Miehessä
1. 🍆 pituus
2. Raha
3. Ulkonäkö
4. Luotettavuus
5. Persoona
Nainen laita nämä tärkeysjärjestykseen
59
660
Vastaukset
- Anonyymi
4,5,3,2,1
- Anonyymi
Okei. Seuraava kysymys. Miten mies pääsee ikinä sen luotettavuuden osoittamaan kun todellisuudessa se ulkonäkö vaikuttaa että pääseekö siihen saakka että voisi sen osoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Seuraava kysymys. Miten mies pääsee ikinä sen luotettavuuden osoittamaan kun todellisuudessa se ulkonäkö vaikuttaa että pääseekö siihen saakka että voisi sen osoittaa?
Hetkinen nyt...
Pyysit ensin naista laittanaan käsitteitä järjestykseen.
Nytkö muutat sitten koko pelin ja vaaditkin yhtäkkiä naista toimimaan puheidensa mukaan?
Ei taida olla kysyjällä nyt ihan ne kaikki kuuluisat inkkarit kanootissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkinen nyt...
Pyysit ensin naista laittanaan käsitteitä järjestykseen.
Nytkö muutat sitten koko pelin ja vaaditkin yhtäkkiä naista toimimaan puheidensa mukaan?
Ei taida olla kysyjällä nyt ihan ne kaikki kuuluisat inkkarit kanootissa?Pyydät toimimaan puheidensa mukaan 🤣
Ei kun olen vaan miettinyt miten sen luotettavuuden pääsisi todistamaan rumana miehenä. Tai persoonan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todellakin oppinut, että ulkonäkö on vain ulkonäkö. Sisältö ratkaisee, se jos mikä sytyttää ja vie sydämeni tai ei vie. Eli, jos näen kadulla nykyään hyvännäköisen miehen tai naapurin Timppa kevyesti minulle flirttailee, niin se ei mua paljoa kiinnosta, jos en hänestä mitään muuta tiedä. Ihminen on heti paljon paremman näköinen myös ulkoisesti silmissäni, kun saan ensiksi hänen ajatuksistaan kiinni ja syntyy tietynlainen syvyys ja ymmärrys… ehkä ei aina ole ollut niin. Mutta en olekkaan juniori enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todellakin oppinut, että ulkonäkö on vain ulkonäkö. Sisältö ratkaisee, se jos mikä sytyttää ja vie sydämeni tai ei vie. Eli, jos näen kadulla nykyään hyvännäköisen miehen tai naapurin Timppa kevyesti minulle flirttailee, niin se ei mua paljoa kiinnosta, jos en hänestä mitään muuta tiedä. Ihminen on heti paljon paremman näköinen myös ulkoisesti silmissäni, kun saan ensiksi hänen ajatuksistaan kiinni ja syntyy tietynlainen syvyys ja ymmärrys… ehkä ei aina ole ollut niin. Mutta en olekkaan juniori enää.
Okei. Mutta jos nyt ei niin komea mies tulee juttelemaan annatko hänelle mahdollisuuden osoittaa persoonansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Mutta jos nyt ei niin komea mies tulee juttelemaan annatko hänelle mahdollisuuden osoittaa persoonansa?
Todellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin.
Kiva kuulla. Sellainen nainen on myös kiinnostavampi kun vain ulkonäköä tuijottava.
- Anonyymi
2,2,2
- Anonyymi
99 % miehistä on varmaan sitä mieltä että raha ratkaisee. Niin minäkin ajattelen. Ulkonäkö on sivuseikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
99 % miehistä on varmaan sitä mieltä että raha ratkaisee. Niin minäkin ajattelen. Ulkonäkö on sivuseikka.
Missä mielessä miehet olisi tuota mieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä mielessä miehet olisi tuota mieltä?
Niin, ehkä monet putkiaivoiset luulevat että vain fyysisillä meriiteillä on väliä. Vaikka minäkin olen mies niin kyllähän sen nyt näkee mitä miehet ja mitä naiset oikeasti arvostavat. Miehet pitävät naisten fyysisistä piirteistä itsessään ja naiset taas kaikkia mahdollisia puitteita joita miehillä on.
- Anonyymi
3, 4, 5
- Anonyymi
5.4.1.3.2.
- Anonyymi
En lähde pistämään tuollaista listaa "tärkeysjärjestykseen". Lähtökohtaisesti ontuva lista vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Vaukutatkin juuri sellaiselta naiselta jota jokainen mies toivoo. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaukutatkin juuri sellaiselta naiselta jota jokainen mies toivoo. 😂
Haluan vain yhden ainoan miehen toivovan minua. Miksi ihmeessä haluaisin olla nainen, jonka jokainen mies toivoo? Varsinkaan, jos se tarkoittaa kalujen, hilujen ja muiden järjestykseen pistämistä Suomi24:lla. Yhdentekevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan vain yhden ainoan miehen toivovan minua. Miksi ihmeessä haluaisin olla nainen, jonka jokainen mies toivoo? Varsinkaan, jos se tarkoittaa kalujen, hilujen ja muiden järjestykseen pistämistä Suomi24:lla. Yhdentekevää.
Tulkitsen sinulle:
"jokainen mies toivoo" tarkoittaa persoonaa, jonka useimmat miehet kokevat puoleensavetävänä. Tosin edellinen kirjoitus oli sarkasmia, mikä mutkistaa tulkintaa ja alleviivaa kuinka toit lähinnä esiin lyhyellä kirjoituksellasi koko joukon piirteitä joita miehet eivät pidä keskimäärin yhtään puoleensavetävinä.
Mutta standardivastaus on tietenkin se, että olet vaan niin ainutlaatuinen että voit pelata pieniä todennäköisyyksiä.
Ehkä näin.
Eli löydät teoriassa miehen joka on se yksi ja näkee ainutlaatuisuutesi - ja silti toivoisi salaa kuten kaikki muutkin miehet, ettet olisi sitä mitä tuo kirjoituksesi edusti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkitsen sinulle:
"jokainen mies toivoo" tarkoittaa persoonaa, jonka useimmat miehet kokevat puoleensavetävänä. Tosin edellinen kirjoitus oli sarkasmia, mikä mutkistaa tulkintaa ja alleviivaa kuinka toit lähinnä esiin lyhyellä kirjoituksellasi koko joukon piirteitä joita miehet eivät pidä keskimäärin yhtään puoleensavetävinä.
Mutta standardivastaus on tietenkin se, että olet vaan niin ainutlaatuinen että voit pelata pieniä todennäköisyyksiä.
Ehkä näin.
Eli löydät teoriassa miehen joka on se yksi ja näkee ainutlaatuisuutesi - ja silti toivoisi salaa kuten kaikki muutkin miehet, ettet olisi sitä mitä tuo kirjoituksesi edusti.Kysymykseni oli retorinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymykseni oli retorinen.
Vastaukseni ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaukseni ei ollut.
Vaadin keskustelukumppaniltani enemmän kuin mitä sinulla on tarjota, joten tämä päättyy osaltani tähän. Hyvät illanjatkot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaadin keskustelukumppaniltani enemmän kuin mitä sinulla on tarjota, joten tämä päättyy osaltani tähän. Hyvät illanjatkot.
Voi ei. Nytpä maailmani romuttui ja pyytämätön riittämättömyyden tuomio happamalta random naisoletetulta tuhoaa koko olemassaoloni oikeutuksen... Yhyy. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkitsen sinulle:
Ehkä näin.
Eli löydät teoriassa miehen joka on se yksi ja näkee ainutlaatuisuutesi - ja silti toivoisi salaa kuten kaikki muutkin miehet, ettet olisi sitä mitä tuo kirjoituksesi edusti.Bingo .
- Anonyymi
Mies voi olla minkä näköinen, kunhan on rikas.
Naisen on oltava silti aina kaunis ja ainakin huijattsvissa...😆😁🫒 - Anonyymi
Minä en sitten ota osaa näihin idiootti kyselyihin. Tiedoksi miehelle!
En yhteenkään lapselliseen uteluun. Tuskin ottaa mieskään. Eiköhän me tunnetta toisemme sen verran hyvin ettei tarvi pahemmin kysellä. 😉 ☀️- Anonyymi
Just näin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin👍
Vihtorikin yskäisi.
- Anonyymi
Ja silti roikuttaa täällä? Miksi ihmeessä?!!
- Anonyymi
Persoona, luotettavuus, ulkonäkö, munan pituus ja viimeisimpänä raha.
- Anonyymi
1. Persoona (tärkeää ihastumiseen)
2. Luotettavuus (tärkeää rakastumiseen)
3. Ulkonäkö (lähes yhdentekevä)
3. 🍆 Pituus, Raha (yhdentekeviä)- Anonyymi
Ihan hyvä vastaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä vastaus
Hyvyydestä en tiedä, mutta noin se mulla menee.
- Anonyymi
Eiköhän se todellinen vastaus ole näissä jutuissa se, että nuo ominaisuudet ei ole yhtäaikaisia. Pitkässä juoksussa niillä voi olla keskinäiset prioriteetit, mutta aluksi kohdatessa voi aloittaa ihan mistä vain kohdasta.
Pointti on, että se mitä näkee ensin alkas kiinnostaa.
Ja se mitä voi nähdö riippuu tilanteesta tietenkin: eihän persoonaa voi esitellä ihan vain vastaan kävellessä ollenkaan yhtä hyvin, kuin vaikka ulkonäköä tai rahaa (toivottavasti ei ykköstä kuitenkaan). Joten kannattaa valita missä liikkuu ja mitä esittelee niiden omien vahvuuksiensa mukaan.
Ja jo vaari sen tiesi, yleensä nainen joka nauraa, tykkää näkemästään. Ja jos nauraa lisää, alkaa tykkäämään. 😉 Neljäviisikolmekaksiyksi. Noin.
- Anonyymi
Sitten ku tulee iso kuIIinen mies isolla lompakolla ni kaikki nuo unohtuu 😶
Anonyymi kirjoitti:
Puhut nyt omasta puolestasi? Ei täällä maapallolla herranjestas aina mennä meisselin perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta pskat 😡
1. Luotettavuus
2. Persoona
3.🍆 pituus
4. Raha
5. Ulkonäkö- Anonyymi
Aina se näyttää aloittajalla mielessä olevan. Munakoiso.
- Anonyymi
1. 🍆 pituus
2. Raha
3. Ulkonäkö
4. Luotettavuus
5. Persoona
Neljä, kolme, viisi, kaksi, yksi - Anonyymi
No kun noista vaan yhdellä on merkitystä siihen kiinnostavuuteen. Edes rakastumiseen ei tarvii kuin kaksi noista. 🥰 en erittele vielä mitään muuta kuin että heitetään 3 hitsin Nevadaan ...
- Anonyymi
Munan mitta ja raha. Muuten mies saa olla tyhmä lapanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munan mitta ja raha. Muuten mies saa olla tyhmä lapanen.
Eli elät jollain ihme sulle ja suavarten ajatusmallilla.
Muta et oo itsekkäönä ihmisenä parisuhde materiaalia.
Siinäkun pitää miettiä molempia eikä vain omaa iloa ja saamista ja oltava valmis antamaan ja tekemään asioita syyn x eteen eikä vain niin et keräät herkut ja kirsikat
Eli vain kivat asiat . - Anonyymi
Jatketaan ja heitetään nyt sitten tuo numero 2 hitsin Nevadaan 🤩
- Anonyymi
Ap:lla taitaa olla juuri tuo listan järjestys. Tuskin olisi muuten noita laittanut juuri tuossa järjestyksessä. Elleivät olisi itselleen tärkeitä seikkoja.
Itse ei edes viitsi tuommoisiin vastata, kun tietää, että miehille merkitsee vain ulkonäkö ja hoikka uuma, niin onko siinä omilla toiveilla mitään merkitystä.- Anonyymi
Vastaan ihan rehellisesti miehenä sivusta. Naisessa
1 persoona
2 luotettavuus
3 ulkonäkö
4 oisko toi sitten joku rintojen tai peffan koko
5 raha
- Anonyymi
Ulkonäköön ja olemukseen ensimmäiseksi kiinnostun koska olen hyvin esteettinen persoona, sitten tutustun ja katson minkälainen on eli persoona ja sitä kautta luotettavuus tulee. Sukupuolielintä en ulkonäöllisesti halua arvostella, koska mulle on tärkeää minkälainen ihminen sitä kantaa ja pelaako kemiat yhteen niin fyysisesti ja henkisesti. Omaisuudessa ei ole niinkään väliä koska vähintään pääasia että tulee toimeen perusasioissa. Pidän normi duunareista. Tunne on tärkein, ehdottomasti molemminpuolinen tunne ja kiinnostus. Sovinistit, ihmissuhteilla pelaajat ja tylyt itsekkäät ei oo mun juttu ollenkaan. Ne miehet jotka tietää mitä haluaa ja minkälaisen ihmisen vierelle haluaa on iso plussa.
- Anonyymi
En pistä järjestykseen
sillä täs maassa on tyyliin yks mies joka ois täyttänyt
monta vaatimusta mut sitä en omaksi saanut
Yleensä miehillä eioo riittävää pituutta, riittävää kokoa tai sopivaa luonnetta ... Ei mitää mun toivomia juttua.
Joskus luonne olis jees nii sitte se et oon itte yli 180 cm nainen onkin ihan likaa..
Oletetaan et naiset on alle 160cm
En lähe edes kisaileen kun on pätevä yleis käsitys millaisia tyyppejä ruutujen ulkopuolella on .
Ja pitkänä naisena tiedän että mulle sopivan pitkiä on todella vähän ...
Olis aika lottovoitto jos ruuduntakana olis edes yks vähintään 2 m pitkä mies näitä lukemassa ...
Kyllä suomalaiset pää sääntöisti jää sinne alle 185cm
Mun kohdalla etsimiset on ohi.
Toivon parempaa onnea mulle pitkille naisille
Ja lyhyille sijoille miehille intoa ilmoittautua
Tyttölasten tekemisen materiaaliksi.
Nyt on tullu se muutenkin ettei ihmiskunnassa oon järkeä kasvatellakkaan sitä pituutta enää.
Ruoka ja resursitkin riittävät paremmin lyhyemmälle pituudelle ja pienelle koolle .
Et tajutkaa mitä hyvää siinä pienessä koossa on
Mä oon saanu koko elämäni kärsiä väärästä koosta .
Tai oikeammin siitä etten ollu poika kun synnyin.
Se liian pitkä ja vääränlainen ja siks yksinjääny katkera nainen . - Anonyymi
4 ja 5. Ei ole mitään mielenkiintoa, jos nelosta ei ole ja persoona ei miellytä.
- Anonyymi
Voi apua, kun kolahtaa, siis ihastuu, ei noista mikään merkitse mitään.
Se on vain se vetovoima. Olettaen että henkilö on suht. normaali hen.koht. hygienian ja päänsä osalta.
Sitten taas ylipäänsä vastakkaisen sukupuolen arvostus. Kun on kyse ihmisistä, joihin ei tunne romanttisia tunteita eikä seksuaalista halua. Nin ehkä ihmisen ulkonäkö ja luotettavuus ja luonne ovat yhtä tärkeitä. Kauheaa huomata olevansa näin ulkonäkökeskeinen.
Eihän peniksen pituudesta voi olla ihastuessa mitään hajua, ei myöskään rahatilanteesta voi olla mitään hajua (kallilla autolla ajava voi olla velkaisempi kuin halvalla...). Niin ei niillä ole merkitystä jollei ääripäitä nyt aleta nillittää, eli henkilö kerjää kadulla tai pyytäisi minulta rahaa lainaksi toistuvasti.
Vain ulkonäöllä ja luonteella taitaa olla merkitystä, kun ihastuu, eikä niilläkään ole mitään muuta kuin että jos mies on vaikka masentunut, hän tuskin luo muihin (valoista/kiinnostunutta) katsekontaktia ja se taitaa olla merkittävässä osassa. - Anonyymi
5, 4, 3.
- Anonyymi
Tosta puuttuu se tärkein. Helppo olla toisen seurassa, kanssa. Se on asia mitä ylenkatsotaan liian tavallisena tai jopa tylsänä. Mun mielestä on kaikkein tärkeintä. Siinä toki yhdistyy jo jotakin luettelostakin, mutta ei kuitenkaan. Viihtyminen. Aito sellainen. Se on kaikkein tärkeintä. Kaikki muu on yrittämistä.
- Anonyymi
Tärkeintä on se että herättää rakkauden tunteita minussa. Noilla muilla ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
2. 4 .5...
- Anonyymi
5-1
- Anonyymi
2,1,3,4,5
T.🤍 - Anonyymi
5, 4, 3, 1 , 2
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142