Nordes vähät välittää asiakkaistaan

Anonyymi-ap

Olen ollut 45 vuotta Nordean asiakas, 10 vuotta sitten työni siirtyi Ruotsiin ja muutin sinne ja avasin myös Ruotsin Nordeaan tilin. Eilen ruotsin Nordea ID (täällä nimellä bank ID) sekosi ja se hävisi kännykästä ja uudelleenasennus antaa vain erroria. Soitin pankkiin, he kertoivat että auttaakseen minua heidän voitava tunnistaa minut joko bank ID:llö, passilla tai ajokortilla, verotoimiston ID kortti ei käy. Minulla on vain viimeisin, 2 muuta meni vanhaksi covidin aikana. Soitin sitten Suomen Nordeaan ja ehdotin että jos tunnistautuisin heille Nordea ID:llä ja jos he voisivat ystävällisesti ilmoittaa Ruotsin Nordean konttorille jossa juuri nyt juuri olen jonottamassa, että olen tunnistautunut heille, ovathan he samaa pohjoismaiden suurinta pankkia ja konsernia. Ei käy. Ei millään käy. Eivät ole valmiita tekemään mitään ylimääräistä arkipäivästä poikkeavaa. Eivät voi yhdistää minua edes esimiehelle että voisin selittää asian sellaisille ihmisille joka tietää asioista jotain. Mikään ei onnistu. V***t asiakkaasta!!!! Näin toimii pohjoismainen suurin pankkikonserni. En siis pääse maksamaan laskuja kuun lopussa. En pysty edes ilmoittamaan päiväkotiin mihin aikaan olen tulossa noutamaan lapseni... Kiitos kaikesta Nordea!!

24

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just tuli nordealta jokin ilmoitus että voivat kadottaa tilini tosta vaan. No vaihdan pankkia, ei kiinnosta käyttää aikaa tälläiseen turhaan.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­­y­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Niinno, kukaan ei pakota sinua pitämään tiliä nordeassa jos homma ei maistu.

      Kukaan ei toisaalta myöskään pakota hoitamaan omia asioitaan niin, että asiakirjat menee vanhoiksi. Mielenkiintoista sinänsä että olet ulkomailla töissä ilman passia, sekä se, että ajokorttisi on mennyt vanhaksi. Kai sekin sitten on mahdollista.

      Eihän se pankin asia ole hoitaa asiakkaansa muita kuin pankkiasioita.

      Ja jos perustelet covidilla asiakirjojen vanhenemista niin ainakaan itselläni ei ollut mitään ongelmia saada uutta passia koronankaan aikana, sen lisäksi, korona on loppunut jo vuosi sitten.

      Aikalailla itseaiheutettu ongelma. Sorry, ei sympatiaa, sen lisäksi olet väärällä palstalla asiasi kanssa.

      • Anonyymi

        Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.

        Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
        Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
        Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?

        Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.

        Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.

        En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.

        Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.

        Just noin: Nordea tekee virheen - vahingossa tai tieten - mutta siitä pidetään huolta, että vika on asiakkaassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin: Nordea tekee virheen - vahingossa tai tieten - mutta siitä pidetään huolta, että vika on asiakkaassa!

        Kerrotko vielä että mikä se virhe oli, minkä nordea on tässä kyseisessä tapauksessa tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
        Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
        Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?

        Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.

        Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.

        En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.

        Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys.

        Voi olla hyvä yritys, kun jakaa omistajille muhkeaa osinkoa mutta asiakkaille todelle surkea pankki. Itse lopetin hiekan kantamisen Nordean laittioille jo vuosia sitten. Paikallisessa Osuuspankissa sentään saa palvelua ja homma on muutenkin toiminut todella hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla hyvä yritys, kun jakaa omistajille muhkeaa osinkoa mutta asiakkaille todelle surkea pankki. Itse lopetin hiekan kantamisen Nordean laittioille jo vuosia sitten. Paikallisessa Osuuspankissa sentään saa palvelua ja homma on muutenkin toiminut todella hyvin.

        Kiva että vähemmistöille jotka tulee pankkiin juttuseuraa hakemaan pankkikirja kädessä ja pullaa ja kahvia norkoillen, on vielä noita palveluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voi tulla tuollainen motivaatio puolustaa järkyttävää voittoa tuottavaa pörssiyhtiötä jolla on hyvin synkkä historia asiakaspalvelussa? Lauseesi ovat suoraan kuin Nordean asiakaspalvelun suusta. Kaikki on aina asiakkaan oma vika.

        Pankkiala on vähän niin ja nääin, mutta yleisesti on vain hienoa jos yrityksillä menee hyvin mikälo siitä hyötyy myös mahdollisimman moni. Tällä tarkoitan asiakkaita ja työntekijöitä sekä kohtalaisina veroina valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos passi menee vanhaksi, se on pankin vika?
        Jos ajokortti menee vanhaksi, sekin on pankin vika?
        Jos iskee kulkutauti, sekin on varmasti pankin vika?

        Pankki on yritys joka yksinkertaisesti sanottuna tallettaa rahaa ja lainaa rahaa.

        Pankki ei ole yritys joka jakaa empatiaa asiakkailleen, huolehtii heidän henkilökohtaisista ongelmistaan tai mitään muutakaan ylimääräistä.

        En minä pörssiyhtiötä puolusta, ennemminkin perään yksilön vastuuta hoitaa omat asiansa.

        Ja kyllä, omistan nordean osaketta, erittäin hyvä yritys.

        Samaa mieltä. Oma kokemukseni Nordeasta taas on ettei ole koskaan tarvinnut taistella Pankin kanssa. Jos pitäisi, tuskin tyytyisin marmattamaan vaan vaihtaisin pankkia.

        Pankki hoitaa oman osansa ja asiakas hänelle kuuluvan. Toki myös pankkiin voi pesiytyä huonoja työntekijöitä, mikä näkyy asiakkaalle palvelussa. Ikävää jos joutuu sellaisen pankkihenkilön kanssa tekemisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä että mikä se virhe oli, minkä nordea on tässä kyseisessä tapauksessa tehnyt.

        Joo, kertoi asiakkaalle, että tämän ulkomaanmaksu oli pysäytetty välittäjäpankkiin mutta että ei hätää, se palautettaisiin parin päivän sisällä maksajan tilille. Viikon, kaksi asiakas soitti asiakaspalveluun joka ikinen päivä, aina sama juttu, tulee kyllä. Nyt on mennyt 8-9 kuukautta, ei ole tullut.
        Ja Nordea väittää, että asiakas ei vaatinut rahaansa ajoissa takaisin. On jopa tekaissut (tieten vai erehdyksessä?) päivämäärän, jolloin asiakas muka vasta ensi kerran vaati rahaansa palautettavaksi. Onneksi asiakas juuri pari päivää sitten muisti, että hänhän oli ennen Nordean määrittelemää päivämäärää sähköpostitse jo valittanutkin asiasta jollekulle Nordean merkittävässä asemassa olevalle henkilölle, mikä todistaa, että asiakas todellakin on ajallaan vaatinut rahaansa palautettavaksi.
        Sähköpostite on nyt lähetetty edelleen Fineen ja sieltä Nordean lakiosastolle. Asiakas odottaa taas kerran vastinetta samassa keississä Nordealta. Työtunteja on vaatinut eräitäkin tämä riita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kertoi asiakkaalle, että tämän ulkomaanmaksu oli pysäytetty välittäjäpankkiin mutta että ei hätää, se palautettaisiin parin päivän sisällä maksajan tilille. Viikon, kaksi asiakas soitti asiakaspalveluun joka ikinen päivä, aina sama juttu, tulee kyllä. Nyt on mennyt 8-9 kuukautta, ei ole tullut.
        Ja Nordea väittää, että asiakas ei vaatinut rahaansa ajoissa takaisin. On jopa tekaissut (tieten vai erehdyksessä?) päivämäärän, jolloin asiakas muka vasta ensi kerran vaati rahaansa palautettavaksi. Onneksi asiakas juuri pari päivää sitten muisti, että hänhän oli ennen Nordean määrittelemää päivämäärää sähköpostitse jo valittanutkin asiasta jollekulle Nordean merkittävässä asemassa olevalle henkilölle, mikä todistaa, että asiakas todellakin on ajallaan vaatinut rahaansa palautettavaksi.
        Sähköpostite on nyt lähetetty edelleen Fineen ja sieltä Nordean lakiosastolle. Asiakas odottaa taas kerran vastinetta samassa keississä Nordealta. Työtunteja on vaatinut eräitäkin tämä riita.

        Tässähän keskusteltiin aloittajan ongelmasta ja kysymys kuului että minkä virheen nordea on tässä aloittajan tapauksessa tehnyt.

        Vastaus oli jotakin aivan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän keskusteltiin aloittajan ongelmasta ja kysymys kuului että minkä virheen nordea on tässä aloittajan tapauksessa tehnyt.

        Vastaus oli jotakin aivan muuta.

        Eipäs, kun joku pyysi nimenomaan aiemman vastaajan kommenttiin Nordean virheiden sälyttämisestä asiakkaalle, että mikä oli ollut Nordean virhe vastaajan kohdalla. Aloittajahan oli jo kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Oma kokemukseni Nordeasta taas on ettei ole koskaan tarvinnut taistella Pankin kanssa. Jos pitäisi, tuskin tyytyisin marmattamaan vaan vaihtaisin pankkia.

        Pankki hoitaa oman osansa ja asiakas hänelle kuuluvan. Toki myös pankkiin voi pesiytyä huonoja työntekijöitä, mikä näkyy asiakkaalle palvelussa. Ikävää jos joutuu sellaisen pankkihenkilön kanssa tekemisiin.

        Tuskin ihmiset vain marmattavat. Kyllä he vaihtavat pankkia heti kun mahdollista. Aina se ei heti ole mahdollista tai ainakaan helppoa.
        Ja hyvä sulle, ettet ole joutunut taistelemaan pankin kanssa. Mutta ehkä vielä joudut - jos et pankin niin jonkin muun tahon. Sitten saat tuta, mitä se on, kun puhut totta eikä sinua uskota tai olla uskovinaan. Silloin sen tajuat, että et tässä maassa oikeutta saa.


    • Anonyymi

      Ongelmia on Suomen puolellakin. Laitoin kodin myyntiin, jotta pääsen nordeasta eroon. Mitta tullut täyteen. Syyttävät minua sellaisesta asiasta jota en ole tehnyt enkä ollut edes tietoinen asiasta ennenkuin sen minulle kertoivat. Harmittaa. Päätös silti tehty. Odotan innolla päivää, kun saan sanoa heipat.

      • Anonyymi

        Meitä on sitten muitakin. Goodbye, Nordea!


      • Anonyymi

        Sama juttu meillä: Väittävät meidänkin tehneen asian, jota emme ole tehneet. Kuukausitolkulla on väännetty asiasta, mutta Nordean lakiosasto osaa pitää huolen siitä, että (ennen) luottavainen asiakas jää alakynteen todisteiden puuttuessa. Tai siis todisteita on, mutta niitä ei ”huomata”, vaan keksitään aina uusia todistevaatimuksia, joiden puuttumisen nojalla sitten väkisin päästään pankin haluamaan lopputulokseen. Eivät millään anna edes sen henkilön nimeä, joka heillä asian tuntisi ja… niin, voisi toimia todistajana meidän puolellamme.
        Mekin odotamme innokkaina päivää, kun saamme sanoa heipat Nordealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on sitten muitakin. Goodbye, Nordea!

        Totta, ei Suomessa(kaan) oikeutta saa.


    • Anonyymi

      Olen pienomistaja Nordeassa, ja tankannut osaketta viime vuonna ja samalla seurannut kun Nordea ostaa omaa osakettaan lähes päivittäin. Ja mukava 7% osinko taitaa tulla keskiviikkona tilille. Aloittaja moittii Nordeaa asiasta joka olisi muissakin pankeissa hankala hoitaa. Sen sanon, että Nordean on aika kallis pankki. Mutta minulla on eläkevakuutus ja ost tilit siellä, joten en oikein voi muuallekkaan siirtyä.

      • Anonyymi

        Noi aloittajan asiat olisi hankala hoitaa myös lähikaupassa tai kirjastossa.


      • Anonyymi

        " Ja mukava 7% osinko taitaa tulla keskiviikkona tilille."

        Se on maksettu jo viime viikolla.


      • Anonyymi

        Nordea kallis? Tämä voi riippua ihan siitä mikä asiakkuustaso ja miten itse käytät pankin palveluita.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 K­u­­u­­­m­­a­t­­ ­t­y­­t­­ö­­­t­ ­­­o­d­­­o­­­t­­t­a­­­v­­­­­a­t­ ­s­­­i­­n­­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18312285

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehille kysymys

      Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

      erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

      Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

      Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

      Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

      Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

      valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

      Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

      Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

      Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe