Lahkohengessä olevien pahimmat viholliset...

Anonyymi-ap

Lahkohenkisyys ei edusta tervehenkistä kristinuskoa vaan aivan jotakin muuta.
Lahkohenkisten pahimmat viholliset ovat adventistit ja luterilaiset joka on tullut esille heidän kirjoituksistaan.
Kannattaisiko jotain konkreettista tehdä omassa seurakunnassa ?

42

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lahkohenkiset kaatajat ja glossoliaa puhuvat ovat naurettavia.

      "Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!"

      • Anonyymi

        Sinunko määräyksestä. Älä naurata, varo vain, että et itse ole Pyhän Hengen pilkkaaja.
        Otan leikkeen, mitä pidät naurettavana.
        Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta varsinkin profetoimisen lahjaa. Sillä [esimerkkinä, mitä pilkkaat] kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.
        [tätähän sinä et ymmärrä, siitähän kirjoitukset kertovat. Miehtihän kaksikertaa- mitä armolahja sanana merkitsee, so. Pyhän Hengen lahjoja!]

        Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi. Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa. Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.
        (1Ko 14:1-5)



        kaataja- merkityksiin...
        Bussilasteittainhan sinne Tamperelle- kirkkoherran kokouksiin menivät.
        Varmaan yritti parhaansa, ruumishuoneessa tämä kirkkoherra. Ikävä vain, että ruumiin avauksessa oli sisäkalut heitelty kehoon - sekasi ja ommeltu kiinni.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000427569.html


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onhan lahkohenkinen KD päässyt äärioikeisto natsihallitukseen . Hyvä saavutus on .

    • Anonyymi

      Vierasta tulta kannattaa karttaa.

      • Anonyymi

        Siksipä yksikaste- hätäkaste on vierasta tulta. Siksi kartan sitä. Oikeassa olet.
        Kartahan sinäkin, koska se peittää kirjoitukset, mihin ei pidä uskoa.


      • Meinaatko että satu jeesuksesta ei tullut kaukaisilta hiekkamailta?


    • Anonyymi

      Lahkolaisilla on jopa omat profeettakoulut.

    • Anonyymi

      Suomeen kun tuli ensimmäisiä helluntailaisia 1920-luvulla, niin täällä asuneet hartaat kristityt uskovaiset sanoivat heti, että helluntailaisissa on kristinuskolle vieras henki
      ja he varoittivat ankarasti kristittyjä menemästä helluntailaisten kokouksiin ja telttoihin.

      Jer. 6:3

      Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.

      3. Moos. 10:1

      Ja Aaronin pojat Naadab ja Abihu ottivat kumpikin hiilipannunsa ja virittivät niihin tulen ja panivat suitsuketta sen päälle ja toivat vierasta tulta Herran eteen, vastoin hänen käskyänsä.

    • Anonyymi

      "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."

      Helluntailaiset ovat raatelevia vääräuskoisia kohtaan.
      Tämä on lahkolaisuuden tunnusmerkki.

      • Anonyymi

        Helluntailaiseten hurmosteltat kannattaa kiertää kaukaa ettei piru saa otetta sinusta.

        Jaak. 4:7

        Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.


    • Anonyymi

      Suomalaisten ajattelutapaa on muovannut monen sadan vuoden ajan luterilainen kansanperinne eri suuntauksineen saada suurin onnellisuus tekemättä mitään sen saavuttamiseksi, riittää vain kuuluminen kirkkoon.

      Sen vastapainoksi on noussut viime vuosina ajattelutapa, että suurimman onnellisuuden saavuttamiseksi tekemättä mitään riittää kun ei kuulu kirkkoon.

      Tähän on määrätietoisesti uitettu filosofia, että toteuttamalla itseäsi tekemällä mitä ikinä mieli tekee - estot ovat vain haitaksi - olet kaikkein onnellisin.

      Mutta miltä näyttää, onko saavutettu oikotie onneen vai jouduttu ojasta allikkoon?

    • Anonyymi

      Kynttilä palaa kirkkaimmin juuri ennen sammumistaan.

      Suomessa pisin monopoliaseman suonut lepattavan valon "patentti" oli ensin katolisella ja myöhemmin luterilaisella kirkolla, molemmilla 400 vuotta. Viimeksi mainittua yksinoikeuspatenttia yritettiin vaihtelevalla menestyksellä purkaa 1923 uskonnonvapauslailla ja uusittuna 2003.

    • Anonyymi

      -Jos paavi olisi erottanut Hitlerin katolisesta kirkosta, kuten USA:n katoliset vaativat,
      -jos NL:n ja lännen ortodoksit olisivat vastustaneet metropoliittain vaatimusta osallistua sotimiseen,
      -jos protestantit ja Aasian uskonnot olisivat sanoneet papeilleen ja piispoilleen, että sotikaa ilman meitä,
      -jos kaikki uskontojen jäsenet ja ateismit olisivat sanoneet, että sotikoot papit, politrukit ja johtajat keskenään

      eli toimineet kuten ne 2000 eurooppalaista miestä, jotka Raamatun valmentaman omantuntonsa vuoksi 'lahkolaisiksi' leimattuina kieltäytyivät osallistumasta II ms. näytökseen ja joutuivat siksi paljon julmemman kohtelun alaisiksi "omien" taholta kuin sotavangit konsanaan,

      Niin, ...mikä olisi nyt ihmiskunnan hengellinen, henkinen, fyysinen ja taloudellinen tila, jos nuo uskonnot ateismi mukaan luettuna olisivat jättäneet tuon Mars-jumalalle pyhitetyn jumalanpalvelusajan 1939-45 murskajaiset suorittamatta, ...

      … sen sijaan, että sodan jälkitraumoissa uskontojen tervehenkisyys, hengellisyys ja uskontojen kannatus on ammuttu henkihieveriin ja niiden olemassaolon oikeutus kyseenalaistettu?

    • Anonyymi

      Helluntailaiset eivät puhu mitään oman lahkonsa asioista ja perustajista, koska ne miehet ovat paljastuneet koviksi homoiksi, jotka vietiin vankilaan sodomiasta.

    • Anonyymi

      Mormonit....Mormonin Kirja, Oppien ja Liittojen kirjat...
      Helluntailaisuus...Raamattu kansalle , Parhamin novumit. omat syntilistat...
      Jehovalaisuus...Vartiotornilehdet tms. kirjallisuus, omat syntilistat...
      Adventismi...Erilaiset ruoka- ja ravintooppaat ja sapattilait omine selityksineen, jne.

      • Anonyymi

        Palattuaan Egyptin evakosta Joosef ja Maria menivät asumaan takaisin syrjäiseen kyläpahaseen Nasaretiin, ehkä turvallisuussyistä, koska Saatanan vaikutuksessa olevan Herodeksen suvun ilmiantajat kyttäsivät Betlehemiä voidakseen lahdata ennustetun Messiaan.

        Kun Jeesus oli aloittanut palveluksensa ennustettuna Messiaana 30-vuotiaana, hän luki synagoogassa Jesajan 61-ennustuksen:

        ”Herran (arvonimi), Herran (Luojan) henki (Luojan käyttämä erikoislaatuinen persoonaton voima) on minun (Jeesuksen) päälläni, sillä hän on voidellut (hengellään) minut (esikoisluomuksensa) julistamaan ilosanomaa nöyrille, julistamaan (orjuutetuille, uskonnollisesti, poliittisesti ja filosofisesti aivopestyille) vangituille vapautusta ja kahlituille (orjille) kirvoitusta,

        julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää.”

        Luuk.4: ”Ja käärittyään kirjan kokoon hän sanoi: "Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvainne kuullen.

        Kaikki sanoivat (täynnä ylemmyydentuntoista ennakkoluuloa): "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

        Niin hän sanoi heille: "Kaiketi aiotte sanoa minulle tämän sananlaskun: 'Parantaja, paranna itsesi'; 'tee täälläkin, kotikaupungissasi, niitä suuria tekoja, joita olemme kuulleet tapahtuneen Kapernaumissa.'"

        Hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei kukaan profeetta ole otollinen kotikaupungissaan. Monta pitalista oli Israelissa profeetta Elisan aikana, eikä kukaan heistä tullut puhdistetuksi, vaan ainoastaan syyrialainen."

        Tämän kuullessaan kaikki, jotka olivat synagoogassa, tulivat kiukkua täyteen ja nousivat ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja veivät hänet sen vuoren jyrkänteelle asti, jolle heidän kaupunkinsa oli rakennettu, syöstäkseen hänet alas.”

        Nasaretilaiset hurskastelijat halveksivat Jeesusta ja juutalaiset halveksivat Nasaretia. Oli sananlaskukin: Joh 1:46 ”Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?”

        Nykyaikaan sijoitettuna em. asetelma ja uskonnoitsijoiden korskea asenne vähemmistöjä kohtaan voitaisiin muotoilla näinkin:

        Luuk.18 ”Niin Jeesus puhui niille, jotka luulivat olevansa oikeassa ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:

        10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
        11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, …”

        ###”kuten 2024-03-12 12:56:44: Mormonit....Mormonin Kirja, Oppien ja Liittojen kirjat...
        Helluntailaisuus...Raamattu kansalle , Parhamin novumit. omat syntilistat...
        Jehovalaisuus...Vartiotornilehdet tms. kirjallisuus, omat syntilistat...
        Adventismi...Erilaiset ruoka- ja ravintooppaat ja sapattilait omine selityksineen, jne.”###

        ”enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.”

        12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'

        13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
        14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palattuaan Egyptin evakosta Joosef ja Maria menivät asumaan takaisin syrjäiseen kyläpahaseen Nasaretiin, ehkä turvallisuussyistä, koska Saatanan vaikutuksessa olevan Herodeksen suvun ilmiantajat kyttäsivät Betlehemiä voidakseen lahdata ennustetun Messiaan.

        Kun Jeesus oli aloittanut palveluksensa ennustettuna Messiaana 30-vuotiaana, hän luki synagoogassa Jesajan 61-ennustuksen:

        ”Herran (arvonimi), Herran (Luojan) henki (Luojan käyttämä erikoislaatuinen persoonaton voima) on minun (Jeesuksen) päälläni, sillä hän on voidellut (hengellään) minut (esikoisluomuksensa) julistamaan ilosanomaa nöyrille, julistamaan (orjuutetuille, uskonnollisesti, poliittisesti ja filosofisesti aivopestyille) vangituille vapautusta ja kahlituille (orjille) kirvoitusta,

        julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää.”

        Luuk.4: ”Ja käärittyään kirjan kokoon hän sanoi: "Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvainne kuullen.

        Kaikki sanoivat (täynnä ylemmyydentuntoista ennakkoluuloa): "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

        Niin hän sanoi heille: "Kaiketi aiotte sanoa minulle tämän sananlaskun: 'Parantaja, paranna itsesi'; 'tee täälläkin, kotikaupungissasi, niitä suuria tekoja, joita olemme kuulleet tapahtuneen Kapernaumissa.'"

        Hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei kukaan profeetta ole otollinen kotikaupungissaan. Monta pitalista oli Israelissa profeetta Elisan aikana, eikä kukaan heistä tullut puhdistetuksi, vaan ainoastaan syyrialainen."

        Tämän kuullessaan kaikki, jotka olivat synagoogassa, tulivat kiukkua täyteen ja nousivat ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja veivät hänet sen vuoren jyrkänteelle asti, jolle heidän kaupunkinsa oli rakennettu, syöstäkseen hänet alas.”

        Nasaretilaiset hurskastelijat halveksivat Jeesusta ja juutalaiset halveksivat Nasaretia. Oli sananlaskukin: Joh 1:46 ”Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?”

        Nykyaikaan sijoitettuna em. asetelma ja uskonnoitsijoiden korskea asenne vähemmistöjä kohtaan voitaisiin muotoilla näinkin:

        Luuk.18 ”Niin Jeesus puhui niille, jotka luulivat olevansa oikeassa ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:

        10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
        11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, …”

        ###”kuten 2024-03-12 12:56:44: Mormonit....Mormonin Kirja, Oppien ja Liittojen kirjat...
        Helluntailaisuus...Raamattu kansalle , Parhamin novumit. omat syntilistat...
        Jehovalaisuus...Vartiotornilehdet tms. kirjallisuus, omat syntilistat...
        Adventismi...Erilaiset ruoka- ja ravintooppaat ja sapattilait omine selityksineen, jne.”###

        ”enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.”

        12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'

        13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
        14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."

        Olen publikaani, ei kymmenyksiä, tillejä, eikä minttuja.


    • Anonyymi

      Kovin on ahdasta aloittajan elämä lahkoineen. Kannattaa hiukan avartua tunkkaisesta kirkkokunnastaan ulos.

      • Anonyymi

        Gal.5 "Sillä lihan teot ja himot ovat ilmeiset...LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa"

        -Parhami ja Olseni?


      • Anonyymi

        Kertoisitko esimerkkejä, miten halveksimissasi lahkolaisissa kirkkokunnissa on tunkkaista ja esimerkkejä oman kirkkokuntasi avartumisesta, kiitos.

        Luoja vihki 1. ihmisparin lailliseen avioliittoon, asettaen normin yksiavioisuudesta ja sanoi:

        1.moos.2 ”Mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.

        1.moos.3 Mutta käärme (marionettimestari Saatana) oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se (heilutelle näkymättömänä puhe-elimiä vailla olevan käärmeen alaleukaa puheensa tahdissa) sanoi vaimolle: Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?

        Niin vaimo vastasi käärmeelle: Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
        3 mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi.'
        4 Niin käärme sanoi (valehteli) vaimolle: Ette suinkaan kuole;”

        ### Kovin on ahdasta ihmiskunnan aloittajan elämä Luojan antamine normeineen. Kannattaa hiukan avartua tunkkaisesta Luojan normistosta ulos.###

        "vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan,"

        ###voitte itse päättää normin, mikä on hyvää ja pahaa eli avartua mm. vihkimään kirkoissanne avioliittoon miehen ja naisen, miehen ja miehen, naisen ja naisen: Mies liittyköön mieheensä ja nainen liittyköön naiseen###.

        ”6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gal.5 "Sillä lihan teot ja himot ovat ilmeiset...LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa"

        -Parhami ja Olseni?

        Ap.t. 20:29 ”Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä.”

        2.piet 2:1 ”Teidänkin keskuudessanne tulee olemaan valheen opettajia tuoden salavihkaa turmiollisia lahkoja.”

        300 vuoden kuluttua perheenjäseniään murhaava Keisari Konstantinus perusti oman uskonnon nimeltä Kristikunta, johon itsekin liittyi yli 10 vuoden kuluttua kuolinvuoteellaan. Seurakuntiin palkattiin valtion virkamiehiä opettamaan hallituksen laatimaa teologiaa, joka mielisteli perinteisiin pakanakäsityksiinsä mielistyneitä ihmisiä, kuten Luojaa häpäiseviä kolminaisuus, sielun kuolemattomuus ja helvetintulioppi ja siten tuo viranomaispapisto auttoi pitämään Imperiumia yhtenäisenä sortovaltona.

        Ne, jotka seurakunnissa pitivät pintansa pyrkien noudattamaan Raamatun opetuksia, haukuttiin pystyyn lahkolaisiksi ja vainottiin julmasti 'oikeitten immeisten' toimesta.

        Kun kului siitä n. 700 vuotta, kahta kukkoa ei enää mahtunut samalle jätekasalle kiekumaan. Rooman ja Bysantin piispat julistivat itsensä paaveiksi ja Imperiumi jakaantui kahteen lahkoon: Katoliset eli ’yleiset’ ja ortodoksit eli ’oikeaoppiset'. Muodostui rautaesirippu idän ja lännen lahkon välille.

        Kului n. 500 vuotta ja katolisesta lahkosta irtaantui protestanttinen lahko, joka pikavauhtia jakaantui kymmeniksi toisiaan haukkuviksi lahkoiksi, kuten luterilaiset, kalvinistit, presbyteerit, anglikaanit jne.

        Myös nuo em. mainitut protestanttiset lahkot kapusivat poliitikkojen selkään ja sänkyihin saaden itsensä monopolikirkkojen asemaan, josta käsin ahdistelivat ja vainosivat niitä kansalaisiaan, jotka uskoivat Raamattuun eri tavalla kuin virallisen papisto uskotteli ja aina tähän päivään saakka monopolistilahkolaiset nimittävät lahkolaisiksi kaikkia kansalaisia, jotka eivät kuulu heidän lahkoihinsa.

        Kiitos uskonnonvapauslakien, monopolistilahkot eivät enää niin helposti voi laitattaa vankilaan ja ajaa maanpakoon niitä, jotka uskovat enemmän Raamattuun kuin esim. sitä epäseliselittävään Katekismukseen ja pakanalliseen Athanasiuksen epäuskontunnustukseen.

        Toivottavasti em. kommentti ei saa aikaan samanlaista reaktiota, kun monopolistit hyökkäsivät ’lahkolais’-Stefanusta vastaan, joka puolustautui vääriä syytöksiä vastaan Raamatulla:

        Apt.7 ”Te niskurit ja ympärileikkaamattomat sydämeltä ja korvilta, aina te vastustatte - niinkuin teidän isänne, niin tekin.
        Ketä profeetoista eivät teidän isänne vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennustivat sen Vanhurskaan tulemista, jonka kavaltajiksi ja murhaajiksi te nyt olette tulleet."

        Mutta kun he tämän kuulivat, viilsi se heidän sydäntänsä, ja he kiristelivät hänelle hampaitansa.
        Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä

        ja ajoivat hänet ulos kaupungista. Ja he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja huusi suurella äänellä: "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!" Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.”


    • Anonyymi

      Ei kannata sodomalaisuuden ja lahkohenkien kanssa leikkiä vaikka se tuntuu kuinka kivalta.
      Se on vain hetken hurmosta.

      • Anonyymi

        Voimakkaita lahkojen hurmoskokemuksia pidetään yleisesti uudestisyntymisenä, taivasmatkoina, pelastusvarmuutena, Jeesuksen vastaanottamisena, uudistumisena, ihmeparanemisena jne.


    • Anonyymi

      Kristinusko edustaa pimeää keskiaikaa kirkonkirouksineen ja muina väkivaltaisina toimintatapoina. Karttakaa lahkohenkisiä kirkkoja jotka pyrkivät jakamaan uskovia "meihin ja muihin".

    • Anonyymi

      Varsinaiseen helluntailaiseen lahkoon kuuluvat yrittävät haastaa riitaa kaikkien kanssa. Ne eivät tule toimeen edes helluntaikirkon kanssa.

    • Anonyymi

      Minä en vastusta ketään, mutta tämä ketjut täällä, tai osa siitä, pakotatte kerskumaan ( Paavalikin kerskui, vaikka sanoi, ettei se ole hyödyllistä )
      Mitähän pitäisi vielä olla Jumalalta+. Olen kääntynyt synneistäni, korjannut rikokseni, ottanut Jeesuksen elämääni. Olen uudestisyntynyt, omaan pelastusvarmuuden. Olen täytetty Pyhällä Hengellä. Olen maailman onnellisin ihminen. Odota Jeesuksen paluuta. Tätä odottaessani yritän auttaa heikompia

      • Anonyymi

        1.joh.4 "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Tästä te tunnette Jumalan hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta

        ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa."

        Kolminaisuusoppi ei tunnusta Jeesusta lihaan tulleeksi, koska se inttää Jeesuksen sanoja vastaan.

        Jeesus ilmaisi toistuvasti: "Isä on minua suurempi. Minä olen Jumalan Poika, esikoisluomus. teen ihmetekoja, en täydellisenä ihmisenä kykenisi niihin, mutta Luoja antoi minulle pyhää henkeänsä sitä varten."

        Mutta kristikunta inttää vuosisadasta toiseen: "Kuulehan Jeesus, ei se ole niin kuin kerrot. Sinä et ole Jumalan Poika, vaan kolmiyhteinen Poika-Jumala."

        Mutta jos Jeesus on Kolmiyhteinen Jumala, silloinhan hän ei ole voinut olla täydellinen ihminen vaan jumal-ihminen.

        Mutta jumal-ihminenhän ei olisi ollut Aadamin vastine, joten se olisi tehnyt pätemättömäksi lunastusuhrin.

        Siis kolminaisuusoppi kieltää sen, että Jeesus on tullut lihaan. Siten pakanallinen Kolminaisuusoppi kieltää sen, että Jeesus on ihmiskunnan Vapahtaja synnin ja kuoleman orjuudesta.

        1.joh.4 "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta."

        2.kor.11 "Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan (esim. hurahtamalla kolminaisuusoppiin).

        Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta (esim, että hän on Kolmiyhteinen Jumala) kuin sitä, jota me olemme saarnanneet (että hän on Jumalan Poika, ei Poika-Jumala), niin sen te hyvin kärsitte (eli hurahdatte helposti).

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja (teologeja), petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin (teologit) tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän TEKOJENSA mukainen."


    • Anonyymi

      Google: ”Kristikunnassa 2010 2,17 miljardia ihmistä, muslimeja 1,6 miljardia.”

      Taivaassa kuulemma 70 neitsyttä odottelee marttyyrimiestä. Mutta miten niitä riittää kaikille, kun kukin marttyyrimies saa 70 neitsyttä?

      Voisiko yksinkertainen matematiikka tulla avuksi?

      Oletetaanpa että kun perheeseen syntyy tyttö, hän menettää neitsyytensä mentyään naimisiin.

      Kussakin perheessä on 1 poika kutakin 1 tyttöä kohti, joka tulee menettämään neitsyytensä mennessään naimisiin.
      Lisäksi perheeseen täytyy syntyä 70 tyttöä, jotka pysyvät neitsyinä. Jos perheeseen syntyy 2 poikaa, neitsyiksi jääviä tyttöjä on oltava 140, jos 3 poikaa, vastaavasti 210 tyttöä jne.
      Ja on siis muistettava, että nuo naiset ovat kuollessaan edelleen neitsyitä.

      Väestönkasvun matemaatikko voi varmaan esittää laskelman, mikä on ollut neitsyitten määrä, ottaen huomioon sen, että syntymisiä ja Onnelaan menijöitä on tapahtunut 1400 vuoden ajan?

      Matemaattinen esimerkki, jossa 100 miljoonaa aviomiestä ottaa vaimokseen 100 miljoonaa neitsyttä, jotka menettävät neitsyytensä.

      Heille syntyy 100 miljoonaa poikaa ja 100 miljoonaa tyttöä, jotka menettävät neitsyytensä avioiduttuaan ja lisäksi heille syntyy 7000 miljoonaa tyttöä, jotka pysyvät neitsyinä, kunnes aikanaan saavat Onnelassa nuo 100 miljoonaa marttyyrimiestä puolisokseen, joista monet ovat aviomiehiä ennestään.

      Ja sitä mukaa kun heitä saapuu sotakentiltä Onnelaan, jokaista viriiliä marttyyrimiestä kohti 70 neitsyttä menettää neitsyytensä tosi nopeasti.

      Asia ei muutu muuksi, vaikka neitsyitten synnytysprosessi siirrettäisiin Onnelaan, koska eihän sielläkään tuon teologian tarvitsemat 70 ~ 7000 miljoonaa neitsyttä synny tyhjästä?

      Vai syntyykö sittenkin?

      Hmm... syntyä Tyhjästä ... hmmm ... Universumi ... monistua ... jospa sittenkin ... Täytyypä katsoa, löytyisiköhän pöytälaatikkotiedemiesten eli egofilosofien kommenttipalstoilta tieteellisiä mielipiteitä tästä, siis neitseellisestä itsestäänsyntymisestä Tyhjästä?

    • Anonyymi

      Joku järkevä ihminen voi nuo kaikki luettuaan ajatella ettei tosiaan kristinuskossa ole järjen häivääkään eikä koskaan kannata Raamattu nimistä kirjaa avata jos siitä noin pahasti järkensä nyrjäyttää.

      • Anonyymi

        Kommentti 2024-04-14 17:17:12 "-"Joku järkevä ihminen voi nuo kaikki luettuaan ajatella ettei tosiaan kristinuskossa ole järjen häivääkään eikä koskaan kannata Raamattu nimistä kirjaa avata jos siitä noin pahasti järkensä nyrjäyttää."-"

        xx++xx

        Joh.8 "Jeesus puhui heille: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."

        Koska Mooseksen lain mukaan asialle täytyi olla 2 todistajaa, jotta se olisi juridisesti pätevä,

        "niin fariseukset sanoivat hänelle: "Sinä todistat itsestäsi; sinun todistuksesi ei ole pätevä."
        -
        Vrt.: "-"Joku järkevä ihminen voi nuo kaikki kuultuaan ajatella ettei koskaan kannata Raamattu nimistä kirjaa avata jos siitä noin pahasti järkensä nyrjäyttää."-"
        -
        "Jeesus vastas: "Vaikka minä todistankin itsestäni, on todistukseni pätevä, sillä onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä.
        Minä olen se, joka todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös Isä, joka on minut lähettänyt.
        Te ette tunne minua ettekä minun Isääni; jos te tuntisitte minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni."

        Mutta he eivät ymmärtäneet, että hän puhui heille Isästä (Luojasta)."
        -
        Vrt.: "-"Joku järkevä ihminen voi nuo kaikki kuultuaan ajatella ettei koskaan kannata Raamattu nimistä kirjaa avata jos siitä noin pahasti järkensä nyrjäyttää."-"
        -
        "Niin Jeesus sanoi heille: "Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut."

        Vrt.: "-"Joku järkevä ihminen voi nuo kaikki kuultuaan ajatella ettei koskaan kannata Raamattu nimistä kirjaa avata jos siitä noin pahasti järkensä nyrjäyttää."-"

        "Niin Jeesus sanoi niille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
        ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi.

        Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne.
        Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta.

        Te olette isästä Valehtelijasta, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."
        -
        Vrt.: "-"Joku järkevä ihminen voi nuo kaikki kuultuaan ajatella ettei koskaan kannata Raamattu nimistä kirjaa avata jos siitä noin pahasti järkensä nyrjäyttää."-"
        -
        "Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
        Miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

        Niin juutalaiset vastasivat: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"
        -
        Vrt.: "-"Joku järkevä ihminen voi nuo kaikki kuultuaan ajatella ettei koskaan kannata Raamattu nimistä kirjaa avata jos siitä noin pahasti järkensä nyrjäyttää."-"
        -
        "Jeesus vastasi: "Minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.

        Jos minä itse itselleni otan kunnian, niin minun kunniani ei ole mitään. Minun Isäni on se, joka minulle kunnian antaa, hän, josta te sanotte: 'Hän on meidän Jumalamme',
        ettekä tunne häntä; mutta minä tunnen hänet. Ja jos sanoisin, etten tunne häntä, niin minä olisin valhettelija niinkuin tekin; mutta minä tunnen hänet ja pidän hänen sanansa."

        Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä.."
        -
        Vrt.: "-"Joku järkevä ihminen voi nuo kaikki kuultuaan ajatella ettei koskaan kannata Raamattu nimistä kirjaa avata jos siitä noin pahasti järkensä nyrjäyttää."-"


    • Anonyymi

      Ei itse Raamatussa ole mitään vikaa. Se on Herran sanaa.

      Virhe tulee siitä kun ihmiset lukevat sitä ja alkavat kinastella, kiistellä ja herjata sen vuoksi tosiaan.

      Siten heille olisi parempi kuin eivät olisi opusta edes lukeneet eikä löytäneet sen kautta tietä toistensa herjaamiseen.

      • Anonyymi

        >>Kommentti 2024-04-16 12:01:58
        Ei itse Raamatussa ole mitään vikaa. Se on Herran sanaa.

        Virhe tulee siitä kun ihmiset lukevat sitä ja alkavat kinastella, kiistellä ja herjata sen vuoksi tosiaan.

        Siten heille olisi parempi kuin eivät olisi opusta edes lukeneet eikä löytäneet sen kautta tietä toistensa herjaamiseen.<<
        - - - -

        Trollaatko? Kommenttisi on ristiriitainen: ”Raamattu on Herran sana, mutta olisi parempi ettei kukaan lue sitä!”

        Jeesus ei ole samaa mieltä kanssasi:

        Joh.17 ”Tässä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet tosi Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”

        Dan.12 ”Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Silloin monet sitä tutkivat, ja heidän ymmärrys lisääntyy.”

        Psalm.92 ”Järjetön ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.”

        Joh.17 ”Minä olen antanut heille sinun Sanasi, ja maailma vihaa heitä.
        En minä (Jeesus) rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä (Luojani) varjelisit heidät Paholaisesta.
        Pyhitä heidät totuudessa; sinun (Luojani) sanasi (Raamattu) on totuus 100 %:sti).”
        -
        Kommenttisi sovellettuna matematiikkaan:

        ”Ei itse Matematiikan oppikirjassa ole mitään vikaa. Se on tieteellistä sanaa.

        Virhe tulee siitä kun ihmiset lukevat sitä ja alkavat kinastella, kiistellä ja herjata sen vuoksi tosiaan.

        Siten heille olisi parempi kuin eivät olisi opusta edes lukeneet eikä löytäneet sen kautta tietä toistensa tuhoamiseen ydinaseilla.”

        Onko mielestäsi matematiikan ja tieteen syytä se, että ihmiset ovat kyenneet valmistamaan hirvittäviä aseita toisiaan vastan?

        Vrt. agendaasi tähän:
        ”Poikani, olen jopa kirjallisesti kieltänyt sinua rikkomasta naapurin ikkunoita!”

        ”Isi, ymmärrän, että jopa kirjallinen kielto on sinun käskysi, ja se on ihan oikein että kiellät minulta pahanteon, mutta juuri sen vuoksi, että olen lukenut kirjallisen kieltosi, minun täytyy kivittää naapurin ikkunoita rikki!”

        ”Poikani, tuo ei ihan avaudu, selittäisitkö hieman?”

        ”Isi, jos et olisi kieltänyt minulta pahantekoa suullisesti ja varsinkaan kirjallisesti, minulle ei tulisi mieleenkään alkaa kinastella, kiistellä ja herjata ketään.

        Ajatteleppa vaikka niitä kansoja joilla ei ole koskaan ollut Raamattua: He rakastavat toisiaan, eivät herjaa ketään, eivätkä kiistele kenenkään kanssa!”


    • Anonyymi

      Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

    • Anonyymi

      Lahkojen pahimmat viholliset ovat jumalattomat syntiset ja saatananpalvojat.

    • Anonyymi

      Voi syväsokeutta! Lahkohenki ei liity mihinkään erityiseen seurakuntaan. Tämä YKSITTÄISTEN IHMISTEN OMINAISUUS on eriseuraisuutta, jossa ei hyväksytä muita kristittyjä. Esimerkkejä siitä löytyy kaikista seurakunnista. Tällä palstalla pyörii luterilaisia lahkohenkisiä ja vähän muitakin.

    • Anonyymi

      Lahkohenkisten pahin vastustaja taitaa olla jeesus joka tekee heidän työnsä turhaksi yhdellä kysymyksellä missä teidän rakkaus on?

      • Anonyymi

        Kristikunta jakautui 2 lahkoksi, katoliseksi ja ortodoksiseksi ja sitten vielä protestanttien lahkoksi. Jakautumat ovat lisääntyneet pandeemisesti, nyt kristikunta on jakautunut jo n. 10 000 lahkoksi

        Lahkoksi käännetty sana Raamatussa on kreikan sana hairesis eli ”valinta”. Siitä Sana heresia juontuu siitä, tarkoittaen kerettiläisyyttä, lahkolaisuutta. ”Valinta, valittu, lahko, puolue” tarkoittaa siis ihmisjoukkoa, joka erottautuu muista ryhmistä, ei noudata niiden opinkappaleita vaan omia.

        Juutalaisuuskin oli jakautunut kahdeksi pääuskonnoksi, fariseuksiksi ja saddukeuksiksi. Raamatussa niitä nimitetään lahkoiksi.

        Apt.5 ”Silloin nousi ylimmäinen pappi ja kaikki, jotka olivat hänen puolellansa, saddukeusten LAHKO, ja he tulivat kiihkoa täyteen ja kävivät käsiksi apostoleihin ja panivat heidät yleiseen vankihuoneeseen.”

        Apt.15 ”Fariseusten LAHKOSTA muutamat olivat tulleet uskoon.”

        Apt.26 ”Minä meidän uskontomme ankarimman LAHKON mukaan olen elänyt fariseuksena.”

        Ei-kristityt sanoivat myös kristillisyyttä ”nasaretilaisten lahkoksi” ja ”lahkoksi”, eivät välttämättä halveksiakseen, vaan luultavasti siksi, että heidän mielestään se oli irtautunut juutalaisuudesta.

        Apt.24 ”Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten LAHKON päämies,” Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota HE LAHKOKSI SANOVAT, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa.”

        Apt.28 ”Katsomme kuitenkin syytä olevan kuulla sinulta, mitä sinun mielessäsi on; sillä tästä LAHKOSTA on meillä tiedossamme, että SITÄ VASTAAN KAIKKIALLA KIISTETÄÄN."

        Jeesus rukoili tosi seuraajiensa ykseyden puolesta.

        Joh.17 ”Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, että he kaikki olisivat yhtä, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.”

        Siksi apostoleille oli hyvin tärkeä asia ylläpitää ykseyttä seurakunnassa. Esimerkkinä uskonnollisesta riitelystä seurakunnan ulkopuolisissa monopolilahkoissa:

        Apt.23 ”Niin nousi riita fariseusten ja saddukeusten kesken, ja kokous jakautui.
        Sillä saddukeukset sanovat, ettei ylösnousemusta ole, ei enkeliä eikä henkeä, mutta fariseukset tunnustavat kumpaisetkin.

        Ja syntyi suuri huuto, ja muutamat kirjanoppineet fariseusten puolueesta nousivat ja väittelivät kiivaasti. Ja kun riita yhä kiihtyi, pelkäsi päällikkö, että he repisivät Paavalin kappaleiksi, ja käski sotaväen tulla alas ja temmata hänet heidän keskeltään ja viedä hänet kasarmiin.”

        Evankeliumin julkisten julistajien tuli karttaa lahkoja.

        Gal5 ”Lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: … vihamielisyys, riita, eriseurat, LAHKOT.”

        Kristittyjä käskettiin pysyä erossa luopioista.

        2.tim.2 ”Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

        Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa, ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus, jotka ovat totuudesta eksyneet.”

        Tiit.3 Lahkolaisuutta edistävää ”karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti.”

        Vaikka varhaisseurakunnan Raamattuun perustuvaa käskyä erottaa luopiot ja lahkolaisuutta edistävät ainekset pidettiinkin rakkaudettomana, seurakunnan ykseyden säilyttäminen oli todistus Jumalan siunauksesta.

        1.kor.11 ”Täytyyhän teidän keskuudessanne olla LAHKOJAKIN, että kävisi ilmi, ketkä teistä ovat uskollisia.”


    • Anonyymi

      Eikö jeesus säälinyt syntisiä eikä vihannut jopa antoi henkensä syntisten puolesta...

    • Anonyymi

      Voi teitä, fariseukset! Te maksatte kymmenykset jopa mintusta ja ruudanlehdistä ja kaikista vihanneksista, mutta vähät välitätte oikeudenmukaisuudesta ja rakkaudesta Jumalaan. Näitähän teidän pitäisi noudattaa, eikä lyödä laimin noita muitakaan käskyjä. [Matt. 23:23+]
      Joh. 5:42

      Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

    • Anonyymi

      Olipa kyse lahkoista tai niistä, jotka ylemmyydentunnossan luulevat, etteivät itse ole lahkolaisia, kaikkia velvoittaa Luojan asettamien moraalinormien noudattaminen.

      4.moos.22 "Sitten israelilaiset lähtivät liikkeelle ja leiriytyivät Mooabin arolle, Luvatun maan rajalle.
      Kuningas Baalak lähetti sanansaattajat Bileamin tykö Petoriin, joka on Eufrat-virran varrella, ja käski sanoa hänelle: Katso, Egyptistä on lähtenyt liikkeelle kansa; se on tulvinut yli maan ja asettunut minua lähelle.

      Tule siis ja kiroa minun puolestani tämä kansa. Sillä minä tiedän, että jonka sinä siunaat, se on siunattu, ja jonka sinä kiroat, se on kirottu.

      Niin he lähtivät matkaan, tietäjänpalkka mukanansa. Ja kun he saapuivat Bileamin luo, puhuivat he hänelle Baalakin sanat. Mutta Jumala sanoi Bileamille: Älä kiroa sitä kansaa, sillä se on siunattu.”

      Ahneelle Jumalanpapille Bileamille oli kova paikka, kun pakosti joutui siunaamaan Israelin kirouksen sijasta.

      ”Silloin Baalak vihastui Bileamiin: Minä kutsuin sinut vihollisiani kiroamaan, ja nyt sinä olet siunannut heidät. Mene tiehesi! Minä aioin sinua runsaasti palkita, mutta katso, Herra on sinulta palkan kieltänyt.”

      Koska Bileam elätteli yhä toiveita saada valtava palkka, hän järkeili kierosti, että koska Jumala esti häneltä Israelin kiroamisen, hänpä juonittelee niin, että Jumala itse kiroaisi Israelin.

      Siksi hän neuvoi Baalakia asettamaan Israelin poikien eteen sen kompastuskiven, että he söisivät epäjumalille uhrattua ja syyllistyisivät haureuteen.

      Niin kansa rupesi irstailemaan Mooabin tyttärien kanssa.

      Nämä kutsuivat kansaa jumaliensa uhreille, ja kansa söi ja kumarsi heidän jumaliansa. Niin syttyi Herran viha Israelia kohtaan. Niin Mooses sanoi Israelin tuomareille: Surmatkoon jokainen miehistään ne, jotka ovat antautuneet palvelemaan Baal-Peoria (Normittoman Seksin Jumalaa).

      Ja katso, muuan mies israelilaisista tuli ja toi veljiensä luo midianilaisen naisen. Kun pappi Piinehas näki sen, hän otti keihään ja seurasi tuota Israelin miestä makuusuojaan ja lävisti heidät molemmat, Israelin miehen ja sen naisen, vatsan kohdalta.

      Ja surmatun Israelin miehen nimi, sen, joka surmattiin oli Simri, perhekunta-päämiehen poika. Ja surmatun midianilais-naisen nimi oli Kosbi, midianilaisen perhekunnan heimopäällikön tytär.

      Silloin taukosi israelilaisilta vitsaus. Ja niitä, jotka kuolivat tässä vitsauksessa (Luvatun maan rajalla), oli 24 000.

      Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Ahdistakaa midianilaisia ja tuhotkaa heidät. Sillä he ahdistivat teitä viekkailla juonillansa, joilla he houkuttelivat teidät ansaan.”

      Ilmest.2 ”Mutta se minulla on sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään sen viettelyksen, että haureutta harjoittaisivat.”

      Siis Ilmestyskirjassa varoitetaan kristittyjä lankeamasta seksuaaliseen moraalittomuuteen ja viitataan esimerkkinä tuohon historialliseen välikohtaukseen, miten Luoja reagoi siihen: Seksinjumalaa palvovilta evätään pääsy tulevaan ”Luvattuun maahan”:

      Pslm.37 ”Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja narskuttelee hänelle hampaitansa, mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan. Karta pahaa, sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan. Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.”

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe