Olen ollut 45 vuotta Nordean asiakas, 10 vuotta sitten työni siirtyi Ruotsiin ja muutin sinne ja avasin myös Ruotsin Nordeaan tilin. Eilen ruotsin Nordea ID (täällä nimellä bank ID) sekosi ja se hävisi kännykästä ja uudelleenasennus antaa vain erroria. Soitin pankkiin, he kertoivat että auttaakseen minua heidän voitava tunnistaa minut joko bank ID:llö, passilla tai ajokortilla, verotoimiston ID kortti ei käy. Minulla on vain viimeisin, 2 muuta meni vanhaksi covidin aikana. Soitin sitten Suomen Nordeaan ja ehdotin että jos tunnistautuisin heille Nordea ID:llä ja jos he voisivat ystävällisesti ilmoittaa Ruotsin Nordean konttorille jossa juuri nyt juuri olen jonottamassa, että olen tunnistautunut heille, ovathan he samaa pohjoismaiden suurinta pankkia ja konsernia. Ei käy. Ei millään käy. Eivät ole valmiita tekemään mitään ylimääräistä arkipäivästä poikkeavaa. Eivät voi yhdistää minua edes esimiehelle että voisin selittää asian sellaisille ihmisille joka tietää asioista jotain. Mikään ei onnistu. V***t asiakkaasta!!!! Näin toimii pohjoismainen suurin pankkikonserni. En siis pääse maksamaan laskuja kuun lopussa. En pysty edes ilmoittamaan päiväkotiin mihin aikaan olen tulossa noutamaan lapseni... Kiitos kaikesta Nordea!!
Nordes vähät välittää asiakkaistaan
24
786
Vastaukset
- Anonyymi
Just tuli nordealta jokin ilmoitus että voivat kadottaa tilini tosta vaan. No vaihdan pankkia, ei kiinnosta käyttää aikaa tälläiseen turhaan.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Niinno, kukaan ei pakota sinua pitämään tiliä nordeassa jos homma ei maistu.
Kukaan ei toisaalta myöskään pakota hoitamaan omia asioitaan niin, että asiakirjat menee vanhoiksi. Mielenkiintoista sinänsä että olet ulkomailla töissä ilman passia, sekä se, että ajokorttisi on mennyt vanhaksi. Kai sekin sitten on mahdollista.
Eihän se pankin asia ole hoitaa asiakkaansa muita kuin pankkiasioita.
Ja jos perustelet covidilla asiakirjojen vanhenemista niin ainakaan itselläni ei ollut mitään ongelmia saada uutta passia koronankaan aikana, sen lisäksi, korona on loppunut jo vuosi sitten.
Aikalailla itseaiheutettu ongelma. Sorry, ei sympatiaa, sen lisäksi olet väärällä palstalla asiasi kanssa.- Anonyymi
Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.
Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?
Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.
Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.
En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.
Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.
Just noin: Nordea tekee virheen - vahingossa tai tieten - mutta siitä pidetään huolta, että vika on asiakkaassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin: Nordea tekee virheen - vahingossa tai tieten - mutta siitä pidetään huolta, että vika on asiakkaassa!
Kerrotko vielä että mikä se virhe oli, minkä nordea on tässä kyseisessä tapauksessa tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?
Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.
Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.
En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.
Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys.Voi olla hyvä yritys, kun jakaa omistajille muhkeaa osinkoa mutta asiakkaille todelle surkea pankki. Itse lopetin hiekan kantamisen Nordean laittioille jo vuosia sitten. Paikallisessa Osuuspankissa sentään saa palvelua ja homma on muutenkin toiminut todella hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla hyvä yritys, kun jakaa omistajille muhkeaa osinkoa mutta asiakkaille todelle surkea pankki. Itse lopetin hiekan kantamisen Nordean laittioille jo vuosia sitten. Paikallisessa Osuuspankissa sentään saa palvelua ja homma on muutenkin toiminut todella hyvin.
Kiva että vähemmistöille jotka tulee pankkiin juttuseuraa hakemaan pankkikirja kädessä ja pullaa ja kahvia norkoillen, on vielä noita palveluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.
Pankkiala on vähän niin ja nääin, mutta yleisesti on vain hienoa jos yrityksillä menee hyvin mikälo siitä hyötyy myös mahdollisimman moni. Tällä tarkoitan asiakkaita ja työntekijöitä sekä kohtalaisina veroina valtio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?
Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.
Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.
En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.
Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys.Samaa mieltä. Oma kokemukseni Nordeasta taas on ettei ole koskaan tarvinnut taistella Pankin kanssa. Jos pitäisi, tuskin tyytyisin marmattamaan vaan vaihtaisin pankkia.
Pankki hoitaa oman osansa ja asiakas hänelle kuuluvan. Toki myös pankkiin voi pesiytyä huonoja työntekijöitä, mikä näkyy asiakkaalle palvelussa. Ikävää jos joutuu sellaisen pankkihenkilön kanssa tekemisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vielä että mikä se virhe oli, minkä nordea on tässä kyseisessä tapauksessa tehnyt.
Joo, kertoi asiakkaalle, että tämän ulkomaanmaksu oli pysäytetty välittäjäpankkiin mutta että ei hätää, se palautettaisiin parin päivän sisällä maksajan tilille. Viikon, kaksi asiakas soitti asiakaspalveluun joka ikinen päivä, aina sama juttu, tulee kyllä. Nyt on mennyt 8-9 kuukautta, ei ole tullut.
Ja Nordea väittää, että asiakas ei vaatinut rahaansa ajoissa takaisin. On jopa tekaissut (tieten vai erehdyksessä?) päivämäärän, jolloin asiakas muka vasta ensi kerran vaati rahaansa palautettavaksi. Onneksi asiakas juuri pari päivää sitten muisti, että hänhän oli ennen Nordean määrittelemää päivämäärää sähköpostitse jo valittanutkin asiasta jollekulle Nordean merkittävässä asemassa olevalle henkilölle, mikä todistaa, että asiakas todellakin on ajallaan vaatinut rahaansa palautettavaksi.
Sähköpostite on nyt lähetetty edelleen Fineen ja sieltä Nordean lakiosastolle. Asiakas odottaa taas kerran vastinetta samassa keississä Nordealta. Työtunteja on vaatinut eräitäkin tämä riita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kertoi asiakkaalle, että tämän ulkomaanmaksu oli pysäytetty välittäjäpankkiin mutta että ei hätää, se palautettaisiin parin päivän sisällä maksajan tilille. Viikon, kaksi asiakas soitti asiakaspalveluun joka ikinen päivä, aina sama juttu, tulee kyllä. Nyt on mennyt 8-9 kuukautta, ei ole tullut.
Ja Nordea väittää, että asiakas ei vaatinut rahaansa ajoissa takaisin. On jopa tekaissut (tieten vai erehdyksessä?) päivämäärän, jolloin asiakas muka vasta ensi kerran vaati rahaansa palautettavaksi. Onneksi asiakas juuri pari päivää sitten muisti, että hänhän oli ennen Nordean määrittelemää päivämäärää sähköpostitse jo valittanutkin asiasta jollekulle Nordean merkittävässä asemassa olevalle henkilölle, mikä todistaa, että asiakas todellakin on ajallaan vaatinut rahaansa palautettavaksi.
Sähköpostite on nyt lähetetty edelleen Fineen ja sieltä Nordean lakiosastolle. Asiakas odottaa taas kerran vastinetta samassa keississä Nordealta. Työtunteja on vaatinut eräitäkin tämä riita.Tässähän keskusteltiin aloittajan ongelmasta ja kysymys kuului että minkä virheen nordea on tässä aloittajan tapauksessa tehnyt.
Vastaus oli jotakin aivan muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän keskusteltiin aloittajan ongelmasta ja kysymys kuului että minkä virheen nordea on tässä aloittajan tapauksessa tehnyt.
Vastaus oli jotakin aivan muuta.Eipäs, kun joku pyysi nimenomaan aiemman vastaajan kommenttiin Nordean virheiden sälyttämisestä asiakkaalle, että mikä oli ollut Nordean virhe vastaajan kohdalla. Aloittajahan oli jo kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Oma kokemukseni Nordeasta taas on ettei ole koskaan tarvinnut taistella Pankin kanssa. Jos pitäisi, tuskin tyytyisin marmattamaan vaan vaihtaisin pankkia.
Pankki hoitaa oman osansa ja asiakas hänelle kuuluvan. Toki myös pankkiin voi pesiytyä huonoja työntekijöitä, mikä näkyy asiakkaalle palvelussa. Ikävää jos joutuu sellaisen pankkihenkilön kanssa tekemisiin.Tuskin ihmiset vain marmattavat. Kyllä he vaihtavat pankkia heti kun mahdollista. Aina se ei heti ole mahdollista tai ainakaan helppoa.
Ja hyvä sulle, ettet ole joutunut taistelemaan pankin kanssa. Mutta ehkä vielä joudut - jos et pankin niin jonkin muun tahon. Sitten saat tuta, mitä se on, kun puhut totta eikä sinua uskota tai olla uskovinaan. Silloin sen tajuat, että et tässä maassa oikeutta saa.
- Anonyymi
Ongelmia on Suomen puolellakin. Laitoin kodin myyntiin, jotta pääsen nordeasta eroon. Mitta tullut täyteen. Syyttävät minua sellaisesta asiasta jota en ole tehnyt enkä ollut edes tietoinen asiasta ennenkuin sen minulle kertoivat. Harmittaa. Päätös silti tehty. Odotan innolla päivää, kun saan sanoa heipat.
- Anonyymi
Meitä on sitten muitakin. Goodbye, Nordea!
- Anonyymi
Sama juttu meillä: Väittävät meidänkin tehneen asian, jota emme ole tehneet. Kuukausitolkulla on väännetty asiasta, mutta Nordean lakiosasto osaa pitää huolen siitä, että (ennen) luottavainen asiakas jää alakynteen todisteiden puuttuessa. Tai siis todisteita on, mutta niitä ei ”huomata”, vaan keksitään aina uusia todistevaatimuksia, joiden puuttumisen nojalla sitten väkisin päästään pankin haluamaan lopputulokseen. Eivät millään anna edes sen henkilön nimeä, joka heillä asian tuntisi ja… niin, voisi toimia todistajana meidän puolellamme.
Mekin odotamme innokkaina päivää, kun saamme sanoa heipat Nordealle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on sitten muitakin. Goodbye, Nordea!
Totta, ei Suomessa(kaan) oikeutta saa.
- Anonyymi
Olen pienomistaja Nordeassa, ja tankannut osaketta viime vuonna ja samalla seurannut kun Nordea ostaa omaa osakettaan lähes päivittäin. Ja mukava 7% osinko taitaa tulla keskiviikkona tilille. Aloittaja moittii Nordeaa asiasta joka olisi muissakin pankeissa hankala hoitaa. Sen sanon, että Nordean on aika kallis pankki. Mutta minulla on eläkevakuutus ja ost tilit siellä, joten en oikein voi muuallekkaan siirtyä.
- Anonyymi
Noi aloittajan asiat olisi hankala hoitaa myös lähikaupassa tai kirjastossa.
- Anonyymi
" Ja mukava 7% osinko taitaa tulla keskiviikkona tilille."
Se on maksettu jo viime viikolla. - Anonyymi
Nordea kallis? Tämä voi riippua ihan siitä mikä asiakkuustaso ja miten itse käytät pankin palveluita.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18312285
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887