Olen kuullut että plastiikka kirurgi saa erittäin suurta palkkaa, pitääkö tämä paikkaansa ja suurella palkalla tarkoitan yli 10000€ palkkaa niin haluaisin kysyä minkälaista palkkaa siitä saa nimittäin olen opiskellut lääkäriksi ja haluaisin tietää minkälainen palkka sillä on ja mistä palkka riippuu?
Plastiikkakirurgin palkka
6
416
Vastaukset
- Anonyymi
lapsi sinä olet
- Anonyymi
Plastiikkakirugin lähtöpalkka on 30.000 euroa. Jos suostuu tulemaan töihin saa +5.000 euroa. Jos lisäksi suostuu tekemään töitä saa +15.000 euroa. Suurin osa jää kuitenkin kotiin, koska bonukset ovat niin vähän peruspalkasta. Tästä syystä meillä on plastiikkakirurgipula ja yleislääkärit joutuvat tekemään leikkaukset.
- Anonyymi
Kiitos paljon vastauksesta
- Anonyymi
Ole hyvä vain. Ei tuollaisilla palkoilla viitsi töitä tehdä, parempi olla kotona
- Anonyymi
Jos ei työkaluja ole niin miksi edes luetaan ammattiin.
Ja minä,en nyt usko että sinäkään mikään lääkäri olet , sillä jokainen lääkäri tietää nämä asiat, ei he täällä palstoilla majale , koska heillä on kädet täynnä työtä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805