Söin lihamakaroonilaatikkoa viikonloppuna.

Anonyymi-ap

Perjantaina lauantaina ja sunnuntaina. Tänäänkin söin sitä vielä. Iso vuoka niin riittää moneksi päiväksi 6 eurolla tehty ruoka. Tein vielä muutamia sämpylöitä eilen. Aion elää noin 50 eurolla pari viikkoa ja syön vain makaroonilaatikkoa ja sämpylöitä.

19

294

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SE on oikein. Joskus pitäisikin väsätä jauhenlihamakaronijuustolaatikko siis juustolla ja muskotilla höystettynä. Se munamaito juttu ei ole mun juttu. oon joskus sekoittanut soseeseen myös kuullotettua sipulaa porkkanaraastetta ja jopati tomaattipyrettä. Vähentää ketsupin käytön tarvetta.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Makaronilaatikkoa noin monta päivää?
      Laitaisit pakastimeen.Pakkasesta on helppo ottaa eripäiville eri ruokia, joita sinne on tehnyt ja ostanut.
      Aamusta ottaa sulamaan.

    • Anonyymi

      Kyllä. Olen miettinyt 10euron viikkoa, ruokaan, olen töissäkäyvä. Ensimmäisenä olisi keitto. Euro perunoihin, sipulipussi, valkosipuli, loppu kympistä 0.25 oliiviöljyä, ehkä kilon kaurapuuropaketti vielä aamupalaksi, tietysti.

      Lautasellinen kauraa, milloin vaan.

      Moro.
      https://m.youtube.com/watch?v=Adgx9wt63NY

    • Anonyymi

      Ruoka ei kyllä paljoa maksa, kun tekee isoja satseja ja lämmittää sitten mikrossa annoksia. Jos pakastaa osan, niin ei tarvitse joka päivä syödä samaa.
      Minä tein tänään 5 litran kattilallisen nakkikeittoa, ei paljo maksanut, tarjouksesta 580g paketti Snelmannin kuorettomia nakkeja, perunaa, porkkanaa ja sipulia.
      Soijamakaronilaatikkoa teen silloin tällöin isoon uunivuokaan, se maksaa 1€ ja siitä syö monta kertaa koko perhe.

      • Anonyymi

        Sillaiten olis hyvä että melkein joka päivä eri ruoka ja kyllä tuo toteutuu kun on pakastimet.En tosiaan ala lihamakaronilaatikkoa syömään monta päivää peräkkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillaiten olis hyvä että melkein joka päivä eri ruoka ja kyllä tuo toteutuu kun on pakastimet.En tosiaan ala lihamakaronilaatikkoa syömään monta päivää peräkkäin.

        Kyllä lihamakaronilaatikko on suorastaan päivittäisen ravitsemuksen kulmakivi.
        Siitä ei kannata luopua minkään ituhippilahkon suositusten mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lihamakaronilaatikko on suorastaan päivittäisen ravitsemuksen kulmakivi.
        Siitä ei kannata luopua minkään ituhippilahkon suositusten mukaan.

        Voi sitä muutakin syödä, lihaperunasoselaatikkoa ja keittoja välillä. Meillä ainakin syödään eri ruokia, vaikka tehdäänkin isoja satseja aina kerrallaan. Osa pakastetaan ja syödään sitten joku toinen päivä. Välillä kaalilaatikkoa, sitten tuota lihamakaronilaatikkoa, hernekeittoa torstaina, perjantaina pizzaa tehdään iso uunipellillinen. Hyvin riittää 50€ viikossa koko perheen ruokiin.


    • Anonyymi

      Ahmi hörhö makaronisi vaihtelun vuoksi ilman lihaa sekä laatikkoa.

      • Anonyymi

        Sehän ei ole sinun asia mitä joku tuntematon randomi syö ja missä päin Suomea. Minä ainakin elän kuten haluan. Tilaan jopa Sheinin vaatteita. Ähäkuttikatti ja ovat kestäneet käyttöä.


    • Anonyymi

      Syö puuroa ja sitruunasta tee omat juomat

    • Anonyymi

      Jopas jotakin syä samaa ruokaa monta päivää putkeen.Pakastimeen muitakin ruokia ettei samaa tarvi. Kauravelliä itsellä aamulla ja toisinaan illallakin.Omena oli 0.69eur kg ni ostin 10.

      • Anonyymi

        Kyllä ei tarvitse edes pakastinta, kun jääkaapin pakastelokero riittää. Eikä ne safkat mene pilalle heti jääkaapissa muutenkaan, vaikka ei joka päivä samaa safkaa söisi. Voi hyvin pitää pari päivää väliä siinä lihamakaronilaatikon syömisessä ja syö välillä muuta.
        Kaurapuuroa syön aamulla, se on suorastaan naurettavan halpaa, lautasellinen maksaa 0,03€, niin onko muka rahasta kiinni. Minäkin kävin kaupassa, niin siinä kaupan edessä oli kaksi pientä pantillista pulloa, sain niistä 0,40€ panttia, ostin niillä 500g paketin kaurahiutaleita Lidlistä, maksoi 0,39€, joten se pullopanttikuitti riitti hyvin siihen maksuun. Siitä paketista riittää 15 lautaselliseen ainekset kaurapuuroon.


      • Anonyymi

        Juuri omenat ja kaurapuuro on täyttävää ja tulee vitamiineja♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ei tarvitse edes pakastinta, kun jääkaapin pakastelokero riittää. Eikä ne safkat mene pilalle heti jääkaapissa muutenkaan, vaikka ei joka päivä samaa safkaa söisi. Voi hyvin pitää pari päivää väliä siinä lihamakaronilaatikon syömisessä ja syö välillä muuta.
        Kaurapuuroa syön aamulla, se on suorastaan naurettavan halpaa, lautasellinen maksaa 0,03€, niin onko muka rahasta kiinni. Minäkin kävin kaupassa, niin siinä kaupan edessä oli kaksi pientä pantillista pulloa, sain niistä 0,40€ panttia, ostin niillä 500g paketin kaurahiutaleita Lidlistä, maksoi 0,39€, joten se pullopanttikuitti riitti hyvin siihen maksuun. Siitä paketista riittää 15 lautaselliseen ainekset kaurapuuroon.

        Itsekin otan aina pantilliset talteen. Välillä harmittaa jos ei satu kassia taskuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ei tarvitse edes pakastinta, kun jääkaapin pakastelokero riittää. Eikä ne safkat mene pilalle heti jääkaapissa muutenkaan, vaikka ei joka päivä samaa safkaa söisi. Voi hyvin pitää pari päivää väliä siinä lihamakaronilaatikon syömisessä ja syö välillä muuta.
        Kaurapuuroa syön aamulla, se on suorastaan naurettavan halpaa, lautasellinen maksaa 0,03€, niin onko muka rahasta kiinni. Minäkin kävin kaupassa, niin siinä kaupan edessä oli kaksi pientä pantillista pulloa, sain niistä 0,40€ panttia, ostin niillä 500g paketin kaurahiutaleita Lidlistä, maksoi 0,39€, joten se pullopanttikuitti riitti hyvin siihen maksuun. Siitä paketista riittää 15 lautaselliseen ainekset kaurapuuroon.

        Onhan se rahasta kiinni. Sinulla ei olisi ollut varaa puuroon ilman panttilöytöjä. Olitko etsintäkierroksella vai olisitko mennyt varastamaan jos ei olisi lottovoitto osunut kohdalle?


    • Anonyymi

      Itse teen kaurahiutaleista velliä ja aamulla ainakin syön ja toisinaan iltapalaksi kanssa niin ei tarvi leipiä tehdä.

    • Anonyymi

      Niin mekin tytön kanssa. välillä ihan makaronia ketsupin kera ja nistipataa. Lidlistä sitten pesuaineet ym. Kyllä pienillä rahoilla pärjää kun miettii mitä tarkkaan mitä ja mistä ostaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1643
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1145
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      927
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      811
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      741
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe