Äärilahkolainen on Paavalin vihaaja

Anonyymi-ap

Heidän päämajansa on kaakkoisessa Suomessa. Sieltä hän suoltaa Paavali-vastaista propagandaansa. Syy ei ole tiedossa.
Luultavasti henkilökohtainen posttraumaattinen fobia.
Kristinuskon kanssa sillä ei ole mitään funktiota eikä liittymäkohtaa.

50

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedetään.

    • Ihan olis mielenkiintoista tietää lisää.
      Laki feikki valehtelijat häpäisee Jeesuksen laki höpinöillään.
      Eksytys on karmeaa.Siinä ei mitään jos itse tuhoutuvat, mutta voi niitä poloja, jotka tuhoutuvat noiden valheiden takia.

      • Anonyymi

        Siinäpä se juuri onkin. On niin paljon sellaisia ihmisiä, joilla ei ole harmaintakaan aavistusta kristinuskon perustotuuksista, että valhe voi upota heihin helposti.
        Tosin tämä eksyttäjä jo epäonnistui pahoin yhden lahkon perustamisessa, kun jäsenet tajusivat, millaiseen sotkuun olivat kietoutuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se juuri onkin. On niin paljon sellaisia ihmisiä, joilla ei ole harmaintakaan aavistusta kristinuskon perustotuuksista, että valhe voi upota heihin helposti.
        Tosin tämä eksyttäjä jo epäonnistui pahoin yhden lahkon perustamisessa, kun jäsenet tajusivat, millaiseen sotkuun olivat kietoutuneet.

        Teuvo on määrätietoisesti herjannut Paavalia.
        Lisäksi hän mitätöi Jeesuksen sanat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on määrätietoisesti herjannut Paavalia.
        Lisäksi hän mitätöi Jeesuksen sanat!

        Jos tuo kaikki on teuvon käsialaa niin mies on saatanaakin syvemmällä pimeydessä.
        Saatana enkeleineen kyllä tunnistaa ja hyväksyy Jeesuksen ja Paavalin, mutta tuo herjaaja ei tajua mitä tekee koko ajan.


      • Anonyymi

        Tässä osa Teuvo-poloisen eksytyksestä.
        Nämä pitää tietää, jotta tietäisimme, millainen eksyttäjä keskuudessamme on ollut ja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä osa Teuvo-poloisen eksytyksestä.
        Nämä pitää tietää, jotta tietäisimme, millainen eksyttäjä keskuudessamme on ollut ja on.

        Eli siis tässä:

        YHTEENVETOA

        Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

        VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
        • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

        VALEHTELU:
        • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

        RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
        • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

        JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
        • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


        JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
        • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

        AVIORIKOS (tahallinen)
        • = omat todistukset netissä…

        ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
        • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
        ( 25.06.2021 21:12)


        Noihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
        ”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis tässä:

        YHTEENVETOA

        Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

        VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
        • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

        VALEHTELU:
        • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

        RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
        • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

        JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
        • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


        JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
        • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

        AVIORIKOS (tahallinen)
        • = omat todistukset netissä…

        ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
        • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
        ( 25.06.2021 21:12)


        Noihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
        ”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.

        Rankkoja juttuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rankkoja juttuja!

        ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."


    • Anonyymi

      Juuri näin.
      Näitä eksyttäjä piisaa. Tässä ajassa on helppo ryhtyä eksyttämään.

    • Anonyymi

      Kun ihminen on kaiken sanottavansa sanonut ja esim. Kirjoittanut 5000 viestiä teesiään Paavalin puolesta eikä kukaan lotkauta korviaan ei ole enää mahdollista jatkaa teesin toistamista, vaan on siirryttävä antiteesiin eli Paavalin vastustamiseen (Paavali itse toivoi olevansa kirottu, jos siitä on apua juutalaiselle kansalle).

      Tuo antiteesi ei ole lopullinen päätelmä vaan vasta tie kohden lopullista synteesiä.

      Synteesi voisi olla

      1. Paavali on Kristuksen valittu ase ja suurin apostoleista. Hänen suuruutensa ylittää Jeesuksenkin. TEESI.
      2. Paavali toivoi olevansa kirottu ja julisti olevansa suurin kaikista syntisistä. ANTITEESI.
      3. Kristus on suurin ja ainoa pelastaja ja hänen nimessään julistetaan Sovitusta kaikille maailmassa. SYNTEESI.

      Tää on vain Eräs näkökulma lukiotason. Lukiossa sanottiin että teesi ja antiteesi ovat aina mahdollisia, mutta synteesiin ei koskaan ole päästy missään kysymyksessä. Eikä edes tiedetä mikä synteesi olisi oikea.

      Paavali itse opetti lakia alussa täysillä teesinään. Ja sitten Mooseksen lain kumoamista Sovinnon tähden antiteesinä. Mutta mikä oli hänen Synteesinsä se on tässä juuri kaiken riitelyn aiheena.

      Oikea vastaus saattaa kumota korvausteologian. Juutalaisuus ja Islam sekä hindulaisuus eivät olekkaan harhaoppeja vaan Israel on yhä pyhä kansa? Jos synteesi päätyy Jerusalemin ja Israelin korottamiseen niin sitä tuskin yksikään kristitty hyväksyy vaan ikuinen uskon sota raivoaa.

      • Anonyymi

        Jeesuksen usko oli Juutalaisuus. Ei Jeesus uskoaan vaihtanut eikä siitä luopunut missään vaiheessa.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.


    • Anonyymi

      Pietarin sanoin: ” Omaksi kadotukseksensa he Paavalin sanoja vääntelevät”. ( tämä ei ole aivan suora lainaus ).

      • Anonyymi

        Paavalihan tunnustaa Roomalaisille itse valehtelevansa tarvittaessa Korintossa kirjoittamassaan kirjeessä, joka eräs kuriiri vei sitten Roomaan. Eikä pidä sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenska Bibeln 1917

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalihan tunnustaa Roomalaisille itse valehtelevansa tarvittaessa Korintossa kirjoittamassaan kirjeessä, joka eräs kuriiri vei sitten Roomaan. Eikä pidä sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenska Bibeln 1917

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Rooma koitui Paavalin kohtaloksi.

        Jumalan käskyjen noudattaminen takaa ihmiselle pitkän iän.

        1. Kun. 3:14

        "Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rooma koitui Paavalin kohtaloksi.

        Jumalan käskyjen noudattaminen takaa ihmiselle pitkän iän.

        1. Kun. 3:14

        "Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

        5. Moos. 5:32-33

        Niin noudattakaa siis tarkoin niitä, niinkuin Herra, teidän Jumalanne, on teitä käskenyt; älkää poiketko oikealle älkääkä vasemmalle, vaan vaeltakaa aina sitä tietä, jota Herra, teidän Jumalanne, käski teidän vaeltaa, että eläisitte, menestyisitte ja elinpäivänne olisivat pitkät siinä maassa, jonka otatte omaksenne."

        Raamatussa pahan äkkikuoleman kokivat ne miehet, jotka puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalihan tunnustaa Roomalaisille itse valehtelevansa tarvittaessa Korintossa kirjoittamassaan kirjeessä, joka eräs kuriiri vei sitten Roomaan. Eikä pidä sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenska Bibeln 1917

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

        Pelkän irrallisen uskon autuaaksi tekevästä vaikutuksesta puhuminen on eräs eksytyksen muoto, kun ihmisiä käännytetään jonkin uskonlahkon mukaiseen uskoon. Lahkot käännyttävät kristittyjä liittymään lahkojen omiin saatanallisiin hurmoslahkoihin mukaan.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavalihan tunnustaa Roomalaisille itse valehtelevansa tarvittaessa Korintossa kirjoittamassaan kirjeessä, joka eräs kuriiri vei sitten Roomaan. Eikä pidä sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenska Bibeln 1917

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Niin ja täytyy lukea koko lause yhteys kokonaisuudessaan ja sitä ennen kirjoitetut lauseet ja myöhemmin,jotta tajuaa mitä siinä tarkoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalihan tunnustaa Roomalaisille itse valehtelevansa tarvittaessa Korintossa kirjoittamassaan kirjeessä, joka eräs kuriiri vei sitten Roomaan. Eikä pidä sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenska Bibeln 1917

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Kun et ymmärrä, niin silloin vääristelet ja väännät. Pyhä Henki ei ohjaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkän irrallisen uskon autuaaksi tekevästä vaikutuksesta puhuminen on eräs eksytyksen muoto, kun ihmisiä käännytetään jonkin uskonlahkon mukaiseen uskoon. Lahkot käännyttävät kristittyjä liittymään lahkojen omiin saatanallisiin hurmoslahkoihin mukaan.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Puhuit juuri itsestäsi, kun noukit irtojakeita asiayhteydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalihan tunnustaa Roomalaisille itse valehtelevansa tarvittaessa Korintossa kirjoittamassaan kirjeessä, joka eräs kuriiri vei sitten Roomaan. Eikä pidä sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenska Bibeln 1917

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Miksi sinä Teuvo tahallasi ja valhetta täynnä vääristelet Paavalin sanoja ja muuntelet niitä? Teet juuri sitä, mistä Pietari 2000 vuotta sitten varoitti teidän vääntelijöiden tekevän.

        Sitten keksit vielä sellaisen typerän juonen, että olisit kuollut! Voi miten hölmöä pelleilyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkän irrallisen uskon autuaaksi tekevästä vaikutuksesta puhuminen on eräs eksytyksen muoto, kun ihmisiä käännytetään jonkin uskonlahkon mukaiseen uskoon. Lahkot käännyttävät kristittyjä liittymään lahkojen omiin saatanallisiin hurmoslahkoihin mukaan.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Sinä jos kuka irrottelet jakeita konteksteista ja yrität kehitellä omia oppeja niistä. Miten voit olla noin sokea!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

        Miksi sitten TEET JUMALAN TAHDON VASTAISESTI?


    • Anonyymi

      Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.
      Jumala ei katso henkilöön.

      Job 4:18

      Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja.

      1. Sam. 16:14

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      Jumala ei ottanut lähettämäänsä Saatanan enkeliä pois Paavalista, vaikka kuinka sitä rukoili.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      • Anonyymi

        Sotket Teuvo lisäksi jopa eri henkilöt toisiinsa. Miten voit toimia noin vilpillisesti? Kaikki näkevät valheesi.


    • Anonyymi

      Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

      VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
      • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

      VALEHTELU:
      • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

      RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
      • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

      JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
      • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


      JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
      • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

      AVIORIKOS (tahallinen)
      • = omat todistukset netissä…

      ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
      • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
      ( 25.06.2021 21:12)


      Noihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
      ”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.

      • Anonyymi

        Teuvo, jos kuka on sortunut hirveisiin Sanan vääristelyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo, jos kuka on sortunut hirveisiin Sanan vääristelyihin.

        Hakkarainenko?
        Kenestä te nyt puhutte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkarainenko?
        Kenestä te nyt puhutte?

        Tosi vanha ”vitsi”, joka ei loskaan ole ketään naurattanut, mutta myötähäpeää sinä siitä kyllä saat.


    • Anonyymi

      Minä olen usein rukoillut kameleita auttamaan.
      Ja olen saanut apua.

      • Anonyymi

        No sitten vaan jatkat aloittamallasi uralla.


    • Anonyymi

      Rahanahneet apostolit tekivät Juutalaisten temppelistä rosvojen luolan. Tappoivat yhden pariskunnankin rahojen saamiseksi heiltä. Pistivät syyn Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin. Se jos mikä on sitä Pyhän Hengen pilkkaa.

      Luuk. 19:46

      Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

      • Anonyymi

        Olet siis ruvennut jo alkuseurakunnankin mustamaalaamiseen. Vieläkö pidät itseäsi Jeesuksen seuraajana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis ruvennut jo alkuseurakunnankin mustamaalaamiseen. Vieläkö pidät itseäsi Jeesuksen seuraajana?

        Myös juutalaiset vainosi alkuseurakuntaa kun eivät noudattaneet juutalaista lakia ja sapattia. Se juutalainen tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös juutalaiset vainosi alkuseurakuntaa kun eivät noudattaneet juutalaista lakia ja sapattia. Se juutalainen tapa.

        Opetuslapset olivat Juutalaisia, eivät he itseään vainonneet.


    • Anonyymi

      Teuvo:
      ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”
      • ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

      USKOMATTOMAN TÖRKEÄÄ!!!

      • Anonyymi

        Hirveää rienaa. No, Jumala tulee maksamaan…


    • Anonyymi

      Paavali vainosi kristittyjä ja meni siinä niin pitkälle, että soluttautui seurakuntaan sisälle.

      • Anonyymi

        Jumalalle kiitos siitä, että Jumala armahti Paavalia ja lähetti hänet evankeliumia julistamaan ja häntä kutsuttiinkin sitten pakanain apostoliksi.

        Muuten, saako siellä Savitaipaleen kirkossa herjata Paavalia?
        Arvelen, ettei, mutta siihen tarvittaisiinkin rohkeutta.
        Täällä netissä on pilkkaajien niin helppo pilkata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalalle kiitos siitä, että Jumala armahti Paavalia ja lähetti hänet evankeliumia julistamaan ja häntä kutsuttiinkin sitten pakanain apostoliksi.

        Muuten, saako siellä Savitaipaleen kirkossa herjata Paavalia?
        Arvelen, ettei, mutta siihen tarvittaisiinkin rohkeutta.
        Täällä netissä on pilkkaajien niin helppo pilkata.

        Paavali ei ollut oikea pakanoiden apostoli, jotka Jeesus valtuutti viimeisellä päiväkäskyllään kastamaan kaikki pakanat omaksi opetuslapsikseen ja sitten kastetuille piti opettaa käskyt..

        Lue Matt.28:18-20

        Paavali ei kuulu joukkoon.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei ollut oikea pakanoiden apostoli, jotka Jeesus valtuutti viimeisellä päiväkäskyllään kastamaan kaikki pakanat omaksi opetuslapsikseen ja sitten kastetuille piti opettaa käskyt..

        Lue Matt.28:18-20

        Paavali ei kuulu joukkoon.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Jeesusen kanssa eläneet Karitsan apostolit oli oikeita pakanoiden apostoleita.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE joka päivä maailman loppuun asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei ollut oikea pakanoiden apostoli, jotka Jeesus valtuutti viimeisellä päiväkäskyllään kastamaan kaikki pakanat omaksi opetuslapsikseen ja sitten kastetuille piti opettaa käskyt..

        Lue Matt.28:18-20

        Paavali ei kuulu joukkoon.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Vierasheimoiset ja vierasmaalaiset lähtivät heti helluntain jälkeen viemään evankeliumia omille kansalaisilleen.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

        Ap. t. 2:11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."

        Helluntain kielten puhumisen armolahja oli oikeilla vierailla kielillä puhumista, ei mitään lahkolaisten eksyttäväistä hurmoskielistä molotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vierasheimoiset ja vierasmaalaiset lähtivät heti helluntain jälkeen viemään evankeliumia omille kansalaisilleen.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

        Ap. t. 2:11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."

        Helluntain kielten puhumisen armolahja oli oikeilla vierailla kielillä puhumista, ei mitään lahkolaisten eksyttäväistä hurmoskielistä molotusta.

        Hei
        Tähän et huomannut vastata.

        Muuten, saako siellä Savitaipaleen kirkossa herjata Paavalia?
        Arvelen, ettei, mutta siihen tarvittaisiinkin rohkeutta.
        Täällä netissä on pilkkaajien niin helppo pilkata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Tähän et huomannut vastata.

        Muuten, saako siellä Savitaipaleen kirkossa herjata Paavalia?
        Arvelen, ettei, mutta siihen tarvittaisiinkin rohkeutta.
        Täällä netissä on pilkkaajien niin helppo pilkata.

        Saatana on ilmavallan hallitsija. Tuuleen puhujat puhuvat hurmoskielillä hänen kanssaan salaisuuksia.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on ilmavallan hallitsija. Tuuleen puhujat puhuvat hurmoskielillä hänen kanssaan salaisuuksia.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Korintossa vieras hurmoshenki valtasi Paavalin ja koko seurakunnan. Kaikki puhuivat samalla tavalla glossolaliaa kuten siellä vaikuttanut Delfoin oraakkeli.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Kukaan ei ottanut selvää, mitä he puhuivat ja tahtoivat kun molisivat hurmospäissään sekavia.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korintossa vieras hurmoshenki valtasi Paavalin ja koko seurakunnan. Kaikki puhuivat samalla tavalla glossolaliaa kuten siellä vaikuttanut Delfoin oraakkeli.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Kukaan ei ottanut selvää, mitä he puhuivat ja tahtoivat kun molisivat hurmospäissään sekavia.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Olet sinä niin charmantti ja ihana mies, kun osaat sitä Paavalia niin pilkata! Ihana Teuvo! 🌺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vierasheimoiset ja vierasmaalaiset lähtivät heti helluntain jälkeen viemään evankeliumia omille kansalaisilleen.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

        Ap. t. 2:11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."

        Helluntain kielten puhumisen armolahja oli oikeilla vierailla kielillä puhumista, ei mitään lahkolaisten eksyttäväistä hurmoskielistä molotusta.

        Voi sinua Teuvo! Kielitaitoko jäi siulla vajaaksi? 🌺
        Eikös siellä Savikylässä ole sitten ketään, joka sinulle Englishiä opettaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on ilmavallan hallitsija. Tuuleen puhujat puhuvat hurmoskielillä hänen kanssaan salaisuuksia.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Ei kun minä kysyin siitä Paavalin herjaamisesta. Saalis siellä Savotaipaleella vappaasti herjata kirkossa Paavalia? Onkos siellä se liperaalitevolokia etennyt niin pitkälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun minä kysyin siitä Paavalin herjaamisesta. Saalis siellä Savotaipaleella vappaasti herjata kirkossa Paavalia? Onkos siellä se liperaalitevolokia etennyt niin pitkälle?

        Eikö piti siis olla jotta saakos, eikä saalis. No on tämä hankalata tämä njetti!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2415
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      79
      2010
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      243
      1970
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe