Jumalan rakkaus on vitsi

Anonyymi-ap

Jumalan rakkaus on totta, ainakin jos kyseessä on sadistinen huumori.

Kuvittele, että Jumala istuu taivaallisella valtaistuimellaan ja päättää, että tänään hän haluaa vähän leikkiä ihmisten kanssa. "Katsotaanpa, kuinka paljon pystytte kestämään", hän nauraa itsekseen.

Hän luo luonnonkatastrofeja, sotia, nälänhätää, ja sitten hän istuutuu katsomaan, miten ihmiset reagoivat. "Rakastan teitä", hän sanoo, samalla kun tuijottaa maailmaa tuhon partaalla.

Kun joku rukoilee apua, Jumala naureskelee pilvissään. "Ei tänään, olen liian kiireinen luomaan uusia haasteita", hän virnistää.

Ja sitten on ne uskovaiset, jotka sanovat: "Jumala on rakkaus, hän suojelee meitä." Mutta Jumala vain kääntää heille selkänsä ja heittää lisää esteitä heidän tielleen. "Kylläpä he ovat söpöjä, kun yrittävät pysyä uskossaan", hän sanoo itsekseen.

Ja kun joku uskaltaa kyseenalaistaa hänen toimiaan, Jumala nauraa ääneen. "Kuulehan, minä olen Jumala. Minä teen mitä haluan", hän sanoo ylväästi.

Joten kyllä, Jumalan rakkaus on vitsi, ainakin jos kyseessä on julma ja sadistinen huumori. Mutta ei hätää, hän rakastaa meitä... omalla tavallaan 🤣

26

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala on rakkaus ja se ei kosketa vain maallista elämää joka tulee ja menee.

      • Anonyymi

        "Jumala on rakkaus", sanoo uskova, samalla kun hän tuomitsee ja vihaa kaikkea, mikä ei sovi hänen ahtaisiin näkemyksiinsä. Hän julistaa suurella äänellä, että rakkaus on vastaus kaikkeen, mutta unohtaa itse olla rakkaus.

        Hän levittelee sanojaan kuin pyhää evankeliumia, mutta hänen teoistaan ei näy jälkeäkään rakkaudesta. Hän saarnaa lähimmäisenrakkaudesta, mutta samalla hän sulkee sydämensä ja ajattelee: "Paitsi jos lähimmäinen on eri mieltä kanssani."

        Joten kyllä, "Jumala on rakkaus" on tyhjä lause, joka ei tarkoita mitään, ainakaan kun sitä sanoo uskova, joka ei itse ole rakkaus.


      • Anonyymi

        Jumala on kakkaus. Pelkkää paskaa tarjoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on kakkaus. Pelkkää paskaa tarjoilee.

        No aina sullakin varmaan voisi huonomminkin asiat olla. Vai mitä mieltä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala on rakkaus", sanoo uskova, samalla kun hän tuomitsee ja vihaa kaikkea, mikä ei sovi hänen ahtaisiin näkemyksiinsä. Hän julistaa suurella äänellä, että rakkaus on vastaus kaikkeen, mutta unohtaa itse olla rakkaus.

        Hän levittelee sanojaan kuin pyhää evankeliumia, mutta hänen teoistaan ei näy jälkeäkään rakkaudesta. Hän saarnaa lähimmäisenrakkaudesta, mutta samalla hän sulkee sydämensä ja ajattelee: "Paitsi jos lähimmäinen on eri mieltä kanssani."

        Joten kyllä, "Jumala on rakkaus" on tyhjä lause, joka ei tarkoita mitään, ainakaan kun sitä sanoo uskova, joka ei itse ole rakkaus.

        Kenenkään ei ole pakko uskoa Jumalaan.

        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei ole pakko uskoa Jumalaan.

        Varma Tieto

        Muslimivaltakunnissa on suositeltavaa olla uskovinaan.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Muslimivaltakunnissa on suositeltavaa olla uskovinaan.

        Muslimit eivät yritä käännyttää ketään mutta jos joku kääntyy paluuta elävänä ei ole.

        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aina sullakin varmaan voisi huonomminkin asiat olla. Vai mitä mieltä olet?

        Ei voisi, mutta paremmin voisi olla. Sitä mieltä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on kakkaus. Pelkkää paskaa tarjoilee.

        Jumala on kakkaus. Pelkkää paskaa tarjoilee.

        Sen teet itse,Isä Rakastaa sinua mutta tee muutos.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­N­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin oikeassa. Jos joku Jumala on olemassa, kyseessä on mielisairas tapaus, jonka pitäisi hakeutua hoitoon. Kukaan todella rakastava ei aiheuttaisi sairauksia ja tuhoa, joita tämän "Jumalan" sallimuksesta toteutuu. Naurettavaa edes sanoa mokomaa rakkaudeksi. Pelkkä vitsihän se tietenkin on. Sitten uskovaiset ihmettelevät, miksi heitä vihataan, kun levittävät "rakkauden sanomaa". Lopettaisivat jo mokoman sonnan pulputtamisen.

      • Anonyymi

        Luonnonkatastrofeja tapahtuu kyllä, mutta suurin osa ”tapahtuvasta” pahasta on kyllä ihmisen aiheuttamaa. Eli ei se itsekseen ”tapahtu” vaan ihmisen toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnonkatastrofeja tapahtuu kyllä, mutta suurin osa ”tapahtuvasta” pahasta on kyllä ihmisen aiheuttamaa. Eli ei se itsekseen ”tapahtu” vaan ihmisen toimesta.

        Ihminen on samanlainen sadisti kuin jumalansa. Näin sen täytyy olla, kun jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen. Hän vain antoi meille pienen maistiaisen omasta sadismistaan, jotta voimme peilata sitä elämässämme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on samanlainen sadisti kuin jumalansa. Näin sen täytyy olla, kun jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen. Hän vain antoi meille pienen maistiaisen omasta sadismistaan, jotta voimme peilata sitä elämässämme!

        Eivät kaikki nauti katsellessaan toisten kärsimyksiä, mutta onko ongelma se, että toisessa ääripäässä niitä ei haluta kuulla eikä nähdä? Vanhassa Testamentissa Jumala saattoi kääntää kokonaiselle kansalle selkänsä vuosikymmeniksi. En tiedä sitten, voiko nykyäänkin, ns. Uuden liiton aikana, joutua vastaavaan tilanteeseen. Paavalin mukaan voi. Toisaalta Jeesus itse sanoo useitakin kertoja lauseita, joissa hän lupaa, että joka häntä lähestyy, sitä hän ei aja pois.


      • Anonyymi

        Kenenkään ei ole pakko uskoa Jumalaan. Onko sinut pakotettu uskomaan ? Tunnetko olevasi uskonnon uhri ?

        Olen nyt 78 vuotiaana etsinyt Jumalaa mutta en vielä ole löytänyt. Uskovaisissa olen havainnut tunteen Jumalan olemassaolosta en muuta, Etsintä jatkuu,

        Varma Tieto


      • Anonyymi

        Sadismi on persoonallisuushäiriö. Joidenkin mielestä Jumala ei ole persoona vaan tunne.
        Varma Tieto

        Sadismi on persoonallisuushäiriö, jossa yksilö kokee nautintoa muiden kärsimyksestä tai epämukavuudesta. Tämä häiriö voi ilmetä aggressiivisena ja julmana käyttäytymisenä 1. Narsistinen persoonallisuushäiriö puolestaan liittyy itsekeskeisyyteen, ja siihen voi liittyä myös sadistisia piirteitä. Narsistisen persoonallisuushäiriön taustalla voi olla kasvatuksen rakkaudettomuus ja rajattomuus, sekä lapsen varhaiset vuorovaikutussuhteet 2. Esimerkiksi ankara kotikasvatus tai liian vapaa ja rajaton kasvatus voivat vaikuttaa narsistisen persoonallisuushäiriön kehittymiseen 2.

        On tärkeää huomata, että psyykkinen sairaus on monen eri tekijän summa, eikä kaikilla, joilla on ollut lapsuudessaan vaikeuksia, automaattisesti synny narsistista persoonallisuushäiriötä 2. Kuitenkin varhaiset ja turvatut vuorovaikutussuhteet ovat merkittävä tekijä ennaltaehkäisemään tällaisten häiriöiden syntymistä .


      • Anonyymi

        <<Jos joku Jumala on olemassa, kyseessä on mielisairas tapaus, jonka pitäisi hakeutua hoitoon>>

        Jos kuka tahansa ihminen luulee olevansa Jumala kyllä hän on mielisairas mutta kun Jumala ei ole ihminen. Kysy uskovaisilta mikä Jumala on. Minun mielestä Jumala on tunne eikä tunnetta voi viedä hoitoon mielisairaalaan.

        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadismi on persoonallisuushäiriö. Joidenkin mielestä Jumala ei ole persoona vaan tunne.
        Varma Tieto

        Sadismi on persoonallisuushäiriö, jossa yksilö kokee nautintoa muiden kärsimyksestä tai epämukavuudesta. Tämä häiriö voi ilmetä aggressiivisena ja julmana käyttäytymisenä 1. Narsistinen persoonallisuushäiriö puolestaan liittyy itsekeskeisyyteen, ja siihen voi liittyä myös sadistisia piirteitä. Narsistisen persoonallisuushäiriön taustalla voi olla kasvatuksen rakkaudettomuus ja rajattomuus, sekä lapsen varhaiset vuorovaikutussuhteet 2. Esimerkiksi ankara kotikasvatus tai liian vapaa ja rajaton kasvatus voivat vaikuttaa narsistisen persoonallisuushäiriön kehittymiseen 2.

        On tärkeää huomata, että psyykkinen sairaus on monen eri tekijän summa, eikä kaikilla, joilla on ollut lapsuudessaan vaikeuksia, automaattisesti synny narsistista persoonallisuushäiriötä 2. Kuitenkin varhaiset ja turvatut vuorovaikutussuhteet ovat merkittävä tekijä ennaltaehkäisemään tällaisten häiriöiden syntymistä .

        "Joidenkin mielestä Jumala ei ole persoona vaan tunne. "

        Housuissa sulla on tunne. Se on Varma Sonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei ole pakko uskoa Jumalaan. Onko sinut pakotettu uskomaan ? Tunnetko olevasi uskonnon uhri ?

        Olen nyt 78 vuotiaana etsinyt Jumalaa mutta en vielä ole löytänyt. Uskovaisissa olen havainnut tunteen Jumalan olemassaolosta en muuta, Etsintä jatkuu,

        Varma Tieto

        En ole se jolta kysyit, mutta haluan tuoda esille tämän seikan.

        Kyllä jumalaan uskoa pakotetaan täällä ihan kotimaassakin. Yleensä pakotetut ovat lapsia joihin voidaan käyttää fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Heillä ei ole mahdollisuutta välttää sitä muuten kuin esiintymällä uskovaisena, vaikka ei uskoisikaan.

        Aikuisiin voi kohdistua samaa, mutta aikuisella on yleensä helpompi välttää sitä.


    • Anonyymi

      Jumala on edelleen tunne ei mikään olento. Uskovaisten mukaan Jumala on rakkaus, Onko rakkauden rakkaus totta.

      Varma Tieto

    • Anonyymi

      Tässä kaikki Jumalasta.
      Varma Tieto

      Usko Jumalaan voi ilmentyä monella tavalla, ja se on monimutkainen ja henkilökohtainen asia. Tässä on muutamia näkökulmia:

      Tunteellinen ulottuvuus: Usko Jumalaan voi olla tunne, joka liittyy luottamukseen ja yhteyteen korkeampaan voimaan. Monille uskonnollisuus on syvästi emotionaalista, ja se voi tuoda lohtua, toivoa ja merkitystä elämään. Tämä tunne voi ilmetä rukouksessa, meditaatiossa tai hengellisissä rituaaleissa.
      Luottamus ja salaisuus: Uskossa on myös kyse luottamuksesta hyvään Jumalaan. Vaikka ihminen ei voi täysin tuntea Jumalaa, uskossa on silti luottamusta siihen, että Jumala tuntee meidät. Jumala säilyttää oman salaisuutensa, ja tämä mysteeri voi olla osa uskon kokemusta 12.
      Rationaalinen ja intuitiivinen ajattelu: Psykologian näkökulmasta usko voi liittyä ajattelun vinoumiin. Yliluonnollisiin ilmiöihin uskovat saattavat sekoittaa elottomien ja elollisten sekä psyykkisten ja fyysisten asioiden ominaisuuksia. Tämä voi johtua intuitiivisesta ajattelusta, joka voi olla voimakkaampaa kuin tieteellinen tieto 1.
      Henkilökohtainen kokemus: Jotkut kokevat Jumalaan uskomisen turvallisempana kuin ihmiskuntaan luottamisen. Usko voi olla henkilökohtainen kokemus, joka perustuu tunteeseen ja luottamukseen 3.
      Jokaisen ihmisen usko Jumalaan voi olla ainutlaatuinen, ja se voi yhdistää monia erilaisia ulottuvuuksia. Suomessa uskonnollisuus on monimuotoista, ja se on muuttunut vuosien varrella

    • Anonyymi

      Huvittavaa kun ateisti syyttää Jumalaa omista teoistaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja kertoo sen mitä hän asiasta ymmärtää, ei siitä mitä muut ymmärtävät.

      Niin aina. Muu olisi uskomatonta - ehkä rakkautta?

    • Anonyymi

      Kun joku rukoilee apua, Jumala on auttanut minua tai jokin taivaasta,minä tiedän.
      Jumala tai lähde ei ole leikin asia vaan totta.
      Rakkaus on suurin asia ja toivon sinun ymmärtävän sen.
      Niin,minä olin ennen ulkomaan sotilas ja en ymmärtänyt kunnes ..

    • Anonyymi

      Jumalan rakkaus on vitsi..

      Ei ole..kaikki aikanaan saat ja opit.

    • Anonyymi

      Jumalan rakkaus on vitsi..

      Olet pihalla kuin lumiukko.
      Kaiken saat tekojen tähden ja pyydä kun apua tarvitset,usko se !

      Kun ymmärrät,sinut on luotu !
      Hän loi sinut ja hän Rakastaa sinua !

      Usko ja Rakkaus on ihmeellinen asia ..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe