Viimeinen sukupolvi profetiassa.

Anonyymi-ap

Kun Siion rakennetaan, joka alkoi v1948, siitä 80 v tullaan v 2028.
Jeesuksen puhe viikunapuun oksa kun on tuore ja lehdet puhkeavat kesä on lähellä.
Matt 24- on vuosiviikon kuvaus ja joka näkee sen alun niin sen sukupolven aikana kaikki vihanmaljat ja tuomion pasuunat toteutuvat.

43

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella viikonpäivällä on tuhannen vuoden rinnakkaisuus.
      Jumalan Aadamille ja Eevalle antama varoitus hyvän ja pahan tiedon puusta syömisestä, sillä ”sinä päivänä, jona syöt siitä, sinä totisesti kuolet” (1. Moos. 2:17). He eivät tietenkään kuolleet fyysisesti tuon 24 tunnin vuorokauden sisällä, vaikka he saivat kuolemanrangaistuksen samaan aikaan.
      "Yksi päivä on Herran edessä kuin tuhat vuotta". Adam kuoli 930-vuotiaana (1. Moos. 5:5) – siis todellakin kuoli saman tuhatvuotisen ”päivän” lopussa, tosin hengellinen kuolema tuli välittömästi synnin seurauksena.

      Siten on viikoittainen, seitsemännen päivän lepopäivä; seitsemännen vuoden lepopäivä (2Moos. 23; 3. Moos. 25; 5. Moos. 15); ja seitsemännen vuosituhannen "maailmanlevon" sapatti.
      Lukuisissa myöhemmissä juutalaisten rabbiinisissa kirjoituksissa mainitaan Messiaan saapumisen 6000 vuoden ”määräaika",

    • Anonyymi

      Miten on, miehet ja veljet sekä ihanat sisaret;
      ONKO esikoisella mitään "virkaa" ja tekoa siinä kun KUN Herra palauttaa esikoisen luvatuun maahan ?

      ja KUN esikoinen on siellä, sillä on kaikille näkyviä vaikutuksia, esim
      Moosesta ei enää palvota eli lakia eli temppeliä!

      Joten, miksi Jeremia, Jesaja, Hoosea että Sakarja puhuu toista mitä te?

      Jeremia
      Jer. 3:18
      Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi.


      MIKÄ on niinä päivinä?

      16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.

      MIKÄ on liitonarkki ja mitä se pitää sisällä ja merkitsee, esim Aaronin sauva ?

      Jer. 23:8
      vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

      Onko siellä nyt rauha ja Rauhan Ruhtinas?

      Jer. 31:8
      Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.

      Onko esim Etiopia pohjoisessa?

      Jer. 31:9
      7 Sillä näin sanoo Herra: Riemuitkaa iloiten Jaakobista, kohottakaa riemuhuuto hänelle, joka on kansojen pää; kuuluttakaa, kiittäkää ja sanokaa: 'Auta, Herra, kansaasi, Israelin jäännöstä'.
      8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
      9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
      10 Kuulkaa Herran sana, te kansat, ilmoittakaa kaukaisissa merensaarissa ja sanokaa: Hän, joka Israelin hajoitti, on sen kokoava ja varjeleva sitä niinkuin paimen laumaansa.

      Onko Efraim palautettu luvattuun maahan?

      Nyt onko kadonneet lampaat löytyneet?
      ja on yksi paimen ja yksi herra ja kuninkas?


      Johannes 10
      14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
      15 niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
      16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      ja Mitä on pakko tapahtua kun tämä päivä tulee ja juuri sitä ennen?

      aina te eksytty
      AINA!

    • Anonyymi

      Onko kansalla joka nyt on Isrealin alueella, tahto rakentaa temppeli ja sitten kantaa liiton-arkkia sekä uhrata eläin uhreja?

      joten mitä sanoo Daniel?

      Daniel näki, Jumalan antamia näkyjä ja "kuvia" tulevasta, toisin kuin nykypäivän profeetat!
      ja mitä Daniel näki?
      Dan. 9:27

      27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

      Mitä tässä on esillä?

      - tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi,
      - puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin;
      - hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä.
      - Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

      eli on sinä päivänä raskasta ja HUOM

      teuras UHRIT? ja ruoka uhrit-
      jos ne lakkautetaan, tulee niiden olla voimassa.

      Hävittäjä, kuka ja mikä ja mistä?
      ja koska tänä sitten loppuun?
      Tuomio tulee eli Herran päivä:

      eli tuoko Efraim sen tuomio päivän mukana vai ei?

      aina te eksytte
      AINA!

      • Anonyymi

        Juutalaisten suuri Exodus on vasta Kristuksen tuhatvuotisen valtakunnan alussa, mutta sitä ennen on "suuri Jaakobin ahdistus" ja kolmas Jerusalemin temppeli mm Ilm 11.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisten suuri Exodus on vasta Kristuksen tuhatvuotisen valtakunnan alussa, mutta sitä ennen on "suuri Jaakobin ahdistus" ja kolmas Jerusalemin temppeli mm Ilm 11.

        Efraimin paluu, eli toinen niistä lammas-laumoista, Joh 10
        niin Kun Efraim palaa, ei moosesta ja temppeliä eikä sitten liitonarkkia tarvita eli etsitä.
        Mooses ja liiton arki ja uhrit ovat LAIN aikaa ja tekoja.

        Nyt Missä on Efraim kun se väkevällä kädellä palautetaan luvuttuun maahan, ja se on suurempi "teko" ja ihmi kuin Egyptistä vapautus Mooseksen aikana.

        Nyt Jos Efraim palaa luvuttuun maahan; Kuka siellä nyt sitten on ja antaako se vapa-ehtoisesti vallan ja maan Efraimille?

        mitä sanoo hes 37, 38 ja 39?
        no smaa se.
        monet eivät TAHDO kuulla mitä Jeremia sanoo.

        Jumala ei ole tämä nykyisen "Israelin valtion" takana vaan suuri raha eli maailman elitti.

        Joten. tulee mielenkiinoisia aikoja, sillä nyt se mitä tulee tapahtuu nopeasti ja näkyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Efraimin paluu, eli toinen niistä lammas-laumoista, Joh 10
        niin Kun Efraim palaa, ei moosesta ja temppeliä eikä sitten liitonarkkia tarvita eli etsitä.
        Mooses ja liiton arki ja uhrit ovat LAIN aikaa ja tekoja.

        Nyt Missä on Efraim kun se väkevällä kädellä palautetaan luvuttuun maahan, ja se on suurempi "teko" ja ihmi kuin Egyptistä vapautus Mooseksen aikana.

        Nyt Jos Efraim palaa luvuttuun maahan; Kuka siellä nyt sitten on ja antaako se vapa-ehtoisesti vallan ja maan Efraimille?

        mitä sanoo hes 37, 38 ja 39?
        no smaa se.
        monet eivät TAHDO kuulla mitä Jeremia sanoo.

        Jumala ei ole tämä nykyisen "Israelin valtion" takana vaan suuri raha eli maailman elitti.

        Joten. tulee mielenkiinoisia aikoja, sillä nyt se mitä tulee tapahtuu nopeasti ja näkyvästi.

        Joh 10 ei mainintaa Efraimista (ehkä mustalaisheimo), niin kuin puuttuu myös 144000 juutalaisten joukosta, mutta 1000 v valtakunnassa Efraim sukukunta saa maa-alueen; Hes 44.
        Lukuisat Raamatun kohdat ilmoittavat Hes 40-temppeli uhripalvelun olevan 1000 v valtakunnassa, samoin kuin armonajassa seurakunta vietti ehtoollista.


    • Anonyymi

      Joh. 10
      16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      Mitä on Hesekielin näky, en tiedä, nyt
      Miten on uhrataanko vielä veriuhreja eli tarvitaanko niitä?

      Hebrealaiskirje.
      Hepr. 10:14
      Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.

      Miksi siellä uhraittaisiin LAIN vaatimia uhreja?

      eli en usko että, tämä on mitä sanot, uhraja ei ENÄÄ Herran Jeesuksen Ristin kuoleman jälkeen tarvita.

      Eräs seikka, mitä mustalaisilla ei ole, mutta esim Suomalaisilla on. Dna, joka on poikkeuksellinen kaikista muista, "kansoista, ja ryhmistä".

      Missään ei ole samanlaista, keskittymää tästä kuin Suomessa ja osassa Neuvosto-liittoa, Suomen rajalla ja muuallakin, missä on ollut "tuhansia" vuosia Suomen esi-isiä.

      no aika sen näyttää.
      Oletus että mustalaiset, romaanit ovat Intiasta, merkitsee että se ei ole pohjoisessa, maan ääressä.

      Toisaalta se ei "lupaa" hyvää että on osa sitä "kansaa" mikä mainitaa, tässä.

      Est. 1:1
      Ahasveroksen aikana-sen Ahasveroksen, joka hallitsi Intiasta Etiopiaan saakka, sataa kahtakymmentä seitsemää maakuntaa-siihen aikaan,
      ja
      Est. 8:9
      sataan kahteenkymmeneen seitsemään maakuntaan, Intiasta Etiopiaan saakka,

      nyt näissä kansoissa oli ja tuli: Käännynnäisiä !

      17 ja jokaisessa maakunnassa ja kaupungissa, joka paikassa, mihin kuninkaan käsky ja hänen lakinsa tuli, oli juutalaisilla ilo ja riemu, pidot ja juhlat. Ja paljon oli maan kansoista niitä, jotka kääntyivät juutalaisiksi, sillä kauhu juutalaisia kohtaan oli vallannut heidät.

      eli muukalaisia jotka ovat ottaneet, Mooseksen LAIN itselleen.

      he, osa heistä lähetettiin, Samariaa jossa eivät osanneet palvella, sen maan Jumalaa.

      2. Kun. 17:26
      Se ilmoitettiin Assurin kuninkaalle näin: "Kansat, jotka sinä veit pakkosiirtolaisuuteen ja asetit asumaan Samarian kaupunkeihin, eivät tiedä, millä tavalla sen maan Jumalaa on palveltava. Sentähden hän on lähettänyt leijonia heidän sekaansa, ja katso, ne surmaavat heitä, koska he eivät tiedä, millä tavalla sen maan Jumalaa on palveltava."

      2. Kun. 17:27
      Silloin Assurin kuningas käski sanoen: "Viekää sinne joku niistä papeista, jotka toitte sieltä pakkosiirtolaisuuteen; joku heistä menköön sinne ja asukoon siellä ja opettakoon heille, millä tavalla sen maan Jumalaa on palveltava."

      He saivat opetusta miten palvella mutta eivät olleet, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisiä, vaan muukalaisia.

      no, emme tiedä missä on Efraim, mutta jossain Pohjoisessa.

    • Kyllä, kyllä pitää olla taikauskosta sekaisin tämän sakin.

      Päälääkärikään ei näitä quttaa voi.

    • Anonyymi

      Jer. 3:
      12 Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

      16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.

      18 Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi.
      19 Minä ajattelin: Kuinka asetankaan sinut lasten joukkoon ja annan sinulle suloisen maan, ihanan perintöosan, ihanimman kansojen maista! Ja ajattelin: Sinä olet kutsuva minua isäksi etkä ole koskaan kääntyvä minusta pois.

      eli joku ryhmä. palaa luvuttuun maahan Pohjoisesta.
      ei intiasta tai usasta tai englannista.

      Sakarja näkee:
      Sak. 6:
      8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".

      Jossain Pohjoisessa, Herran Henki, lepää ja tekee oman tahtonsa.
      Mutta myös mustat hevoset obat täällä pohjolassa.

      6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
      - ensiksi mustat sitten valkeat.

      12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.

      Rakentava Herran temppelin.

      Mikä on NYT HErran temppeli jossa Herra on?
      Kivestä tehty?
      eli ME olemme kiviä Herran Temppelistä, me jotka uskomme Herraa.

      Matt. 26:61
      ja he sanoivat: "Tämä on sanonut: 'Minä voin hajottaa maahan Jumalan temppelin ja kolmessa päivässä sen rakentaa'."

      1. Kor. 3:16
      Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?

      Ef. 2:19 Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
      20 apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
      21 jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;
      22 ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.

      no sama se.

      • Anonyymi

        Pohjoinen maa jossa Herran Henki lepää on Assur Jes 19:23-25.
        Hess 40- temppelin Vesa rakentaja on Jeesus Nasaretilainen.
        Öljymäen halkeamisen jälkeen, vesivirta, jonka tiedemiehet ovat todenneet olevan n 70 metrin syvyydessä, pääsevät siten nousemaan temppeli alueelle josta se haarautuu, toinen Välimereen ja toinen Kuolleeseen mereen.


    • Anonyymi

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Assur
      Pohjoisessa?
      Mistä katsoen!

      Eikö Herra itse eli uskovat olekaan se uusi temppeli jossa Herran Henki asuu?

      Mitä se Paavali taas on mennyt sitten sanomaan!

      Mitä sinä, oi viisas ja tietäväinen, oletko saanut OPETUKSEN itse Herralta ja taivaassa kuten Paavali?

    • Anonyymi

      Ilm 21
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

      Mitä se Johannes taas meni näkemään!

      Oi viisas ja ymmärtäväinen, selittäjä, oletko saanut Herralta 100% luotettavan näyn tai unen?

      Daniel sekä Hesekiel että Johannes sai :)

    • Anonyymi

      Miten on, kuinka suuri tämä uusi Jerusalem on?
      2100 kilometriä ?
      Mihin se mahtuu, kaivetaan iso kuoppa, Israelista eurooppaan ja afrikkaan?
      Kuinka pitkä matka on Jerusalemista, nykyinen paikka, esim Suomeen?

    • Anonyymi

      Danielin aikana jopa Persia katsottiin Jerusalemista katsoen olevan perimmäinen maa pohjoisessa.
      Uusi Jerusalem on taivaassa, kunnes maa ja ilmataivas poltetaan lopullisesti kaikesta synnin aiheuttamasta rappiosta.
      Jonkin tulkinnan mukaan Uuden Jerusalemin sijainti ehkä asiallisesti: https://bibletruthpublishers.com/the-new-jerusalem-during-the-millennium/unknown-author/the-new-jerusalem-and-the-eternal-glory/unknown-author/la94876
      Kun 2300 km kanttiinsa laskeutuu, niin se peittää kartalla alleen: pohjoisessa osin Musta-Kaspianmeri, dässä osin Persian lahti, etelässä Saudi-Arabia, Mekan pohjoispuoli Egypti ja siitä Välimerta pohjoiseen Turkin.
      Kartta netissä, mutta tekijänoikeus estää kopion.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      13.12.2015

      Terry Bennettin näky 21 vuodesta

      Joulukuussa 2001 enkeli Gabriel näytti viiden päivän aikana Terry Bennettille, amerikkalaiselle profeetalliselle julistajalle, näkysarjan 21 vuoden aikavälistä alkaen vuodesta 2008 ja päättyen vuoden 2028 loppuun.

      Bennett näki, että nämä 21 vuotta oli jaettu seitsemän vuoden jaksoihin siten, että kullakin 7-vuotisjaksolla oli oma painopistealueensa, vaikka näyssä nähtyjä asioita tapahtuukin kaikkien jaksojen aikana.

      1. jakso 2008-2015 tuo taloudellisia vaikeuksia, lamaa ja taantumaa.

      2. jakso 2015-2022 tuo poliittisia kriisejä, sisällissotia ja kapinoita hallituksia vastaan.

      3. jakso 2022-2028 tuo muutoksia ja järkkymisiä uskonnon alueella.

      Olemme nyt vuoden 2015 loppupuolella ja tämä Bennettin v. 2001 näkemä näky on toteutunut ensimmäisen jakson taloudellisten vaikeuksien osalta samalla kun olemme jo nähneet myös poliittisia kriisejä ja muutoksia uskonnon alueella, lähinnä islamin voimakkaan leviämisen ja pakolaistulvien takia.

      Seuraavaksi eli vuosina 2015-2022 on odotettavissa suuria mullistuksia eri maiden hallinnoissa, sotia eri ihmisryhmien ja kansojen välillä, mutta myös ankaria yhteenottoja hallituksiin pettyneiden kansalaisten ja hallitusten välillä eli verisiä sisällissotia ja poliisivaltioiden kovia otteita.

      Lopuksi eli vuosina 2022-2028 tulee maailma näkemään uskonnollisia myllerryksiä, vääriä profeettoja ja heidän tekemiään ihmeitä, mikä johtaa yhden maailmanuskonnon syntymiseen.

      Kaikki nämä kolme vaihetta ovat alkuvalmistusta ja perustan laskemista tulevan maailmanjohtajan eli Antikristuksen esiintulolle.

      Ihmiset eivät sitä sokeudessaan ymmärrä, mutta kyseessä on Saatanaa palvelevien illuminaattien tietoinen suunnitelma, että he luovat tahallaan maailmaan kaikenlaisia ongelmia, sotia ja kaaosta, jotta ihmiset olisivat valmiita hyväksymään heidän tarjoamansa ratkaisun eli yhden johtajan, yhden maailmanhallituksen ja yhden uskonnon.

      Ihmiset näkevät vain ulospääsyn vaikeuksista, mutta he eivät käsitä, että juuri nämä auttajat aiheuttivat omilla toimillaan tahallisesti koko umpikujatilanteen noudattaessaan omaa ohjettaan ”Järjestystä kaaoksesta”.

      Tämä Uusi maailmanjärjestys tulee vain olemaan Jumalaa vastustava ja hyvin diktatuurinen, jossa on alistuttava maailmanjohtajan tahtoon, kumarrettava häntä tai hänen kuvaansa sekä otettava hänen merkkinsä henkilötunnukseksi ihon alle otsaan tai oikeaan käteen.

      Raamattu varoittaa meitä näin tekemästä. Bennettin näyn mukaan osa kansoista on Raamatun mainitsemia hyviä lammaskansoja, jotka eivät lähde Antikristuksen valtajärjestelmään mukaan, vaan pysyvät siitä erosta.

      Uskon, että näin on. Antikristus saa valtansa alle suurimman osan maailman kansoista, mutta ei kaikkia.

      Toivon, rukoilen ja toimin sen hyväksi, että Suomi olisi niiden valtioiden joukossa, jotka eivät alistu Antikristuksen petoimperiumin hirmuvallan alle. Ensimmäinen tärkeä askel tähän suuntaan olisi Suomen ero Euroopan unionista ja paluu täyteen itsenäisyyteen.

      Uskon ja tiedän, että näin tapahtuu.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Rikun näky tammikuussa 2000

      Sain tammikuussa vuonna 2000 näyn, jossa olimme metsässä ikään kuin "sisseinä". Ympäröivä maailma oli lakannut olemasta, siis taloudellisesti, poliittisesti, sotilaallisesti jne. Ei ehkä kokonaan, mutta ainakin meille, jotka siellä olimme. Meitä oli paljon ja olin ikään kuin jonkinlainen johtohahmo sille meidän porukalle. Kuulin mainittavan nuorimman tyttäreni nimen( ei ollut vielä edes syntynyt silloin), että hän meni tiedusteluretkelle ja tulee kohta takaisin.

      Oli alkusyksy ja vettä satoi hiljalleen. Oli vuoden ensimmäiset pakkaspäivät ja hengitys jo huurusi. Oli aivan hiljaista. Kuului vain sateen ropinaa. Näin itseni ja olin siinä n. 45-50 -vuotias.

      Olen nyt 33, voisi hyvin olla vuodet 2026-2028, sitähän nyt h-hetkeksi profetoidaan.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      17.11.2009

      Raimo Hynysen Raamatun profetian selitystä Jeesuksen tulemuksesta

      Havaitsin muutama vuosi sitten erään asian joka voi olla piilotettu
      profetia. Kyseessä on Daniel 12:11-12, joka alla.

      11. Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen
      kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
      12. Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä
      viisi päivää.

      Päivät voidaan ymmärtää Raamatun profetioissa vuosina. Kun lasketaan 1290
      vuotta siitä eteenpäin kun Babylonia hävitti 586 eKr. Jerusalemin
      temppelin, niin tullaan vuoteen 705, sillä vuotta 0 ei ole. Jerusalemissa
      valmistui ensimmäisen kerran vuonna 705 nykyisen kaltainen Al Aqsa -
      moskeija. Sen historiasta on mm. Wikipediassa
      http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Aqsa_Mosque .
      Danielin profetiassa oleva odottaminen voidaan ymmärtää myös niin, että
      vuodesta 705 odotetaan 1335 vuotta. Tällöin on autuas se joka odottaa ja
      saavuttaa tämän ajan. Tämä tarkoittaa vuotta 2040.

      Mikäli profetia tarkoittaa tätä, niin Jeesus on tullut takaisin vuoden 2040
      loppuun mennessä. Tekstin mukaan se voi tapahtua myös aiemmin mutta
      viimeistään silloin.

      Tämä profetia on monen muun Jeesuksen takaisintuloa ennakoivan profetian
      kanssa samassa linjassa. Kaksi muuta tärkeää ovat Jeesuksen itsensä
      sanomat.

      1. Viikunapuu, Luukas 21

      Jeesus puhuu viikunapuun puhkeamista lehteen. Monet ymmärtävät sen Israelin
      valtion uudelleenperustamisena 1948. Jeesuksen profetia voidaan ymmärtää,
      että on ihmisiä jotka ovat nähneet Israelin itsenäistymisen ja he näkevät
      myös Jeesuksen takaisintulon. Voidaan arvioida, että tämä profetia on
      voimassa noin 100 vuotta eli vuoteen 2048 saakka.

      2. Jeesus myös profetoi, että nousee kolmantena päivänä ylös, Luuk. 18

      33. "ja ruoskittuaan he tappavat hänet, ja kolmantena päivänä hän nousee
      ylös.
      34. Mutta he eivät ymmärtäneet tästä mitään, ja tämä puhe oli heiltä niin
      salattu, etteivät he käsittäneet, mitä sanottiin."

      Tämä on mielenkiintoinen kohta, sillä Raamattu sanoo sen olevan salattu.
      Jeesus sanoo toisessa kohdassa, Matteus 12:40, olevansa haudassa kolme päivää
      ja kolme yötä, mutta tämä kohta ei ole salattu.

      "Sillä niinkuin Joonas oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä,
      niin on myös Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä."

      Lisäksi Jeesus sanoo nousevansa kolmen päivän perästä, Mark. 9:31. Tämäkään
      kohta ei ole salattu, joskin kerrotaan etteivät opetuslapset käsittäneet
      puhetta.

      Sillä hän opetti opetuslapsiaan ja sanoi heille: "Ihmisen Poika annetaan
      ihmisten käsiin, ja he tappavat hänet; ja kun hän on tapettu, nousee hän
      kolmen päivän perästä ylös."

      Kuten edellä todettiin, niin Luukas 18 on salattu ja se on osittain
      toisenlainen kuin muut Jeesuksen profetiat omasta ylösnousemisestaan.
      Muissa on selvästi sanottu kuluvan kolme päivää ennen kuin Jeesus nousee
      kuolleista. Jeesuksen profetia Luukas 18 kohdassa voidaan myös käsittää,
      että Hän tulee takaisin vasta 2000 vuoden kuluttua kuolemastaan
      Jerusalemissa vuonna 30. Herralle yksi päivä voi olla kuin tuhat vuotta,
      jolloin Jeesuksen takaisintulo voisi olla vuoden 2030 jälkeen milloin vain.

      Edellä esitetyt kolme profetiantulkintaa ovat voimassa vuosien 2030 - 2040

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Teija K:n näkemä näky v. 2005

      Tämän kansan identiteettiä uhkaa kolminkertainen vaara. Se koskee kansallisen identiteetin ja siihen liittyvät itsemääräämisoikeuden katoamista:

      1. Suomi-leijona karjui väkevänä voimiensa tunnossa. Yhtäkkiä EU-keihäs lävisti sen kyljen, mutta leijona edelleen karjui, mutta heikentyneenä.

      2. Tämän jälkeen Nato-keihäs lävisti sen kyljen ja leijona karjahteli vaimentuneella äänellä ja heikentyi edelleen.

      3. Viimeiseksi sen kylkeen lensi Venäjä-keihäs, jolloin leijona kaatui maahan karjahtaen kuin kuollut.

    • Anonyymi

      Persian valtakunta oli aika laaja, kreikaa ja egyptiä myöten.
      Joten se ei merkitse mitään, sillä Daniel ei puhu tästä!

      eli missä on maininta ,Danielin kirjassa että Persia on pohjoisessa?

      Onko myös egypti pohjoisessa?

      Mikä maa alue ei sitten ole!
      nyt jos persia on pohjoisessa, mistä ne idän kuninkaat tulevat?

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      30.5.2017

      Jouko Piho:

      Pääsiäisen 2020 jälkeen evankeliumia ei voi julistaa vapaasti

      Patricia Green sai Herralta sanoman 4.4.2015, että on tuleva enää viisi pääsiäistä, jolloin voi vapaasti julistaa evankeliumia.

      Sen jälkeen uskovat eivät voi enää kokoontua julkisesti kirkoissa tai muissa tiloissa, vaan heidän on kokoonnuttava yksityisesti ja salaa joissakin epätavallisissa paikoissa.

      Jos aikataulu pitää paikkansa, vapaan evankeliumin saarnaamisen ikkuna on auki pääsiäiseen 2020 asti, mutta sen jälkeen ikkuna sulkeutuu.

      Meillä on siis kolme vuotta aikaa.

      Tulevaisuus näyttää, käykö näin juuri keväällä 2020, mutta joka tapauksessa jossain vaiheessa lopunaikaa näin käy, että kristinuskoa vihaava tuleva maailmanhallitus saa aikaan Jeesukseen uskovien vainon kaikkialla maailmassa.

      Jeesuskin sanoi, että tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä (evankeliumin työtä).

      Tehkäämme siis ahkerasti Herran työtä nyt, kun se on vielä mahdollista.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Soshannan uni tammikuussa 2013

      Olin talossa, jossa oli monia ihmisiä, mielestäni nämä olivat uskovaisia.

      Talo oli aivan kuin "sinetöity". Ovea ei enää saanut avata kenellekään. Se oli ehdoton asia.

      Lähdin unessa liikkumaan "hengessä" talon ulkopuolelle ja näin, että talon ulko-ovea yritettiin saada auki.

      Miehiä ja naisia oli oven takana ja ympäri taloa etsien sisäänpääsyä taloon. Ihmiset huusivat ja kirkuivat kauhuissaan, ryskäsivät ovea ja ikkunoita.

      Ikkunat olivat niin vahvoja, etteivät ne särkyneet tai ne oli peitetty jollain.

      Nämä ihmiset huusivat, että heidän kuuluisi olla siellä talon sisällä.

      Itse ymmärsin, että he olivat tienneet, mitä on tulossa ja he olivat myöhästyneet, ja ovi oli sulkeutunut ja sinetöity.

      Talon sisäpuolella olevilla ei ollut minkäänlaista hätää. Heillä oli kaikki tarpeellinen siellä.

      Kuljin talosta poispäin. Näin että kyse oli sivistysvaltiosta. En osaa sanoa tarkalleen mikä, vain yleisesti.

      Näin että maa oli kauttaaltaan halkeillut. Oli maanvyörymiä, autoja oli törmännyt toisiinsa, vielä jotenkin pystyssä olevissa taloissa oli tulipaloja, kuolleita oli siellä täällä, ja elossa olevat ihmiset huusivat ja itkivät ja juoksentelivat päämäärättömästi sinne tänne.

      Tilannetta voisi kuvailla sanoilla ”täydellinen kaaos”. Sitä samaa näkymää riitti niin pitkälle kuin näki.

      Heräsin tämän jälkeen.


      '

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HYVÄ aloitus !
      Matkamme on takaisin Siionin vuorelta, Golgatan ristiltä alkaneeseen uskoon.
      Videossa alkuperäisen kristinuskon tienviitat:
      https://youtu.be/6p638GMr8sA

      Kaikki on valmiina valmiina siirtymiseen.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Ruotsin homovihkimiset profetoitiin 1985

      Profetia vuodelta 1985 mm. siitä, että homoja aloitetaan vihkimään Ruotsissa toteutui. Ruotsi aloitti vihkimään homoja 2009. Tässä tämä Jumalan viesti:

      " Profetia Ruotsille:

      " Herra, Israelin Jumala, Jaakobin Jumala ja Aabrahamin Jumala. Näin sanoo Hän, joka on ja joka oli ja joka tuleva on Herra Jumala, kaikkivaltias.

      Tänä päivänä, 7.5.1985 puhun Minä sinulle, pieni palvelijani Tukholmassa, sillä tänä päivänä Minä profetoin tälle kansalle, jonka parissa sinä asut. Tälle kansalle jonka keskuudessa sinä olet saanut olla nämä määrätyt vuodet ja määrätyt päivät ja määrätyt hetket, mutta ne ovat pääsemässä päätökseensä, sanoo Herra, Herra.

      Sinä profetoit nämä sanat jotka Minä sinulle annan tätä Ruotsin kansaa varten, kansaa joka on ollut Minun kasvojeni edessä, ja joka on tehnyt suuren kauhistuksen ja valtavan riettauden, niin että Minun Pyhä Henkeni ei voi enää levätä tämän maan yllä, sanoo Herra, Herra. Minä olen sanonut Minun korkeasti Pyhälle Hengelleni: Nouse pois Ruotsin yltä, sillä he ovat häpäisseet Sinut ja tehneet kauhistuksen Sinun edessäsi, sillä he ovat nostaneet alttarille kauhistuksen riettauden ja autioittavan iljetyksen.

      Minun Pyhä Henkeni, Sinä joka olet lumivalkea kyyhkynen, Sinä joka lennät kaiken maan yllä, Sinä joka olit, ennenkuin maailmat perustettiin, niinkuin Raamattu sanoo: Jumalan Henki liikkui vetten päällä. Minä olen sanonut Sinulle: Nouse tänne, ja Sinä tulet nousemaan. Lumivalkoisen kyyhkysen siivillä Sinä nouset ylös Minun tyköni.

      Ruotsin kansa, sinä olet edennyt synnin teilläsi niin pitkälle, ettet sinä tule kokemaan sovitusta etkä anteeksiantoa pyhien kasvojeni edessä. Sinä olet ollut kasvojeni edessä sodan vaikeina aikoina, sinä avasit rajasi pakolaisille, sinä yritit auttaa naapureitasi kärsimyksen päivinä, mutta sinun sydämesi ajatukset eivät olleet puhtaat kun sinä avasit rajasi, sillä sinulla oli omien etujesi tavoittelu mielessä. Olen antanut sinun olla rauhassa aina tähän päivään saakka.

      Näin sanoo Herra: Te tulette näkemään ja kokemaan sen pyhän profetian, jonka Minä annoin palvelijalleni Birger Claessonille vuonna 1950. Tämän profetian toteutumisen hetki on tulossa. Minä tulen sallimaan mahtavan Neuvostoliiton armeijan lähteä liikkeelle ja tulla Ruotsin rajan yli, mutta sitä ennen tapahtuu, niinkuin Minä puhuin Birger Claessonille, profeetalle jonka Minä nostin profetoimaan Ruotsin kansalle vuonna 1950, että Suomi ja Norja tulevat olemaan kansojen meren alla.

      Sinun ympärilläsi Ruotsi, on silloin muuri ja maassasi syttyvät Pyhän Hengen tulet ja Pyhän Hengen sanoma kaikuu yli Ruotsin rajojen. Mutta Ruotsin kansa, sinä ja sinun julistajasi tulette itse sammuttamaan tämän pyhän tulen, joka palaa silloin Ruotsissa. Tämä tuli sammuu ja tapahtuu, että Ruotsin kansa itse pysäyttää sen herätyksen, jonka Minä levitän yli Ruotsin. Kun tämä tapahtuu, tulee ympärilläsi oleva muuri sortumaan Tornionjokeen. Ja se suuri armeija, joka on kokoontunut Pohjois-Suomeen ja Pohjois-Norjaan, saa luvan tulla rajojenne yli.

      Te olette avanneet synnin sulut, te olette sallineet kauhistuksen ja hirmuisen iljetyksen päästä alttarille. Tukholman suurkirkko, joka on yksi huomatuimmista kirkoista Ruotsissa, on saastunut homoseksualismin synnistä ja tämä iljetys on tullut Minun kasvojeni eteen. Minä en enää salli Pyhän Henkeni levätä teidän maanne yllä. Minä kutsun Henkeni kotiin ja nostan sen valkoisen kyyhkysen siivin ylös Minun luokseni.

      Hirvittävä sato, jonka teidän syntinne on tuottanut, odottaa korjaamistaan, sanoo Herra. Tätä syntiä, joka on tullut Minun pyhien kasvojeni eteen, ei tulla antamaan anteeksi, ei ennenkuin Herran Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen veri on voinut puhdistaa teidät. Mutta kansana te ette tule kääntämään kasvojanne Minun puoleeni, vaan te käännätte selkänne Minulle ja pilkkaatte Pyhän Poikani, Herran Jeesuksen Kristuksen verta...."

      • Anonyymi

        ".....Te ette ota vastaan sovitusta, vaan elätte synnissä. Ruotsin kansa! Kesä 1985 on kesä, jonka te tulette muistamaan. En sano, että tuomiot tulevat juuri tänä kesänä, vaan Minä sanon että kesän 1985 te tulette muistamaan. Synti on noussut aina taivaaseen asti. Minä en tule sallimaan puhtaan Pyhän Henkeni liikkua syntienne haisevan tunkion yllä.

        Ruotsi! Ruotsi! Sinun päiväsi ovat luetut! sanoo Herra Kaikkivaltias, joka on, joka oli, ja joka tuleva on.

        Sinä palvelijani, joka olet Tukholmassa, sinulle Minä sanon, että sinä päivänä, kun sinä näet autioittavan iljetyksen siinä paikassa, jossa se ei saisi olla, paikassa, joka on pyhitetty Minun nimelleni, sinä päivänä käännä kasvosi Minun puoleeni. Minä johdan sinut pois Tukholman kaupungista, sillä tuho, ja tuomio tulee tämän kaupungin ylle. Sen Minä, Herra olen sanonut.

        Tämän kaupungin synnit ovat suuremmat kuin Sodoman synnit ja tämän kaupungin synnit ovat suuremmat kuin Gomorran synnit. Tämä kaupunki tulee olemaan suurten tykkien ja suurten pommien keskellä, kun Minä otan pois Pyhän Henkeni tämän kaupungin yltä.

        Ruotsin kansa! Se pieni morsian, joka on keskuudessasi, tullaan ottamaan ylös, se tulee olemaan merkki. Ylöstempaus on tulossa!

        Morsian tulee olemaan valmis, se tulee jättämään surun ja tuskan maan, se tulee ylös Minun luokseni, sanoo Herra. Morsian on ottanut Minut, ja Minun Poikani, Herran Jeesuksen Kristuksen veren ja nimen kilveksi tulevia tuomioita vastaan. Sinä päivänä, jolloin maan päällä itketään ja parutaan, on morsian Minun läsnäolossani hääjuhlissa ja hää-aterialla.

        Morsian! Tee valmistelusi. Morsian! Ole onnellinen. Morsian! Älä petä ylkäsi luottamusta.

        Ylkä ei petä morsiantaan, ei koskaan! Olen ollut Golgatan ristillä sen asian vahvistukseksi, sanoo Herra, Jeesus Kristus. "


    • Anonyymi

      Pojasta polvi paranee. Notkeat polvet on hieno mekanismi ihmisellä.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      15.9.2008

      Sirpa Koskelan uni 12.5.2008

      Päätin pitää tänään rukous-/paastopäivän. Luin ennen puolta päivää
      ystäväni lähettämän sähköpostin, jossa oli kirjoitus Anne
      Colling-Rautiaisen näkemistä unista.

      Rupesin kuitenkin miettimään yhtä
      itse näkemääni unta ja googlasin erään sanan, jos löytäisin netin
      kautta jotain selitystä unessa näkemälleni rakennukselle.

      Tätä kautta "eksyin" sivustoillesi. Ja aikani niitä lukiessa tuli tuo sama
      Colling-Rautiaisen teksti vastaan. Lukiessani sivustollasi olevia
      profeetallisia unia ym. sain selkeyttä yhteen omaan uneeni, jota en
      oikein aiemmin ymmärtänyt.

      Unet ovat minulla "aktivoituneet" vuoden
      sisään ja olen siis vielä aika noviisi niiden kanssa...

      Mutta 12.5.2008 yöllä näin tällaisen unen.

      Oli pimeä ilta ja talvi. Olin jonkinlaisen L-muotoisen
      kerrostalorakennuksen (kaksikerroksinen) pihalla ja lähdin
      laskeutumaan pihalla kulkevia portaita pitkin alas. Tarkoitukseni oli
      mennä isolle päätielle, jonka tiesin olevan rakennuksen takana. Talo
      oli vanha, mutta hyvin hoidettu ja varakkaan näköinen taloyhtiö.
      Vanhalla tarkoitan, että sellainen rapattu kivitalo, en osaa sanoa
      miltä ajalta sen arkkitehtuuri on. Ehkä vuosisadan alusta?

      Ikkunoissa oli valoja ja piha oli rauhallinen ja autio. Tunnelma oli
      kaikin puolin rauhallinen.

      Mutta kulkiessani portaita alas näin talon
      katolla ihan hillittömän suuria lumimassoja. Säikähdin niitä, koska ne
      olivat ihan jättiläismäisiä ja ajattelin, että jos joku tulee ulos ja
      lumi putoaa, kuolee ihminen välittömästi, jos jää lumen alle.

      Itse kuljin tosi varovaisesti portaiden reunaa pitkin, etten vain jäisi
      putoavan lumen alle. Lumi oli ihan katon reunalla ja seuraavaksi se
      oli jo valmis putoamaan.

      Kuljin talon toiseen päätyyn ja näin, että
      siellä lumi oli tullut jo alas. Kävelyreitti isolle tielle oli jo
      siinä päässä rakennusta tukossa.

      Taloyhtiö oli rakennettu kahdesta
      osasta siten, että niiden keskelle, eli L-muodon pitkälle sivulle, jäi
      kulkuaukko, josta pääsi isolle tielle.

      Katselin hieman pelon sekaisesti jo katolta tullutta lunta ja käännyin sitten
      katsomaan talon L-kulmaa kohti.

      Näin, kuinka tyttö juoksi hirvittävää vauhtia
      koiraa ulkoiluttaen minua ja tuota talon vaarallista päätyä kohti.

      Huusin tytölle heti: "Älä vain tule tänne, täällä on vaarallista,
      tie on tukossa!" Tyttö pysähtyi heti ja meni koiransa kanssa talojen
      välissä olevasta aukosta isolle tielle koiransa kanssa. Siihen uneni
      päättyi.

      Nyt kun luin sivustoiltasi jo ihmisten saamia unia ja näkyjä, oli joku
      kirjoittanut, että lumi voi merkitä rangaistusta.

      Itse ainakin sen lukemisen jälkeen ymmärsin, että nuo valtavan raskaat lumivallit
      katoilla voisi merkitä tuomiota tai rangaistusta, joka lepää jo maan
      päällä valmiina tulemaan.

      Ehkä tuo rauhallinen, hyvin voivan näköinen
      taloyhtiö merkitsi Suomea? Lähetän uneni nyt sinulle ja ehkä muillekin
      arvioitavaksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

      Varma maailmanloppu nimimerkki TJT2:n mukaan

      (31.12.2028 23:59:59)

      1760 vrk

      ----------------

      Päivitys 10.8.2006: Nimimerkki TJT2 nyysseissä

      (http://groups.google.com/group/sfnet.keskustelu.evoluutio/msg/7617275f2f013157) ilmoittaa, että maailmanloppu tuleekin vasta vuoteen 2028 mennessä.

      Tämä on hyvin kummallista, koska Jeesus itse on Sana ja Ylistys -ryhmälle ilmoittanut myöhemmän ajankohdan.

      Nyt joku on siis selvästi perkeleen vallassa, koska VALEHTELEE härskisti ajankohdasta! Laitetaanpa nimimerkki TJT2:n mukaisen maailmanlopun laskuri kuitenkin pyörimään.

      "Mutta varsinainen pointti Lusalla ja kumppaneilla oli tietysti se maailmanloppu (tai oik. asianjärjestelmän päättyminen), joka on ennustettu Raamatussa.

      Ja se ennustushan liittyy Israeliin, ja nykyiset tapahtumat näyttävät toteuttavan ennustusta... joten ei pidä hämmästyä, jos se maailmanloppu tulee vuoteen 2028 mennessä, kuten Lusa on laskeskellut.

      Joten kannattaisi teidän ateistien ja muiden evolutionistien miettiä, että kannattaako olla siellä Saatanan leirissä lueskelemassa evopropagandaa ja katselemassa kreationisteja valheiden avulla pilkkaavia videoita (jimille tiedoksi, että katsoin sen roskavideon jota suosittelit JPK:lle) ja kiusata kreationisteja eri foorumeilla, jne, vai kannattaisiko sittenkin tulla tänne tieteen valoon lukemaan TJ-lehteä, kuuntelemaan RadioDeitä jne."

      Näinhän se on. Muistakaamme myös, että profeettojen arvostelu tai pilkkaaminen on Pyhän hengen pilkkaa, ja sitä ei saa ikinä anteeksi!

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/6693507/haen-selityksia-vuoteen-2028


      harriveijonen

      2009-01-20 22:09:02

      Matteus 24 mainitsee "valtakunta valtakuntaa vastaan" tulkittu maailmansodaksi ja siinä samassa puhutaan synnytystuskien alusta kuin sukupolven alusta. On liian varhaista puhua vuodesta 2028,
      sillä 1914 eläneet kuolevat ennen sitä!

      http://wwnet.fi/users/veijone/



      --------------------------------------------------------------------------------


      VUOSI 1914 LOPUN VUOTENA

      Jeesus sanoi, että Jerusalem on pakanain tallattavana kunnes pakanain ajat päättyvät (Lk 21:24)! The Bible evidence is clear and strong that the "Times of the Gentiles" is a period of 2520 years. Mihael Baxter 1866 laski, että nämä pakanain ajat päättyvät vuonna 1914. Lontoolainen raamatuntutkija, tohtori Grattan Guinnes julkaisi 1895 kirjansa " Lopun aika".

      Teos ilmestyi suomeksi vuonna 1898 K.J. Gummerus Oy:n kustantamana. Samoin Guinness laski pakanain aikojen loppuvan 1914-1917.
      Monet muut kristityt raamatuntutkijat laskivat samoin vuoden 1914 olevan merkittävä lopun vuosi eikä vuosi 1914 ole vain Jehovan todistajien keksintöä!

      SE SUKUPOLVI ALKOI 1914

      Tapio Nousiainen kirjoitti vuodesta 1914 alkaneen viimeinen sukupolvi. Uuras Saarnivaara uskoi sen sukupolven alkaneen Jerusalemin vapautuksesta 1917.

      Pakanain ajat päättyvät vaiheittain ja maailmansodasta alkanut tämä sukupolvi (Mt 24:6-8) päättyy noin 2014.

      LUOPUMUKSEN HUIPPU VAI KIRJOITTAMISTA VASTOIN PAREMPAA TIETOA?

      Vuosisata kuluu. Enää ei tyydytä väittämään, että voi olla, että Jeesus ei tule silloin kun Hän tulee vaan edellisessä Ristin Voitossa oli artikkeli kuin Jeesus ei tule silloin kun Hän tulee!

      Vuosi 1914 oli vain Jehovan todistajien oppi, väitti helluntailaisten opettaja artikkelissaan. Luopumuksen huippu tai vähintäänkin kirjoittamista vailla parempaa tietoa.

      Harri Veijonen, Seurakunnan Tiedotuskeskus, Kirkkoihin kuulumattomat

    • Anonyymi

      http://wwnet.fi/users/veijone/

      "11. 9. 2003 kaksi vuorokautta ennen Anna Lindin murhaa kirjoitin varoitus "ulkoministeri tulisille hiilille". Helpoin ennaltatiedettävä oli isku 11. 3. 2004 keskellä seitsenvuotisjaksoa, kuten Madridissa iskettiin kuin jo Exodus 3.500 vuotta sitten.

      Tsunami. 26. 12. 2004 - 13 päivän aalto, mistä olin etukäteen kirjoittanut, että Suomenlahti on kortsu, joka antaa siemensä tänne eikä mitään Pietariin, asetella kortsua 27. 4. 2000.
      Ja että kun jotakin menee Pietariin niin antaja ei ole Jumala vaan ******* siittäen Saatanan pojan!

      Ja juuri 50-vuotispäivääni sitä ennustin! Tässä kaksikin ennaltatiedettyä päivää ja 13 päivän aallon päätepiste: Pietari. 8. 4. 2005
      ja kolme kuukautta Pojan sikiämisestä syntyy Johannes Kastaja, vaikka paavi hautaansa. 8. 10. 2005
      eikä tätäkään Aasian sika syntyy-varoitusta kukaan julkaissut vaikka tarjosin. Lappeenranta-ryhmään jopa sekunnilleen myöhään illalla Suomen aikaa kirjoitin ja vasta seuraavana päivänä tuli uutisiin Aasian suuri maanjäristys, 73.000 ihmistä upposi maan multiin.

      Venäjän presidentinvaalit voittanut Dimitri Medvedev sai onnittelut Suomen Tarja Haloselta. Halonen on Suomen kymmenes presidentti, ja kymmenes Moskovassa on myös Medvedev laskien alkaen Leninistä.

      Molemmissa maissa seuraavan presidentin tuloon liittyy dramatiikkaa, sillä pohjoisen petovaltion yhdestoista presidentti on viimeinen suuri Antikristus!

      Venäjän anti-ilmestyskirjan mukaan - kirjoitettu tai kuviteltu - tuleva peto on Suomen uusi Urho Kaleva Kekkonen.

      Seitsemäs johtaja tulee takaisinkin, ja koska on ilmeistä, että Kekkosta ei saada henkiin, uudeksi Kekkoseksi kelpuutetaan vaikkapa Matti Vanhanen onhan hänen poliittinen taustansa Keskusta kuten oli Kekkosella.

      Suomalaisenkin Raamatun mukaan seitsemäs johtaja tulee takaisinkin ja on myös yhdestoista. "

      huom.

      mistä olin etukäteen kirjoittanut, että Suomenlahti on kortsu, joka antaa siemensä tänne eikä mitään Pietariin Ja että kun jotakin menee Pietariin niin antaja ei ole Jumala vaan ******* siittäen Saatanan pojan!

      Molemmissa maissa seuraavan presidentin tuloon liittyy dramatiikkaa, sillä pohjoisen petovaltion yhdestoista presidentti on viimeinen suuri Antikristus!

      • Anonyymi

        Daniel kertoo maan josta Antis on:
        Kun muinainen Kreikan valtakunta hajosi neljään valtioon: Kreikka, Turkki, Syyria ja Egypti.

        Niin vihanaikana Antis yhdistää:
        Dan 8:9. Yhdestä niistä puhkesi esiin pieni sarvi, Se kasvoi suuresti etelään, itään ja Ihanaan maahan päin.
        Tässä uusiutuu muinainen Kreikan maailmanvalta, joka yksi seitsemästä päästä, päät ovat valtakuntia jotka ovat historiassa vainonneet/sortaneet Israelia.


    • Anonyymi

      Nyt täytyy TAAS, muistuttaa teitä syntisiä:
      Sana, sukupolvi, voidaan mysö lukea merkitysellä; Sukukunta tai sitten siitä väännös Sukuhiemo

      eli, Tämä sukukunta, (heimo) ei häviä ennenkuin....
      joten,
      Miksi te syntiset ette itse lue ja tutki!

    • Anonyymi

      Matt. 24:34
      34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

      Nyt ASIAYHTEYS on:
      32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
      Viikuna puu ja sen vertaus;
      ja samalla oksa jaok UUDELLEEN eli jälleen voidaan oksastaa.

      eli se ei nyt ole paikalla mutta se voidaan oksastaa.

      Room. 11:23
      Mutta nuo toisetkin, jos eivät jää epäuskoonsa, tulevat oksastettaviksi, sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen.

      oksastamaan ne JÄLLEEN.

      no sasa se.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      http://wwnet.fi/users/veijone/

      HELLUNTAIHERÄTYKSEN KIELLETTY PROFETIA

      Tauno W. Rantala, Suomen Helluntaiherätyksen pitkäaikainen työntekijä, Helsingin Siion seurakunnan evankelista sai 1996/97 seuraavan profetian, jonka sen saaja ymmärsi olevan helluntaiherätyksen johtavilla paikoilla oleville, mutta jota helluntaiherätyksen lehti Ristin Voitto ei hyväksynyt julkaistavaksi lehdessään (!):

      Te minun aseenkantajat ja johtavilla paikoilla olevat; jotka johdatte minun verelläni ostettua laumaa. Teidän tulee panna pois elämästänne se, joka on ollut teille lankeemukseksi pois vanhurskauden tieltä.

      Tehkää parannus; ylpeydestä ja inhimillisestä korskamielestä. Lopettakaa toinen toisenne lyöminen, alas painaminen ja kadehtiminen. Myös puhutte pahaa toisistanne ja vitsailette minun sanaani käyttäen. Levitätte valheellista tietoa toisistanne painaaksenne toista alas. On sellaisia, jotka herkuttelevat irstaiden televisio-ohjelmien edessä näin ruokkien aistillista ihmistä.

      Myös minä näen keskuudessanne salasynneissä eläjiä, vallan ja taloudellisen edun tavoittelijoita.

      Miksi köyhdytätte minun seurakuntiani suurten velkataakkojen kanssa ja näin teette seurakunnistani kykenemättömiä evankelioimaan, kun varat menevät muualle.

      Te ette huomioi vähäosaisia vaan varakkaita te arvostatte.

      Heittäkää yltänne pois farisealaiskaapu ja pukeutukaa veljelliseen rakkauteen. Antakaa toisillenne sydämestänne anteeksi, sopikaa riidat ja erimielisyydet ja hyljätkää se elämästänne, jonka tiedätte olevan vastoin minun sanaani.

      Jos käännytte pois parannuksessa kaikesta tällaisesta niin minä vielä vastaan tulella taivaasta ja otan tämän herätyksen käyttööni, pelastaen sieluja, parantaen sairaita ja tehden monia voimallisia tekojani.

      Mutta ellette käänny minun puoleeni vaan jatkatte tietänne, niin minä pirstoan tämän herätyksen ja lyön sen hajalleen. Ja otan siitä pienen uudistuneen osan, jolla minä käännyn niitä auttamaan, jotka ovat tässä maailmassa, sidottuna kurjuuteen ja rautoihin.

      Ketä te sitten hoidatte ja köyhdytätte, kun se hajosi teidän käsistänne pirstoiksi. Minulla on oma aikani, jolloin minä odotan kääntymystä. Mutta jos ei sitä korjausta ja parannusta tule, niin tämän minä seurakunnan Herra joudun tekemään, koska minun sanaani ei kunnioiteta eikä minun pelkoni saa teissä tilaa, sanoo Jeesus, teidän vapahtajanne.

      Tauno Rantala sanoo lisäksi, että hänellä ei ole mitään katkeruutta tai kaunaisuutta Suomen helluntaiherätyksen johtavia veljiä vastaan ja että hän on rukoillut, että Herra käyttäisi helluntaiherätystä.

      Harri Veijonen: Voin sanoa samoin. Lisäksi voin sanoa, että ainakin joiltakin osin tämä profetia sopii myös osoitetuksi meille ja siksi se julkaistiinkin tässä. Herra siunatkoon veli Tauno Rantalaa ja jokaista tämän lukijaa! (Toukokuun 10. 1997)

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Vuonna 1906 tullut profetia

      Julkaistu Kanadan suomalaisten helluntailaisten Todistaja-lehdessä


      "Viimeisinä päivinä tulee helluntaiherätyksessä tapahtumaan kolme asiaa:

      Tulee olemaan liikaa voiman korostamista, mieluummin kuin vanhurskauden.

      Tulee olemaan liikaa Jumalan ylistyksen korostamista, Hänen, jota he eivät enää rukoile.

      Tulee olemaan liikaa Hengen lahjojen korostamista, mieluummin kuin Kristuksen herrauden."

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/profetioita-12/

      28.2.2024

      Vastaukseni Esa Hyvöselle koskien Tukholman profetiaa

      Jyväskylän helluntaiseurakunnan pastori Esa Hyvönen kirjoitti 1.3.2024 RV-lehden pääkirjoituksen, jossa hän otti kriittisesti kantaa Tukholman profetiaan.

      Hyvönen kirjoittaa: ”Tukholman profetia vuodelta 1984 näyttää saaneen uutta eloa, kun Venäjä on reaalisesti turvallisuusuhka koko Euroopalle.”

      Hyvönen nostaa esiin kaksi asiaa, jotka ovat hänen mielestään ongelmia.

      Ensimmäiseksi Hyvönen kiinnittää huomiota siihen, että alkuperäisessä ääniversiossa puhutaan sekä Venäjästä että Neuvostoliitosta, mutta myöhempiä kirjoitettuja profetioita on hiukan muokattu niin, että Neuvostoliitto on jätetty pois.

      Minusta tällaista ajan tilanteeseen sopivaa muuttelua ei tarvitsisi tehdä, koska oli nimi mikä tahansa, niin kyse on kuitenkin Suomen itänaapurista. Sitä paitsi Putin haaveilee Neuvostoliiton paluusta, joten voi hyvinkin olla, että kun profetia toteutuu, niin silloin on taas olemassa Neuvostoliitto-niminen valtio.

      Tämän takia en ymmärrä ollenkaan sitä, että Hyvönen näkee jonkinlaisen ongelman siinä, että jotkut ovat muokanneet Tukholman profetiaa tältä osin enemmän aikaamme sopivaksi. Tuollainen nimien muuttelu ei tee tyhjäksi mitenkään alkuperäistä sanomaa, sillä eihän Yrjö Säkkinen mahda mitään sille, jos jotkut ovat jälkeenpäin vähän peukaloineet hänen profetiaansa.

      Sen lisäksi muuttaminen on niin pientä, että sillä ei ole sanoman sisällön kannalta mitään merkitystä eikä koko jutussa ole mitään ongelmaa.

      Toisena ongelmana Hyvönen näkee sen, että profetiassa puhutaan suuremmasta yksinäisyydestä kuin oli Talvisodan aikana. Hyvösen mielestä se on mahdotonta nyt, kun Suomi on Naton jäseneksi tultuaan liittoutunut.

      Itse en pidä liittoutumista minään satavarmana takuuna siitä, että saamme sodan tai kriisin aikana muiden apua, koska muut maat eivät pysty auttamaan Suomea niiden omien turvallisuusuhkien takia.

      Ex-appeni ja poikieni isoisän Jukka Rokan v. 2001 näkemässä näyssä on sama ajatus Suomen yksinäisyydestä, kun hän näki Suomen ruumisarkussa: ”Katselin kauhistuneena edessäni olevaa näkyä. Sitten yhtäkkiä arkun pääpuolelle ilmestyi kaksi suurta kirjainta: EU. Kirjaimissa oleva näkymätön voima yritti riuhtaista arkussa olevan Suomi-neidon mukaansa, mutta ei voinut, sillä sirppi ja vasara iskivät niihin murskaavan kuolettavalla voimalla, ja EU katosi näyttämöltä. Kuului vain tuskasta huokaava, masentunut ääni, joka englanniksi huusi: ’Hopeless! – Woe unto You, Finland! We cannot help You! But maybe NATO can.’ (Toivotonta! – Voi sinua, Suomi! Me emme voi auttaa sinua! Mutta – ehkä NATO voi.)

      On muuten huomattavaa, että Rokankin v. 2001 saamassa näyssä puhutaan sirpistä ja vasarasta, vaikka Neuvostoliitto oli hajonnut jo v. 1991. Eli sekin voi olla viittaus siihen, että Neuvostoliitto voi palata vielä takaisin. Ja vaikka Venäjä ei muuttaisikaan nimeään Neuvostoliitoksi, niin kyse on kuitenkin samasta hengestä. Jo nyt olemme nähneet Putinin politiikassa monia asioita, jotka ovat olleet takaisinmenoa Stalinin aikaan.

      Näiden kahden hyvin heppoisen argumentin pohjalta Hyvönen kirjoittaa: ”Näiltä osin näyttää, että Tukholman profetia oli enemmän aikakautensa uhkakuvien hengellistetty tuote kuin Jumalan puhetta. Vanhat helluntailaiset sanoisivat: sielullisuutta.”

      Olen itse sietä mieltä, että Tukholman profetia ei ollut hengellistettyä eikä vain sielullista sanomaa, vaan kyseessä on aito Jumalalta saatu profetia, joka tulee toteutumaan lähivuosien aikana.

      Lopuksi Hyvönen kirjoitti: ”Profetian arviointi on tarpeellista, ja sen pitää olla rohkeaa ja osoittaa myös virheelliset profetiat vääriksi.”

      Olen samaa mieltä profetioiden arviointien tarpeellisuudesta, mutta jonkin sanoman vääräksi osoittamisessa pitäisi kyllä olla painavampia perusteluja kuin mitä Hyvönen kirjoituksessaan tuo esille.

      Ensimmäinen argumentti on täysin aiheeton ja toinen argumentti perustuu naiiville luottamukselle, että kyllä me nyt olemme turvassa emmekä jää yksin, kun olemme Natossa. Kyse on siis omasta luulosta, jonka perusteella ei toisensisältöistä profetiaa voi osoittaa vääräksi.

      Ennen laulettiin: ”Jonk on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa.” Nyt helluntaipastori kirjoittaa: ”Jonk on turva Natossa, turvassa on paremmassa.” Ei tietenkään kirjaimellisesti, mutta ajatus on sama.

      Kirjoitan näin suoraan, koska Esa Hyvönen itse peräänkuulutti rohkeaa arviointia. Eli profetioita pitää arvioida rohkeasti, mutta myös profetioiden arviointeja tulee kritisoida pelottomasti.

      Esa Hyvönen, Jyväskylän helluntaiseurakunnan pastori.

    • Anonyymi

      https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ruotsin-suurimman-helluntaiseurakunnan-johtaja-raamatussa-ei-sanota-sanatarkasti-etta-homoseksuaalisuuden-toteuttaminen-on-syntia/

      HOMOSEKSUAALISUUS 13.11.2022 20:47 (päivitetty 20:51)

      Ruotsin suurimman helluntaiseurakunnan johtaja: Raamatussa ei sanota sanatarkasti, että homoseksuaalisuuden toteuttaminen olisi syntiä

      Kuvakaappaus YouTube-videolta, jolla Filadelfiakirkon pastori Niklas Piensoho pitää raamatunopetusta otsikolla Polttavat kysymykset: Homoseksuaalisuus Sodomassa ja Gomorassa.

      Ruotsin suurimman helluntaiseurakunnan, Tukholmassa sijaitsevan Filadelfiakirkon pastori ja johtaja Niklas Piensohon mukaan kristillisen seurakunnan johtaja voi elää parisuhteessa samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa.

      Pastori Niklas Piensohon raamatunopetussarja Polttavat kysymykset on katsottavissa Filadelfiakirkon YouTube-kanavalla. Sarjan yhdessä jaksossa hänen aiheenaan on homoseksuaalisuus Sodomassa ja Gomorassa.

      Raamatunopetuksen lopussa Piensoho vastaa yleisön kysymyksiin, joista yksi on: voiko henkilö, joka elää parisuhteessa samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa, toimia pastorina tai johtajana kristillisessä seurakunnassa. Pienshon mukaan voi toimia, jos henkilö on muuten sopiva. Asiasta uutisoi Världen idag.

      https://www.varldenidag.se/nyheter/piensoho-star-inte-ordagrant-att-utlevd-homosexualitet-ar-synd/381056?fbclid=IwAR3u8qXFHmDYZBBkZ-0uWhkVVpX7SqPs0BPGOB9Kvdk2ES8RAI9aec9gY5w

      Sarjan tulevissa opetusjaksoissa Piensoho lupaa käsitellä lisää seksuaalimoraalisia kysymyksiä ja esimerkiksi sitä, mitä apostoli Paavali opettaa homoseksuaalisuudesta.

      Jo ilmestyneellä raamatunopetusvideolla hän kuitenkin väittää, että missään kohtaa Raamattua ei sanota sanatarkasti, että homoseksuaalisuuden toteuttaminen olisi syntiä.

      Piensoho myös korostaa, ettei hänen näkemykensä poikkea helluntailaisesta teologiasta, ja että hän on edelleen sitä mieltä, että avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto.

      Piensohon teologisia näkemyksiä on kritisoitu voimakkaasti Ruotsissa. Myös Suomessa on hämmentyneinä seurattu Piensohon ulostuloa. Espoon helluntaiseurakunnan johtaja Petri Mäkilä toteaa Facebook-päivityksessään: ”Tiesin, että tämänkin vielä elinaikanani näen oman liikkeeni keskellä (vaikkakin Ruotsissa). Siitä huolimatta se sattuu enemmän kuin arvasinkaan. Ovi alamäkeen on avattu ihan Pingstin huipulta. Itken, suren, rukoilen!”, Mäkilä kirjoittaa. Hänen päivitystään on kommentoitu laajasti.

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab4d618c-70f8-4a55-94a7-71b90f459bef

      KOTIMAA

      Kirkko on mylläämässä avioliiton määritelmän – ”Ääripäissä ei olla tyytyväisiä tähän”
      Ensi tiistaina piispainkokoukselle esitetään muutosehdotusta kahdesta erillisestä avioliittonäkemyksestä.

      Keskustelu samaa sukupuolta olevien parin vihkimisestä on käynyt vilkkaana jo vuodesta 2020

      Tänään klo 21:24

      Suomen evankelisluterilainen kirkko suunnittelee muuttavansa kirkkojärjestystä niin, että kirkossa olisi kaksi rinnakkaista avioliittokäsitystä.

      Toinen näkemys on perinteiseksi mielletty, naisen ja miehen välinen avioliitto ja jälkimmäisen näkemyksen mukaan avioliitto syntyy, kun osapuolet lupautuvat toisilleen – sukupuolesta välittämättä.

      – Toinen on perinteinen ja toinen vastaa sitä, mitä meidän nykyisessä avioliittolaissa sanotaan. Näkemyksien taustalla on teologiset ja kirkon opetukseen perustuvat näkemykset, mutta joista ollaan vahvasti eri mieltä, Piispainkokouksen pääsihteeri Kari Kopperi kertoo.

      Kevään 2022 kirkolliskokous pyysi piispainkokousta jatkamaan työskentelyä, jota on esitetty jo vuonna 2020. Työtä on jatkettu virkatyönä ja sen perusteella on nyt tehty muutosesitys, joka on piispainkokouksen asialistalla tiistaina 12. maaliskuuta. Jos esitys hyväksytään, se etenee kirkolliskokoukseen.

      Muutos ja käytäntö
      Muutosesitys sallisi siis samaa sukupuolta olevien parien vihkimisen. Käytännössä tätä kuitenkin tapahtuu jo joidenkin pappien toimesta ja jotkut seurakunnat tarjoavat siihen myös tiloja.

      Muutosesityksessä ehdotetaan, että päätös vihkimisen suorittamisesta on yksittäisillä papeilla, mutta seurakunnalle tulisi velvollisuus järjestää jokaiselle parille vihkipappi.

      Muutosehdotus etenee piispainkokoukseen 12. maaliskuuta, jossa päätetään, viedäänkö ehdotus kirkolliskokoukselle.

      – Eli piispankokous hyväksyisi esityksen nyt sisällöllisesti.

      Kompromissi

      Kopperin ”valistuneen arvauksen” mukaan kirkolliskokouksen eteen muutosehdotus voisi päätyä toukokuussa,

      mikäli prosessissa ei tule mutkia matkaan. Lopullista päätöstä kirkkojärjestyksen muuttamisesta voinee odottaa marraskuussa.

      Kopperi sanoo, että muutosehdotuksen läpimenoa on vaikea ennakoida.

      – Mulla on sellainen veikkaus, että voipi olla, että piispat tämän hyväksyvät, mutta kirkolliskokouksesta on mahdotonta sanoa mitään.

      Muutosehdotus on kompromissi, joka voi herättää tunteita.

      – Sosiaalisen median perusteella juuri ääripäissä ei olla tyytyväisiä tähän. Kompromissi on aina sen luontoinen, että se ei riitä kaikille osapuolille.

      • Anonyymi

        Ikiaikaista selkeää sanaa AVIOLIITTO ei pidä sekoittaa yhteenkään muuhun tarkoitukseen kuin mitä se on aina tarkoittanut. Jos kirkko ei tuota ymmärrä, niin ei ymmärrä myöskään Raamatussa kiellettyä haureuden harjoittamista. Haureutta harjoitetaan laidasta laitaan ja kauan jo avioparitkin näkyvästi. Kansa on johtamalla johdettu pois uskosta Jumalaan. Kirkko ei sitäkään estänyt, että jälkeläisemme ovat saaneet ateismikoulutuksen. Sen seurauksena on syntynyt ennen näkemätön luulo , että kaikki entiset pyhät arvot voidaan polkea lokaan. Sitten vielä kirkko vain siunaa ja siunaa.

        Kun pahuus pahenee, sen pysäyttää vain Kaikkivaltias enää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3086
    2. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3085
    3. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3084
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3074
    7. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3049
    8. Ann Singer

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 🍒 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl02915748#AnnSinger 🔞❤️💋❤️💋❤️�
      Syöpä
      0
      3041
    9. Cassi Hale

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒 🍒 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://x18.fun/girl04857824#CassiHale 🔞❤️💋❤️💋❤️�
      Haiti
      0
      3041
    10. Christie Taylor

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 🍑 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02455705#ChristieTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Kanalinnustus
      0
      3041
    Aihe