Oliko Paavali murhamies?

Anonyymi-ap

Ap. t. 8:1

Myös Saulus hyväksyi Stefanuksen surmaamisen. Ja sinä päivänä nousi suuri vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan; ja kaikki hajaantuivat ympäri Juudean ja Samarian paikkakuntia, paitsi apostolit.

41

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koskeeko tämä Jeesuksen sana myös Saulus Tarsolaista?

      1. Joh. 3:15

      Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

      Ilm. 22:15

      Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

      • Anonyymi

        Koske juutalaisia tietysti Paavali oli juutalainen ensin. Myös ortodokseja koskee ja muita jotka vihaa kuten stalinistit mosset vihaa luterilaisia.


    • Anonyymi

      Miksei Paavali myöntänyt, että kaikki valhe ja valheellisuus on syntiä?

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

    • Anonyymi

      Meillä on Jumalan Sana

    • Anonyymi

      Murha ja vainot tapahtuivat samasta syystä kuin Jeesuksen, sapatin vuoksi. Juutalaisen opin mukaan siitä piti ihminen tappaa, eikä mikään ärsyttänyt juutalaista niin kuin ihminen, joka ei vietä sapattia ja vielä kuvittelee olevansa uskova. Niitä tapettiin ja vainottiin siihen asti kunnes Rooman kirkko otti kristinuskon itselleen eikä juutalaisten kynnet enää pitäneet niihin, jotka eivät viettäneet sapattia.

      • Anonyymi

        Eihän Juudaskaan Jeesusta murhannut, kuten Paavali surmasi Stefanuksen.

        Juudas vaan paljasti, kuka joukosta on se Jeesus. Kertoi totuuden.

        Rooman sotilaat tappoivat Jeesuksen..

        Paavalilla oli kaksoiskansalaisuus, mikä on paha asia. Paavali oli Rooman hirmuvallan palveluksista saanut Rooman kansalaisuuden. Sympatiat oli siihen suuntaan.

        Jeesus ja kristityt oli uhka Rooman hirmuvallelle, koska ajateltiin, että he suunnittelevat vallankaappausta ja Jeesus nimitetään Juutalaisten kuninkaaksi.


    • Anonyymi

      Eräässä käännöksessä annetaan tilanteesta erilainen kuva. Stefanas ryhtyi varoittamaan profetioiden seurakunnalle että on tulossa mies joka kumoaa Mooseksen lain. Hän profetoi ennalta Paavalin työn, mutta ei ymmärtänyt sitä että on Jumalan tahto Paavalin opetustyö. Stefanas luuli Paavalia antikristukseksi.

      Seurakunta meni lankaan ja oli lakihenkinen. Sen tähden Jumala salli sitä vainottavan. Se piti hajottaa kun lakihenkinen paimen Stefanas kuoli.

      Tilaa piti tehdä Paavalin saarnalle sillä se saarna oli Jumalan silmissä kallisarvoisempi kuin koko alkuseurakunta. Valtikka siirtyikin alkuseurakunnalta vääjäämättä Roomaan.

      Jumalan työtä ei ollut lupa mitenkään estää edes koko seurakunnan lakihenkisine paimenineen.

      Sanoma sovituksesta oli vietävä. Se oli kallis.

    • Anonyymi

      Stefanuksen saama profetia on aivan oikea.

      Eräässä käännöksessä annetaan tilanteesta erilainen kuva. Stefanas ryhtyi varoittamaan profetioilla seurakunnalle että on tulossa mies joka kumoaa Mooseksen lain. Hän profetoi ennalta Paavalin työn.

      Jeesuskin varoittaa hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista, jotka on myös Juutalaisten eli valittujen kimpussa.

      Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. "

      Paavali ei kuulu joukkoon:

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

    • Anonyymi

      Jeesus ja laki
      Matt.5
      17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
      18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
      19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

      • Anonyymi

        Stefanuksen murha jo todistaa, että hän oli oikea profeetta.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefanuksen murha jo todistaa, että hän oli oikea profeetta.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        MATTEUS LUKU 23 JUUTALAISILLE TÄMÄ EIKÄ SULLE


    • Anonyymi

      Roistot yleensä vaihtaa nimeä, jotta heitä ei tunnistettaisi?

      • Anonyymi

        Damaskontien jälkeen Saulus muutti nimensä Paavaliksi ja pakoili ja piilotteli oikeita apostoleita ensin kolme vuotta nykyisen Turkin alueella "Arabiassa", sitten pikaisesti kävi Jeruslemissa ja sen jälkeen meni Damaskon kaupunkiin, eikä kukaan tiedä mitä siellä teki kymmenisen vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Damaskontien jälkeen Saulus muutti nimensä Paavaliksi ja pakoili ja piilotteli oikeita apostoleita ensin kolme vuotta nykyisen Turkin alueella "Arabiassa", sitten pikaisesti kävi Jeruslemissa ja sen jälkeen meni Damaskon kaupunkiin, eikä kukaan tiedä mitä siellä teki kymmenisen vuotta.

        Gal. 1:17 enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.


      • Anonyymi

        Niin se Marokon puukottajakin oli väärällä nimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Damaskontien jälkeen Saulus muutti nimensä Paavaliksi ja pakoili ja piilotteli oikeita apostoleita ensin kolme vuotta nykyisen Turkin alueella "Arabiassa", sitten pikaisesti kävi Jeruslemissa ja sen jälkeen meni Damaskon kaupunkiin, eikä kukaan tiedä mitä siellä teki kymmenisen vuotta.

        PAAVALIN NIMI JUUTALAISENA FARISEUS RABBINA TELTAN VALMISTAJA OLI SAUL SAUL SAUL SAUL SAUL LATINAKSI PAUL PAULUS PAUL PAULUS ( väärät opettajat saa oman tuomionsa eksytyksestä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gal. 1:17 enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.

        Joo Paulus kreikaksi ja oli opetuslasten luona kastettavaksi eikä kukaan uskonut että se pirullinen juutalainen voisi kääntyä eikä se voinutkaan mutta Jeesus pysäytti sen siihen loppui vittuilu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja kyllä ne oikeat Jeeuksen seurassa eläneet apostolit olivat niitä oikeita pakanoiden apostoleita. Heidäthän Jeesus käski ja valtuutti tekemään kaikista maailman kansoista ja kaikista ihmisistä itselleen opetuslapsia kastamalla ja opettamalla heille käskyt.

      Matt.28
      19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      • Anonyymi

        Matt.28:19-20

        Jeesuksen järjestys on toisenlainen, ei ihmistä ensiksi käännytetä mihinkään uskoon, vaan ensin syntinen ihminen kastetaan kristityksi syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi ja vasta sen jälkeen hänelle opetetaan käskyt ja kehotus niiden pitämiseen.

        Sitten kun ihminen vaeltaa käskyjen mukaan, Jeesus ilmestyy hänen elämäänsä konkreettisella tavalla.

        Joh. 14:21

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


    • Anonyymi

      Ilm. 13:10

      Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

      • Anonyymi

        Silmä silmästä auto autosta koira koirasta sohva sohvasta Mooses Mooses sinä joka kivität profeetat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmä silmästä auto autosta koira koirasta sohva sohvasta Mooses Mooses sinä joka kivität profeetat.

        Käsilaukku matkalaukku laukusta Mooseksen mukaan ja 2 Mooses juutalaiselle 22


    • Anonyymi

      Ilm. 14:12

      Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

      • Anonyymi

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti.

        Hyökkäämällä Juutalaisten uskoa vastaan, ihminen hyökkää ja käy kapinaan Jumalaa ja Jeesusta vastaan.


      • Anonyymi

        Juutalaisen usko on sitä oikeata uskoa!

        Matt. 18:6

        Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. 18:6-9:[ Mark. 9:42-48; Luuk. 17:1,2]

        Mark. 9:42

        "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa. 9:42-50:[ Matt. 18:6-9; Luuk. 17:1,2 : 5. Moos. 13:6]

        Luuk. 17:2

        Parempi olisi hänelle, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa, kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisen usko on sitä oikeata uskoa!

        Matt. 18:6

        Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. 18:6-9:[ Mark. 9:42-48; Luuk. 17:1,2]

        Mark. 9:42

        "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa. 9:42-50:[ Matt. 18:6-9; Luuk. 17:1,2 : 5. Moos. 13:6]

        Luuk. 17:2

        Parempi olisi hänelle, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa, kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä.

        Jeesus oli uskoltaan Juutalainen ja kävi kotikirkossaan kerran viikossa. Luki Tooraa ja kymmentä käskyä, noudatti niitä ja piti ne voimassa ikuisesti.

        Luuk. 4:16

        Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan, 4:16-30:[ Matt. 13:53-58; Mark. 6:1-6 : Matt. 2:23+]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti.

        Hyökkäämällä Juutalaisten uskoa vastaan, ihminen hyökkää ja käy kapinaan Jumalaa ja Jeesusta vastaan.

        Sä VARASTAT Stalin Joosua 7 lue hartaasti


    • Kymmentä käskyä noudatti mutta on niitä enemmänkin.

      • Anonyymi

        Kymmenen käskyä ovat Jumalan sormella kiveen kirjoitettuja ikuisia hengellisiä lakeja,
        jotka ovat aina voimassa ja laintauluja säilytetään Liitonarkussa, mikä tuodaan uuteen Jerusalemiin.

        Sitten on Jumaan ikuisia hengellisiä oikeudenmukasiuuden vaatimuksia, kuten kylvämisen ja niittämisen laki, joka on aina voimassa riippumatta siitä minkä liiton aikaa eletään.

        Sitten oli erilaisia muuita määräyksiä, mitkä liittyivät sen ajan yhteiskunnallisiin olosuhteisiin, terveyden suojelemiseen esim. tartuntatauteja vastaan kuten sianlihan syöntikielto ja erämaavalelluksen aikaisia käskyjä, joiden tehtävä oli suojella ja varjella valitun kansan vaellusta.
        Ei niitä kaikkia tietenkään sellaisenaan ole tarkoitus soveltaa tämän ajan yhteiskunnassa.

        Fariseuksilla oli vielä omia monta kymmentä erilaisia lisäyksiä ja omia syntilistoja, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Niistä tuli erimielisyyttä Jeesuksen kanssa, joka tiesi lakien ja määräysten todellisen tarkoituksen ja merkityksen.


      • Anonyymi

        STALINISTI VIHAA MOOSEKSEN VIHALLA JOPA OMAA VAIMOAAN !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen käskyä ovat Jumalan sormella kiveen kirjoitettuja ikuisia hengellisiä lakeja,
        jotka ovat aina voimassa ja laintauluja säilytetään Liitonarkussa, mikä tuodaan uuteen Jerusalemiin.

        Sitten on Jumaan ikuisia hengellisiä oikeudenmukasiuuden vaatimuksia, kuten kylvämisen ja niittämisen laki, joka on aina voimassa riippumatta siitä minkä liiton aikaa eletään.

        Sitten oli erilaisia muuita määräyksiä, mitkä liittyivät sen ajan yhteiskunnallisiin olosuhteisiin, terveyden suojelemiseen esim. tartuntatauteja vastaan kuten sianlihan syöntikielto ja erämaavalelluksen aikaisia käskyjä, joiden tehtävä oli suojella ja varjella valitun kansan vaellusta.
        Ei niitä kaikkia tietenkään sellaisenaan ole tarkoitus soveltaa tämän ajan yhteiskunnassa.

        Fariseuksilla oli vielä omia monta kymmentä erilaisia lisäyksiä ja omia syntilistoja, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Niistä tuli erimielisyyttä Jeesuksen kanssa, joka tiesi lakien ja määräysten todellisen tarkoituksen ja merkityksen.

        Raamattu vain ei tunne näitä järjestyksiä. Ne ovat yksin syntyneet harhaoppisen päässä.


    • Anonyymi

      Oli tietysti juutalainen Mooses Mosse vihaa täynnä

      • Anonyymi

        Mooses vihaa 2 Mooses 22


    • Anonyymi

      Ps. 119:163

      Valhetta minä vihaan ja kammoksun, sinun LAKIASI minä rakastan.

      LAHKOLAISET VIHAAVAT JUMALAN LAKIA JA RAKASTAVAT VALHETTA.

      • Anonyymi

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.


    • Anonyymi

      Paavali aikaisemmassa elämässä toimi vain kuten vanhan liiton mukaan toimitaan. Sapattirikkojat piti tappaa. Kuten Jeesus sekä sen jälkeen Häneen uskovat. Ei ennen Jeesus mitään sellaisia vainoja kun juutalaiset noudatti sapatin lakia kuten heidän pitkin noudattaa ja omalla tavallaan Paavali ja muut fariseukset olivat siinä aivan oikeassa, että sapatin rikkojat piti tappaa. He eivät vain tajunneet kirjoituksista että laki ja profeetat olivat Johannekseen asti.

      Jumala valitsi juuri siksi Paavalin, että hän jos kuka tiesi mikä ero tulisi olemaan vanhan liiton välillä sekä mihin vanhan liiton lakihenkisyys johtaa. Mihin vihaan ja vainoihin. Mikä on ollut kristikunnan synti hyvin pitkään ja leimannut sitä kun paholainen on pystynyt sitä harhaoppia syöttämään ja saanut lailla paljon pahaa aikaan.

      • Anonyymi

        Sapatinkäskyn työnteon kielto ei koskenut pappisluokkaa, Rabbeja, kuten Jeesusta.

        Joh. 4:31

        Sillä välin opetuslapset sanoivat Jeesukselle: "Rabbi, tule syömään."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sapatinkäskyn työnteon kielto ei koskenut pappisluokkaa, Rabbeja, kuten Jeesusta.

        Joh. 4:31

        Sillä välin opetuslapset sanoivat Jeesukselle: "Rabbi, tule syömään."

        Jeesus on paljon viisaampi kaikissa uskonasioissa, kuin Saulus-niminen Tarsolainen murhamies, jota ei pidä kuunnella.

        Joh. 1:49

        Natanael sanoi: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas!"

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

        Aina kun Jeesuksen puheet ja Saulus Tarsolaisen väitteet ovat ristiriitaisia, niis silloin velehtelevan murhamiehen Saulus Tarsolaisen väitteet tulee laittaa hyllylle.


    • Anonyymi

      Onhan se aika outoa, että Jeesus ei puhunut eläissään mitään, että hänen jälkeensä tulee uusi suuruus, Tarsolainen Saulus apostoliksi.
      Herra, kun ei tee mitään ilmoittamatta sitä etukäteen omille apostoleilleen ja ystävilleen.

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      Jeesus sen sijaan varoitti apostoleita hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista.

      Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitut."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2265
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1715
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1583
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe