Harmin paikka se.
Aino Forss poistuu Salkkareista
18
660
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeesti. Milloin on viimeisen kerran?
- Anonyymi
Ensi viikolla.
- Anonyymi
Muuttaa Sepon kanssa Inariin. Varma tieto.
- Anonyymi
Sepon Kittilän kämppähän ois nyt tyhjillään, niin muuttakoon sinne.
- Anonyymi
Leville menee. Varma tieto.
- Anonyymi
Aaron kanssa menee mummun mökille, se on varma tieto.
- Anonyymi
Meneekö vankilaan murhasta? Vai pakenee.
- Anonyymi
Joo, eilen lähti. Miki Kajanderille varmaankin sitten maksoi rahalla vapaudestaan.
- Anonyymi
Minä oon ehkä Suomen pahin salkkarifani. Minulla on tämä kokosarja ulkoisilla kovalevyillä ja varmuuskopiot vielä lapsuudenkodissakin tulipalon varalta. <3 2 teraa vie tilaa salkkarit :DD 1999-2016 on perheeni ja sukulaiset nauhottanu ja 2016-2024 oon ite nauhottanu
- Anonyymi
No olipas hyvä että lähti. Kalmakurki.
- Anonyymi
Ei väliä minulle kun en katso sitä enää.
- Anonyymi
Silla on kuulemma posliinijatta.
- Anonyymi
Alkuperäinen Aino oli niin kaunis, ettei tuohon kolhoon naamaan ole tottunutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuperäinen Aino oli niin kaunis, ettei tuohon kolhoon naamaan ole tottunutkaan.
Juuri samaa olin sanomassa että ei tule ikävä tuota rotannaamaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri samaa olin sanomassa että ei tule ikävä tuota rotannaamaa
Olipas ilkeästi sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas ilkeästi sanottu.
Ei kannata kierrellä tosiasioita
- Anonyymi
Tiia Weckström on seksikäs bikineissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569