Vaivuin jo epätoivoon että onko minun viiu kokonaan rikki kun ei ilmestynyt minkäänlaista vikaa mutta ilo pompsahti kun lämmityslaitteen puhallin lakkasi toimimasta.
Taas on onkelmia viiatissa.
Anonyymi-ap
3
298
Vastaukset
- Anonyymi
Olinkin jo huolissani, mitä teille trolleille on tapahtunut. Kevät jo pitkällä ja kesäkaravaanarit jo putsailevat ja huoltavat värkkejään kautta varten eikä yhtään niitä perinteisiä vikaluetteloita ole näkynyt….
No nyt huoleni väheni, olet vielä voimissasi….- Anonyymi
Aloitus ei ollut trollausta vaan totisinta totta elävästä elämästä viiatin omistajana.
Ihmettelin kuinka voi mennä kuukausia ettei viitattiin tule vikoja muta tulihan niitä.
- Anonyymi
Niin teki meilläkin , ettei puhallin enää toiminut. Vaihdettiin 150 eur osa töineen . Ei paha puolentunnin homma. taas pelittää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930