Tuet liian isoja

Anonyymi-ap

Yhteiskunnan tuet näköjään liian isoja kun mukamas ettei töihin kannata mennä kun tukea saa saman verran kun työssäkäydessä jää.Toimeentulotuki tiputettava 350 eur kk yksinasuvalle. Ei toimeentulotuki ole mitään kaljan ostamista varten.Pakkotyö laillistettava suomessa että jotain tehtävä tukien eteen.Työttömät möllöttää kotona vaan.

23

247

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas näitä koulusta lintsareita täällä aloituksia väsäämässä....!!!!

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­y­­m­f­o­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ja sinä odottelet kelasossurahaa voi voi kun tuhlasit rahat hyi hyi.Koitas ny etsiä töitä.

    • Anonyymi

      Mene vaan sitä alakautta ettet kompastu johtoon.

    • Anonyymi

      Ei! Vaan palkat on liian pieniä.
      Mietihän ihan ite...

      • Anonyymi

        Palkka oli kerrassaan riittävä ja siitä kertyi eläkettäkin ihan mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkka oli kerrassaan riittävä ja siitä kertyi eläkettäkin ihan mukavasti.

        Uskoo ihminen, joka valehtelee reippaasti. Valeen tunnistaa siitä, että kehuskelee eläkkeellä jo ennakkoon.... hheeeeee... Taidat olla ainoa ihinen joka pärjää palkallaan --- heheee.. kelasta haet lisää rahaa ja leipäjonossa joudut käymään. Selsta typaikkaa ei suomessa olemissä duunari palkallaan prjää, joten pitää sun vähän puhua omiasi, antaa sulle mielenrauhan kun kuvittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoo ihminen, joka valehtelee reippaasti. Valeen tunnistaa siitä, että kehuskelee eläkkeellä jo ennakkoon.... hheeeeee... Taidat olla ainoa ihinen joka pärjää palkallaan --- heheee.. kelasta haet lisää rahaa ja leipäjonossa joudut käymään. Selsta typaikkaa ei suomessa olemissä duunari palkallaan prjää, joten pitää sun vähän puhua omiasi, antaa sulle mielenrauhan kun kuvittelee.

        Ei ole ainoa palkallaan pärjääjä.


    • Anonyymi

      Asumismenot niin saakelin korkeet suomessa ni täytys asua ilmaiseks metsikössä.

    • Anonyymi

      Voiko palkka olla myös kuluihin nähden liian pieni.
      Ettei aina pelkästään syytetyn roolissa ole työtön.
      Työnantajan palveluksessa pitäisi saada palkkaa millä tulee vuokrat ja muu hoidettua ettei silti tarvitse tukea meiltä veronmaksajien lompakosta.

      • Anonyymi

        Hyvin sai palkalla maksettu aluksi vuokraa ja sitten myöhemmin asunnon lyhennykset.
        Riitti ihan taviksen palkka asunnon lisäksi ruokaan ja matkustelemiseen.
        Mutta jos polttaa tupakkaa ja juopottelee, niin voi tulla vaikeuksia.


      • Anonyymi

        Armeijan kapiaisilla ainakin aikoinaan oli halpoja vuokra asuntoja.


    • Anonyymi

      Ahtaajilla menee niin hyvin, että voi lakkoilla tämän tästä. Taas pulleat risuparrat nauttii kun toiset ei saa palkkaa heidän toimiensa takia.

      • Anonyymi

        Juu ja tänään uutisoitiin ahtaajilla on isot ylityöt tiedossa kun lakko loppuu, varsinainen rahasade odottaa.

        No, mikäpä siinä. Möllötän mieluummin kotona työmarkkinatuella+tt-tuella&asumistuella kuin pienipalkkaisessa työssä saatika jossain hemmetin työpajalla 9€ ylläpitokorvauksella.


    • Anonyymi

      Tarviiko kaikkien yksin asua niin se vähän muuttaa kun pariskunnasta kumpikin käy töissä.

      • Anonyymi

        Pariskunnalla kertyykin palkkarahaa ihan mukavasti, joten sillä pärjää ihan hyvin.
        Kokemuksesta voin kertoa, että netto oli jo ennen vuodenvaihteen korotuksia
        melkoinen ja nyt eläkkeestäkin jää 3500 € käteen, joten ei tarvitse edes harkita
        mitään lisätöiden tekemistä. Sen kun vaan elelee, matkustelee ja nauttii.


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      💋 K­­u­­u­m­­­a­t­­ ­­t­y­­­t­­ö­t­­­ ­­­o­d­­o­­­t­t­­­a­v­­­a­­­t­ ­­s­­i­­n­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18310294

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Työssäkäynti ei ole autuaaksitekevä juttu silloin kun palkan lisäksi joutuu hakemaan tukea asumiseen ja elämiseen

    • Anonyymi

      Mä olen osatyökykyinen 54v. Just laskin jostain laskurista ja kuntakokeilun työntekijä sanoi, että eläkkeeseen on 12v ja 8 kk. Olen hirveellä laskemisella päätellyt, että jos saisin jollain rahapelillä "millin", niin etsisin sen raon jossa voisin ilmoittaa kelalle, että työmarkkinatuen hakeminen on siinä. Olen sen ikäinen, että voisin hyvällä omallatunnolla lopettaa. Olen nähnyt niin paljon ja joutunut luopumaan niin monesta omien vaikeuksien ja muiden päättömän menemisen vuoksi. Kun on yksin, niin ei tarvitse kuin sen mitä kelalta saa ja pienellä korjauksella.

    • Anonyymi

      Joo, ei tää hääviä ole 998e tulee eläkettä enkä ole oikeutettu vielä kansaneläkkeeseen ikäni vuoksi, siitä maksetaan kaikki ,vuokra,puhelin,netti lääkkeet ym, olisin onnellinen jos tuollainen summa jäisi vielä kulujen jälkeen, näin 43v.töitä tehneenä pieni palkkaisena,osa-aika töitä,pätkätöitä,2:n lapsen yksinhuoltajana ja saaneena Kelan elatusmaksut ja lapsilisä siihen aikaan joka ei ollut paljon, niin katkeraksi vetää,jotka elämänsä työttömänä olleet saavat takuueläkkeenä melki saman, niin turhaan töitä tein ku työttömät saa melki saman,tää on ihan väärin.

    • Anonyymi

      totuus on se, että työttömyyden kovassa ytimessä on porukkaa joka ei kuulu sinne ja porukkaa joka pystyisi parempaan.

      Jos 30v työtä tehnyt maksaa veroa 60% eläkkeestä 30% ja tuo 300 000 työttömän porukka hajoitettaiin, niin se 30% vero voitaisiin tiputtaa 20%

      Työssä oleva ihminen joka tienaa parhaimpina vuosina 30 000€ maksaa veroa 25% saisi veronsa myös 20 pinnan luokkaan.

      Itse kuulun tuohon ns. kovaan työttömien ytimeen ja tiedän kyllä mitä tekisin jos saisin mahdollisuuden. Mutta tässä on vaan jotenkin pärjättävä melkein 13v jos pääsee edes kansaneläkkeelle joskus.

    • Anonyymi

      Hulttioiden ja vetelysten tukia on leikattava rajusti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      246
      2384
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1265
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1182
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      92
      1116
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      968
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      80
      948
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      912
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      800
    Aihe