valittivat akkamaisesti iskuryöppyjen alla!
        Nämä keikat eivät aiheuttaneet juurikaan vaikeuksia,sillä muutamalla meistä oli hyvät suhteet poliisivoimiinkin!Ne uniformut,ne uniformut!Pari kertaa meitä vietiin kamarille,mutta siitä selvisi näyttämällä "pamppua" sellin puolella!
        Parhaimmat ja kovimmat tästä vei sitten AIDS,se pääsi yllättämään pahemman kerran!Itselleni ennätti onneksi tepsivä lääkitys avuksi!
        Stallari Tarkkispojalla EI OLE esittää mitään aikaansaannoksia tältä saralta,joka häntä KOVASTI KYRSII!Ja HYVÄ NIIN!!

        Täytynee valitettavasti toistta oman sanomani alku, koska Venäjän homppeli-Tiltu jatkaa yhä esiintymistöään toisena henkilönä eli vastapuolenaan! Mahtaneeko enää kukaan uskoa?

        ” Venäjän Tiltu etnisenä venäläisenä homppelina häpäisee taas kerran edellisessä sanomassa esiintymällä muka minuna!

        Turha vaiva! Hänet tunnistaa aina yhtä helpolla!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytynee valitettavasti toistta oman sanomani alku, koska Venäjän homppeli-Tiltu jatkaa yhä esiintymistöään toisena henkilönä eli vastapuolenaan! Mahtaneeko enää kukaan uskoa?

        ” Venäjän Tiltu etnisenä venäläisenä homppelina häpäisee taas kerran edellisessä sanomassa esiintymällä muka minuna!

        Turha vaiva! Hänet tunnistaa aina yhtä helpolla!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!!

        Miksi kukaan haluaisi esiintyä vanhana homona, joka on kaiken lisäksi kotoisin Kalliosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi esiintyä vanhana homona, joka on kaiken lisäksi kotoisin Kalliosta?

        Venäjän homppeli_Tiltu ITSE haluaa!

        Venäjän trollille ei mikään trollauskeino ole liian alhainen tai kunniaton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän homppeli_Tiltu ITSE haluaa!

        Venäjän trollille ei mikään trollauskeino ole liian alhainen tai kunniaton!

        No eipä tuo sinun "keskustelusikaan" mitenkään kunniaksi sinulle ole, pikemminkin päinvastoin.

        Tietävätkö sukulaisesi, miten kaiken aikasi oikein vietät kirjoittelemalla homojuttuja ja solvauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi esiintyä vanhana homona, joka on kaiken lisäksi kotoisin Kalliosta?

        KYSY SITÄ ITSELTÄSI!

        Ilmeisesti Venäjän Tiltu uskoo itse homppelina sillä saavuttavansa jotakin? Olet toki aherruksellasi vuosien mittaan saavuttanutkin! Olet sepustuksillasi tuntuvasti kasvattanut vihaa Suomessa Venäjää kohtaan ja johdatellut meitä osaltasi Naton jäsenmaaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä tuo sinun "keskustelusikaan" mitenkään kunniaksi sinulle ole, pikemminkin päinvastoin.

        Tietävätkö sukulaisesi, miten kaiken aikasi oikein vietät kirjoittelemalla homojuttuja ja solvauksia?

        Vain hyvin pienen osan ja olet itse helpottanut puuhaa tuntuvasti, kun olet itse keskittäytynyt homo-teemaan , josta on liki kaikki vastaukset jo valmiina! Liki puolet avaamistasi sivuaa sitä teemaa!

        Samaa voi toki kysyä itseltäsi? Tietävätkö sukulaisesi, miten kaiken aikasi oikein vietät kirjoittelemalla homojuttuja ja solvauksia?


    • Anonyymi

      M-heimin saavutuksia sotaa käyvän maan juopoimpana ja epäpätevimpänä ylipäällikkönä tuskin kukaan koskaan ylittää.

      • Anonyymi

        Helposti voi, koska syytökset ovat pelkkiä Venäjän homppeli-Tiltun sepitelmiä ILMAN MINKÄÄNLAISTA NÄYTTÖÄ!

        Venäjän Tiltu itse on henkilö, joka hanakasti ja AINOANA väittää marskia homoksi vailla todisteen häivääkään!

        

MIKSI?

        Koska hän ei ole itse suomalainen vaan etninen venäläinen, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja kannattaa Venäjää! Hän on itse homppeli ja kokee sen ilmeisesti oudoksi olotilaksi ja vain siksi väittää Suomen sodanajan johtajaa homoksi, koska uskoo sen ärsyttävän kantasuomalaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti voi, koska syytökset ovat pelkkiä Venäjän homppeli-Tiltun sepitelmiä ILMAN MINKÄÄNLAISTA NÄYTTÖÄ!

        Venäjän Tiltu itse on henkilö, joka hanakasti ja AINOANA väittää marskia homoksi vailla todisteen häivääkään!

        

MIKSI?

        Koska hän ei ole itse suomalainen vaan etninen venäläinen, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja kannattaa Venäjää! Hän on itse homppeli ja kokee sen ilmeisesti oudoksi olotilaksi ja vain siksi väittää Suomen sodanajan johtajaa homoksi, koska uskoo sen ärsyttävän kantasuomalaisia!

        Lisään vielä,että koska minulta on usein kysytty,miksi valitsin "Tarkkispojan" merkkaamaan suurinta vaaraa kansallemme hangoittelevaa roistoa,seuraavaa:
        "Tarkkispojalla" on todellakin hahmo ja nimi,tosin kaukaisessa nuoruudessani!
        Hän oli,niin silloin luulin,eräs luotettavimmista ystävistäni!Ja sitten hän petti minut!
        Tapahtui seuraavaa:Murrosiässä kipuilin seksuaalisuuteni löytämisen suhteen.Aloin vahvasti kallistua homoseksuaalisuuden suuntaan,ja saadakseni varmuuden asiassa käännyin "ystäväni" puoleen!Ehdotin diskreetisti,että kokeilisimme "ranskalaista ratkaisua",kuten silloin sanottiin anaaliyhdynnästä!Ja hän petti minut!
        Hän peräti ryhtyi nuhtelemaan minua painavin sanankääntein,ja lopuksi rohkeni jopa lausua säälivänsä minua!
        Päätin silloin tekeväni kaikkeni, että hän kantapään kautta oppisi tietämään,ketä hänen tulisi sääliä!Hän oli turhanTARKKA anaalisesta neitseydestään minun kustannuksellani!Tämän lupaukseni olen TÄYTTÄNYT KUIN MIES!Siitä tulee siis nimi TARKKISpoika!
        Sen verran tuo kohtaus vaikutti,että hetken aloin epäillä olevani ajautumassa VÄÄRILLE RAITEILLE!
        Kuitenkin armelias kohtalo toi osakseni (juuri oikeaan aikaan)useita promiskuiteetin ja bizarrin kokemuksen sävyttämiä lemmentuokioita,jotka auttoivat lopullisesti löytämään homo-identiteettini!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä,että koska minulta on usein kysytty,miksi valitsin "Tarkkispojan" merkkaamaan suurinta vaaraa kansallemme hangoittelevaa roistoa,seuraavaa:
        "Tarkkispojalla" on todellakin hahmo ja nimi,tosin kaukaisessa nuoruudessani!
        Hän oli,niin silloin luulin,eräs luotettavimmista ystävistäni!Ja sitten hän petti minut!
        Tapahtui seuraavaa:Murrosiässä kipuilin seksuaalisuuteni löytämisen suhteen.Aloin vahvasti kallistua homoseksuaalisuuden suuntaan,ja saadakseni varmuuden asiassa käännyin "ystäväni" puoleen!Ehdotin diskreetisti,että kokeilisimme "ranskalaista ratkaisua",kuten silloin sanottiin anaaliyhdynnästä!Ja hän petti minut!
        Hän peräti ryhtyi nuhtelemaan minua painavin sanankääntein,ja lopuksi rohkeni jopa lausua säälivänsä minua!
        Päätin silloin tekeväni kaikkeni, että hän kantapään kautta oppisi tietämään,ketä hänen tulisi sääliä!Hän oli turhanTARKKA anaalisesta neitseydestään minun kustannuksellani!Tämän lupaukseni olen TÄYTTÄNYT KUIN MIES!Siitä tulee siis nimi TARKKISpoika!
        Sen verran tuo kohtaus vaikutti,että hetken aloin epäillä olevani ajautumassa VÄÄRILLE RAITEILLE!
        Kuitenkin armelias kohtalo toi osakseni (juuri oikeaan aikaan)useita promiskuiteetin ja bizarrin kokemuksen sävyttämiä lemmentuokioita,jotka auttoivat lopullisesti löytämään homo-identiteettini!

        "Lisään vielä,että koska minulta on usein kysytty,miksi valitsin "Tarkkispojan" merkkaamaan suurinta vaaraa kansallemme hangoittelevaa roistoa,seuraavaa:
        "Tarkkispojalla" on todellakin hahmo ja nimi,tosin kaukaisessa nuoruudessani!
        Hän oli,niin silloin luulin,eräs luotettavimmista ystävistäni!Ja sitten hän petti minut!
        Tapahtui seuraavaa:Murrosiässä kipuilin seksuaalisuuteni löytämisen suhteen.Aloin vahvasti kallistua homoseksuaalisuuden suuntaan,ja saadakseni varmuuden asiassa käännyin "ystäväni" puoleen!Ehdotin diskreetisti,että kokeilisimme "ranskalaista ratkaisua",kuten silloin sanottiin anaaliyhdynnästä!Ja hän petti minut!
        Hän peräti ryhtyi nuhtelemaan minua painavin sanankääntein,ja lopuksi rohkeni jopa lausua säälivänsä minua!
        Päätin silloin tekeväni kaikkeni, että hän kantapään kautta oppisi tietämään,ketä hänen tulisi sääliä!Hän oli turhanTARKKA anaalisesta neitseydestään minun kustannuksellani!Tämän lupaukseni olen TÄYTTÄNYT KUIN MIES!Siitä tulee siis nimi TARKKISpoika!
        Sen verran tuo kohtaus vaikutti,että hetken aloin epäillä olevani ajautumassa VÄÄRILLE RAITEILLE!
        Kuitenkin armelias kohtalo toi osakseni (juuri oikeaan aikaan)useita promiskuiteetin ja bizarrin kokemuksen sävyttämiä lemmentuokioita,jotka auttoivat lopullisesti löytämään homo-identiteettini!"

        Kiitos rehellisestä vastauksesta. Me muut olemme kyllä aistineet kirjoitustesi perusteella, että olet homoseksuaali, mutta nyt asia on täysin selvä. Sellainen asia vielä vähän askarruttaa, että ne kirjoitukset vaimosta, lapsista ja lapsenlapsista taisi mennä skitsofrenian piikkiin eli jotain harhoja? Olisinkin se ollut suuri häpeä esimerkiksi lapsenlapsille, jos olisivat saaneet tietää, mitä kaikkea sairasta tekstiä isoisä päivästä toiseen kirjoittaa keskustelupalstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lisään vielä,että koska minulta on usein kysytty,miksi valitsin "Tarkkispojan" merkkaamaan suurinta vaaraa kansallemme hangoittelevaa roistoa,seuraavaa:
        "Tarkkispojalla" on todellakin hahmo ja nimi,tosin kaukaisessa nuoruudessani!
        Hän oli,niin silloin luulin,eräs luotettavimmista ystävistäni!Ja sitten hän petti minut!
        Tapahtui seuraavaa:Murrosiässä kipuilin seksuaalisuuteni löytämisen suhteen.Aloin vahvasti kallistua homoseksuaalisuuden suuntaan,ja saadakseni varmuuden asiassa käännyin "ystäväni" puoleen!Ehdotin diskreetisti,että kokeilisimme "ranskalaista ratkaisua",kuten silloin sanottiin anaaliyhdynnästä!Ja hän petti minut!
        Hän peräti ryhtyi nuhtelemaan minua painavin sanankääntein,ja lopuksi rohkeni jopa lausua säälivänsä minua!
        Päätin silloin tekeväni kaikkeni, että hän kantapään kautta oppisi tietämään,ketä hänen tulisi sääliä!Hän oli turhanTARKKA anaalisesta neitseydestään minun kustannuksellani!Tämän lupaukseni olen TÄYTTÄNYT KUIN MIES!Siitä tulee siis nimi TARKKISpoika!
        Sen verran tuo kohtaus vaikutti,että hetken aloin epäillä olevani ajautumassa VÄÄRILLE RAITEILLE!
        Kuitenkin armelias kohtalo toi osakseni (juuri oikeaan aikaan)useita promiskuiteetin ja bizarrin kokemuksen sävyttämiä lemmentuokioita,jotka auttoivat lopullisesti löytämään homo-identiteettini!"

        Kiitos rehellisestä vastauksesta. Me muut olemme kyllä aistineet kirjoitustesi perusteella, että olet homoseksuaali, mutta nyt asia on täysin selvä. Sellainen asia vielä vähän askarruttaa, että ne kirjoitukset vaimosta, lapsista ja lapsenlapsista taisi mennä skitsofrenian piikkiin eli jotain harhoja? Olisinkin se ollut suuri häpeä esimerkiksi lapsenlapsille, jos olisivat saaneet tietää, mitä kaikkea sairasta tekstiä isoisä päivästä toiseen kirjoittaa keskustelupalstoille.

        Taas venäjän homppeli-Tiltu munaa itsensä tekeytymällä vastaväittäjäksi?

        Luuletko kenenkään uskovat kun suollat tuubaa?

        Tässä sinulle omia sanojasi:

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas venäjän homppeli-Tiltu munaa itsensä tekeytymällä vastaväittäjäksi?

        Luuletko kenenkään uskovat kun suollat tuubaa?

        Tässä sinulle omia sanojasi:

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.

        Miksi kukaan haluaisi tekeytya Kalliosta kotoisin olevaksi vanhaksi homoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi tekeytya Kalliosta kotoisin olevaksi vanhaksi homoksi?

        Sinä siihen sorrut, koska olet alhainen ja katala Suomea vihaava Venäjän Tiltu!


    • Anonyymi

      -----Helposti voi, koska syytökset ovat pelkkiä Venäjän homppeli-Tiltun sepitelmiä ILMAN MINKÄÄNLAISTA NÄYTTÖÄ!----

      Kunhan vain valehtelet, m-heimin viinan käytöstä on luotettavaa tietoa vaikka kuinka paljon. Viinakset olivat pöydässä monta kertaa päivässä. Ainuttakaan ateriaa ei nautittu ilman viinaa ja päälle vielä yömyssyt.

      Epäpätevä oli koska oli joskus nuoruudessaan käynyt vain venäläisen Nikolain ratsuväen sotakoulun. Mitä virkaa niillä opeilla oli enään 1944?

      • Anonyymi

        ” Kunhan vain valehtelet, m-heimin viinan käytöstä on luotettavaa tietoa”

        NIIN ON JA LIIOITTELET SITÄKIN HARTIAVOIMIN!

        ” Epäpätevä oli koska oli joskus nuoruudessaan käynyt vain venäläisen Nikolain ratsuväen sotakoulun. Mitä virkaa niillä opeilla oli enään 1944?

        Marski johti sotaa! Sotatoimia johti kenraali Airo!


      • Anonyymi

        Eipä mikään kaksivuotinen hevostenhoitokurssi anna pätevyyttä armeijan johtamiseen.
        Marski olikin keulakuva, ketä kouluja käymätön kansa pistettiin palvomaan, niin kuin venäjällä palvottiin tsaaria ja myöhemmin Leniniä ja Stalinia.

        Nykyäänhän Marski muistetaan lähinnä Haminan kadettikoulun aikaisista homosteluistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kunhan vain valehtelet, m-heimin viinan käytöstä on luotettavaa tietoa”

        NIIN ON JA LIIOITTELET SITÄKIN HARTIAVOIMIN!

        ” Epäpätevä oli koska oli joskus nuoruudessaan käynyt vain venäläisen Nikolain ratsuväen sotakoulun. Mitä virkaa niillä opeilla oli enään 1944?

        Marski johti sotaa! Sotatoimia johti kenraali Airo!

        -----Marski johti sotaa! Sotatoimia johti kenraali Airo!------

        Valehtelet raskaasti ! Ensinnäkin, mitä eroa noilla on, ei mitään. Sotatoimet ovat sotaa eikä jokin sodasta irrallinen juttu.

        Toinen valeesi on tämä, Airo ei johtanut sotatoimia itsenäisesti vaan esitteli kaikki ehdotuksensa m-heimille joka ne sitten hyväksyi tai hylkäsi. Eli m-heim oli vastuussa myös sotatoimista ja niinhän ylipäällikön kuuluu ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -----Marski johti sotaa! Sotatoimia johti kenraali Airo!------

        Valehtelet raskaasti ! Ensinnäkin, mitä eroa noilla on, ei mitään. Sotatoimet ovat sotaa eikä jokin sodasta irrallinen juttu.

        Toinen valeesi on tämä, Airo ei johtanut sotatoimia itsenäisesti vaan esitteli kaikki ehdotuksensa m-heimille joka ne sitten hyväksyi tai hylkäsi. Eli m-heim oli vastuussa myös sotatoimista ja niinhän ylipäällikön kuuluu ollakin.

        Toki marski hyväksyi ja hylkäsi, mutta csilti sotatoimia johti pääasiassa Airo ja teki varsin viisaita ratkaisuja!

        Kesäkuussa 1944 Suomella ei enää ollut päteviä resursseja torjua mitenkään neukun sen ajan tason suurhyökkäystä pääpuolustuslinjalla! Peräytyen ja vihollista kuluttaen se lopulta onnistui Viipurin takana!


    • Anonyymi

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan homo ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana, missä homo oli armeijan ylipäällikkönä ja presidenttinä!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan homppeli ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana, missä homo oli armeijan ylipäällikkönä ja presidenttinä!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

    • Anonyymi

      Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

    • Anonyymi

      Eiköhän Simo taannoin täyttänyt velvollisuutensa, likvidoineensa n.500 vihollista.
      T. Pansion radisti -64.

    • Anonyymi

      Oli varmastikin 2. Msodan vähiten koulutettu ja siten epäpätevin ylipäällikö ilman, että runsasta viinankäyttöä ja yli-ikäisyyttä edes huomioidaan.

    • Anonyymi

      Mannerheimi sen todisti, sodan johtaminen on maailman helpoin laji, ei tarvita edes koulutusta, käy vaikka mies kadulta.

      • Anonyymi

        Hän ei ollut mikään ”mies kadulta” vaan saanut sotilakoulutusta ja -kokemusta 16-vuotiaasta alkaen!

        Stalinin oma ’sotakoulutus’ oli niukempaa, mutta käytettävissä olevat resurssit suuremmat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ollut mikään ”mies kadulta” vaan saanut sotilakoulutusta ja -kokemusta 16-vuotiaasta alkaen!

        Stalinin oma ’sotakoulutus’ oli niukempaa, mutta käytettävissä olevat resurssit suuremmat!

        ----vaan saanut sotilakoulutusta----

        No mitä koulutusta, kerro lisää.

        ----- ja -kokemusta 16-vuotiaasta alkaen!------

        Missä sodassa oli jo 16-vuotiaana ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ----vaan saanut sotilakoulutusta----

        No mitä koulutusta, kerro lisää.

        ----- ja -kokemusta 16-vuotiaasta alkaen!------

        Missä sodassa oli jo 16-vuotiaana ?

        Heittäydytkö nyt itse tahallisen tyhmäksi?

        ” --vaan saanut sotilakoulutusta----
        No mitä koulutusta, kerro lisää.”

        Suomalaisen kadettikoulun jälkeen marski pyrki ja pääsi Pietarissa olevaan Nikolain ratsuväkikouluun ja sieltä hän päätyi kornetiksi Venäjän armeijaan! Siitä eteenpäin voit seurata marskin sotilasuran kehitystä Wikistä!

        ”----- ja -kokemusta 16-vuotiaasta alkaen!------

        Missä sodassa oli jo 16-vuotiaana ?”

        Puhuttiin SOTILASKOULUTUKSESTA! Kyllä marski kerkisi myös osallistua sotiin Venäjän armeijassa ja yleni siellä kenraaliksi!

        Jos asia kovasti kiinnostaa niin opettele googlaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäydytkö nyt itse tahallisen tyhmäksi?

        ” --vaan saanut sotilakoulutusta----
        No mitä koulutusta, kerro lisää.”

        Suomalaisen kadettikoulun jälkeen marski pyrki ja pääsi Pietarissa olevaan Nikolain ratsuväkikouluun ja sieltä hän päätyi kornetiksi Venäjän armeijaan! Siitä eteenpäin voit seurata marskin sotilasuran kehitystä Wikistä!

        ”----- ja -kokemusta 16-vuotiaasta alkaen!------

        Missä sodassa oli jo 16-vuotiaana ?”

        Puhuttiin SOTILASKOULUTUKSESTA! Kyllä marski kerkisi myös osallistua sotiin Venäjän armeijassa ja yleni siellä kenraaliksi!

        Jos asia kovasti kiinnostaa niin opettele googlaamaan!

        Saatuaan potkut Haminan kadettikoulusta homostelun takia Mannerheim pakeni Venäjälle, missä yläluokka saattoi sangen vapaasti toteuttaa sodomistisia taipumuksiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatuaan potkut Haminan kadettikoulusta homostelun takia Mannerheim pakeni Venäjälle, missä yläluokka saattoi sangen vapaasti toteuttaa sodomistisia taipumuksiaan

        Ei marski ”paennut” mitään vaan keterona hankkiutui Venäjälle Pietariin ja hakeutui sotakoulutukseen, jossa loi merkittävän uran tsaarin armeijassa aina kenraalitasoon saakka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei marski ”paennut” mitään vaan keterona hankkiutui Venäjälle Pietariin ja hakeutui sotakoulutukseen, jossa loi merkittävän uran tsaarin armeijassa aina kenraalitasoon saakka!

        Kyllähän se vaan pakeni kun sotatie Suomessa tyssäsi maineen menoon homostelun vuoksi!
        Pietarin Nikolajevskiin kelpasi ja siinä koulussa joutui pian johto määräämään oppilaille ohjesäännön mukaisen säännöllisen vierailun bordellissa homoilun nopean kasvun takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäydytkö nyt itse tahallisen tyhmäksi?

        ” --vaan saanut sotilakoulutusta----
        No mitä koulutusta, kerro lisää.”

        Suomalaisen kadettikoulun jälkeen marski pyrki ja pääsi Pietarissa olevaan Nikolain ratsuväkikouluun ja sieltä hän päätyi kornetiksi Venäjän armeijaan! Siitä eteenpäin voit seurata marskin sotilasuran kehitystä Wikistä!

        ”----- ja -kokemusta 16-vuotiaasta alkaen!------

        Missä sodassa oli jo 16-vuotiaana ?”

        Puhuttiin SOTILASKOULUTUKSESTA! Kyllä marski kerkisi myös osallistua sotiin Venäjän armeijassa ja yleni siellä kenraaliksi!

        Jos asia kovasti kiinnostaa niin opettele googlaamaan!

        -----sotilakoulutusta ja -kokemusta 16-vuotiaasta alkaen!-----

        Koska kokemusta sanan edessä on tavuviiva niin kyse on sanasta sotilaskokemusta. Sitä ennen puhut sotilaskoulutuksesta joten sotilaskokemuksella tarkoitit ihan jotain muuta kuin koulutusta. Toisin sanoen sotilas- eli sotakokemusta. Älä yritä vängätä minun kanssa, siinä häviät aina. Etkö ole sitä vielä oppinut ?

        -----Suomalaisen kadettikoulun jälkeen marski pyrki ja pääsi Pietarissa olevaan Nikolain ratsuväkikouluun ------

        Olisit tietysti, jos rehellinen olisit, voinut mainita, että KESKENJÄÄNEEN kadettikoulun jälkeen. Nikolain koulu, kuten kaikki venäläiset sotakoulut, olivat täysiä pa...ckoja kuten Venäjän armeijan touhuista 1914 alkaen nähtiin. Mitähän hyötyä tuostakin koulusta oli kesän 1944 taisteluisss. Veikkaan, että tasan nolla tai jopa negatiivinen koska oli oppiniut vääriä oppeja.


    • Anonyymi

      ” Älä yritä vängätä minun kanssa, siinä häviät aina. Etkö ole sitä vielä oppinut ?”

      Älä sure! Sinun kanssasi ei väittelyä VOI hävitä! Minun kannallani on suomalaiset! Sinua voi kannattaa oma kansasi Venäjällä, mutta me OLEMME nyt Suomessa!

      ” Nikolain koulu, kuten kaikki venäläiset sotakoulut, olivat täysiä pa...ckoja”

      Osoitat harvinaista kriittisyyttä entistä kotimaatasi kohtaan. Tosin tuohon aikaan Suomi kuului Venäjään ja se pskakoulu avitti sotilasuralle Venäjän armeijaan! Käytännön oppeja sotilaana olosta hän sai sitten seuraavina vuosina aina vuoteen 1917 saakka, jolloin tsaari menetti valtansa ja marski matkusti Suomeen.

      • Anonyymi

        ” Älä yritä vängätä minun kanssa, siinä häviät aina. Etkö ole sitä vielä oppinut ?”

        Älä sure! Sinun kanssasi ei väittelyä VOI hävitä! Minun kannallani on suomalaiset! Sinua voi kannattaa oma kansasi Venäjällä, mutta me OLEMME nyt Suomessa!

        ” Nikolain koulu, kuten kaikki venäläiset sotakoulut, olivat täysiä pa...ckoja”

        Osoitat harvinaista kriittisyyttä entistä kotimaatasi kohtaan. Tosin tuohon aikaan Suomi kuului Venäjään ja se pskakoulu avitti sotilasuralle Venäjän armeijaan! Käytännön oppeja sotilaana olosta hän sai sitten seuraavina vuosina aina vuoteen 1917 saakka, jolloin tsaari menetti valtansa ja marski matkusti Suomeen."

        Aina, kun jäät häviölle väittelyssä, syyllistyt vastapuolen nimittelyyn. Tästä on huomautettu sinua aikaisemminkin, että voisit opetella edes alkeelliset käytöstavat. Voisit myös tutustua historiaan, ennen kuin tulet tänne räyhäämään.


      • Anonyymi

        HeHe montako sotaa Marski voitti niillä hevostenhoitokurssin opeillaan Venäjän armeijassa?

        Teillä venäläisillä henkilöpalvojilla on kummallinen tapa yrittää selitellä selvät tappiot muka kunniallsiksi voitoiksi 😂


    • Anonyymi

      Marski hoiti työnsä hyvin ja johdatti Suomea vaikeina aikoina

      • Anonyymi

        Ja ainakin kesällä -44 sai ajat vieläkin vaikeammiksi mitä ne muutoin olisivat olleet. Siinä ukko oli aika hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ainakin kesällä -44 sai ajat vieläkin vaikeammiksi mitä ne muutoin olisivat olleet. Siinä ukko oli aika hyvä.

        Nimenomaan kesällä 1944 marskin johdolla pysäytettiin nazi-hunnin vyöry sisä-Suomeen!

        Siitä ei neukku toipunut! Se kitui ja riutui kunnes romahti 1991!


    • Anonyymi

      Toivottavasti kukaan ei koskaan ylitä hänen saavutuksiaan Suomen kansan surmaajana, aivan entisten Ruotsin kuninkaiden luokkaa.

      • Anonyymi

        Sotasurmat vuonna 1918

        Kuolintavan ja osapuolen mukaan


        PUNAISET
        Kuolintapa
        Kaatunut 5.199
        Teloitettu, ammuttu, murhattu 7.370
        Kuollut vankileirillä 11.652
        Kuollut vankileiriltä vapauduttuaan 607
        Kadonnut 1.767
        Muut kuolintavat 443
        YHTEENSÄ 27.038

        VALKOISET
        Kuolintapa
        Kaatunut 3.414
        Teloitettu, ammuttu, murhattu 1.424
        Kuollut vankileirillä 4
        Kuollut vankileiriltä vapauduttuaan
        Kadonnut 46
        Muut kuolintavat 291
        YHTEENSÄ 5.179


    • Anonyymi

      Pyllyttelyssä Marskin saavutukset jäivät Haminan kadettikoulussa ylittämättä.

      • Anonyymi

        Mannerheim tykkäsi miehistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim tykkäsi miehistä

        Vain Venäjän homppeli-Tiltu näin väittää ja hänkin ”omista syistään”!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Venäjän homppeli-Tiltu näin väittää ja hänkin ”omista syistään”!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        "Vain Venäjän homppeli-Tiltu näin väittää ja hänkin ”omista syistään”!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!"

        Eikö sinulla tosiaan ole muu, kuin homoilu mielessä? Kaikkiin kirjoittamiisi kommentteihin kirjoitat jotakin homoa. Ole vapaasti se mitä olet, mutta tarviiko sitä täällä kokoajan julistaa. Homous on täysin luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vain Venäjän homppeli-Tiltu näin väittää ja hänkin ”omista syistään”!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!"

        Eikö sinulla tosiaan ole muu, kuin homoilu mielessä? Kaikkiin kirjoittamiisi kommentteihin kirjoitat jotakin homoa. Ole vapaasti se mitä olet, mutta tarviiko sitä täällä kokoajan julistaa. Homous on täysin luonnollista.

        ” Eikö sinulla tosiaan ole muu, kuin homoilu mielessä? Kaikkiin kirjoittamiisi kommentteihin kirjoitat jotakin homoa. Ole vapaasti se mitä olet, mutta tarviiko sitä täällä kokoajan julistaa. Homous on täysin luonnollista.”

        Onhan se tietenkin koomista, että kun Venäjän homppeli-Tiltu suoltaa provosoivia homo-väitteitä Suomen sodan ajan johdosta ja kun ne väitteet torjuu niin homppeli-Tiltu KEKSII SYYTTÄÄ hänellä vastannutta homo-sanan käytöstä??

        Tämä on keskustelupalsta! Jätä syytökset niin et taatusti näe liioin minulta vastinetta tekstiisi!

        Oletko vähän yksinkertainen vai mistä kiikastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Eikö sinulla tosiaan ole muu, kuin homoilu mielessä? Kaikkiin kirjoittamiisi kommentteihin kirjoitat jotakin homoa. Ole vapaasti se mitä olet, mutta tarviiko sitä täällä kokoajan julistaa. Homous on täysin luonnollista.”

        Onhan se tietenkin koomista, että kun Venäjän homppeli-Tiltu suoltaa provosoivia homo-väitteitä Suomen sodan ajan johdosta ja kun ne väitteet torjuu niin homppeli-Tiltu KEKSII SYYTTÄÄ hänellä vastannutta homo-sanan käytöstä??

        Tämä on keskustelupalsta! Jätä syytökset niin et taatusti näe liioin minulta vastinetta tekstiisi!

        Oletko vähän yksinkertainen vai mistä kiikastaa?

        Venäjän tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
        Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Marski harjoittaa anaaliyhdyntää toisen miehen kanssa!
        Ja se valokuva pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sellaisen minä haluan nähdä, muuten EN ANNA PERIKSI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Eikö sinulla tosiaan ole muu, kuin homoilu mielessä? Kaikkiin kirjoittamiisi kommentteihin kirjoitat jotakin homoa. Ole vapaasti se mitä olet, mutta tarviiko sitä täällä kokoajan julistaa. Homous on täysin luonnollista.”

        Onhan se tietenkin koomista, että kun Venäjän homppeli-Tiltu suoltaa provosoivia homo-väitteitä Suomen sodan ajan johdosta ja kun ne väitteet torjuu niin homppeli-Tiltu KEKSII SYYTTÄÄ hänellä vastannutta homo-sanan käytöstä??

        Tämä on keskustelupalsta! Jätä syytökset niin et taatusti näe liioin minulta vastinetta tekstiisi!

        Oletko vähän yksinkertainen vai mistä kiikastaa?

        "Onhan se tietenkin koomista, että kun Venäjän homppeli-Tiltu suoltaa provosoivia homo-väitteitä Suomen sodan ajan johdosta ja kun ne väitteet torjuu niin homppeli-Tiltu KEKSII SYYTTÄÄ hänellä vastannutta homo-sanan käytöstä??

        Tämä on keskustelupalsta! Jätä syytökset niin et taatusti näe liioin minulta vastinetta tekstiisi!

        Oletko vähän yksinkertainen vai mistä kiikastaa?"

        Saitpas taas monta homouteen viittaavaa sanaa mahtumaan kommenttiisi. Kuten aikaisemmin mainittua, ihminen voi olla homo eikä häntä pidä missään nimessä "tuomita" sen vuoksi ja olet oikeassa, tämä on keskustelupalsta eli tänne toki saa kirjoittaa lähes mitä vaan. En tiedä, kuinka paljon vietät aikaa keskustelupalstoilla jotka on pääasiassa tarkoitettu homoseksuaaleille, mutta tämä on historian keskustelupalsta, joten ei ihan jokaiseen kommenttiin tarvi tuoda homouttaan esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onhan se tietenkin koomista, että kun Venäjän homppeli-Tiltu suoltaa provosoivia homo-väitteitä Suomen sodan ajan johdosta ja kun ne väitteet torjuu niin homppeli-Tiltu KEKSII SYYTTÄÄ hänellä vastannutta homo-sanan käytöstä??

        Tämä on keskustelupalsta! Jätä syytökset niin et taatusti näe liioin minulta vastinetta tekstiisi!

        Oletko vähän yksinkertainen vai mistä kiikastaa?"

        Saitpas taas monta homouteen viittaavaa sanaa mahtumaan kommenttiisi. Kuten aikaisemmin mainittua, ihminen voi olla homo eikä häntä pidä missään nimessä "tuomita" sen vuoksi ja olet oikeassa, tämä on keskustelupalsta eli tänne toki saa kirjoittaa lähes mitä vaan. En tiedä, kuinka paljon vietät aikaa keskustelupalstoilla jotka on pääasiassa tarkoitettu homoseksuaaleille, mutta tämä on historian keskustelupalsta, joten ei ihan jokaiseen kommenttiin tarvi tuoda homouttaan esille.

        Voit toiki nimitellä ja väittää, mutta totuutta ei noissa vihjauksissasi todellakaan ole! Itse olet omat viehtymyksesi todistanut jo moneen kertaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit toiki nimitellä ja väittää, mutta totuutta ei noissa vihjauksissasi todellakaan ole! Itse olet omat viehtymyksesi todistanut jo moneen kertaan!

        Eihän edellisissä kommenteissa nimitellä ketään vaan päinvastoin, niistähän kuvastuu hyväksyntä ja suvaitsevaisuus homoutta kohtaan. Ainoa asia mitä hieman kummastellaan, on se, että jokaiseen kirjoittamaasi kommenttiin pitää kirjoittaa jotakin homoilusta. Tämähän on historia palsta ja homoseksuaaleille on varmasti jokin oma keskustelupalsta, jossa voi kirjoitella pelkästään "homo juttuja".


    • Anonyymi

      ---- VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Marski harjoittaa anaaliyhdyntää toisen miehen kanssa!
      Ja se valokuva pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa------

      Palstan homppelin toive saada lisää kuvia kokoelmaansa niitä iltaisin plaratakseen. Hanki se Tom of Finlandin pornokirja niin ei tarvitse valokuvia kaipailla. Selaile sitä.

    • Anonyymi

      Marskin saavutukset pyllyttelysä Haminan kadettikoulussa ovat ikuisesti lyömättömiä.

      • Anonyymi

        Ja tämä ”tieto” tulee Venäjän Tiltun, etnisen venäläisen homppelin, omasta päästä! Piintyneenä homppelina hän mielii nähdä koko maailman itsensä kaltaisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä ”tieto” tulee Venäjän Tiltun, etnisen venäläisen homppelin, omasta päästä! Piintyneenä homppelina hän mielii nähdä koko maailman itsensä kaltaisena!

        Tahtoisit tietysti lyödä Marskin pyllyttelyennätykset, mutta etpäs onnistu, Haminan kadettikoulu lopetettiin yli sata vuotta sitten!


    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu itse on sen janan toisessa päässä, mistä löytyy rehellinen ja isänmaallinen suomalainen!

      

Venäjän Tiltun himohommia on:

      

- väittää marskia homoksi
      
- pilkata sotaveteraaneja ja Suomen suorituksia sodissa
      
- muistella loputtomiin vuoden 1918 sisällissotaa
      
- lupailla Suomella taloudellista tuhoa
      
- uhata Suomea Venäjän hyökkäyksellä
      
- valittaa Suomen liittymisestä Natoon
      
- syyttää yksipuolisesti Suomea Venäjän (heikoista) suhteista
      
- fanittaa kaikin tavoin Neuvostoliittoa ja Venäjää
      
- muistella kaiholla autonomian ja YYA-ajan aikoja
      
- syytellä Suomen poliittisia johtajia

    • Anonyymi

      Marski teki esimerkillään homostelemalla Suomesta länsimaan, Venäjällä Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

      • Anonyymi

        TODELLISUUDESSA PUHUMINEN MARSKIN HOMOUDESTA ELÄHDYTTÄÄ SUURESTI VENÄLÄISSYNTYISTÄ HOMPPELIA JA HÄN YKSIN PITÄÄ SIITÄ AIHEESTA AUKI LUKUISIA YHTÄAIKAISIA KESKUSTELUJA!

        

VALEHTELU ON IKÄVÄ PERI-VENÄLÄINEN TAPA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TODELLISUUDESSA PUHUMINEN MARSKIN HOMOUDESTA ELÄHDYTTÄÄ SUURESTI VENÄLÄISSYNTYISTÄ HOMPPELIA JA HÄN YKSIN PITÄÄ SIITÄ AIHEESTA AUKI LUKUISIA YHTÄAIKAISIA KESKUSTELUJA!

        

VALEHTELU ON IKÄVÄ PERI-VENÄLÄINEN TAPA!

        Sinä itse se homppeli olet mutta venäläiseen tapaan syytät muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse se homppeli olet mutta venäläiseen tapaan syytät muita.

        Pulmasi on se, että olen supi suomalainen kun taas sinä itse OLET ETNINEN VENÄLÄINEN!

        TESTATAANKO?

        Minä olen syntyperäinen suomalainen ja lausun kantani asioihin seuraavalla tavalla: Minä tuomitsen ankarasti Putinin rikollisen sodan ja toivon Ukrainan selviävän voitollisena sodasta! Tuomitsen niin ikään Navalnyin vankilakuoleman ja syytän siitä Putleria! Edelleen tuomitsen ankarasti venäläiset tukikohdat Suomessa!

        Onnistuuko tuon sanominen muka etniseltä venäläiseltä?

        Teepä perässä!🤡🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulmasi on se, että olen supi suomalainen kun taas sinä itse OLET ETNINEN VENÄLÄINEN!

        TESTATAANKO?

        Minä olen syntyperäinen suomalainen ja lausun kantani asioihin seuraavalla tavalla: Minä tuomitsen ankarasti Putinin rikollisen sodan ja toivon Ukrainan selviävän voitollisena sodasta! Tuomitsen niin ikään Navalnyin vankilakuoleman ja syytän siitä Putleria! Edelleen tuomitsen ankarasti venäläiset tukikohdat Suomessa!

        Onnistuuko tuon sanominen muka etniseltä venäläiseltä?

        Teepä perässä!🤡🤡

        Minä aina sanon nuo samat sanat mutta rehellisin mielin. Sinä sen sijaan teeskentelet. Mistä sen tietää? Tietää siitä kun herjaat psykoottisella raivolla jokaista joka niitä Venäjän suunnittelemia tukikohtia arvostelee ja lisäksi puolustat kaikkea pahaa mitä Suomelle on tehty kuten Lapin polttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aina sanon nuo samat sanat mutta rehellisin mielin. Sinä sen sijaan teeskentelet. Mistä sen tietää? Tietää siitä kun herjaat psykoottisella raivolla jokaista joka niitä Venäjän suunnittelemia tukikohtia arvostelee ja lisäksi puolustat kaikkea pahaa mitä Suomelle on tehty kuten Lapin polttamista.

        ” Minä aina sanon nuo samat sanat mutta rehellisin mielin. ”

        ETPÄS SANO! ET SANONUT NYTKÄÄN VAIKKA VÄITIT! SINUN KIELESI EI TUON TOISTAMISEEN TODELLAKAAN TAIVU!

        ” jokaista joka niitä Venäjän suunnittelemia tukikohtia arvostelee”

        MISTÄ LIENET SAANUT MOISTA PÄÄHÄSI TAI SEKOITATKO MINUT TOISEEN?

        KERRATAAN SIIS: MINÄ TUOIMITSEN KAIKKI VENÄJÄN SUUNNITTELEMAT TUKIKOHDAT SUOMEEN! TURHA SINUN ON VÄITTÄÄ MUUTA!

        ”ja lisäksi puolustat kaikkea pahaa mitä Suomelle on tehty kuten Lapin polttamista.”

        TÄMÄKIN ON PUOLKELTASI VÄÄRINKÄSITRYS! Tottakai pidän asutuksen tuhoamista sodassa ikävänä!

        Olen vain kertonut, että sodankäynnissä poltetun maan taktiikkaa käytti vetäytyessään kaikki kolme eli Neuvostoliitto, Saksa ja Suomi!

        Suomi poltti vetäytyessään kaikki rakennukset Talvisodan kovissa pakkasissa Kannaksella.
        Neukku teki samoin Itärintamalla vetäytyessään kuten teki samoin Saksa Itärintamalla ja Lapissa!

        Ei se tarkoita niiden hyväksyntää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Minä aina sanon nuo samat sanat mutta rehellisin mielin. ”

        ETPÄS SANO! ET SANONUT NYTKÄÄN VAIKKA VÄITIT! SINUN KIELESI EI TUON TOISTAMISEEN TODELLAKAAN TAIVU!

        ” jokaista joka niitä Venäjän suunnittelemia tukikohtia arvostelee”

        MISTÄ LIENET SAANUT MOISTA PÄÄHÄSI TAI SEKOITATKO MINUT TOISEEN?

        KERRATAAN SIIS: MINÄ TUOIMITSEN KAIKKI VENÄJÄN SUUNNITTELEMAT TUKIKOHDAT SUOMEEN! TURHA SINUN ON VÄITTÄÄ MUUTA!

        ”ja lisäksi puolustat kaikkea pahaa mitä Suomelle on tehty kuten Lapin polttamista.”

        TÄMÄKIN ON PUOLKELTASI VÄÄRINKÄSITRYS! Tottakai pidän asutuksen tuhoamista sodassa ikävänä!

        Olen vain kertonut, että sodankäynnissä poltetun maan taktiikkaa käytti vetäytyessään kaikki kolme eli Neuvostoliitto, Saksa ja Suomi!

        Suomi poltti vetäytyessään kaikki rakennukset Talvisodan kovissa pakkasissa Kannaksella.
        Neukku teki samoin Itärintamalla vetäytyessään kuten teki samoin Saksa Itärintamalla ja Lapissa!

        Ei se tarkoita niiden hyväksyntää!

        -----sodankäynnissä poltetun maan taktiikkaa käytti vetäytyessään kaikki kolme eli Neuvostoliitto, Saksa ja Suomi!
        Suomi poltti vetäytyessään kaikki rakennukset Talvisodan kovissa pakkasissa Kannaksella.
        Neukku teki samoin Itärintamalla vetäytyessään kuten teki samoin Saksa Itärintamalla ja Lapissa!------

        Suomi ja neukku polttivat OMISSA maissaan, Saksa poltteli vierailla mailla, siinä ero. Lisäksi Saksa myönsi Lapin polton kostoksi koska Suomi vaihtoi puolta ja hyökkäsi. Joten älä yhtään koeta keksiä soopaa millä Lapin poltto näyttäisi hyväksyttävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -----sodankäynnissä poltetun maan taktiikkaa käytti vetäytyessään kaikki kolme eli Neuvostoliitto, Saksa ja Suomi!
        Suomi poltti vetäytyessään kaikki rakennukset Talvisodan kovissa pakkasissa Kannaksella.
        Neukku teki samoin Itärintamalla vetäytyessään kuten teki samoin Saksa Itärintamalla ja Lapissa!------

        Suomi ja neukku polttivat OMISSA maissaan, Saksa poltteli vierailla mailla, siinä ero. Lisäksi Saksa myönsi Lapin polton kostoksi koska Suomi vaihtoi puolta ja hyökkäsi. Joten älä yhtään koeta keksiä soopaa millä Lapin poltto näyttäisi hyväksyttävältä.

        "Lisäksi Saksa myönsi Lapin polton kostoksi koska Suomi vaihtoi puolta ja hyökkäsi. Joten älä yhtään koeta keksiä soopaa millä Lapin poltto näyttäisi hyväksyttävältä."

        Tietenkin se oli myös kosto, mutta myös vuonna 1944 syksyllä talvea vasten poltetun maan taktiikkaa, joka tällä kertaa kohdistui meitä vastaan. Ei se hyväksyttävää ole tietenkään koskaan.


    • Anonyymi

      Eipä saanut kukaan Marskin jälkeen Haminan kadettikoulusta potkuja homostelusta, että ne saavutukset ovat ikuisesti lyömättömiä.

      • Anonyymi

        Ei tosin saanut marski liioin. Sinä vain väität ilman näyttöä.


      • Anonyymi

        Marski oli ylittämätön pyllyttelijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosin saanut marski liioin. Sinä vain väität ilman näyttöä.

        Kuinka monen muun erotetun kohdalla perusteluina mainittiin "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monen muun erotetun kohdalla perusteluina mainittiin "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut"?

        En tiedä. Sen tiedän, ettei tuokaan ilmaisu kerro yhtään mitään syystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Sen tiedän, ettei tuokaan ilmaisu kerro yhtään mitään syystä!

        "En tiedä. Sen tiedän, ettei tuokaan ilmaisu kerro yhtään mitään syystä!"

        Se ei yllätä, ettei se sinulle kerro mitään. Meille muille ilmaisut: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset" kertovat paljonkin.


    • Anonyymi

      +++Ylittääkö kukaan Marskin saavutuksia lahtarina?+++

      TOIVOTTAVASTI EI KUKAAN KOSKAAN!

      • Anonyymi

        Saavutukset lienevät nämä:

        Sotasurmat vuonna 1918



        Kuolintavan ja osapuolen mukaan





        PUNAISET

        Kuolintapa

        Kaatunut 5.199

        Teloitettu, ammuttu, murhattu 7.370

        Kuollut vankileirillä 11.652

        Kuollut vankileiriltä vapauduttuaan 607

        Kadonnut 1.767

        Muut kuolintavat 443

        YHTEENSÄ 27.038


        Ilmeisesti kun Stalinin gulageilla 1922-1953 menehtyi 20 miljoonaa venäläistä niin marski jäänee kärpässarjaan?


    • Anonyymi

      Pyllyttelijänä oli täysin lyömätön.

      • Anonyymi

        Ja siitäkin Venäjän Tiltulta puuttuu NÄYTTÖ!


    • Anonyymi

      Ei tuo todista mitään! Me selviämme aina! Ja sinä taas voit aina palata takaisin rakkaaseen kotimaahasi!

    • Anonyymi

      Jee

    • Anonyymi

      Nykyään Mannerheim muistetaan lähinnä Haminan kadettikoulussa tapahtuneista homosteluista.

    • Anonyymi

      -----Nyt ollaan sivistyneitä ja lahdataan poistamalla tuet. -----

      Miksi kenellekään pitäisi maksaa mitään tukia, omillaan täällä on aina eletty.

      • Anonyymi

        Paitsi Mannerheim, joka homosteli vaimonsa rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi Mannerheim, joka homosteli vaimonsa rahoilla.

        Ei homostellut vaan oli tunnettu naisten mies!


    • Anonyymi

      Ylittääkö hinttapulina? Ainakaan ennen Tomppaa?

    • Anonyymi

      Tappaahan se köyhyys. Viina toki ja ruoan kehnous mutta myös huonompi hoito, se kun tippuu arvauskeskuksen varaan terveytensä ylläpidossa saa heittää hyvästit pitkälle elämälle.

      • Anonyymi

        Terveyskeskus on ollut tukena aina tarvittaessa ja hyvin on sieltä apua ja oikeaa lääkitystä aina löytynyt!

        Palveluja pitää osata käyttää!


    • Anonyymi

      Tällaisia asioita ei voi verrata. Aloittaja voi lukea enemmän historiaa, mikäli osaa lukea.

      Olen samaa mieltä, kuin eräs keskustelija, joka sanoi, "vika on tässä järjestelmässä".

      On törkeää puhua lahtaamisesta tässä yhteydessä. Kysymys on vain järjestelmän muuttamisesta ja se on toki vaalilla valittujen edustajien tehtävä.

    • Anonyymi

      ----Ylittääkö kukaan Marskin saavutuksia lahtarina-----

      Vaikea on ylittää kun saavutus on 27 000+65 000 lahdattua. Toivottavasti ei Putin joskus ylitä.

      • Anonyymi

        ” Vaikea on ylittää kun saavutus on 27 000+65 000 lahdattua.”

        Se 27.000 on kovasti kyseenalainen kun osa heistä:
        - kaatui sisällissodassa
        -’menehtyi Espanjan tautiin
        - katosi Venäjälle!

        Ja lisäksi ne 65.000 kuoli neukun aloittamassa sodassa!

        Venäjä toki ylitti tuon reippaasti! Sen sisällissodassa 1917-1922 menehtyi peräti 9 miljoonaa ihmistä!

        Lisäksi Stalinin vainoissa 1922-1953 menehtyi peräti 20 miljoonaa neukkukansalaista gulag-vankileireillä, joita oli peräti 30.000 kpl!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Vaikea on ylittää kun saavutus on 27 000 65 000 lahdattua.”

        Se 27.000 on kovasti kyseenalainen kun osa heistä:
        - kaatui sisällissodassa
        -’menehtyi Espanjan tautiin
        - katosi Venäjälle!

        Ja lisäksi ne 65.000 kuoli neukun aloittamassa sodassa!

        Venäjä toki ylitti tuon reippaasti! Sen sisällissodassa 1917-1922 menehtyi peräti 9 miljoonaa ihmistä!

        Lisäksi Stalinin vainoissa 1922-1953 menehtyi peräti 20 miljoonaa neukkukansalaista gulag-vankileireillä, joita oli peräti 30.000 kpl!

        ....Venäjä toki ylitti tuon reippaasti! Sen sisällissodassa 1917-1922 menehtyi peräti 9 miljoonaa ihmistä!..

        Sehän kaikkia venäläisiä itkettää vieläkin ja siksi siitä pitää jauhaa jatkuvasti. Suomalaisia pikemminkin naurattaa.


    • Anonyymi

      Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Miksi Mannerheimin omat muistelmat ovat tuolta illalta/yöltä epäjohdonmukaisia? Mutta silti ihmeen tarkat, jopa sellainen yksityiskohta, kuin maitolasi yöpöydällä ja millaisella yövuoteella nukuttiin muistettiin, mutta yöpymispaikkaa ei muistettu oikein. Ja tämä ilta/yö oli Mannerheimin elämän käännekohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Mannerheimin omat muistelmat ovat tuolta illalta/yöltä epäjohdonmukaisia? Mutta silti ihmeen tarkat, jopa sellainen yksityiskohta, kuin maitolasi yöpöydällä ja millaisella yövuoteella nukuttiin muistettiin, mutta yöpymispaikkaa ei muistettu oikein. Ja tämä ilta/yö oli Mannerheimin elämän käännekohta.

        Muisti kyllä mihin kikuli luikahti mutta unohti kertoa siitä.


    • Anonyymi

      Marski päätyi opiskelemaan kouluun, joka sentään johti jonnekin!

      Tokio ilta oli käännekohta etniselle venäläiselle homppeli-Tiltulle, jonka se on pakottanut jatkuvaan valehteluun jo yli viiden vuoden ajaksi!

      Se on ollut rehti tuomio!

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 ­­­V­­i­t­­t­­u­ ­­­t­­ä­m­ä­ ­k­­u­u­m­­a­ ­­­n­­a­­r­­­t­­­t­­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe