Niin, kuinkas kävi? Puten sotareissun jäljiltä sadat tuhannet venäläiset baabuskat itkevät nälkäänsä, kun perhettä elättänyt mies, poika tai vävy on kuollut turhassa hyökkäyksessä. FSB kävi vielä uhkailemassa, ettei kuolleesta saa puhua.
Putin vaati 2021 etteivät Suomi tai Ruotsi saa liittyä Natoon
10
137
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavat jäsenet on Armenia, Kazastan ja Moldova, silloin putler puree taas Lavrovia nilkasta ja ärisee sylki lentäen.
- Anonyymi
Itärajan loputon sulku ajaa venäläiset rajasotilaat ukrainan rintamalle, josta ei ole paluuta, kuin puupalttoossa. Sinne mänt tutut , tilalle tulee afrikan mustat enkelit!
- Anonyymi
Putte oli baras lobbari Natoon.
- Anonyymi
Totta !
- Anonyymi
Putin on surullinen hahmo joka jää historiaan Venäjän suurimpana tomppelina.
Pelkkää kurjuutta on tarjolla itämaan asukeille.
Vaalit tulee pian, jospa joku rohkaisisi mielensä ja ryhtyisi vastaehdokkaaksi.- Anonyymi
"....jää historiaan Venäjän suurimpana tomppelina."
Heeeheheheheeheeeeeeee !!!
Historiankirjoihin kirjoitetaan:
".... - 2024 Venäjää hallitsi Putin, historian suurin tomppeli."
- Anonyymi
Aloittaja on jonkin hyperventilaation vallassa , ehkä? Kyse oli jos liittyy, niin Venäjä joutuu järjestelemään puolustuspolitiikkansa uuteen asentoon. En minä Venäjää tässä hurraa, mutta kyllähän se nyt pitäisi jokaisen ymmärtää noin pitkä rauhan raja on tulevien uhkien polttopisteessä.
Viimeksi Putin vieräili Savonlinnassa 2017 ja silloin erittäin selvästi ilmaisi ettei hän sitä päätä.- Anonyymi
Onko jäänyt lääkkeet ottamatta? Vai luotatko jonkun venäläisen sanomisiin?
- Anonyymi
Ilman Putinia emme olisi päässeet Natoon. Tärkein yksittäinen henkilö liittymisessä. Antoi vahvan suosituksen: hakekaa!
- Anonyymi
tobrahuja = Putin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324461Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152428Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252375Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512138- 321687
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321501Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731476- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401124