Mikä pitää yhdessä?

Anonyymi-ap

Kävin taas tänään paikallisessa avantopaikassa. Saunassa mukavasti väkeä. Yksi kieltämättä kaunis, nuori pari kiinnitti huomiotani. Molemmat näyttivät viettäneen salilla runsain määrin vapaa-aikaansa. Käyn itsekin salilla säännöllisesti. Mies lihaksikas ja nainen pitkä ja hoikan muodokas. Istuin kerran heidän vieressään. Mies puhui naiselleen sarjoista, toistoista ja hauiksen väsymisestä. Monikohan nainen oikeesti on kiinnostunut tuosta aiheesta saunassa tai missä vaan? Salin ulkopuolella. Eikö muuta jutusteltavaa tyttöystävän kanssa löydy? Perustuukohan heidän suhteensa yksinomaan kehonsa ympärille? Kauanko kantaa? Itse jos alkaisin moisesta aiheesta vaimolleni jutella, tulisi kaulimella päähän ja lujaa! Kun en hänen kanssaan ylipäätään mistään voi jutella. Kun suhde tai kun sitä ei käytännössä ole on päin helvettiä! Siinä vaan mietin, että osaisin minä sen verran sanani asettaa, että en puhuisi vain itsestäni. Itse asiassa minua ei niin kovin paljon kiinnostaisikaan puhua itsestäni. Toinen on mielenkiintoisempi. Jos kemiat ovat kohdallaan.

5

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sepä se, se mikä pitää toisen parin yhdessä, ei toiselle parille ole mitenkään merktyksetöntä ja kaikkea siltä väliltä. Vertailu on aivan turhaa.

Senhän me jokainen tiedämme, että kauneus on katoavaista eli jos siihen panostaa koko suhteensa niin...no, miten mahtaa käydä?

• Anonyymi

Mies jota tapailen, innostuu helposti puhumaan yhteisestä harrastuksesta (jota naiset eivät yleensä harrasta) ja saattaa kesken kaiken lopettaa sanoen ”ei tämä sinua varmaan kiinnosta.” Totta kai kiinnostaa! Minäkin harrastan tuota!
      Ilmeisesti opittu, ettei naista kiinnosta. Kyllä minua kiinnostaa myös asiat, joista hän on kiinnostunut. Ja voin kuunnella, kun hän puhuu jostakin, mikä häntä kiinnostaa, mutta minua ei niinkään. Minua kuitenkin kiinnostaa hän, hänen mielipiteet ja tunteet.

• En minäkään menisi ulkopuolisena arvailemaan mikä toisia kiinnostaa ja mikä ei.

Minusta on hienoa, jos on yhteinen kiinnostuksen kohde.

• Anonyymi

Aloittaja ei ole pitänyt huolta omasta parisuhteestaan. Menkää vaimon kanssa pariterapiaan, ja miettikää siellä yhdessä psykoterapeutin avustuksella, miten suhteenne voisi paremmin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82