burana ja verenpaine

Anonyymi-ap

Olen käyttänyt tulehduskipulääkettä ja aikaisemmasta kokemuksesta tiedän että se kohotti vernpainetta ja kesti kauan ennenkuin se laski.Onko kenelläkään kokemusta missä ajassa paine laskee jos laskee?
Pakko on käyttää kovaan särkyyn polvessa ja en pysty mittaamaan paineita kun se jännittää ja vaikka on kotimittari...

4

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kokeillut mitään muuta kipulääkettä polven kipuun ?
      Vaihtoehtoja on olemassa.
      Jos on nivelrikon aiheuttamaa kipua, ei se Burana ole paras mahdollinen.
      Oletko käynyt kivun takia lääkärillä ?
      Burana on huono kipulääke etenkin pitkäaikaiseen käyttöön, koska se ei tee vatsalle hyvää, verenvuoto riskikin voi olla olemassa liian pitkään jatkuvalla käytöllä.

Jos verenpaineen nousu johtuu lääkkeestä, niin aika pian paineet palautuu ennalleen , kun lääkkeen käytön lopettaa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­­N­y­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vaikka jo etälääkäreitä onkin, homma ei taida pelittää näillä sivuilla..nyt aloittaja oikeaan lääkäriin neuvoa kysymään, ei tuo ilmeisesti aika jatkuva Buranan syönti ainakaan saata olla paras ratkaisu, joku hyvä ulkoinen voide tai salvakin voisi olla parempi.

• Anonyymi

kiitos vastauksista.olen mennyt fysioterapiaan ja otan kyllä yhteyttä lääkäriin,jos en pärjää ilman tulehduslääkkeitä . Ja en tosiaankaa ole käyyttänyt jatkuvastiBuranoita.Vuosien välejä.Ja senkin lääkkeen joka korotti verenpainetta,määräsi fysiatri. Nyt kyllä aloitin itse. Voimia kaikille jotka kipuilevat...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6768
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1928
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe