Meidän jokaisen täytyy sada olla sellaisia, kuin me olemme täysipäiväisen kokopäiväisesti:o))))
(kuulostaa melkein työltä)
Kesähuomenet Teille Ihanat ja tosiasia 1.
26
601
Vastaukset 26
- AMR-52
...tuulet puhaltavat. joka päivä oltava erilainen. sitä amerikan villitystä nyt täälläkin..)))
- quistis
Pakko saada olla oma vanha minä....Kelpaa mulle aikas hyvin:o)))))
- AMR-52
quistis kirjoitti:
Pakko saada olla oma vanha minä....Kelpaa mulle aikas hyvin:o)))))
minäkin ihan sama kun ennenkin, tekniset
syyt tuohon nikkiin..)))) - quistis
AMR-52 kirjoitti:
minäkin ihan sama kun ennenkin, tekniset
syyt tuohon nikkiin..))))Mukava tavata siis uuden nikin aikaan:o)))))
- kippari
sinulle ja oikeassa olet meidän pitää saada olla sellainen kuin olemme:=)Ja nyt on aika hyvä fiilis nukuin ekan yön moneen viikoon kunnolla ja heräsinkin vasta 7,30aikaan vaikka lääkeen voimalla mut silti:=))))))
- quistis
Tosi ihana et nukuit kunnolla...Se voittaa monta muuta asiaa...:o)))))
- kippari
quistis kirjoitti:
Tosi ihana et nukuit kunnolla...Se voittaa monta muuta asiaa...:o)))))
kun olisi uusi ihminen kunnolla nukutun yön jälkeen:=))Mut nyt vaan pitää vaan toivoo et tää olo sit alkaisi paranemaan:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
kun olisi uusi ihminen kunnolla nukutun yön jälkeen:=))Mut nyt vaan pitää vaan toivoo et tää olo sit alkaisi paranemaan:=))
tää päivä on ollu sitä:o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
tää päivä on ollu sitä:o)))
et alkaisi jo loppumaan ne hommat:=)
- perskuti
Tuota elämän energiaa Sinulla tuntuu heti aamusta riittävän. Hyvä:=))
- quistis
jos sen muutkin näkevät niin kyseessä kollegtiivinen joukkosellainen:o))))
..täysipäiväisesti/täysipäisesti olla mä.. on se rankkaa tai on ollut mutta mihinkään en itseäni vaihtais..
- quistis
Ja akiken aikaa:o)))))
- Carmencita
täysipäiväisestu, ei niin ihan täysipäiseltä!
;-))- Otso
Ootsä olla hukkapiilossa, vai muuten näkymättömissä? Et tullut sitten takaperisopallekaan?
- Carmencita
Otso kirjoitti:
Ootsä olla hukkapiilossa, vai muuten näkymättömissä? Et tullut sitten takaperisopallekaan?
Kukkia istuttamassa, ja kaikkea muuta kivaa puuhailemassa. ;-))Näkymätöntä minusta on erittäin vaikea saada. ;-))
- quistis
täällä....Hih:o))))
- quistis
Otso kirjoitti:
OOthan Säkin viel olemassa:o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
täällä....Hih:o))))
minä!! hiukan harvemmin vain.. ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
minä!! hiukan harvemmin vain.. ;-))
merkille laittanut:o(
- Carmencita
quistis kirjoitti:
merkille laittanut:o(
Kyl sitä kerkiää vielä jossain vaiheessa taas puistoon kiikkumaan ja tikkaria imeskelemään..
Usko vaan. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
Kyl sitä kerkiää vielä jossain vaiheessa taas puistoon kiikkumaan ja tikkaria imeskelemään..
Usko vaan. ;-))meil niin paljon menny hukkaan aikaa ilman et oltas leikitty:) Ei edes poikien luomuistakaan puheltu...
- Carmencita
quistis kirjoitti:
meil niin paljon menny hukkaan aikaa ilman et oltas leikitty:) Ei edes poikien luomuistakaan puheltu...
Minulla siitä että sitä nyt saa tarpeekseen! ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
Minulla siitä että sitä nyt saa tarpeekseen! ;-))
Eli siitä puhe mistä puute..Voih:o(
- amaryllie
täysin samaa mieltä..pitää saada olla sellainen kun on täyspäiväisesti, mutta ei tarvitse olla silti ihan täyspäinen täyspäiväisesti...
Minä haluan olla välillä ihan päätönkin....
Minä haluan myös niin paljon kaikenlaista muutakin, joten ei kannata välittää jos olen täyspäiväisesti täyspäätön...- quistis
tos mun totuudessani olikin kyse...Yrittäkää ymmärtää:o)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487