niin siihen on pätevä hoitokonsti. Unohtakaa huippukalliit syyhylääkkeet.
NEO-AMISEPT LIUOS toimii mainiosti syyhypunkkien tappajana. Kaatakaa runsaasti NEO-AMISEPT, ia taiteltuun vessapaperiin tai talouspaperiin ja painakaa sillä syyhy kohtaa niin kauan, että tunnette lämmön sillä alueella. Muutamia hierovia liikeitä paperilla ja hiukan lisää nestettä. Pari tällaista käsittelyä parina päivänä ja syyhy on pois. NEO-AMISEPT LIUOS imeytyy ihoon ja syyhypunkin käytäviin ja tappaa ne. Halpaa ja tehokasta.
Jos kärsitte syyhystä
8
696
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa saattaa olla vinhaperä.Syyhyä oli 70luvullakin,muistan kaverin joka sai sen oli kuulemma tosi tuskallinen.Teimme molemmat lasikuitu hommia.Pesimme yleensä kädemme hartseista Riklooniedyleenillä,siihen aikaan sitä sai ostettua vaikka kuinka monta 200 litran mittaista tynnyriä.Ainakin hän pääsi eroon siitä Kutinassta muutamassa päivässä.Nykyisinhän se on valtavan myrkyn maineessa menee kuulemma keskushermosto ja liikunta,eikä edes saa mistään. Teimme noita hommia ainakin 10 vuotta.Olen nyt 74 vuotias ja terve kuin se mainostettu pukki.Joten tehokkaat syyhyn ajajat on yksinkertaisia ,sut halpoja.
- Anonyymi
Kokeiltu on ja toimivaksi havaittu. Tuohan on haavojen desinfiointiaine joka imeytyy syyhypunkin reikiin.
- Anonyymi
Joo ei siihen mitkään rasvat auta. Rahat vaan menee.
- Anonyymi
Entä 2-tahtibensiini?
- Anonyymi
Se voi auttaa ripuliin. Kokeile ihmeessä.
- Anonyymi
No tokihan desinfiointiaine tesrii kaikkiin ihovaurioihin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18299044
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574