Nainen, ihmettelitkö koskaan miksi se pieni blondi

Anonyymi-ap

vihasi sinua niin paljon vaikka ette olleet oikein tekemisissä toistenne kanssa? Voin paljastaa, että hän oli rakastunut minuun vaikka oli varattu.

45

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä ole ihmettelyt.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jos nainen vihaa toista naista ilman syytä, taustalla on juuri tuo syy yleensä. Mustat sukat.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Tai ihan vaan jopa psykoottisuuteen yltynyt kateus

• Anonyymi

En tiedä kuka on pieni blondi..

• Anonyymi

Sun onni näyttää olevan.

-sivusta

• Anonyymi

Sehän oli aivan päivänselvä kuvio...

• Anonyymi

Mitä toisen naisen vihaaminen auttaa? Jos mies ei ole kiinnostunut, niin ei se toisen naisen syy ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä toisen naisen vihaaminen auttaa? Jos mies ei ole kiinnostunut, niin ei se toisen naisen syy ole

Ei se toisten naisten vihaaminen autakaan, mutta heille ilkeily saattaa ajaa naiset pois miehen ympäriltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se toisten naisten vihaaminen autakaan, mutta heille ilkeily saattaa ajaa naiset pois miehen ympäriltä.

Totta!

• Anonyymi

Voiko miestä saada väkisin jos ei mies tunne samoin?

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Se oli kova suustaan. Oikea ilkimys

• Anonyymi

😂😂

• Anonyymi

Olilo hirveä puhumaan😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olilo hirveä puhumaan😂

Suu kävi lakkaamatta. Melkein vaahtosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suu kävi lakkaamatta. Melkein vaahtosi.

Molemmilla puolilla pienet vaahtokuplat😂👌

• Empä tiedä mitä tekemistä tällä on minuun minun kanssanihan sinä et ollut.

• Anonyymi

Ei ollut onnellinen liitossaan 😑

• Anonyymi

Kuulostaa skitsofreeniseltä.

• Anonyymi

Oikeasti ajattelin sun keksineen koko naisen, jotta voisit pahoittaa mun mieleni, vaikken mitään sun kanssa yrittänytkään.

• Anonyymi

Jaah. No niin. Tämä on varmaan jollekin muulle, vaikka hämärästi jokin voi täsmätä.

• Anonyymi

Pakko silti sanoa, että kyllä se pieni blondi tosiaan vihasi minua. Ja nuoleskelu minkä ehti. Silmistä näki, mitkä todelliset aatokset. Oih ja voih. Kyllä olisi pitänyt osata pelata samaa peliä. Mutta kun ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko silti sanoa, että kyllä se pieni blondi tosiaan vihasi minua. Ja nuoleskelu minkä ehti. Silmistä näki, mitkä todelliset aatokset. Oih ja voih. Kyllä olisi pitänyt osata pelata samaa peliä. Mutta kun ei.

Ne pistävän ilkeät silmät. Never forget.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne pistävän ilkeät silmät. Never forget.

Ei. Kauniit silmät, jotka säteilivät mielihyvää, kun sai kiusoitella ja härkkiä. Mielihyvää.

• Anonyymi

En oo blondi ollut aikoihin. Enkä ole kiinnostunut naisista.

• Anonyymi

Näin kyllä, että nautit härnäämisestä. Sait hänet koukkuun.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi palstalaiset innostuu tällaisista.

• Anonyymi

Eihän ne innostuksan sinänsä, vaan tämä tarinamies tehtailee kommenttinsa itse, mistä ihmiset vailla suhteellisuudentajua voi sitten innostua. Naisviha ei korreloi älykkyyden kanssa nääs

• Anonyymi

No sinähän panit kaikkea mikä liikkuu, niin en yhtään epäile ettei olisi rakastunut.
      Mikähän pointti sinulla on tuoda tuo julki vasta nyt.
      Luuletko tosiaan etten syytä tiennyt.

• Anonyymi

Blondi oli mut ei pieni (paitsi aivoista)

• Minä joskus mietin, että miten tällaisen kommentin laittaja ylipäätään saa itselleen kumppania, kun on kommentin perusteella niin ilkeämielinen ja ulkonäkökeskeinen ihminen.

• Anonyymi

nämä on kanssa vitun ärsyttäviä, jos joku rakastunut johonkin, niin ei se oikeuta tuhoamaan kenenkään elämää. ja varmista oletko aiheetta mustia. varattuna turha olla mustis. jos on hyvä liitto mutta iso ihastus, mieti mikä on tärkeää ja anna muille mahdollisuus saada se sama. perhe, parisuhde ja työ, elämän perusjuttuja. ne luo jo pohjan hyvälle elämälle. ei tee siitä täydellistä, tarvitaan muutakin.

• Anonyymi

Itse provosoivat salailemalla. Salailu innostaa ihmismieltä,uteliaisuus.

• Anonyymi

Luonnehäiriöinen ei välttämättä empatiaa tunne, eikä ajattele asiaa muiden kannalta. Ikävää, jos ne piirteet paljastuvat liian myöhään ja toinen ehtii sotkea toisen elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse provosoivat salailemalla. Salailu innostaa ihmismieltä,uteliaisuus.

Eli olet joku latvakärö

• Anonyymi

naurettavaa, kukaan ei ole sinuun rakastunut eikä tule olemaan

• Anonyymi

Kolahtiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolahtiko?

Ei hyvä palleroinen, kukaan ei innostunut tästä töräyksestä paitsi trollaava mies ihan itse. Vieläkö teinikerhonne pyörii?

• Anonyymi

kuka luulet olevasi poika

• Anonyymi

Yksi ainakin on ollut kateellinen kaikesta. Oliko hän sinusta kiinnostunut. Ehkä

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa, sun säälittävät egon pönkitykset.

• Anonyymi

Sehän oli ihan kiva natiainen.

• Anonyymi

En ihmetellyt. Oli kyllä niin pieni, etten ole edes huomannut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3385
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2561
    4. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      109
      2551
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2464
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2017
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1773
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe