Hyväksyn petojen salametsästyksen

Anonyymi-ap

Ehdottomasti oikein. Jos yhteiskunta ei halua pitää petokantaa kurissa niin kyllä se on viimekädessä suomalaisen miehen otettava laki ja järjestys omiin käsiin ja tehtävä se mitä jonkun toisen olisi kuulunut tehdä ajat sitten. Petoja on nähtävillä eläintarhoissa ja ne eivät kuulu laillisesti hyväksyttyjen ihmisten rakennusten lähipiirin eikä asumiskäyttöön tarkitetulle asuinalueille. Jos olisin itse nuorempi mies ja olisi aseita ryhtyisin oikopäätä pitämään omalta osaltani petoja kurissa ja tietenkin ampuisin hyvinkin mielelläni metsän pedon pihaltani. Meillä on nämä viherpunikit ja muut elämäntapa huthapelit saaneet liikaa valtaa ja jopa tässä petopolitiikasssa. Nämä urhoolliset isänmaan metsästäjät jotka ovat oma aloittisesti näyttäneet mallia miten asioita hoidetaan tulisi palkita isänmaan korkeimmalla tunnustuksella ja maksaa vielä kohtuullinen koraus hyvin suoritetusta työstä.

7

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pedot pois pihapiiristä ja tappamasta ihmisten kotieläimiä ja koiria pihalta. Vähävaraista työtöntä ihmistä on kunnioitettava edes sen verran että saisi rauhassa nälkäänsä ja perheensä nälkään metsästää riistaa omaan käyttöön. Ei saisi rangaista jos metsästä löytyy ammuttavaksi kelpaavaa syömistä ja köyhä saisi tästä ruokaa.

    • Anonyymi

      voi teitä tyhmiä... miksi ette ammu kaukaa suolilta läpi ja pienikaliberinen ase ja lintupanos ja kyllä tuo peto juoksee tarpeeksi kauas ei jää lähellekkään paikka josta laukaus lähtee. älkää sitten menkö alueelle kuseskelemaan ja tupakoimaan ja räkimään. Älkää myöskään kehuskelko ensimmäisessä kuppilassa eriomaisuuttanne, pitäkää turpanne kiinni. Kun oikein menettelette ei teitä kukaan osaa yhdistää jos joku rähjäinen peto jostain löytyy. Ja joskus se asekkin kannatta laittaa kiertoon ja hankkia toinen tilalle, kaiken varmuudeksi. Ei pitäisi olla rikos eikä yllytys jos jakelee neuvoja. Hyvää ja onnea, sekä menestystä vaativissa tehtävissä

      • Anonyymi

        Riittävästi jouleja, että luoti menee läpi.


    • Anonyymi

      Luontoliiton Lintula ei hyväksy kannanhoidollista metsästytä susille. Kuulema hoitaa itse itsensä🤣. Aamulla Huomenta Suomessa oli agitoimassa kuinka sitä pitää kutsua. Silmä seisoi päässä oikein kun paasasi. Tuommoselle lisää valtaa niin tappaa kaikki ihmiset maan päältä susien tieltä.

    • Anonyymi

      Ihminen on suurin peto.

      • Anonyymi

        Hiljaa hyvä tulee. Susi suohon aina kun sattuu jyvälle. Ei turhia pulinoita. Näin tuo ongelma täytyy hoitaa. Laillisesti se on jokseenkin mahdotonta. Jaakko.


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 K­­u­­­u­­m­­­a­­­t­ ­t­­y­­­t­ö­t­­ ­­o­­­d­­­o­­t­t­a­­­v­­­a­t­­ ­­­s­i­n­­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18302432

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe