Ukraina hävisi, yrittää ymmärtää

Anonyymi-ap

Ei tule apua Länneltä, ei tule aseita, ei ammuksia eikä joukkoja.

Se on ohi. Nyt tulisi vain sopia.
Muuten Ukrainalaisia kuolee turhaan.
Kaikki piilottelee kotona Ukrainan kuolemanpartioita, jotka pakottaa sotimaan.

Ei mitään järkeä.

Jos itse olet eri mieltä, niin mene Ukrainaan sotimaan. Vai oletko looseri?

18

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapa sekundaslobo ittes!.

      • Anonyymi

        Joe Biden on ilmoittanut pitkittävänsä Ukrainan konfliktia mahdollisimman pitkään että venäjä saataisiin heikentymään. Ts. Yhdysvallat pyrkii jatkamaan Ukrainan sotaa viimeiseen ukrainalaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joe Biden on ilmoittanut pitkittävänsä Ukrainan konfliktia mahdollisimman pitkään että venäjä saataisiin heikentymään. Ts. Yhdysvallat pyrkii jatkamaan Ukrainan sotaa viimeiseen ukrainalaiseen.

        Jos tuossa Ukrainan konfliktissa joku häviää, niin Ukraina kuuluu varmuudella häviäjien joukkoon. Ukraina päätyi suurvaltapolitiikan pelinappulaksi. Tuhannet ukrainalaiset ovat kuolleet Joe Bidenin juonittelujen vuoksi.


      • Anonyymi

        Belgian syyttäjävirasto sai Yhdysvalloista aineistoa Euroopan komission johtajasta Ursula von der Leyenistä .

        EU:n syyttäjät tutkivat von der Leyenia hänen lobbauskeskusteluistaan ​​Pfizerin toimitusjohtajan kanssa lahjuksen vastaanottamisesta.

        Syyttäjät epäilevät, että Euroopan komission johtaja lobbai jopa 3 miljardin viiniköynnöksen ostamiseksi Pfizer-rokotteesta ennen kliinisten tutkimusten päättymistä.

        Yksinkertaisesti sanottuna asian ydin oli, että Pfizer, joka aikoi päästä AstraZenecan apteekkarien sekä venäläisten ja kiinalaisten kilpailijoiden edelle, ilmeisesti "luopui" Euroopan komission päällikön, itse asiassa EU:n toimeenpanoelimen päällikön. , lobbata sen etuja ja määrätä EU-maille rokotetta, jota ei edes testattu tai sertifioitu kunnolla. On ollut kuolemantapauksia, jotka ovat johtuneet tämän rokotteen käytöstä. EY:n johtajaa vastaan ​​nostetun rikosjutun materiaalia kerättiin Unkarissa ja Puolassa, mutta jälkimmäinen peruutti tutkintatuloksensa hallituksen vaihtuessa...............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Belgian syyttäjävirasto sai Yhdysvalloista aineistoa Euroopan komission johtajasta Ursula von der Leyenistä .

        EU:n syyttäjät tutkivat von der Leyenia hänen lobbauskeskusteluistaan ​​Pfizerin toimitusjohtajan kanssa lahjuksen vastaanottamisesta.

        Syyttäjät epäilevät, että Euroopan komission johtaja lobbai jopa 3 miljardin viiniköynnöksen ostamiseksi Pfizer-rokotteesta ennen kliinisten tutkimusten päättymistä.

        Yksinkertaisesti sanottuna asian ydin oli, että Pfizer, joka aikoi päästä AstraZenecan apteekkarien sekä venäläisten ja kiinalaisten kilpailijoiden edelle, ilmeisesti "luopui" Euroopan komission päällikön, itse asiassa EU:n toimeenpanoelimen päällikön. , lobbata sen etuja ja määrätä EU-maille rokotetta, jota ei edes testattu tai sertifioitu kunnolla. On ollut kuolemantapauksia, jotka ovat johtuneet tämän rokotteen käytöstä. EY:n johtajaa vastaan ​​nostetun rikosjutun materiaalia kerättiin Unkarissa ja Puolassa, mutta jälkimmäinen peruutti tutkintatuloksensa hallituksen vaihtuessa...............

        Eli Putinin pitää saada pommittaa kaupunkeja raunioläjiksi, koska Pfizer.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­­y­m­f­­­o­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Turha yrittää kirjoittaa jotain että Ukraina voi vielä voittaa. Se ei auta mitään.

      Jos haluat yrittää auttaa SINUN pitää mennä itse taistelemaan. Mikään muu ei ole auttamista.
      Varsinkaan suomi24 urpoilu.

      • Anonyymi

        Miksi sitten urpoilet täällä?


    • Anonyymi

      Pelkkää trollausta.

      • Anonyymi

        No mikä auttaa? Sinun urpoilu Suomi24ssa?
        Lopeta itsellesi valehtelu.


    • Anonyymi

      Eli kahden vuoden epäonnistuneen valloitusyrityksen jälkeen Venäjän uusin strategia on yrittää puhua vastustajat tainnoksiin?

      Ja miksi minun pitäisi mennä Ukrainaan? Koko homman pointtihan on siinä, että te joudutte sinne.

      • Anonyymi

        Me suomalaiset nauramme juodessamme skumppaa paljuissa samalla kun ryssiä lähetetään Ukrainaan kuolemaan. Toivottavasti tämä sota ei koskaan lopu.

        Suomella kyllä riittää aseita vaikka vähän enemmänkin lähetettäisiin Ukrainalle. Ryssien ampumiseen ne aseet on tarkoitettu. Ihan sama kuka niitä ryssiä ampuu.


    • Anonyymi

      Onkos Pietarissa jo keväistä? Suomessa aurinko jo päivisin lämmittää 😊

    • Anonyymi

      Eipä liehu venäjän trikolori kiovassa. Miksi ?

      • Anonyymi

        Eikö tuo levy kulunut puhki jo kaksi vuotta sitten?


    • Anonyymi

      Sinä nainen joka viet Ukrainaan suomen nuoria miehiä , olen erittäin katkera sulle.
      Ikäraja ainakin 27 vuoteen, koska Ukrainakaan ei pakota nuorempia sotimaan.
      Voisit itse ottaa sen pyssyn ja lähteä rintamalle , että tervemenoa vaan!!!!!!

      • Anonyymi

        Kuinka moni suomalainen on pakotettu Ukrainaan sotimaan?


    • Anonyymi

      Ne on ne komentajat saaneet tittelinsä pilipalikonstein, eli käytännössä siviilien tiedoin ja taidoin määräävät tuli kasteeseen. Tätä pelkäävät nuoret miehet, ja sitä että varusteissa menty halvimman kautta että jäisi rahaa millä mällätä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe