Yritän varata Maisa järjestelmästä aikaa tetanus rokotteelle, joka on ilmainen kaikille. Varaus ei onnistu millekään päivälle .varaus toimii todella oudosti. Vaikka yrittää mitä päiviä niin aina tulee ilmoitus että aikoja ei ole . Kävin terveyskeskuksessa mutta jonossa oli 20 ihmistä ja jono eteni 1 henkilö per 10 minuuttia. Olen soitellut sinne, mutta kukaan ei ikinä soita takaisin. Pitänee mennä Mehiläiseen ottamaan piikki.
HUS ajanvaraus tetanus rokotteelle
5
142
Vastaukset
- Anonyymi
no mene.
- Anonyymi
Jos Maisasta ei saa varattua rokotusaikaa, se tarkoittaa sitä että varaus on tehtävä henkilökohtaisesti tai puhelimella, jolloin voidaan varmistaa rokotuksen tarpeellisuus. Minulla on ainakin tuikattu tehosterokotus jos olen ollut jonkin haavan tms. hoidossa ja tiedoistani näkyy että edellisestä rokotuksesta on liian pitkä aika.
- Anonyymi
Maisa on osittain huijausta.
Maisassa et voi itse varata aikaa.
Saatat pystyä siirtämään aiemmin varatun ajan, jos uusia aikoja on tarjolla (mutta ei ole mitään takuuta siitä, että niitä uusia aikoja olisi tarjolla).
Eli et voi itse varata aikaa, mutta voit soittaa terveydenhuollon asiakaspalveluun ja pyytää asiakaspalvelijaa varaamaan sinulle ajan.
Ongelma on siis siinä, ettei Maisa kerro sinulle sitä, ettet voi itse varata aikaa, vaan jos yrität itse varata aikaa, Maisa näyttää, ettei aikoja ole tarjolla (vaikka oikeasti olisikin).
Toki voi joissain tilanteissa olla niin, ettei oikeastikaan ole aikoja tarjolla, ja tällöin et myöskään pysty siirtämään aiemmin varattua aikaa.
Tyypillinen nykyajan huonosti dokumentoitu järjestelmä.
Kun niitä systeemejä tekemään päättäjät välttämättä haluavat jonkin ison yrityksen joka tekee huonoa laatua kalliiseen hintaan. - Anonyymi
HUS ei taida noita Tetanus rokotteita pistellä, kyllä se on terveysaseman tai yksityisen puolen hommaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346