Teuvolle kysymys!

Anonyymi-ap

Teuvo. Oletko ylpeä näistä teeseistäsi?

Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
• ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

VALEHTELU:
• ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
• ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
• ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
• ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

AVIORIKOS (tahallinen)
• = omat todistukset netissä…

ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
• ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
( 25.06.2021 21:12)

11

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta yksityishenkilöiden rienaaminen.

      • Anonyymi

        Kerro, mitä rienaamista aloituksessa oli?
        Aloitukseen oli poimittu Teuvon kirjoituksia, joissa HÄN NIMENOMAAN RIENAA Raamatun pyhiä asioita. Kysyin, onko hän ylpeä tuotoksistaan.

        Kun kerran sinä otit puheeksi rienaamisen, minun käsitykseni mukaan juuri Teuvo on ihan äskettäin massapostittamalla rienannut systemaattisesti mm. Paavalia, alkuseurakuntaa ja nykyisiä vapaitten suuntien Jeesukseen uskovia.

        Tätä rienaamisen syntiä hän harjoittamalla harjoittaa määrätietoisesti ja systemaattisesti.

        En kuitenkaan kehoita häntä ENÄÄ tekemään synneistään parannusta, koska olen vakuuttunut, ettei hän enää kykene paatumuksensa takia siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, mitä rienaamista aloituksessa oli?
        Aloitukseen oli poimittu Teuvon kirjoituksia, joissa HÄN NIMENOMAAN RIENAA Raamatun pyhiä asioita. Kysyin, onko hän ylpeä tuotoksistaan.

        Kun kerran sinä otit puheeksi rienaamisen, minun käsitykseni mukaan juuri Teuvo on ihan äskettäin massapostittamalla rienannut systemaattisesti mm. Paavalia, alkuseurakuntaa ja nykyisiä vapaitten suuntien Jeesukseen uskovia.

        Tätä rienaamisen syntiä hän harjoittamalla harjoittaa määrätietoisesti ja systemaattisesti.

        En kuitenkaan kehoita häntä ENÄÄ tekemään synneistään parannusta, koska olen vakuuttunut, ettei hän enää kykene paatumuksensa takia siihen.

        Paha pahenee, saastainen saastuu! Sudet lammasten vaatteissa. .
        ---------------------------------------------------------

        On ilmiselvää, että olemme ja elämme Herramme Jeesuksen ilmoittamassa ”lopunajassa”, jossa paholainen pitää kiirettä, koska se TIETÄÄ että sen aika on lopussa!

        Samoin? Paholaisen koukkuun eksyneet ovat herjoissaan ja rienauksissaan yhä julkeampia! Fanaattisella kiihkolla nämä ”eksyttäjät” rienaavat ja esittävät niin Paksuja Valheita Raamatusta, Jeesuksesta, Jeesuksen ristin sovituksesta, Hänen Pyhän sovintoverensä iankaikkisen pelastuksen Voimasta. . . että?

        - Totean taas kerran, etten ole liki 50 vuoden uskonelämän puitteissa nähnyt KOSKAAN niin härskiä rienaamista! Eivät edes ateistit osaa niin likaista rienaamista Jeesuksesta ja raamatullisen uskon Pyhistä asioista ja arvoista! * KAUHISTUTTAVAA!

        Lopunajalla ”leirit” selkiintyvät. . .
        ----------------------------------------
        Lopunaikana tapahtuu selkeä jakolinja. Se pitääkin tapahtua. Joka totisella mielellä tahtoo Jeesusta seurata, opissa ja elämässä - se ei voi (lopuksi) lusmuilla ns. ”harmaalla vyöhykkeellä”! Jeesus oli ja on Maailman Valo ja Valkeus! Joka Häntä seuraa, ei pimeässä vaella! Eikä tahdo olla missään konsensuksessa paholaisen kanssa!

        Niinpä totinen Jeesuksen seuraaja JÄTTÄÄ lukematta eksyttäjien rienaukset! Ne ovat paholainen likaisia annoksia, joissa on (heikoille uskoville) jopa tartuntavaara?

        NYT on ilmeinen ”seulonnan” aika, jolloin Jeesus tutkii ja merkitsee Sanalle kuuliaiset seuraajansa. Ja sitten varjelee heitä kuin ”silmäteriään”! ( Ilm 3: 7-13)

        • ”Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.” (Efes 5:11)
        • ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.” (Ilmestyskirja 22:11)

        • Tämä mainittu ”seulonta” ja jako tarkoittaa, että ne jotka ovat valinneet palvella pahaa, uppoavat yhä syvemmälle saa---nan pimeyteen. Asiat kumuloituvat, maksimoituvat, kulkevat kohti lopullista Jumalan tuomioistuinta. Ja? Palkkansa saavat niin pahat kuin pyhät, niin pahikset kuin hyviksetkin. Kaikki tuomitaan lopuksi ”tekojensa” mukaan. ( Ilm (22:12)
        • »Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.”

        Myös kristityt käyvät ”Kristuksen tuomioistuimen eteen”
        • ”Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa. ” ( 2 Kor :10)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha pahenee, saastainen saastuu! Sudet lammasten vaatteissa. .
        ---------------------------------------------------------

        On ilmiselvää, että olemme ja elämme Herramme Jeesuksen ilmoittamassa ”lopunajassa”, jossa paholainen pitää kiirettä, koska se TIETÄÄ että sen aika on lopussa!

        Samoin? Paholaisen koukkuun eksyneet ovat herjoissaan ja rienauksissaan yhä julkeampia! Fanaattisella kiihkolla nämä ”eksyttäjät” rienaavat ja esittävät niin Paksuja Valheita Raamatusta, Jeesuksesta, Jeesuksen ristin sovituksesta, Hänen Pyhän sovintoverensä iankaikkisen pelastuksen Voimasta. . . että?

        - Totean taas kerran, etten ole liki 50 vuoden uskonelämän puitteissa nähnyt KOSKAAN niin härskiä rienaamista! Eivät edes ateistit osaa niin likaista rienaamista Jeesuksesta ja raamatullisen uskon Pyhistä asioista ja arvoista! * KAUHISTUTTAVAA!

        Lopunajalla ”leirit” selkiintyvät. . .
        ----------------------------------------
        Lopunaikana tapahtuu selkeä jakolinja. Se pitääkin tapahtua. Joka totisella mielellä tahtoo Jeesusta seurata, opissa ja elämässä - se ei voi (lopuksi) lusmuilla ns. ”harmaalla vyöhykkeellä”! Jeesus oli ja on Maailman Valo ja Valkeus! Joka Häntä seuraa, ei pimeässä vaella! Eikä tahdo olla missään konsensuksessa paholaisen kanssa!

        Niinpä totinen Jeesuksen seuraaja JÄTTÄÄ lukematta eksyttäjien rienaukset! Ne ovat paholainen likaisia annoksia, joissa on (heikoille uskoville) jopa tartuntavaara?

        NYT on ilmeinen ”seulonnan” aika, jolloin Jeesus tutkii ja merkitsee Sanalle kuuliaiset seuraajansa. Ja sitten varjelee heitä kuin ”silmäteriään”! ( Ilm 3: 7-13)

        • ”Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.” (Efes 5:11)
        • ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.” (Ilmestyskirja 22:11)

        • Tämä mainittu ”seulonta” ja jako tarkoittaa, että ne jotka ovat valinneet palvella pahaa, uppoavat yhä syvemmälle saa---nan pimeyteen. Asiat kumuloituvat, maksimoituvat, kulkevat kohti lopullista Jumalan tuomioistuinta. Ja? Palkkansa saavat niin pahat kuin pyhät, niin pahikset kuin hyviksetkin. Kaikki tuomitaan lopuksi ”tekojensa” mukaan. ( Ilm (22:12)
        • »Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.”

        Myös kristityt käyvät ”Kristuksen tuomioistuimen eteen”
        • ”Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa. ” ( 2 Kor :10)

        Tämä kirjoitus on kirjoitettu tarkoittaen Teuvoa.


      • Anonyymi

        Kehoituksesi, Teuvo on yhtä absurdi, jos joku väittäisi varkaan tai murhaajan tunnistajaa tai rikosten silminnäkijää rienaajaksi!


      • Anonyymi

        Kyseenalaistaminen EI OLE rienaamista.
        Tutustu eri sanojen merkityksiin, ennenkuin käytät niitä, jooko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseenalaistaminen EI OLE rienaamista.
        Tutustu eri sanojen merkityksiin, ennenkuin käytät niitä, jooko?

        Aivan aivan.


    • Anonyymi

      Aloittaja menee henkilökohtaisuuksiin, vaikka kyse on tulkinnallisista ja opillisista asioita.

      • Anonyymi

        Teuvo esittää palstalla opillisia asioita, jotka ovat selkeästi epäraamatullisia ja vääriä, syntisiä jopa ja kauheaa rienaa.

        JUMALAN ihminen ei näet ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)


      • Anonyymi

        Ihanko totta???


    • Anonyymi

      Ja sitten vastausta, kiitos!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1723
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1210
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      957
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      72
      854
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      829
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      41
      796
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      778
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      700
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe