Adventismi kuihtuu pois

Anonyymi-ap

Adventistit saavat jäseniä vain muista seurakunnista kalastelemalla heitä sieltä sapattiopilla. Uskosta osattomia he eivät tavoita. Suurin osa adventistien lapsista ei jatka isiensä uskonnollista perinnettä. Adventismi kuihtuu pois.

Hallet sille! :)

11

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailmanlaajuisesti adventistien määrä kasvaa. Lukumääråisesti suurin kasvu on Afrikassa kristinuskosta osattomien keskuudessa.

• Anonyymi

Aloittajan aivopieruilla ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Afrikassa tietenkin on helpompi ajatella lepopäivää eikä se tunnu niin harhaopilta kun siellä ei tehdä juurikaan töitä. Soditaan kyllä, mutta sitähän sapatti ei kestä kuten Israelin esimerkki osoittaa. Siten sapatismi käy hyvin prutaaleille kansoille eikä sivistyvaltioiden omaksuttavaksi.

• Anonyymi

Niin kauan kuin adventtikirkko on ollut olemassa, vastustajat ovat rääkyneet: "Kuihtuu pois, kuihtuu pois!"

Ei ole tähän päivään mennessä hävinnyt eikä häviä. Jumala pitää siitä huolen.

• Anonyymi

Valheesi ei hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valheesi ei hetkauta.

Sinun valheesi ei todellakaan hetkauta.

• Anonyymi

"Lukumääråisesti suurin kasvu on Afrikassa kristinuskosta osattomien keskuudessa."

Afrikan huijari-ihmisillä on tapana liittyä kaikkiin mahdollisiin lahkoihin ja kirkkokuntiin vain siksi, että siitä on taloudellista hyötyä laiskoille Afrikan asukeille.
      Kun kuulut samanaikaisesti vaikkapa kymmeneen eri lahkoon, on selvää, että taloudellinen hyöty sekä 'sosiaalihuolto' toimii paremmin, eikä elämisen eteen tarvitse tehdä mitään töitä. Saat terveyspalvelut ja ruokaa sekä täyden ylöspidon, kun sinulle annetaan kaikki mitä tarvitset ilman, että tarvitsee itse nähdä vaivaa.

• Anonyymi

Nyt ei kyllä ainakaan vale hetkauta että afrikkalaiset olisi jotain huijareita. Kyllä se sapatin viettävät aivan mielellään ja varsinkin mielellään rankaisevat jos joku ei vietä. Ehkä on parempi ettei heille ollenkaan näytä VT:tä eikä käskyjä sieltä, vaan opettaa vain UT:n tekstiä ja selittää että tätä ennen ei ole kukaan muistanut mitään kirjoittaa ylös, vaan on puhuttu Jumalasta että on kiva ukkeli kun vain muistaa viettää sapatin.

• Anonyymi

Onhan heillä omat koulut joiden kautta markkinoida seurakuntaansa tuleville maksaville jäsenille.

• Anonyymi

Totuus ei kuihdu koskaan pois. Ne ketkä ovat totuudessa ovat sitä loppuun saakka.

1234567---

• Anonyymi

Ei se sapattikäsky tarkoita vain sitä että täytyy yksi päivä levätä, vaan se tarkoittaa myös että täytyy tehdä kuusi päivää töitä.

Joten afrikkalaiset täytyy opettaa työskentelemään että eivät ole laittomuuden tekijöitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4118
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      65
      2624
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2381
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2313
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1541
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      516
      1323
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1306
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1287
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1253
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe