Minä maksan veroja

Minä olen töissä ja maksan veroja, sinä haluat että minä lähden pois? Miksi?

34

429

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sinä et omista koko maan


      • Anonyymi
        SuldaanHamid kirjoitti:

        Sinä et omista koko maan

        Ja ensin virheetöntä suomea, nyt tekaistua huonoa suomea.


      • Anonyymi
        SuldaanHamid kirjoitti:

        Sinä et omista koko maan

        Lähe menee jo👿me omistetaan tämä maa! Meidän isoisät on taistellut meille itsenäisen maan. Sinä et ole maksanut veroja koko elin ikää. Menee pois jos olet ilkeä täällä.


      • Anonyymi
        SuldaanHamid kirjoitti:

        Sinä et omista koko maan

        Suomen kansa omistaa suomen


      • Anonyymi
        SuldaanHamid kirjoitti:

        Sinä et omista koko maan

        Eikä se että maksaa pakosti veroja (ei onnistunut välttämään?) oikeuta vielä muuttamaan mitään yhteiskunnassa. Ei vaikka omistaisit palasen maatakin. Minä maksan veroja mulla on neljä vaimoa kaikki säkissä minä kuritan tyttölapsia pakotan ramadaniin en anna uskonnonvapautta ym. ym. eli noudatatko tarkalleen maan lakeja?


    • Anonyymi

      Mg uusi...

    • Anonyymi

      Koska politiikkaan lähteneet persut haluavat saada verorahat omaan taskuunsa, eivät maksaa veroja.

      Siksi he ölisevät maahanmuutosta.

      • Anonyymi

        Höpö höpö


      • Anonyymi

        Öyhötysliikkeelle maahanmuutto ja sen vastustaminen on koko puolueen olemassaolon edellytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyhötysliikkeelle maahanmuutto ja sen vastustaminen on koko puolueen olemassaolon edellytys.

        Sinisellä nikillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyhötysliikkeelle maahanmuutto ja sen vastustaminen on koko puolueen olemassaolon edellytys.

        Silakkaliike.Rasmus ja Takku Varisverkosto.
        Juuri ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyhötysliikkeelle maahanmuutto ja sen vastustaminen on koko puolueen olemassaolon edellytys.

        Niin saattaa olla, ja mikä menestys! Paljon säästäisi valeturvisten ulos heitolla kunhan asiaan tartutaan kuten mm. Tanskassa ja Briteissä.


    • Anonyymi

      Minäkin olen maksanut veroja noin 35 vuotta enkä halua niitä käytettävän nuorten, patalaiskojen ja kouluttamattomien luusereitten ja siiderivalaiden syöttämiseen. Menkööt TÖIHIN elättämään itse itsensä.

    • Anonyymi

      Toimitko suomen lakien mukaan vai oma etusi menee työtehtävissä läpi ?
      Teen näin koska siitä on minulle etua vaikka laitontahan tämä on ???

    • Anonyymi

      Työnteko ja verojenmaksu kuuluu kaikille työikäisille, tuskimpa maailmassa on yhtään valtiota missä kenenkään ei tarvitse ansaita elantoaan.

    • Anonyymi

      Minä olen KELAssa töissä ja maksan veroja, sinä haluat että minä lähden pois? Miksi

      • Anonyymi

        Tulkkina jota ei tarvittaisi jos asiat olisi paremmin. Enemmän säästöä kuin veroroposesi.


    • Anonyymi

      Jäljet johtavat sylttytehtaalle.
      Karvoja varissut hatun reunuksesta.

      • Anonyymi

        Lihamyllyyn tipahtanut?


    • Anonyymi

      Olet suojatöissä eli et osaisi oikeita töitä , joilla tarvitsee itsensä elättää ?
      Jos olet oikein eliittiä niin voit hankkia jopa lapsia , koska maailmalta saaduilla tuloilla elättäisit heidän lisäksi lukuisia suomalaisia 🤔

      • Anonyymi

        Ap on gubtarin uusin hahmo. Kuvakin poistui näytöstä ja kirjoituksien listaus piiloitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on gubtarin uusin hahmo. Kuvakin poistui näytöstä ja kirjoituksien listaus piiloitettu.

        Iandlord?


    • Anonyymi

      moctar
      sinut on paljastettu.

    • Anonyymi

      Jussuf se hamid aavikon vanhus....

      • Anonyymi

        Touché


    • Anonyymi

      Yritä nyt m-g ryhmä vähän parempaa edes vähän..

      • Anonyymi

        Hyvin porukka lankeaa baittiin.


    • Anonyymi

      Pizza Enrico mitä sina sanoa

      • Anonyymi

        Hyvä biisi.


    • Anonyymi

      Miten on tuo suomen lakien noudattaminen maassa maan tavalla jos ei miellytä ja haluat kotimaasi tavat suomeenkin ni ei onnistu mene kotimaahasi vittua teet täällä jos siellä kerran oli/on niin hyvä olla

    • Anonyymi

      KELAN lypsäjät tulevat ainavaan röyhkeänmiksi valeissaan ja vaatimuksissaan

      Tuhon rakentaminen on näillä mukas rakentamista.

    • Anonyymi

      Suomi on oikeauskoisille! Sä lähdet pois! Oikea uskoinen saa vain asua Suomi. Me ollaan suvaitsevaisuutta.

    • Anonyymi

      Kuka niin on sanonut? Jos olet niin sanottu kotiutunut ja elät kuten muutkin tolkun ihmiset, ei sinua kukaan halua pois. Itsestä se riippuu. Sopeutumattomat paskaporukat voisivat hävitä heti.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe