Kesäksi ei kannata hakea töitä

Anonyymi-ap

kesällä on kiva olla kotona, rannoilla, mökillä ja terasseilla.
Talvella taas lumi estää työnteon ja menon.

29

315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu kesästä. Muutamana kesänä ollut paskat ilmat.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­y­­­m­f­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mitenkäs talvi estää työnteon? En muista kenenkään valittaneen.

      • Anonyymi

        Järvet jäässä. Ei pääse soutamalla työpaikalle.


      • Anonyymi

        Ja lumen.


    • Anonyymi

      Lapsellinen kassialma

    • Anonyymi

      Orpo estää nyt työnteon !

    • Anonyymi

      Pikku askartelua aina löytyy oli sitten kesä tai talvi ehtoo!🤖

    • Anonyymi

      Kesällä sopisi ulkoilmatyö niin paljon virkeempi on kun jotain tekee. Kesäks justiin lusmuilijat töihin täytys saada tai karenssi.

      • Anonyymi

        Kesällä ollaan lomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä ollaan lomalla.

        Työttömällä ei voi olla lomaa tai tulkintakysymys. Työtön on aina lomalla.


      • Anonyymi

        Luuletko että eduskunnan lusmut tekee kesällä muuta kun ryyppää 4 kk kesäloman? Palkka juoksee ja ilmaiset kännimatkat takseilla... voi voi... ei ne kuule muuta tee. Itse määrää lomansa ja pituuden ja yhteiskunta mkasaa eduskunnan luottokortti vinkuu.

        Koitappa saada ne eduskunnan lusmut töihin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että eduskunnan lusmut tekee kesällä muuta kun ryyppää 4 kk kesäloman? Palkka juoksee ja ilmaiset kännimatkat takseilla... voi voi... ei ne kuule muuta tee. Itse määrää lomansa ja pituuden ja yhteiskunta mkasaa eduskunnan luottokortti vinkuu.

        Koitappa saada ne eduskunnan lusmut töihin??

        Taidat olla "hieman" kateellinen...kyllä minullekin kelpaisi kansanedustajan edut vastineeksi heidän tekemästään työmäärästä mutta en pilaa päivääni märehtimällä asiaa päinvastoin kuin sinä umpiluuseri teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla "hieman" kateellinen...kyllä minullekin kelpaisi kansanedustajan edut vastineeksi heidän tekemästään työmäärästä mutta en pilaa päivääni märehtimällä asiaa päinvastoin kuin sinä umpiluuseri teet.

        Me kaikki suomalaiset ollaan taeellisia kun jotkut jotka ei tee mitään, senkun istuu ja nauttiii yheiskunnan tukia aiheettomasti, nostaa päälle vielä ylisuuria palkkoja!! Kyllä, olen ja olet sinäkin kateellinen.

        Kyllä märehdin ja niin teet sinäkin, et muuten vastaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kaikki suomalaiset ollaan taeellisia kun jotkut jotka ei tee mitään, senkun istuu ja nauttiii yheiskunnan tukia aiheettomasti, nostaa päälle vielä ylisuuria palkkoja!! Kyllä, olen ja olet sinäkin kateellinen.

        Kyllä märehdin ja niin teet sinäkin, et muuten vastaisi.

        En ole, ei minua kiinnosta toisten rahat vaan säännöllisesti omalle tilille saapuvat kelan kymmenykset.


    • Anonyymi

      Ja liukkauden.

    • Anonyymi

      Jos työnantaja maksaisi taksin töihin ja kotimatkan niin voisi kuvitella. En pidä kylmästä ja omaa autoa ei ole. Pitäisi olla sisätyö sitten luonnollisesti.

    • Anonyymi

      Vasun työnhaku edellyttää että yhteiskunnan varoista kustannetaan tilataksi jolla vasu hakeutuu kyselemään töitä. Alle 10.000 euron kuukausipalkalla hän ei eväänsä lotkauta.
      No eipä hätää, kukapa hullu vasua nyt töihin ottaisi. Vasu viihtyy yksin ja yksin hän on omissa hautajaisissaankin. Edes pappi ei vaivaudu kun vasut ei kuulu kirkkoon.

    • Anonyymi

      työnteko on tosi ankeeta, jos kerta 1 tunti vankilassa vastaa viikon työntekoa

    • Anonyymi

      Mene vankilaan ja olet heti suosista Julia.

    • Anonyymi

      Koko kesä on pelkkää työtä. Pitää herätä viideltä nostaa kalaverkot. Sitten pitää laskea ja perata kalat ja viedä ne kotiin. Kun on saatu kalat perattua niin pitää lähteä laskemaan verkot illalla joskus. Sitä tehdään joka päivä jos sää sallii eikä ole kovaa tuulta.

    • Ajattelin kyllä muutaman projektin itselleni ottaa työn alle tienatakseni ihan palkkaa ulkopuolisella taholla.

    • Anonyymi

      Hyvin pystyy vältteleen töitä. Ite oon vältelly 20 v reilus, ja elänyt hulppeeta elämää. Ei tarvi raataa ja orjailla.

      • Anonyymi

        Tää on teijän syy miksi olette tollei Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus on juuri oikealla palstalla. Korvien väli on köyhä.

    • Anonyymi

      Aiotko todella olla kesän työtön ja rahaton ja potkia vaan kiviä jouten ?

    • Anonyymi

      Miksi tehdä töitä, jos on pankissa rahaa ???

    • Anonyymi

      Menettää työttömyyskorvauksen, jos menee töihin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1987
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1386
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1135
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      63
      1053
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1016
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      84
      966
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      827
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    Aihe