Alkakaahan sitten kertoa

Anonyymi-ap

Selvitetäänpä nyt kunnolla tämä ateistien alkoholin käyttö, kun siitä on jatkuvasti puhetta tällä palstalla!

Kuinka paljon joit eilen perjantaina, mitä ja missä?

Nyt on vähän yli puolenpäivän lauantaina. Paljonko olet juonut tänään? Missä ja mitä? Aiotko jatkaa juomista ja miten kauan?

Miten korjaat krapulan sunnuntaina vai kärsitkö sen selvin päin?

Alkakaapa ateistit kertoa ja puhukaa kerrankin totta!

30

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän viikon aikana on tullut juotua kaksi keskiolutta. Sitä edellisenä viikkona join yhden oluen ja yhden konjakin. Krapuloita ei näillä määrillä saa aikaiseksi.

    • Anonyymi

      >Kuinka paljon joit eilen perjantaina, mitä ja missä?<

      - En juonut perjantaina kuin vettä, en käytä maitoa...

      >Nyt on vähän yli puolenpäivän lauantaina. Paljonko olet juonut tänään? Missä ja mitä? Aiotko jatkaa juomista ja miten kauan?<

      - En ole juonut kuin ison lasin vettä. Juon tänään varmaan pari litraa vettä, ilmeisesti siihen asti kunnes menen nukkumaan.

      >Miten korjaat krapulan sunnuntaina vai kärsitkö sen selvin päin?<

      - Ei tarvitse korjata, koska ei ole krapulaa.

      En ole juonut esimerkiksi koskenkorvaa ainakaan 6 vuoteen. Viime talvena meinasin kerran ostaa pullon pernot'ta, koska en ole juonut sitä yli 10 vuoteen, mutta unohdin käydä Alkossa...

    • Anonyymi

      Sieltähän heti paljastui, että kyllä ateistit käyttävät alkoholia.

      Eikö retkahtamisen vaara ole suuri, kun uskoo, ettei Herra muka näe sitä touhua ja salaa lipitystä?

      • Anonyymi

        Ai mikä paljastui? Että ateistit käyttävät joskus alkoholia? Mitä sitten? Mitä sitten vaikka käyttäisivät?

        Ei kai ateistin tarvitse olla raivoraitis? Mutta ei kai se, että juo joskus esim. olutta, tarkoita olisi alkoholisti tai rapajuoppo. Eikö kukaan uskovainen muka ole koskaan juonut olutta? Miksi ei? Kieltääkö Raamattu alkoholin käytön? Eikä Jeesuskin juonut viiniä opetuslastensa kanssa? Eikö papin perheessä voida juoda viiniä ruoan kanssa?

        Ja mitä tarkoittaa tuo retkahtaminen? Miten voi retkahtaa, jos ei ole koskaan ollut alkoholisti? Oliko vanhempasi alkoholisteja, kun asia näyttää niin kovasti vaivaavan sinua?

        Minua ei kiinnosta, tietääkö jokin Jumala tai joku ihminenkään, olenko juonut tölkin olutta tai en. Miten tuollainen edes kiinnostaisi ketään?

        Alkoholin juominen tai juomattomuus ei liity mitenkään ateismiin.


      • Anonyymi

        ”Eikö retkahtamisen vaara ole suuri, kun uskoo, ettei Herra muka näe sitä touhua ja salaa lipitystä?”

        Miksi pitäisi juoda salaa? Eiköhän se sinun kuvitteellinen Herrakin ota välillä oluen tai pari. Vai onko Jumalasi raivoraitis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eikö retkahtamisen vaara ole suuri, kun uskoo, ettei Herra muka näe sitä touhua ja salaa lipitystä?”

        Miksi pitäisi juoda salaa? Eiköhän se sinun kuvitteellinen Herrakin ota välillä oluen tai pari. Vai onko Jumalasi raivoraitis?

        Ilmeisesti Jumala ei ole kaikkitietävä, kun ei näe, jos joku juo salaa...


    • Toisessa avauksessa jo kommentoinkin asiasta kirjautumattomana, mutta sanotaan se tässä uudelleen: Olen viettänyt tipatonta tammikuuta, helmikuuta ja maaliskuuta. Jos minun tulee jano, juon vettä, koska se sammuttaa janoni. Viinasta menetän vain rahani ja liikuntakykyni. En tarvitse Jeesusta ollakseni juomatta alkoholia. Alan juoda viinaa heti, kun keksin, miksi minun pitäisi sitä juoda. Toistaiseksi en tiedä yhtäkään syytä juomisen aloittamiseen. Repikää siitä!

      • Anonyymi

        Ajattele nyt edes sitä, miten se risoisi uskovaisia, jos joisit oikein roimasti ja kehuisit rellestämiselläsi. Uskovaisten elämä näyttäisi hyvin tylsälle silloin, ja varmasti katuisivat sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele nyt edes sitä, miten se risoisi uskovaisia, jos joisit oikein roimasti ja kehuisit rellestämiselläsi. Uskovaisten elämä näyttäisi hyvin tylsälle silloin, ja varmasti katuisivat sitä.

        Niin no joo. Tuo uskovaisten risominen tietty vois olla yksi syy ruveta ryyppäämään, mutta kun sitten taas tulee tilalle jotain muuta ikävää kuten rahanmeno, kompuroiminen kännissä, krapula, vatsa sekaisin, tyhjien pullojen kuskaaminen automaatille ja sitten se humala vielä rajoittaa esimerkiksi autoilua (eli menetän myös siten liikuntakykyni). Ei innosta pelkän uskovaisten risomisen takia. Sitä paitsi heitähän risoo ateistit joka tapauksessa, koska ressukat itse joutuvat uskomaan lapselliseen taikauskoonsa ja tervejärkiset ateistit säilyttävät järkensä.


    • Anonyymi

      Kun ateistille antaa huikan, niin se juo koko pullon.

      Nopein ateistin juoma kossupullo kesti 15 minuuttia. Se joi sen raakana suoraan pullon suusta. Sitten pian sammui kuin sika.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, että oli ateisti? Kertoiko kossua juodessaan olevansa ateisti? Vai olitteko samaa ryyppyporukkaa?

        Tunnetko kaikki ateistit? Oletko tarjonnut heille viinaa? Miksi sinulla yleensä oli viinapullo?

        Tämä taitaa taas olla vain uskovaisten tyhjänpäiväistä paskanjauhantaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että oli ateisti? Kertoiko kossua juodessaan olevansa ateisti? Vai olitteko samaa ryyppyporukkaa?

        Tunnetko kaikki ateistit? Oletko tarjonnut heille viinaa? Miksi sinulla yleensä oli viinapullo?

        Tämä taitaa taas olla vain uskovaisten tyhjänpäiväistä paskanjauhantaa...

        Oli hyvä työkaveri, samassa työpisteessä ja tehtävässä. Kertoi avoimesti ateismistaan. Suhtautui nuivasti uskoviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hyvä työkaveri, samassa työpisteessä ja tehtävässä. Kertoi avoimesti ateismistaan. Suhtautui nuivasti uskoviin.

        Miksi tarjosit hänelle viinaa? Kävitkö itse asiaksesi Alkosta ostamassa?

        Hyvin monet suhtautuvat nuivasti uskovaisiin. Vaikka eivät olisi edes ateisteja...


    • Anonyymi

      Kun juottolassa kysyy päihtyneiltä uskovatko nämä Jeesukseen, niin aniharva vastaa "Kyllä!" Suurin osa on ateisteja. Kristitty ei saa sieltä seuraa... :)

      • Anonyymi

        Miksi sinä itse käyt niissä juottoloissa? Kyselemässä, uskooko joku Jumalaan?

        Mahtaa elämäsi olla tyhjää ja merkityksetöntä, kun pitää luuhata juottoloissa kyselemässä ihmisiltä typeriä ja merkityksettömiä kysymyksiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä itse käyt niissä juottoloissa? Kyselemässä, uskooko joku Jumalaan?

        Mahtaa elämäsi olla tyhjää ja merkityksetöntä, kun pitää luuhata juottoloissa kyselemässä ihmisiltä typeriä ja merkityksettömiä kysymyksiä...

        levitän evankeliumia juottoloissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        levitän evankeliumia juottoloissa

        Miksi? Miksi et voi antaa ihmisten olla rauhassa?


    • Anonyymi

      Se on katsos imbesilli niin , että jos ei alkoholista saa mitään hyötyä niin sitä on turha käyttää . Samasta syystä en usko mielikuvituskavereihin 🤣

    • Anonyymi

      Jos saisin 100.000e vuodessa kirkolta rahaa niin voisin esittää uskovaista 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Nyt on taas juopoteltu koko viikonloppu, joten miltä tuntuu? Tulikö hölmöiltyä kännissä? Oliko hauskaa? Onko nyt krapula? Vieläkö jatkat juomista, kun on sunnuntai?

      • Anonyymi

        Miksi uskovaiset eivät koskaan lue, mitä heille vastataan?

        Tässäkin keskustelussa ateistit ovat vastanneet, että eivät ole juopotelleet viikonloppuna. Eivätkä yleensäkään kovasti ryyppää eivätkä ole alkoholistejakaan.

        Kuitenkin uskovainen palaa taas alkuun, jossa syyttää ateisteja juopoiksi ja jatkuvasti ryyppääviksi ihmisiksi. Kun uskovainen saa jonkin asian päähänsä, hän ei voi luopua kuvitelmistaan, vaikka hänelle kuinka kerrottaisiin, että ne eivät pidä paikkaansa.

        Tämäkö se uskovaisuuden perusta lopulta onkin?
        Ei ihme, että monet uskovaiset (esim. Amerikassa) uskovat salaliittoteorioihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskovaiset eivät koskaan lue, mitä heille vastataan?

        Tässäkin keskustelussa ateistit ovat vastanneet, että eivät ole juopotelleet viikonloppuna. Eivätkä yleensäkään kovasti ryyppää eivätkä ole alkoholistejakaan.

        Kuitenkin uskovainen palaa taas alkuun, jossa syyttää ateisteja juopoiksi ja jatkuvasti ryyppääviksi ihmisiksi. Kun uskovainen saa jonkin asian päähänsä, hän ei voi luopua kuvitelmistaan, vaikka hänelle kuinka kerrottaisiin, että ne eivät pidä paikkaansa.

        Tämäkö se uskovaisuuden perusta lopulta onkin?
        Ei ihme, että monet uskovaiset (esim. Amerikassa) uskovat salaliittoteorioihin...

        Kysypä juottolassa uskovatko juopot Jeesukseen. Eivät usko.


    • Anonyymi

      Ateistien kommenteista päätellen, täälä dokataan joka pv?

      • Anonyymi

        Kuinka niin? Melkein jokainen ateisti on sanonut, että eivät juo läheskään joka päivä eivätkä edes kovin paljon.

        Ja dokaaminen tarkoittaa ryyppäämistä, joka tarkoittaa pitkiä ryyppyputkia ja kaatokännejä. Sellaisesta ei ole ateistit täällä puhuneet.

        Miksi uskovaisten pitää valehdella koko ajan? Siihenkö heidän uskontonsakin perustuu? Jatkuvaan valehteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? Melkein jokainen ateisti on sanonut, että eivät juo läheskään joka päivä eivätkä edes kovin paljon.

        Ja dokaaminen tarkoittaa ryyppäämistä, joka tarkoittaa pitkiä ryyppyputkia ja kaatokännejä. Sellaisesta ei ole ateistit täällä puhuneet.

        Miksi uskovaisten pitää valehdella koko ajan? Siihenkö heidän uskontonsakin perustuu? Jatkuvaan valehteluun?

        Ateistit valehtelevat pää märkänä, etteivät juopottele. Siino on entinen juoppo ja nyt pakosta raittiina, kun juopottelu teki elämästä helvetin. He-ma ryyppää edelleen avoimesti. Muut valehtelevat, etteivät juopottele. Se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? Melkein jokainen ateisti on sanonut, että eivät juo läheskään joka päivä eivätkä edes kovin paljon.

        Ja dokaaminen tarkoittaa ryyppäämistä, joka tarkoittaa pitkiä ryyppyputkia ja kaatokännejä. Sellaisesta ei ole ateistit täällä puhuneet.

        Miksi uskovaisten pitää valehdella koko ajan? Siihenkö heidän uskontonsakin perustuu? Jatkuvaan valehteluun?

        Yksi raitis ateisti sadasta on aika vähän. Eivät kai ne 99 juoppoa ole täällä äänessä? Häh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit valehtelevat pää märkänä, etteivät juopottele. Siino on entinen juoppo ja nyt pakosta raittiina, kun juopottelu teki elämästä helvetin. He-ma ryyppää edelleen avoimesti. Muut valehtelevat, etteivät juopottele. Se siitä.

        Ja sinäkö tunnet kaikki ateistit ja heidän alkoholin käyttönsä? Luuletko olevasi kaikkitietävä vai kertoiko ehkä Jumalasi asian sinulle?

        Mutta miksi uskovaiset sitten ryyppäävät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi raitis ateisti sadasta on aika vähän. Eivät kai ne 99 juoppoa ole täällä äänessä? Häh!

        Miksi ateistien pitäisi ryypätä koko ajan? Siksikö, että olisivat kuin uskovaiset? Eikö uskovaisten juoppous silloin tuntuisi niin ikävältä ja nololta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit valehtelevat pää märkänä, etteivät juopottele. Siino on entinen juoppo ja nyt pakosta raittiina, kun juopottelu teki elämästä helvetin. He-ma ryyppää edelleen avoimesti. Muut valehtelevat, etteivät juopottele. Se siitä.

        Lapsellista valehtelua. En ole ikinä ollut juoppo, jonka on pakosta ollut tultava raittiiksi. Syyt kerroin edellä, mutta sinulla on näemmä luetun ymmärtämisen vaikeuksia, mikä johtuu tyhmyydestäsi, ja siksi et kykene tajuamaan, mitä sinulle vastataan. Olet itse juoppo ja aivosi ovat syystä pehmenneet. Toisaalta pehmiävät ne ilmeisesti myös Raamattua lukemalla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe