Nordes vähät välittää asiakkaistaan

Anonyymi-ap

Olen ollut 45 vuotta Nordean asiakas, 10 vuotta sitten työni siirtyi Ruotsiin ja muutin sinne ja avasin myös Ruotsin Nordeaan tilin. Eilen ruotsin Nordea ID (täällä nimellä bank ID) sekosi ja se hävisi kännykästä ja uudelleenasennus antaa vain erroria. Soitin pankkiin, he kertoivat että auttaakseen minua heidän voitava tunnistaa minut joko bank ID:llö, passilla tai ajokortilla, verotoimiston ID kortti ei käy. Minulla on vain viimeisin, 2 muuta meni vanhaksi covidin aikana. Soitin sitten Suomen Nordeaan ja ehdotin että jos tunnistautuisin heille Nordea ID:llä ja jos he voisivat ystävällisesti ilmoittaa Ruotsin Nordean konttorille jossa juuri nyt juuri olen jonottamassa, että olen tunnistautunut heille, ovathan he samaa pohjoismaiden suurinta pankkia ja konsernia. Ei käy. Ei millään käy. Eivät ole valmiita tekemään mitään ylimääräistä arkipäivästä poikkeavaa. Eivät voi yhdistää minua edes esimiehelle että voisin selittää asian sellaisille ihmisille joka tietää asioista jotain. Mikään ei onnistu. V***t asiakkaasta!!!! Näin toimii pohjoismainen suurin pankkikonserni. En siis pääse maksamaan laskuja kuun lopussa. En pysty edes ilmoittamaan päiväkotiin mihin aikaan olen tulossa noutamaan lapseni... Kiitos kaikesta Nordea!!

22

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just tuli nordealta jokin ilmoitus että voivat kadottaa tilini tosta vaan. No vaihdan pankkia, ei kiinnosta käyttää aikaa tälläiseen turhaan.

    • Anonyymi

      Niinno, kukaan ei pakota sinua pitämään tiliä nordeassa jos homma ei maistu.

      Kukaan ei toisaalta myöskään pakota hoitamaan omia asioitaan niin, että asiakirjat menee vanhoiksi. Mielenkiintoista sinänsä että olet ulkomailla töissä ilman passia, sekä se, että ajokorttisi on mennyt vanhaksi. Kai sekin sitten on mahdollista.

      Eihän se pankin asia ole hoitaa asiakkaansa muita kuin pankkiasioita.

      Ja jos perustelet covidilla asiakirjojen vanhenemista niin ainakaan itselläni ei ollut mitään ongelmia saada uutta passia koronankaan aikana, sen lisäksi, korona on loppunut jo vuosi sitten.

      Aikalailla itseaiheutettu ongelma. Sorry, ei sympatiaa, sen lisäksi olet väärällä palstalla asiasi kanssa.

      • Anonyymi

        Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.

        Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
        Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
        Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?

        Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.

        Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.

        En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.

        Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.

        Just noin: Nordea tekee virheen - vahingossa tai tieten - mutta siitä pidetään huolta, että vika on asiakkaassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin: Nordea tekee virheen - vahingossa tai tieten - mutta siitä pidetään huolta, että vika on asiakkaassa!

        Kerrotko vielä että mikä se virhe oli, minkä nordea on tässä kyseisessä tapauksessa tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
        Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
        Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?

        Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.

        Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.

        En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.

        Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys.

        Voi olla hyvä yritys, kun jakaa omistajille muhkeaa osinkoa mutta asiakkaille todelle surkea pankki. Itse lopetin hiekan kantamisen Nordean laittioille jo vuosia sitten. Paikallisessa Osuuspankissa sentään saa palvelua ja homma on muutenkin toiminut todella hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla hyvä yritys, kun jakaa omistajille muhkeaa osinkoa mutta asiakkaille todelle surkea pankki. Itse lopetin hiekan kantamisen Nordean laittioille jo vuosia sitten. Paikallisessa Osuuspankissa sentään saa palvelua ja homma on muutenkin toiminut todella hyvin.

        Kiva että vähemmistöille jotka tulee pankkiin juttuseuraa hakemaan pankkikirja kädessä ja pullaa ja kahvia norkoillen, on vielä noita palveluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.

        Pankkiala on vähän niin ja nääin, mutta yleisesti on vain hienoa jos yrityksillä menee hyvin mikälo siitä hyötyy myös mahdollisimman moni. Tällä tarkoitan asiakkaita ja työntekijöitä sekä kohtalaisina veroina valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
        Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
        Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?

        Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.

        Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.

        En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.

        Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys.

        Samaa mieltä. Oma kokemukseni Nordeasta taas on ettei ole koskaan tarvinnut taistella Pankin kanssa. Jos pitäisi, tuskin tyytyisin marmattamaan vaan vaihtaisin pankkia.

        Pankki hoitaa oman osansa ja asiakas hänelle kuuluvan. Toki myös pankkiin voi pesiytyä huonoja työntekijöitä, mikä näkyy asiakkaalle palvelussa. Ikävää jos joutuu sellaisen pankkihenkilön kanssa tekemisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä että mikä se virhe oli, minkä nordea on tässä kyseisessä tapauksessa tehnyt.

        Joo, kertoi asiakkaalle, että tämän ulkomaanmaksu oli pysäytetty välittäjäpankkiin mutta että ei hätää, se palautettaisiin parin päivän sisällä maksajan tilille. Viikon, kaksi asiakas soitti asiakaspalveluun joka ikinen päivä, aina sama juttu, tulee kyllä. Nyt on mennyt 8-9 kuukautta, ei ole tullut.
        Ja Nordea väittää, että asiakas ei vaatinut rahaansa ajoissa takaisin. On jopa tekaissut (tieten vai erehdyksessä?) päivämäärän, jolloin asiakas muka vasta ensi kerran vaati rahaansa palautettavaksi. Onneksi asiakas juuri pari päivää sitten muisti, että hänhän oli ennen Nordean määrittelemää päivämäärää sähköpostitse jo valittanutkin asiasta jollekulle Nordean merkittävässä asemassa olevalle henkilölle, mikä todistaa, että asiakas todellakin on ajallaan vaatinut rahaansa palautettavaksi.
        Sähköpostite on nyt lähetetty edelleen Fineen ja sieltä Nordean lakiosastolle. Asiakas odottaa taas kerran vastinetta samassa keississä Nordealta. Työtunteja on vaatinut eräitäkin tämä riita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kertoi asiakkaalle, että tämän ulkomaanmaksu oli pysäytetty välittäjäpankkiin mutta että ei hätää, se palautettaisiin parin päivän sisällä maksajan tilille. Viikon, kaksi asiakas soitti asiakaspalveluun joka ikinen päivä, aina sama juttu, tulee kyllä. Nyt on mennyt 8-9 kuukautta, ei ole tullut.
        Ja Nordea väittää, että asiakas ei vaatinut rahaansa ajoissa takaisin. On jopa tekaissut (tieten vai erehdyksessä?) päivämäärän, jolloin asiakas muka vasta ensi kerran vaati rahaansa palautettavaksi. Onneksi asiakas juuri pari päivää sitten muisti, että hänhän oli ennen Nordean määrittelemää päivämäärää sähköpostitse jo valittanutkin asiasta jollekulle Nordean merkittävässä asemassa olevalle henkilölle, mikä todistaa, että asiakas todellakin on ajallaan vaatinut rahaansa palautettavaksi.
        Sähköpostite on nyt lähetetty edelleen Fineen ja sieltä Nordean lakiosastolle. Asiakas odottaa taas kerran vastinetta samassa keississä Nordealta. Työtunteja on vaatinut eräitäkin tämä riita.

        Tässähän keskusteltiin aloittajan ongelmasta ja kysymys kuului että minkä virheen nordea on tässä aloittajan tapauksessa tehnyt.

        Vastaus oli jotakin aivan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän keskusteltiin aloittajan ongelmasta ja kysymys kuului että minkä virheen nordea on tässä aloittajan tapauksessa tehnyt.

        Vastaus oli jotakin aivan muuta.

        Eipäs, kun joku pyysi nimenomaan aiemman vastaajan kommenttiin Nordean virheiden sälyttämisestä asiakkaalle, että mikä oli ollut Nordean virhe vastaajan kohdalla. Aloittajahan oli jo kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Oma kokemukseni Nordeasta taas on ettei ole koskaan tarvinnut taistella Pankin kanssa. Jos pitäisi, tuskin tyytyisin marmattamaan vaan vaihtaisin pankkia.

        Pankki hoitaa oman osansa ja asiakas hänelle kuuluvan. Toki myös pankkiin voi pesiytyä huonoja työntekijöitä, mikä näkyy asiakkaalle palvelussa. Ikävää jos joutuu sellaisen pankkihenkilön kanssa tekemisiin.

        Tuskin ihmiset vain marmattavat. Kyllä he vaihtavat pankkia heti kun mahdollista. Aina se ei heti ole mahdollista tai ainakaan helppoa.
        Ja hyvä sulle, ettet ole joutunut taistelemaan pankin kanssa. Mutta ehkä vielä joudut - jos et pankin niin jonkin muun tahon. Sitten saat tuta, mitä se on, kun puhut totta eikä sinua uskota tai olla uskovinaan. Silloin sen tajuat, että et tässä maassa oikeutta saa.


    • Anonyymi

      Ongelmia on Suomen puolellakin. Laitoin kodin myyntiin, jotta pääsen nordeasta eroon. Mitta tullut täyteen. Syyttävät minua sellaisesta asiasta jota en ole tehnyt enkä ollut edes tietoinen asiasta ennenkuin sen minulle kertoivat. Harmittaa. Päätös silti tehty. Odotan innolla päivää, kun saan sanoa heipat.

      • Anonyymi

        Meitä on sitten muitakin. Goodbye, Nordea!


      • Anonyymi

        Sama juttu meillä: Väittävät meidänkin tehneen asian, jota emme ole tehneet. Kuukausitolkulla on väännetty asiasta, mutta Nordean lakiosasto osaa pitää huolen siitä, että (ennen) luottavainen asiakas jää alakynteen todisteiden puuttuessa. Tai siis todisteita on, mutta niitä ei ”huomata”, vaan keksitään aina uusia todistevaatimuksia, joiden puuttumisen nojalla sitten väkisin päästään pankin haluamaan lopputulokseen. Eivät millään anna edes sen henkilön nimeä, joka heillä asian tuntisi ja… niin, voisi toimia todistajana meidän puolellamme.
        Mekin odotamme innokkaina päivää, kun saamme sanoa heipat Nordealle.


    • Anonyymi

      Olen pienomistaja Nordeassa, ja tankannut osaketta viime vuonna ja samalla seurannut kun Nordea ostaa omaa osakettaan lähes päivittäin. Ja mukava 7% osinko taitaa tulla keskiviikkona tilille. Aloittaja moittii Nordeaa asiasta joka olisi muissakin pankeissa hankala hoitaa. Sen sanon, että Nordean on aika kallis pankki. Mutta minulla on eläkevakuutus ja ost tilit siellä, joten en oikein voi muuallekkaan siirtyä.

      • Anonyymi

        Noi aloittajan asiat olisi hankala hoitaa myös lähikaupassa tai kirjastossa.


      • Anonyymi

        " Ja mukava 7% osinko taitaa tulla keskiviikkona tilille."

        Se on maksettu jo viime viikolla.


      • Anonyymi

        Nordea kallis? Tämä voi riippua ihan siitä mikä asiakkuustaso ja miten itse käytät pankin palveluita.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 K­u­­u­­­m­­a­t­­ ­t­y­­t­­ö­­­t­ ­­­o­d­­­o­­­t­­t­a­­­v­­­­­a­t­ ­s­­­i­­n­­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18312285

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2435
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      271
      2058
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1767
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe