Tuntuu tälle,

Anonyymi-ap

Tämä hetki tänään on muutoksen aika.
Lopetan tupakan, lopetan huonon elämäntyylini josta en uskonut olevan haittaa itselleni mutta pelkäsin tekeväni työn liian tärkeäksi kyllä. Se työ on loppunut nyt, tupakointi, ja myös minulle määrätyt psykoosilääkkeet pitää unohtaa koska minulla on ollut eilen kovat ongelmat taas, tulin sekavaksi, pahoinvoin mieleltäni psyykkisesti kovaa ja hengitys oli melkein mahdotonta, ketäpä ei pelottaisi ottaa satasta tai kuutta sataa iltaisin ketipinoria sehän voi munkin kokemusten mukaan muuttaa ihmistä.
En enää pysty käyttämään noita paskoja psykoosilääkkeitä.

Ihmisen oma elämä ei kuulu tarinaksi kuinka kovin teet töitä ja hän vain on sairas
En tajua mitä hoitoa ne psykoosi hoidot ovat kun siellä olosta maksetaan ja siellä ei mitään hoitaja tee kuin puhuu työkaverinsa kanssa.
Potilas on vain määrätty

psykoosilääkityksellä ja miksi muuta ei ole hoidossa kuin psykoosilääke?
Ei ole edes apukeinoja siihen jos ihminen on sekava, ja miksi täällä tarkkaillaan mitä yksittäinen ihminen tekee kun kaikki sekoilevat ja ongelmia mulla oli tarpeeksi kun en saanut psykoosin etukäteen tunnistin ja pyysin apua. Eivät auttaneet. Vuoden päästä kaikki meni niin paskaksi. Mulle on tullut hirveä tunne kun en saa sitä mitä tarvitsen.

2

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinä sitten tarvitset ? Kerrotko tarkemmin.
      Jos psykoosien takia on saanut lääkityksen, sitä ei kannata kertaheitolla jättää pois, psykoosi hyvin todennäköisesti tulee uudestaan. Ei toki kaikille.
      Juttele lääkärin kanssa lääkityksestä, jos se ei tunnu hyvältä. Kerrot lääkärille, miltä mikäkin tuntuu, ne kun ei osaa lukea ajatuksia, niin eivät tiedä, jos ei kerro.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­­N­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      188
      5511
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1671
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1487
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1038
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      847
    6. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      827
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      57
      814
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      798
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      769
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      761
    Aihe