Hei,
olen käyttäny kapselia nyt 2 vuotta ja kuukautiset ovat olleet joka toinen viikko. Olen kestänyt jatkuvia kuukautisia siksi, koska en ole tiennyt minkä ehkäisyn ottaisin.
Aiemmin käytin minipillereitä, mutta oli jatkuvasti myös kuukautiset. Aurallisen migreenin takia en voi käyttää esim. e-pillereitä tai ehkäisylaastaria.
Kuparikierukkaa mietin mutta luin että voivat saada aikaan pitkät ja runsaat kuukautiset.
Onko tässä nyt ainoa vaihtoehto kondomi? En jaksa taistella jatkuvasti kuukautisien kanssa… Menee jo hermo.
Mikä ehkäisy minulle sopii?
7
318
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkauta munat pois.
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta ei ole.
- Anonyymi
myös minipillerit on e-pillereitä.
- Anonyymi
Ne sisältää vain keltarauhashormoonia.
E-pillereissä on estrogeeniä ja keltarauhashormoonia. Siksi ei sovi jos on aurallinen migreeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne sisältää vain keltarauhashormoonia.
E-pillereissä on estrogeeniä ja keltarauhashormoonia. Siksi ei sovi jos on aurallinen migreeni.minipillerit ovat myös ehkäisypillereitä.
- Anonyymi
Kondomi on ainaki meillä todettu hyväksi ja varmaksi ei ikinä mitään ongelmia,aina joutunu taisteleen e pilsujen kanssa
- Anonyymi
Joo eihän enää kukaan järkevä läytä mitäään kapselia kondomit on nyt muotii
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584