Venäläinen sotilas-rahtikone syöksynyt maahan Venäjällä

Anonyymi-ap

Osanottoni omaisille sekä koko Venäjän kansalle.
Вечная память. 🥀 Ikuinen muisto.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010288402.html :

... >>Venäjän puolustusministeriön mukaan kyse sotilaskäytössä olevasta Il-76-rahtikoneesta. Ministeriön mukaan kone putosi sen jälkeen, kun yksi sen moottoreista syttyi tuleen.

Puolustusministeriön mukaan koneen kyydissä oli kahdeksan miehistön jäsentä sekä seitsemän matkustajaa.<< ...

Ivanovo sijaitsee Moskovasta hiukan (parisataa km?) koilliseen.

9

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä ikuinen muisto?

      Tuskin muistavat noita kahdeksaa edes ensi viikolla Venäjällä, kun etsivät lisää tykinruokaa erikoiseen hyökkäysoperaatioonsa.

      • Anonyymi

        "Ikuinen muisto" on ortodoksinen tapa osoittaa myötätuntoa / osanottoa.

        Tuo lukee esim. ortodoksien kuolinilmoituksissa.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­­y­­­m­f­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jälleen Venäläiset, tällä kertaa ilmavoimat, eteni menestyksellä ja saavutti tavoitteensa.

    • Anonyymi

      Ja tästä poistui heti osin lainattu teksti media Sputnikin turmaan liittyvästä uutisesta.

      En laittanut edes linkkiä, mutta illujen kaikkinäkevä-silmä löysi viestin heti.

      USA / Natosuomi / Ukrainasuomi / EU:ko demokratia? Ei sanan- ja mielipiteen vapautta. Näin toimitaan vain sodassa.

      Suomi käy siis sotaa Venäjää vastaan. MOT.

      Venäjän en tiedä käyvän sotaa Suomea vastaan.

      Vai... onko Suomea enää lainkaan olemassa? Vaikuttaa siltä, ettei.

      Ja ihan Niinistön, Stubbin ja Valtosen omavaltaisuuksilla. Ilman kansanäänestystä.

      Vai, onko tuossa turmassa jotain sellaista mikä kokonaan halutaan salata suomalaisilta?

      • Anonyymi

        Olemme rikoksen uhreja.


    • Anonyymi

      Pietarissa tapahtuu jo iskuja, kun lukee artikkelit. Seuratkaapa mitä kaikkea.

      • Anonyymi

        Kaikki myötätuntoni tässä asiassa on pietarilaisten, inkeriläisten, karjalaisten, vepsäläisten, kaikkien Itärajan takaisten kansojen puolella.🥀

        Leningradin (Pietarin) leirit:
        https://www.youtube.com/watch?v=IRhKR4-w-3Q

        Terveisiä Lännen saatanoille!
        https://www.youtube.com/watch?v=p8H-eZgH4kU

        Lukekaapa videon alla olevia ihmisten kirjoituksia. Ympäri maailman tullut viestejä "Russian" puolesta!

        En kuulu Natoon, en hyväksy Lännen Venäjän maan ja kansan vastaisia sotatoimia. Sydämeni on Pietarissa.💛

        Ensi kesäkuun alkupuolella on seuraavat, EU-vaalit.

        En hyväksy USA:ta, en EU:ta, enkä aio tukea tuon Peto-valtakunnan edustajiksi pyrkiviä. Minä en hengessäni kuulu, en Länteen, EU:hun, en Natoon, en Ukrainasuomeen.

        "Suomen tasavallan" kaikki "vaalit" ovat vain suomalaisen isänmaamme ja tämän oman alkuperäiskansamme vastaista pilkantekoa. Mitään Suomea ei enää ole.

        Pitäkööt tunkkinsa, "vaalinsa".

        Synnyin suomalaisena, suomalaiseksi, Suomessa ja Suomeen.
        Olen Suomalainen.

        Kuolen en-missään.
        Meitä ei enää ole.


    • Anonyymi

      Videon perusteella taisi Igor unohtaa pultit joilla moottori oli kiinni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe