Ratkesin ryyppäämään

Anonyymi-ap

12

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilen Tervo & Halme tosisuomalaisuutta etsimässä oli hauskaa katseltavaa.

Mietintään jäi ...Mikä nykynuorisoa vaivaa kun eivät ryyppää?

• Anonyymi

Nehän on jauhojengiä, käyttää huumeita.

• Anonyymi

Suomalaiselle viina on aina ollut hauskaa. Sketseissä humalikkaat toilailivat vuosikausia, ja rymistelivät pää kolmantena jalkana, ja niin nauratti!
      Monet juopot ilahtuvat, kun näkevätkin pullon kirkasta. Omia törppöilyjä kerrotaan kuin sankaritekoja. Törkeätkin teot annetaan anteeeksi, kun tekijä oli humalapäissään.
      Viinaan menevät mainitsevat humalan tai viinan kaikissa keskusteluissa, oli aihe mikä hyvänsä. Ja aina se on yhtä hauskaa.

• Anonyymi

Meitä suomalaisia on hyvin erilaisia. Puhu vain omasta puolestasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä suomalaisia on hyvin erilaisia. Puhu vain omasta puolestasi!

Olen ollut kuulolla koko ikäni kuin totinen torvnsoittaja.

• Anonyymi

Miten voi niin alentava tila ihmisissä herättää hauskuutta. ,muistan joskus 15 vuotiaana kun kesätöissä oli poikiakin. Joka maanantai aamu samat jutut että ” multa meni muisti” seuraava sanoi ” teinkö minä sitä mitä sanotaan mun tekevän” ja seuraavat kerskui krapulallaan miten oli maannut koko päivän ja ei pystynyt edes syömään. Ja nauru päälle.
        Joten viina on viisasten juoma , eikä sitä tarvitse mitenkään ottaa niin että tekee asioita mitä ei selvänä tekisi.
        Yksikin mies sanoi kerran että ” kyllä kunnon miehen on saatava kunnon känni joka pyhä”
        Hän ei ollut mitenkään kunnon mies, eli vanhana poikana elämänsä loppuun asti, kun kukaan ei halunnut alkoholistia vierelleen.
        Siis. Ihmisillä on hauskaa kun toinen tappaa aivosolujaan , kun on muka niin mukava .

• Anonyymi

Kulla se elämä vielä hymyilee kun löydät jonkun kauniin rollaattorivapaan daamiin niin eiköhän se pullo jää vähemmälle huomiolle

• Anonyymi

Älä luule.
        Harva juoppo vaihtaa pullon daamiin.
        Tämän ikäiset daamitkin sen tietävät, eivätkä ota taakakseen kaappijuoppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä luule.
        Harva juoppo vaihtaa pullon daamiin.
        Tämän ikäiset daamitkin sen tietävät, eivätkä ota taakakseen kaappijuoppoa.

Ihan niin onhan se nähty kun eräät ovat vaihtaneet omat lapsensakin pulloon

• Anonyymi

Justiin saunasta 6.des kalja menossa :)

Gubbe 75

• Anonyymi

Täällä on juotu jo kovan vijnan pejantaipullo

• Anonyymi

Reteesti vaan!
        Kyllä me ihaillaan kaikki, kuinka hyvä viinapää sulla on.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe