En oikein tiedä onko tämä hyvä vai huono asia, mutta itselläni kahvi piristää ja vaikuttaa huomattavasti mielialaani. Se mikä siinä on huonoa, että kun kofeiinin vaikutus häviää, myös mieliala laskee huomattavasti. Onko tämä normaalia vai voiko johtua masennuksestani, jota kroonisesti poden? Kaveripiirissäni naureskellaan, kun kerron kahvinousuista - ja laskuista. Heillä kahvi ei vaikuta mielialaan millään tavalla. Joudun taktikoimaan kahvinjuontini kanssa, sillä aina kun pitäisi lähteä tai ryhtyä johonkin, niin joudun juomaan kahvia, Muuten ei meinaa tulla mitään.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ehkä kahvi jotenkin piristää sinua, ja auttaa hetkeksi ylös masennuksen syövereistä.
Joillekin kahvi voi aiheuttaa ahdistusta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568