Raamatun tarkoituksellinen ja tahallinen väärinymmärtäminen

Anonyymi-ap

Se on sama asia kuin vääristely ja valehtelu, josta sanotaan, että ”lukee kuin Piru Raamattua”.
Kun näin teet, olet Perkeleen työpari! Sama palkka teitä odottaa.
Mieti sitä.

31

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatana puhui Jeesuksellekin ihan "kirjoituksien mukaan".....

      Nyt on vaan niin, että Saatanan julistusta ei pidä noudattaa, vaikka hän puhuu kirjoituksien mukaan.

      • Anonyymi

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

        Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

        1. Joh. 4:1

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Jer. 23:32

        Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

        Miika 3:5

        Näin sanoo Herra niitä profeettoja vastaan, jotka eksyttävät minun kansaani, jotka huutavat: "Rauha!", kun heidän hampaissaan on purtavaa, mutta julistavat pyhän sodan sille, joka ei anna mitään heidän suuhunsa:

        Matt. 24:5

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:11

        Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        1. Joh. 2:26

        Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Miksi siis tekeydyt? Paavalin herjaaminen paljastaa sinut pahan palvelijaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Miten aiot selitellä nämä syntisi VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA?

        Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

        VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
        • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

        VALEHTELU:
        • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

        RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
        • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

        JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
        • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


        JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
        • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

        AVIORIKOS (tahallinen)
        • = omat todistukset netissä…

        ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
        • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
        ( 25.06.2021 21:12)


        Näihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
        ”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.


    • Anonyymi

      helluntailaiset vaatii , OMAAA kokemusta , > muuten et ole pelastunut . . .

      perkele: "Kuin hän puhuu valhetta, hän puhuu OMASTANSA. Joh: 8: 44

      • Anonyymi

        Jokainen yksilöihminen pelastuu vain ja ainoastaan OMAN uskonsa perusteella. Muiden selän takana kulkien ei voi massan mukana pelastua.

        Matt 7:21

        Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.”

        PS. Herjaaminen EI ole Jumalan tahdon tekemistä, vaan Perkeleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen yksilöihminen pelastuu vain ja ainoastaan OMAN uskonsa perusteella. Muiden selän takana kulkien ei voi massan mukana pelastua.

        Matt 7:21

        Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.”

        PS. Herjaaminen EI ole Jumalan tahdon tekemistä, vaan Perkeleen!

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen yksilöihminen pelastuu vain ja ainoastaan OMAN uskonsa perusteella. Muiden selän takana kulkien ei voi massan mukana pelastua.

        Matt 7:21

        Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.”

        PS. Herjaaminen EI ole Jumalan tahdon tekemistä, vaan Perkeleen!

        niin se perkele sanoo , "kun hän puhuu hän puhuu OMAANSA" Joh: 8: 44

        kristityt uskoo Jeesukseen.


      • Anonyymi

        Höps!


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on vakava eksytys, heresia ja henkivalta, joka kannattaa kiertää kaukaa.

    • Anonyymi

      2. Tim. 2:9

      Jumalan Sana ei ole kahleissa.

      Pyrkimys Jumalan valituilla on saavuttaa Ikuinen KIRKKAUS.

      Siihen päästäkseen on Raamattua välillä tulkittava historiallisesti, profetaalisesti, symbolisesti, vertauskuvallisesti, ristiviittausten avulla, henkisesti, tai muulla tavoin.

      Etenkin on luettava usean kielisiä käännöksiä jos kykenee. Suomen kielinen on paikka paikoin hankala ymmärtää ilman muiden kielten apua.

      Ikuinen kirkkaus edellyttää suurempaa laatua kuin vain yksi käännös tarjoaa.

      Siunausta!

      • Anonyymi

        se on hyvä , jos ja kun löytää , > "ne juuri todistavat minusta"

        "Te tutkitte kirjoituksia , sillä teillä on mielestänne NIISSÄ iankaikkinen elämä , ja ne juuri
        todistavat minusta" Joh: 5: 39


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on hyvä , jos ja kun löytää , > "ne juuri todistavat minusta"

        "Te tutkitte kirjoituksia , sillä teillä on mielestänne NIISSÄ iankaikkinen elämä , ja ne juuri
        todistavat minusta" Joh: 5: 39

        Niin Kristus on lihaan tullut.

        Kaikissa teissä on Kristus ja te kaikki olette Kristuksessa. Gal.

        Juuri Gal. Apostoli Paavali antoi kehotuksen varoa monia vieraita, uusia, kirjoitettuja evankeliumeja.

        Jeesus itse sanoi tulee vääriä Messiaita ja vääriä Kristuksia jotka tekevät suuria ihmeitä ja tunnustekoja.

        Kuitenkin vaikka esim. Katoliset pyrkii pitäytymään piispassa, paavissa ja konsiileissa on aika ajoin juuri Gal. Saanut vieraita vaikutteita. Esim. Sakarjan mustat hevoset vankkureissa tuovat Elävän Jumalan Henkeä (roomaanit) jne.

        Gal. Voi ruotsin kielisen Ilmestyksen mukaan lähettää edustajiaan ulkopuolisten luokse ja tuon edustajan välityksellä saada uutta tietoa. Mutta suomennos ei tuota salli.

        Siksi on tärkeä kaiken kieliset käännökset.....


    • Anonyymi

      Ihmetyttää todella tämä, että saa vääristellä ja valehdella. Ei niillä Jumalanpelkoa ole. Tekevät rinnakkais raamattua

      • Anonyymi

        Muokattu kokoelmateos ns. nykyinen raamattukin on.
        Yhtä paljon totuutta ja tuulen tuomaa kuin Harty Potterissa, joka on sentään selkeä ja johdonmukainen luettava.


    • Anonyymi

      minä ainakin lähden harjaamaan hampaani
      hankala jos ei ole rahaa ostaa hammasharjaa
      että kyllä ne hullujenhuoneella antaavat hammasharjan
      hampaat on harjattava

      mutta hammastahna tuleekin sitten niissä mcdonalsin mausetkipoissa
      ja minä mielummin laittaisin niihin vaikka sinappia

    • Anonyymi

      se on yhteiskunnan kannalta tuottamaton juttu jos ajatus kiertää kehää

    • Anonyymi

      varmaan

    • Anonyymi

      että laskinhan minäkin vattuvuorella tapion kanssa säkkituolilla

    • Anonyymi

      olavinlinnanpässipatsaan pallit ei muistuta sitä säkkituolia

    • Anonyymi

      Te raamatun "oikein tulkitsijat" tarvitsette papin tai jonkin hörhön tulkkaamaan Raamattua. Ette itse osaa lukea tai käyttää aivoja.

    • Anonyymi

      Tätä eräs Wanha mies harrastaa sitä turmiokseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten voi väärin ymmärtää Joosuan kirjan auringon ja kuun pysäyttämisen!?
      Se on täyttä sontaa. Ei niitä milloinkaan pysäytetty. Raamattu ei edes yritä kertoa kuinka ne taas laitettiin liikkeeseen.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🔞 K­­­u­­­u­m­­­a­­­t­ ­­­t­­y­t­­ö­t­ ­o­­d­o­­­t­­­t­­­a­­v­­­­­­a­t­­­ ­­­s­­­i­­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18312226

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Juurikin noinikkäästeen.

    • Anonyymi

      Maapallo se olisi pitänyt pysäyttää ja siinä tarvitaan hyvä jarrut kun liikumme 107 000 kilometriä tunnissa. Ja kaikki olisi olleet nurin niskoin jos olisi tehty hätäjarrutus. Ja samoin jos olisi tehty äkkikiihdytys takaisin vauhtiin. Joskaan se ei vielä vaikuta mitään yön ja päivän vaiheluihin, vaan pelkästään vuoden aikoihin.

      Projetki olisi ollut vielä isompi jo pyöriminen ja galaksin liike olisi myös pysäytetty kuin galaksimme liikkuu 2,2 miljoona kilometriä tunnissa. Siinä olisi ollut jarrupalat tiukilla.

      Siksi ihmisille on tehty vain illuusio siitä. Se paljon helpompi toteuttaa kuin avaruuden liikkeitä, jotka ovat tarkasti suunniteltuja ja mitoitettuja juuri ihmisen tarpeita ajatellen. Ei niitä arvaa mennä muuttelemaan edes Jumalan, vaan hänellä on omat keinot saada asiat ihmisestä näyttämään siltä miltä haluaa.

    • Anonyymi

      Sääli heitä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      232
      2209
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1466
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      70
      1226
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1215
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      156
      1097
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1029
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      918
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      848
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      66
      830
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      769
    Aihe