Liika alkoholi käyttö

Suomalaiset käyttää liika alkoholi! Te näyttää huono esimerkki lapsille! Alkoi vero pitää nostaa 300%

25

214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saa nostaa. Samoin halal-lihan, tupakan ja uimahallilippujen hinnan saa nostaa 900%
      Silakoita saa halvemmalla. Menkää marjoja poimimaan ja pilkille.

    • Anonyymi

      Ei auta moinen nosto, köyhä juo alkoholinsa hinnasta riippumati.
      Käy äkkiseltään kuin ryssille Neuvostoliiton luhistumisen aikoihin. Pelkästään Moskovan oblastista suljettiin yli 200 alkoholia myyvää putiikkia ja välitön seuraus oli sokerin ja hiivan loppuminen kaupoista sekä itse leivotun viinan katukaupan räjähtäminen käsiin.
      Viina on aina oikea hintaista, pakkohan sitä ei ole kenenkään lipittää.

    • Anonyymi

      Hmmm...
      Ja mitä se sulle kuuluu?

    • Anonyymi

      Neuvostoliittolaiset ovat esimerkillisiä kohtuukäyttäjiä.
      Vain 2 ploa vodkaa per päivä.
      Keskiverto miesryssä kuolee alle 47- vuotiaana.
      On se uskomatonta.

    • Anonyymi

      Sinä mistä tuletkin, voit päättää tehdä omassa maassasi mitä tykkäät, anna meidän tehdä omassa maassamme tehdä mitä me tykätään.
      Ainakin niin kauan kunnes te muslimit valtaatte maan.

      • Miksi sinä mieti missä maassa minä tulen? Minä olen nyt Suomessa ja tämä on minu maa nyt. Minu kotimaa


      • Anonyymi
        SuldaanHamid kirjoitti:

        Miksi sinä mieti missä maassa minä tulen? Minä olen nyt Suomessa ja tämä on minu maa nyt. Minu kotimaa

        "Miksi sinä mieti missä maassa minä tulen? Minä olen nyt Suomessa ja tämä on minu maa nyt. Minu kotimaa..."

        Niinhän se on.
        Minne muslimin jalka painaa, se hänen valloitamaa maata.
        Islamin ajanlasku alkoi kun Muhammed muutti Medinaan, ei hänen syntymästä lähtien.
        Siis kun sai levittäytyä, ajanlasku alkoi.


      • Anonyymi
        SuldaanHamid kirjoitti:

        Miksi sinä mieti missä maassa minä tulen? Minä olen nyt Suomessa ja tämä on minu maa nyt. Minu kotimaa

        "Miksi sinä mieti missä maassa minä tulen? Minä olen nyt Suomessa ja tämä on minu maa nyt. Minu kotimaa.."

        Omassa maassani kysyn mitä parhaaksi näen.


      • Anonyymi
        SuldaanHamid kirjoitti:

        Miksi sinä mieti missä maassa minä tulen? Minä olen nyt Suomessa ja tämä on minu maa nyt. Minu kotimaa

        "Minä olen nyt Suomessa ja tämä on minu maa nyt. Minu kotimaa."

        Sinun maa?
        No miksi et kunnioita maan tapoja?
        Juutalaiset kunnioittavat maan lakeja ja tapoja, olivatpa missä tahansa.

        Muslimit eivät kunnioita vaan halveksivat ja haluavat muutta maan tavat omiinsa.
        Siis maa on tuhon oma.
        Amen!


    • Anonyymi

      Niin juuri, olet oikeassa!
      Alkoholi paha, huumeet hyvä!

    • Anonyymi

      Muslimit ovat paras esimerkki lapsille:

      Huudetaan, liataan, ei välitetä ympäristöstä ja luonnosta, vihataan, soditaan, rikotaan lakeja, ajetaan autolla niinku olisi yksityistie, käytetään hyväksi, pannaan kaikki retuperälle ja kaiken lisäksi vielä kuvitellaan, että kaikki muut paitsi muslimit ovat vääräuskoisia.

      Otetaan Suomi kaikkine alkoholineen ja verrataan mihin tahansa muslimi maahan, niin missä näyttää paremalta. Ainakin vielä 20 v. sitten ennenkuin Suomi liittyi EU:hun.

      • Mä toivon että jumala armollinen sun kanssa


      • Anonyymi
        SuldaanHamid kirjoitti:

        Mä toivon että jumala armollinen sun kanssa

        Nyt on niin että Suomessa ei kaikki edes usko jumalaan , joten älä viitsi siitä edes haastella.
        Kaikilla on oikeus olla uskomasta joten jos tämän maan katsot omaksesi niin opi suvaitsemaan asioista mitä maassa on, sanotaan että maassa maan tavalla, siis sinä uskot, mutta joku muu ei sitä tee, silloinen heille aleta puhumaan jumalasta mitään, se on sinun opittava.
        Kunioituson myöskin tärkeä asia , se mistä sinulla ei ole aavistustakaan et saa keskustella
        Omalta kannaltasi . Suomessa on myös homoseksuaaleja ja heitä ei saa alentaa mitenkään .
        Joten paljon on maassamme asioita joita maahan muuttajat on opittava


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä!

      Ja huntu naamalle!

    • Anonyymi

      Aloittaja on... arvatkaapa kuka?

      • Anonyymi

        Säälittävää trollausta mainostajien käskystä.suoli24 tasoa ..


    • Anonyymi

      Moktar.Gubta kirjoitti:

      Ei vanha niksuta, vanha osaa kirjoittaa. ;)

      Vanha todellakin osaa kirjoittaa. Esimerkiksi kelvatkoon tämä jo legendaarinen aforismi: "kätuhehtuvat oejlysmaa, uu".

      • Anonyymi

        "Ei vanha niksuta, vanha osaa kirjoittaa. ;)"

        Heh heh.
        Oikein sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei vanha niksuta, vanha osaa kirjoittaa. ;)"

        Heh heh.
        Oikein sanoit.

        Väärin luit.


    • Anonyymi

      Minäpä juon yöllä,allu ei näe silloin.heh heh..

    • Anonyymi

      Ihan totta sehän on ollut niin kauan kun minä muistan se viina ongelmana. Monet lapset pelkäävät isäänsä koska hän juo, ja myös muutamat äiditkin ovat viinaan meneviä.
      Joten saisi sen viinan hinnan kyllä nostaa .mikään ei ole inhotavampaa kun juopunut ihminen . En tarkoita illallisia missä otetaan viiniä ruuan kanssa , vaan niitä jotka juovat itsensä niinkänniin että tekevät mitä vain

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä ne on pakolaiset mitkä ryyppää, Suomalaisilta on alkoholin käyttö kielletty pihaalueella ja grillata saa vain grillipaikalla säännöt ei koske pakolaisia grilli kannetaan ovesta ulos ja siinä grillataan ja ryypätään. Autot voivat myös pihassa pitää. Suomalainen sai sakon omalla maksetulla parkkipaikalla kun oli parkkeerattu 20 cm väärin

    • Anonyymi
      UUSI

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 ­V­­i­­­t­t­­­u­­­ ­t­­ä­m­­ä­ ­­k­­u­­u­­m­­a­­­ ­n­­a­­r­t­­t­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe