Kävin katsomassa paria autoa lapselle.
Palvelu ok. Myyjä tuli heti ulos kysymään voiko auttaa ja pyydettuäni parit avaimet toi nuori mies avaimet ja jäi paikalle.
Kovin paljoa hän ei autoista kertonut tai tiennyt, mutta oli paikalla ja kohtelias.
Mutta: toisen auton etulasi oli pahasti halki eikä mainintaa myynti-ilmoituksessa. Se on kuitenkin - autosta riippuen - useamman satasen juttu eikä myyjä tarjoutunut korjauttamaan. (Historiasta vilkaisin, että auto oli ollut varsinainen kiertopalkinto Kempeleen-Oulunsalon pikkukauppiaiden kesken. Ei siis kiitos.)
Toisen auton apukuskin ovi ei auennut sisältä eikä ulkoa eikä siitäkään merkintää ilmoituksessa. Myyjä ei myöskään tarjoutunut korjauttamaan tai edes tulemaan vastaan. Se oli myyjältä vain vain voi-voi.
Mitään ei tarjottu, kun kerroin reunaehdot. Itse piti ymmärtää kattoa netistä ja kysyä
Sinne jäivät nekin autot.
Olen ostanut itsekseni vuosien saatossa 7 autoa, joten varmaan saan ostettua vielä pari - löytynee myyjiä, jotka haluavat palvella edes kohtuullisen rehellisesti ja jotka haluavat myös myydä. Naisellekin.
Autoliike Auto-S Kempele
Anonyymi-ap
2
1518
Vastaukset
Hyvä kun katsoit tarpeeksi tarkkaan ja huomasit!
Useimmat ostajat kärsivät valitettavasti pahasta autokuumeesta.
Mikäli olisit ostanut kumman auton tahansa ja olisit parin päivän päästä
valittanut, sinulle olisi vastattu, että tuulilasi oli kaupassa ehjä ja ettei
etuovissa ollut mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254981L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674346TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021779Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91599Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231575- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448