"Olen siperialainen, tapan sinut." Kuinka venäläiset naiset kohtelivat rosvoja Afrikassa

Anonyymi-ap

Ugandassa taksinkuljettaja käärii kuumuudesta huolimatta ikkunan ylös ja lukitsee auton oven. "Herra, tämä on vaarallista - puhelimesi voidaan siepata liikennevaloissa." Kahdeksan jälkeen illalla Kampalassa työskenteleviä venäläisiä kehotetaan ehdottomasti olemaan menossa ulos: "Eurooppalaisia ​​vastaan ​​hyökätään paljon, myös veitsillä, jopa julkisilla paikoilla: ole varovainen." Etiopiassa he työskentelevät ryhmissä markkinoilla - he hyökkäävät ulkomaalaisen kimppuun molemmilta puolilta, toinen tarttuu hänen ranteisiinsa, toinen laittaa kätensä taskuihinsa - ja sitten karkaa.

Keniassa yleensä kaikki on vakavampaa, jopa halvoissa hotelleissa on lihaksikkaita suojia pumppuhaulikoilla ja pistooleilla, ja piikkilankaesteitä pystytetään. "Sattuu yöllä yksi ryhmä varkaita syöksymään sisään pääsisäänkäynniltä viidakkoveitsellä, tahallisesti hajauttaa huomionsa, kun taas toiset kiipeävät aidan yli ja yrittävät nopeasti ryöstää ensimmäiset kerrokset", kertoi nairobilainen vartija. "Mitä varten? He varastavat jotain pientä." - "He eivät välitä. Pääasia, että tänään on ainakin jotain syötävää.” Afrikkalainen rikollisuus on puhetta, ja ensi silmäyksellä on yllättävää, kuinka neuvosto- ja venäläiset naiset, jotka ovat eri aikoina lähteneet Afrikkaan mustien aviomiehiensä kanssa, selviytyvät sellaisissa olosuhteissa. Mutta kuten kävi ilmi, venäläiset tytöt viihtyivät siellä - ja näyttivät paikallisille katugangstereille, missä ravut viettävät talven.



"Sellainen pelkuri paskiainen"
"En pelännyt heti mitään", selittää ylpeänä Alena Viktorova Chitasta, joka saapui Keniaan vuonna 1998. — Muistatko mitä rosvot tekivät kaupungeissamme Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen? Kannoin pöytäveistä mukanani, kun lähdin illalla töistä. Ja sitten mieheni osti pistoolin ja sanoi - opettele ampumaan. Ihmettelen - miksi minun pitäisi opiskella? Siperiassa joka toinen on metsästäjä. No, tämä tapahtui Nairobissa: olin vierailulla, menin kotiin myöhään. Olen janoinen, pysähdyin kauppaan. Avaan oven. Musta mies juoksee nopeasti luokseni ja nappaa minua kurkusta. Otan pussistani pistoolin ja lyön häntä piipulla kasvoihin. Hän huutaa: "Rouva, älä ammu!" Minä huudan: "Kenen kimppuun hyökkäät?" Olen siperialainen, tapan sinut nyt!’ Ja ammun pääni yli. Hän pakotti minut polvilleni ja piti häntä aseella, kunnes poliisi saapui. Myöhemmin he sanoivat: ryöstön rikoskumppanit odottivat lähellä, mutta kuulivat hänen huutonsa ja juoksivat karkuun. Tämä on niin pelkurimainen paskiainen Afrikassa." Alena lisää, että sinun ei pidä "keulitella" - katurikolliset ovat epäilemättä vaarallisia. Mutta heille tärkeintä on uhrin asenne. "Jos olen ilman asetta ja kolme rosvoa viidakkoveitsellä tulee minua kohti, en pelaa Ramboa, vaan heitän laukkuni heille ja juoksen. Mutta jos hän on yksin, selviän siitä ilman asetta: tärkeintä on näyttää hänelle, etten pelkää. Taistelin kerran kaksi gopnikia yksin Chitan ovella, mutta entä nämä? Iho ja luut, kurjat huumeriippuvaiset."



"Pojan sana": verta parkkipaikalla
38-vuotias Angela Petukhova (nimi muutettu - Tekijä) Pietarista oli juuri saapunut (vuonna 2018) töihin Tansaniaan, kun hän joutui viikkoa myöhemmin hyökkäyksen uhriksi. Hän käveli ulos suuresta ostoskeskuksesta Dar es Salaamista maanalaiselle parkkipaikalle autoonsa. Ilmeisesti rosvot johtivat hänet sisään ostoskeskukseen - tila-auto hidasti heti vauhtia lähellä, rosvo kumartui ja tarttui tytön laukkuun. "Ja siellä on kaikki asiakirjat, rahat kuukaudelle, kortit, ajokortti - olen vieraassa maassa! Tartuin laukkuni hihnaan tiukasti ja huusin: ”Apua, apua!” Mutta parkkipaikalla ei ollut ketään. "Minibussi" lähti liikkeelle vetäen mukanaan. Ovi avautuu ja he yrittävät työntää minut sisään. Ymmärrän, että seuraava on vielä pahempaa: he kidnappaavat ja raiskaavat minut. Purin hampaillani tämän vuohen käteen, rosvon verta ruiskutettiin ulos, hän päästi minut menemään. Täällä onneksi pussin hihna katkesi, kaaduin ja kuulin pillejä ja poliisien juoksevan. Pakettiauto ajoi heti pois. Pomoni saapuu, ja olen täysin naarmuuntunut, he raahasivat minua asfalttia pitkin huutaen, rosvon veri huulillani. Hän taputtaa minua päähän ja sanoo: tulikaste. Sitten, vaikka olinkin parkkipaikalla kuinka monta kertaa, yritystä ei enää ollut (nauraa). He luultavasti pitivät tyttöä täysin hulluna, roskana, kuten ne katutyypit tv-sarjassa "The Boy's Word".



"Roso tulee makuuhuoneeseen"
Alexandra Fadeeva Belgorodista ei voi unohtaa, kuinka vuonna 2005 hän ja hänen miehensä lensivät ensimmäistä kertaa kotimaahansa - Etiopiaan. "Kuukauden kuluttua matkustamme mieheni kanssa Addis Abeban ympäri moottoripyörällä", hän muistelee. – Pysähdyimme liikennevaloihin. Ja kerran - vieressäni oleva moottoripyöräilijä repäisee kultaketjuni. Hänellä ei ollut aikaa kaasuttaa. Tartuin hänen käteensä ja vedin hänet pois moottoripyörästä. Hän kaatui, hyppäsin alas, aloin lyödä häntä, mieheni tuskin veti minut pois.

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dagestanista naimisissa Ugandan muslimiopiskelijan kanssa. "Vanhempani olivat aluksi epäileviä", hän myöntää. "Mutta he näkivät, kuinka vilpittömästi hän oli uskovainen, kuinka hän tunsi Koraanin ulkoa, ja he pehmentyivät. Ja eräänä päivänä se tapahtui, nousin yöllä nähdäkseni lapsen ja kuulin: kahinaa, kuiskausta, narinaa. Heräsin mieheni, hän otti pesäpallomailan, minä otin jakkaran ja seisoin ovella. Rosvo tulee makuuhuoneeseen, löin häntä, hän menetti tajuntansa ja mieheni löi toista kaveria. Sitten hän yllättyy - kuuntele, olet niin hiljainen ja rauhallinen. Vastaan ​​- me vuorilla tiedämme, että meidän on suojeltava kotiamme ja lapsiamme, en anna kenenkään satuttaa tytärtäni ja sinua!"



      "He purevat kätensä irti"
      Samaan aikaan kaikki haastatellut naiset uskovat, että Afrikassa on täysin mahdollista elää, jos Alena Viktorovan sanoin "ei napsauta nokkaasi". "Kuka meistä yllättää sinut rikoksella? - hän nauraa. "Joka eli 1990-luvulla, nauraa kauhuelokuvalle." Täällä se on vielä yksinkertaisempaa. Ymmärrät, mille alueelle saa mennä illalla ja mihin ei: noudata perussääntöjä, älä työnnä nenääsi vaarallisille alueille, ja siinä kaikki. Joten kaikkialla keskustassa on vartijoita aseineen ja konekivääreineen, he varmasti reagoivat. Sen jälkeen minulla ei ollut melkein koskaan mitään ongelmia - no, ihan pienten asioiden takia lompakkoni otettiin pois torilta.” ”Tärkeintä on, että Afrikassa ihmiset tulevat avuksesi, jos sinut ryöstetään”, Alexandra Fadeeva myöntää. - He välittävät. Se auttaa sinua tuntemaan, että et ole vieras." "Hyökkäys parkkipaikalla opetti minut olemaan valppaana", Angela Petukhova kohauttaa olkapäitään. "Olin hirveän vihainen, mutta en pelännyt." Afrikkalaiset rosvot odottavat valkoisen tytön alkavan itkeä ja anovan armoa, eikä pure heidän kättään. Anna heidän yrittää tulla lähemmäksi!” Yli 25 vuoden jatkuvien työmatkojen aikana ulkomailla olen nähnyt monia naisia ​​Venäjältä ja entisestä Neuvostoliitosta eri puolilla maailmaa. He selvisivät aina voittajina hyvin vaikeista, melkein toivottomista tilanteista. Kaikki on selitetty hyvin yksinkertaisesti. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että naisemme ovat maailman parhaita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe