Oliko Biden duopattu?

Anonyymi-ap

Noin pirteänä häntä ei ole nähty yli kolmeen vuoteen, ero on valtava aiempiin tämän ja viimevuoden esiintymisiin, jotka ovat olleet täynnä hauraan miehen puheita ja muistisairaan oireita.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010280216.html
Ei silti, ei kilpakumppanikaan ole aina tässä päivässä, muisti ei hänelläkään pelaa, Obamasta puhui vaikka Bideniä tarkoitti.
Trumpista muistuu mieleen hänen koronareissunsa sairaalaan, jo parantumassa ollut Trump oli varmasti myös täynnä dopingia, kun 20 twiittiä tunnissä sairaalasta lähetti!!

53

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea sanoa. Mitä tarkoittaa "duopattu"?

• Anonyymi

Oletko kuullut anabolisista steroideista?

• Anonyymi

Doupattu tarkoitaa että on käytetty doupinkia liekkö alittaja kuitenkin tarkoittanut että olisiko biden käyttnäyt päihdyttäviä piristeitä? noh kuvasta näkee on kokkelissa sitä käyttänyt muidenkin maiden päättäjiä kuten suomessakin tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen toki. Mutta en ole aiemmin kuullut sanaa duopattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä nytkään kuullut vaan LUIT , Seppo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On DOUPATTU- eli teonsana Doup= huumata, engl. kiel. sana kirjoitetaan " dope".- lausutaan 'Doup'.

Nimisanana sama Dope- TARKOITTAA- HUUME-

Sanasta johdettu sana Doping- eli huumaaminen.

• Anonyymi

Olisiko kuopattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastaa voiman nostoa kuntopyörällä polkee rollator Joe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On DOUPATTU- eli teonsana Doup= huumata, engl. kiel. sana kirjoitetaan " dope".- lausutaan 'Doup'.

Breivik käytti a-steroideja murhatessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Doupattu on tuttu sana. Avaajan duopattu taas ei ole.

• Anonyymi

Kieltämättä Ruotsin liittyminen Natoon antoi demokraattisia arvoja puolustavalle Bidenille aivan uutta potkua ei tarvita mitään doupingia

• Anonyymi

Natolla ei ole mitään tekemistä demokratian kanssa, demokratiassa ei aseilla neuvotella.
        Nato on Usan sotajärjestö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natolla ei ole mitään tekemistä demokratian kanssa, demokratiassa ei aseilla neuvotella.
        Nato on Usan sotajärjestö.

Ok toveri. hahahaah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok toveri. hahahaah

UsaNato on tasaveroinen demokratiassa Venäjän kanssa. Molemmista se puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UsaNato on tasaveroinen demokratiassa Venäjän kanssa. Molemmista se puuttuu.

Juur näin toveri hyvä. haha buahaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juur näin toveri hyvä. haha buahaha.

onnellinen militaristi, hehe

• Anonyymi

Aloittaja on duopannut itseään liikaa.

• Anonyymi

päivän aivopieru pläjähti persulta, kun muuhun pysty.

• Anonyymi

Ei ainakaan kuopattu.

• Anonyymi

Liikuttavan likeellä.

• Anonyymi

Mikä hiton duoppaaminen….duopattu???? Aloittaja tarkoittanee douppaamista joka on slangisana kehon toimintaa parantavien aineiden käytölle.

• Anonyymi

Kiellettyjä urheilussa, ovat suoritusta parantavia aineita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiellettyjä urheilussa, ovat suoritusta parantavia aineita.

Urheilussa on läytetty monia eri kiellettyjä aineita, siksi niiden käyttäjiä kutsutaan yhteisesti douppaajiksi.

• Anonyymi

Duopattu on sellainen jota ei ole vielä kuopattu mutta ei se ole monen kirjaimen pässä sekään.

• Anonyymi

Mahollisesti taas näyttleijä kuvioissa, esim se yks tyyppi on aika saman näkönen, se blondi jätkä Bill &Ted -leffoista, nykyään on vielä vanhempi.

• Anonyymi

Ilo johtunee siitä, että vilpilliset vaalilipukkeet on saatu valmiiksi, ja aivan kuten viimeksi, "myöhässä" saapuneet postiäänet ratkaisee voiton Bideelle kun vaalipäivän äänet ei riitä.

• Anonyymi

Pidetään peukkuja, että on kuopattu ennen vaaleja.

• Anonyymi

Ehdokaskaksikosta tulee mieleen, onko nuo kaksi puoluetta ihan terveitä valitessaan hoivakotitasoisia ehdokkaita itselleen?
        Katuhaastatteluissa on nähty äänestäjiltä tympääntynyttä tyytymättömyyttä.

• Anonyymi

Dopingia on ottanut, milloin pumppu pettää

• Anonyymi

Se oli jännä yhteensattuma kun amerikan äänestäjää haastateltiin ja sanoi että on häpeä kun pitää kahdesta surkeasta valita.

Samoinhan oli tilanne amerikanrakastajasuomessa kun piti kahdesta hirviöstä valita joko terrorismin rakastaja tai sodan mannekiini.

• Anonyymi

Merkillisiä huudahduksia sen lauseet puheessa....adrenaliinia lisätty...?

• Anonyymi

Ei taatusti ollut biden joka puhui eilen uutissa, mies oli kuin 20 v sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taatusti ollut biden joka puhui eilen uutissa, mies oli kuin 20 v sitten.

Voimille otti varmaan tuo sotahuuto.

• Saattaa olla. Moni Bidenille ilkkuva olisi itse sormi suussa yleisölle puhuessaan. ajatusVirheitä sattuu kaikille. Yli 70-vuotiaiden fyysinen ja psyykinen kunto ei ole priimaa, mutta iän tuoma kokemus on hionut terävimmät särmät ja kiivaimman idealistisen palon pois.

Mun mielestä demokraateilla ja republikaaneilla olisi Bideniä ja Trumpia pätevämpiä ehdokkaita. Mä pidän molempia liian vanhoina tehtävään. Tosin FDR, joka monien mielestä kuuluu USAn parhaimpiin pressoihin, oli iäkäs viimeisellä kaudellaan. Bideniä on poliitikkona verrattu FDR:iin. Mä olen ollut Bidenin presidenttiydestä todella positiivisesti yllättynyt - etenkin, kun unohdetaan ulkopresidentilliset horjahtelut portaissa,.. Biden on sairastanut aivohalvauksen, mikä osin selittää haparointia sanoissa; se ei vaikuta kognitiivisiin kykyihin muuten.

• Lisättävä vielä: Biden sai senaatilta useampaankin kertaan raikuvat aplodit, joita väritti huudot: four more years... Kyl se oli ihan hyvä. Kysymys on: onko hän minkälaisessa iskussa 2-3 vuoden päästä?

https://www.youtube.com/watch?v=bmo18WkQvvU

• Anonyymi
        NeoGnostic kirjoitti:

Lisättävä vielä: Biden sai senaatilta useampaankin kertaan raikuvat aplodit, joita väritti huudot: four more years... Kyl se oli ihan hyvä. Kysymys on: onko hän minkälaisessa iskussa 2-3 vuoden päästä?

https://www.youtube.com/watch?v=bmo18WkQvvU

Ei ole iskussa enää tänä päivänäkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole iskussa enää tänä päivänäkään.

Mun mielestä puhe oli vahva ja asiallinen. Jos Bidenin esiintymistä vertaa Trumpin kakaramaiseen käytökseen ja uhriutuvaan asenteeseen, hänessä enemmän munaa ja osaamista kuin koko MAGA-posessa. Trumpin spektaakkelimaiset performanssit aiheuttavat vain valtavaa myötähäpeää.

• Anonyymi
        NeoGnostic kirjoitti:

Mun mielestä puhe oli vahva ja asiallinen. Jos Bidenin esiintymistä vertaa Trumpin kakaramaiseen käytökseen ja uhriutuvaan asenteeseen, hänessä enemmän munaa ja osaamista kuin koko MAGA-posessa. Trumpin spektaakkelimaiset performanssit aiheuttavat vain valtavaa myötähäpeää.

Tuossa Bidenin puheessa oli outoja huudahduksia... mahtipontista esiintymistä, joka ei ole Bidenille tyypillistä - viittaa kyllä jonkinlaista tehoste-käsittelyyn:::)

• Anonyymi
        NeoGnostic kirjoitti:

Trumpin käytöshän on lähinnä white träsh trailer park baariörveltämistä jota valitettavasti yritetään valuttaa Suomenkin poliittisiin keskusteluihin

• Anonyymi kirjoitti:

Trumpin käytöshän on lähinnä white träsh trailer park baariörveltämistä jota valitettavasti yritetään valuttaa Suomenkin poliittisiin keskusteluihin

Kyllä. Tämä video on AI-feikki, mutta hyvin osuva.

https://youtu.be/cthNNNrDaBk

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lääkelaukku lähellä vauhtia naamaan muutama nappi

• Anonyymi

Liikaa ottaessa pahoja sivuvaikutuksia

• Anonyymi

Taustaryhmän valvoessa toivottavasti korvanapit toimivat

• Anonyymi

Rollator Joe saanut hyvät lääkkeet

• Anonyymi

Aloittaja on ihan duopattu!

• Anonyymi

Joe ja Donald taluttelevat toisiaan matkalla hoivakotiin, Donald kuiskaa Joelle "tuuksä illalla meille vai tuuksmä teille"?

• Anonyymi

Biden esiintyi oikein pirteästi ja pyyhki lattioita Trumpilla, Republikaanisella puolueella, sekä korkeimmalla oikeudella. Edustajat osoittivat Bidenille seisten suosiotaan ja hurrasivat. Jostain syystä republikaanit istuivat ihan hiljaa ja puristivat nyrkkejä taskussaan kun Biden laukoi totuuksiaan:

Olemme täällä juhlimassa Ruotsin Nato-jäsenyyttä, mutta Trump kehotti Venäjää hyökkäämään liittolaistemme kimppuun ja hajottamaan Naton ja vain siksi että hän saisi vaaliaseen.

Tässä maassa on politisoitunut läpeensä korruptoinut elin, jota jostain syystä yhä kutsutaan Korkeimmaksi oikeudeksi.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 K­u­­­u­­m­­a­­t­­ ­­t­y­­­t­ö­­­t­­ ­o­d­­o­t­t­­­a­­v­­­­a­­­t­­­ ­­­s­i­­n­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18304634

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      599
      24711
    2. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
      Ikävä
      114
      1338
    3. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
      Bachelor
      22
      1154
    4. Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo

mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o
      Ikävä
      8
      1091
    5. Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?

Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on
      Maailman menoa
      180
      963
    6. Sen juoponko haluat

Nainen? Onnea vaan. Olisin ollut parempi mies
      Ikävä
      106
      902
    7. MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa

Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall
      Maailman menoa
      117
      896
    8. "Lainojen myöntämiseen ei ole ollut määrärahaa"

Ähtärin tilinpäätösasioita koskeva selvitys on nyt julkinen. Ähtärin kaupungin vuoden 2023 tilinpäätöksen alaskirjauksis
      Ähtäri
      38
      825
    9. Onko tunteesi laimenneet

Minua kohtaan miten paljon?
      Ikävä
      51
      734
    10. Miksi en antautunut sulle mies?

Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin
      Ikävä
      78
      730
    Aihe