Polttomoottoriautot palaavat rallicrossin MM-sarjaan

Anonyymi-ap

Sähköautot eivät kiinnosta yleisöä:

“Rallicrossin MM-sarjassa on pääluokan osalta kilpailtu kaksi viimeisintä kautta täyssähköisillä RX1e-luokan autoilla. MM-sarjan tavoitteena oli tehdä luokasta rallicrossissa kaikin puolin edelläkävijä, mutta toisin kävi. Kahden kauden aikana ei yhdessäkään MM-osakilpailussa ole ollut mukana kymmentä autoa enempää ja katsojat ovatkin kritisoineet sosiaalisessa mediassa jo pitkään MM-sarjan tekemiä päätöksiä. Kilpailuissa katsomot ovat olleet puolityhjiä.”

https://urheiluuutiset.com/fia-ei-sulkenut-korviaan-kritiikilta-rallicrossin-mm-sarjaan-iso-muutos/

14

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee mielenkiintoisempaa kun sähkikset ja polttikset kisaavat keskenään rallicrossin MM-sarjassa,,,
      Formula E luokassa katsoja määrät nousevat tasaisesti koko ajan.

    • Anonyymi

      Sähköautot ei kiinosta ketään. Tylsiä autoja ja varsinkin kilpakäytössä todella epäkiinnostavia.

      Olen ajanut model S plaidia sillon kun se tuli viime vuonna, mulöa oli sillon Y itsellä. Täytyy sanoa ettei se 1020hv ja kova kiihtyvyys herätä minkäänlaisia fiiliksiä. Kun ei ole ääniä ja vaihteistoa niin se kaikki jää todella latteeksi mitä voi kokea polttomoottoriautolla.

      • Anonyymi

        Ainakin minun mielestäni Formula E on todella kiinnostava kun autot ja tallit ovat "samalla viivalla" ja paremmuus kilpailussa riippuu täysin kuljettajan ajotaidoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minun mielestäni Formula E on todella kiinnostava kun autot ja tallit ovat "samalla viivalla" ja paremmuus kilpailussa riippuu täysin kuljettajan ajotaidoista.

        Tyttöjen formulat..kyllä bensa on bensa aina lopulta.


    • Anonyymi

      Sähköautot meinasivat tuhota jo sutourheilunkin. Onneksi ei lopulta niin käy. Bensa palaa jatkossakin onneksi. Bensan palaminen on hienoa ja upeaa.

    • Anonyymi

      Polttis provopoikien vinkumista,,,
      Rallicrossin MM-sarjasta tulee mielenkiintoisempaa kun sähkikset ja poltikset kisaavat keskenään. Ja Formula E-luokka kasvattaa suosiotaan tilastojen mukaan koko ajan.
      Sohvaperuna vain suoltaa omaa mielipidettään asiasta,,,

    • Anonyymi

      Formula 1 -sarjaan ei edes harkita sähköautoja, koska ne eivät kiinnosta. Ei myöskään rallin MM-sarjaan. Amerikkalaisten Nascar-sarja kiinnostaa ihmisiä, ovat isoilla koneilla ja vanha kunnon vaihteisto on käytössä.
      Asiasta toiseen, juuri kukaan rallikuski ei aja sähköautolla

      • Anonyymi

        Näin se on. Sähköauto ei kelpaa monelle myöskään juuri tylsyyden vuoksi. Olen ajanut monilla nopeasti kiihtyvillä autoilla jotka sähköisiä. Kaksi niistä omistin. Ainoa juttu on että kiihtyy mutta mitään fiilistä ei herätä eikä kiinosta enää semmoset pelit. Vaihdoin lopulta teslasta 520d driveen, hieman on mukavampi kyyti.


      • Anonyymi

        Formula 1-sarjassa ja rallin MM-sarjassa on jo hybridiautoja sekä NASCAR kisaassa. Tänä vuonna NASCAR kisassa oli jo yksi täyssähköauto Clashissä LA Coliseumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Formula 1-sarjassa ja rallin MM-sarjassa on jo hybridiautoja sekä NASCAR kisaassa. Tänä vuonna NASCAR kisassa oli jo yksi täyssähköauto Clashissä LA Coliseumilla.

        Hybridiyksiköstä luovuttiin rallin MM-sarjassa.


    • Anonyymi

      Jos autossa ei kuulu meteli niin ei se ole enää moottoriurheilua.

      • Anonyymi

        Niinpä, ei kukaan lähde sähköautoja katsomaan jyväskylän metsiin.


    • Anonyymi

      Put put toyotan ura olisi kaput jos ajettaisiin vain Tesla luokkaa.🏆

      • Anonyymi

        Tesla ei kestäis kilometriä rallissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe