Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mercedes E300e 4matic, sähköllä 110km tai ylikin. Lähes kelillä kuin kelillä

Anonyymi-ap

Ja kun tuo sähkö loppuu lähtiessä pidemmälle ei tarvitse ladata jos ei halua, aina on bensaa jäljellä. Toki abc:llä voi pysähtyä syömään ja jos pikalatureissa tilaa niin sen mersun voi laittaa siihen ja 55kw maximiteholla semmoset puoli tuntia niin on taas se 110km rangea. Tämä auto toimii ilman range ahdistusta ja se on tärkeää monille.

Miksi siis ostaa täyssähkö kun tällä ajat vaikka kaikki ajot ilman polttomoottoria, mutta jos tarvitsee on se siellä mukana ja voi ajaa ilman huolia akun loppumisesta?

Mielestäni jokainen voisi ostaa tämän auton niin siinä olisi kaikki samassa. Polttomoottorin huolettomuus ja sähkön edullisuus...

18

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Epäilemättä hyvä. 90000-100000e varusteilla....siinä syy miksi ei ehkä jokainen osta....

      • Anonyymi

        Valtava akku ja kuitenkin noin lyhyt matka sähköllä. Sähkön loputtuaa kulutus on luokkaa ämpäri ja pamaus.


      • Anonyymi

        Epäilemättä erittäin hyvä, mutta vastaavasti hinta on kova ja Mersun tuntien jonkun vuoden päästä tuon ylläpito alkaa maksaa oikeasti rahaa...todennäköisesti toki ei sitten ole enää ensimmäisen omistajan päänsärky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava akku ja kuitenkin noin lyhyt matka sähköllä. Sähkön loputtuaa kulutus on luokkaa ämpäri ja pamaus.

        6,3 litraa oli testissä. Tämä auto oli TM talvitestin voittaja. Menee todella pienella kulutuksella talvellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilemättä erittäin hyvä, mutta vastaavasti hinta on kova ja Mersun tuntien jonkun vuoden päästä tuon ylläpito alkaa maksaa oikeasti rahaa...todennäköisesti toki ei sitten ole enää ensimmäisen omistajan päänsärky.

        Kateus on rumaa ja tyhmää. Kyllä se Toyotasi ylläpito on yhtä kovaa, mutta toisella on parempi kyyti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava akku ja kuitenkin noin lyhyt matka sähköllä. Sähkön loputtuaa kulutus on luokkaa ämpäri ja pamaus.

        Tuo ei olekaan mikään Yariksen mopoauto, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilemättä erittäin hyvä, mutta vastaavasti hinta on kova ja Mersun tuntien jonkun vuoden päästä tuon ylläpito alkaa maksaa oikeasti rahaa...todennäköisesti toki ei sitten ole enää ensimmäisen omistajan päänsärky.

        No mutta mersumiehelle ei ole yleensäkkään pikkurahoilla väliä. Minulle ei ainakaan. Tonni on rahayksikkö ja lasketaan montako kymmentä tai sataa tonnia mihinkin tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mersumiehelle ei ole yleensäkkään pikkurahoilla väliä. Minulle ei ainakaan. Tonni on rahayksikkö ja lasketaan montako kymmentä tai sataa tonnia mihinkin tarvitsee.

        Paitsi niille jotka tuon sitten käytettynä ostavat viimeisillä rahoillaan kun "onhan se sentään mersu"....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei olekaan mikään Yariksen mopoauto, hihii!

        Polttoaineen kulutus on kuitenkin vähemmän kuin normi henkilöautossa, ja vieläkin vähemmän jos käyttää ajotauot lataamiseen.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Toimii varmasti mutta sähkökin tarvitsee polttoainetta ei se sähkö töpselistä tule

      • Anonyymi

        Töpselistä se sähkö otetaan ja se on halpaa.


    • Anonyymi

      Sähköautojen akkujen kestotestit pitäisi tehdä ajamalla niillä rallia Etelä-Napa mantereella -80 asteen pakkasessa

      • Anonyymi

        Niinkö, kerro perustelusi tuohon haluusi?


    • Anonyymi

      Omituinen vekotin tuo plugmatic onko tuossa mitään järkeä.🤢

      • Anonyymi

        On paljonkin. Pieni kulutus ja hyvä matka-auto nelivedolla. Kulutusta saa alemmaksi lataamalla ja lyhyelläkin latauksella on merkitystä jos ottaa aujton 50kW latausmahdollisuudella. Parhaimmillaan olen ajanut alle 4l kulutuksella, siinä on dieselilläkin yrittämistä.


    • Anonyymi

      Yli 10° pakkasella sähköllä ei pääse kuin osan matkasta pelkällä sähköllä ja latausnopeuskin jää alle 22kW:n, koska akun esilämmitys puuttuu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe