Vanhat Salkkarit ilmaiseksi suoratoistona

Anonyymi-ap

https://suomitv.net

Ekat 200 jaksoa aluksi. Lisätään jaksoja jos kysyntää sekä mahdollisesti muita sarjoja.

95

1522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löytyykö 2001-2006 väliltä jaksot :
      457-465, 484-486
      646, 658-660, 670-672
      710-711, 727-729, 773-777, 847-850, 854
      914, 926-928, 932-935, 979
      1107-1109
      1163, 1185, 1245-1249

      Kysymyksenä vielä, löytyisikö mahdollisesti 2008-2017 väliltä esim. jaksot:
      1652
      1725
      1740
      2080--> eteenpäin.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta mua.

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa mua. Olen 1990-luvulla syntynyt.


    • Anonyymi

      Loput jaksot tulossa kyllä jos kysyntää. Muita suomalaisia sarjoja voi ehdotella, koitetaan saada hyvä systeemi aikaan. Suomalaiset sarjat niin kiven alla suoratoistona.

    • Anonyymi

      Mulla on kaikki salkkarit ulkoisilla kovalevyillä. 1999-2024 Aika kiitettävä kokoelma ootteko samaa mieltä? <3 Puuttuu koko sarjasta alle 20 jaksoa.

      • Anonyymi

        Olisiko mahdollista jakaa kyseisiä jaksoja tälle palstalle, vaikka MEGA linkin tai muun välityksellä?
        Mitkä 20 jaksoa puuttuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mahdollista jakaa kyseisiä jaksoja tälle palstalle, vaikka MEGA linkin tai muun välityksellä?
        Mitkä 20 jaksoa puuttuu?

        Multa puuttuu: 457, 646, 658-660. 670-672, 710-711, 727-729, 926-928, 932-935, 1163
        Mulla löytyy kaikki muut salkkarit paitsi ylläolevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa puuttuu: 457, 646, 658-660. 670-672, 710-711, 727-729, 926-928, 932-935, 1163
        Mulla löytyy kaikki muut salkkarit paitsi ylläolevat

        Nuo samat puuttuvat aika monelta, mutta minulla ainakin olisi jakso 646.
        Kenties voisimme vaihtaa jaksoja, jos yleinen jakaminen esim. tällä palstalla ei onnistu?
        Tarvitsisin jaksot: 458-465, 648, 1107-1109, 1185, 1652, 1725, 1740, sekä vuoden 2011-2024 jaksot.
        2020-2024 jaksoja en välttämättä tarvitsisi, mutta sitä aiemmille olisi käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo samat puuttuvat aika monelta, mutta minulla ainakin olisi jakso 646.
        Kenties voisimme vaihtaa jaksoja, jos yleinen jakaminen esim. tällä palstalla ei onnistu?
        Tarvitsisin jaksot: 458-465, 648, 1107-1109, 1185, 1652, 1725, 1740, sekä vuoden 2011-2024 jaksot.
        2020-2024 jaksoja en välttämättä tarvitsisi, mutta sitä aiemmille olisi käyttöä.

        Onko se jakso 646 kokonainen? Kun juuri tässä paketissa mikä on jaettu monille on jotenkin korruptoitunut se jakso koska se sisältää vain noin 5 minuuttia materiaalia. Ja se 5 linuuttia sitä jaksoa 646 mulla on
        Mutta vaihtaminen kyllä onnistuu mutta pitäiai olla sellaisia joita minä tarvitsen että molemmat saa jotain. Mutta lähtökohtaisesti onnistuu kyllä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo samat puuttuvat aika monelta, mutta minulla ainakin olisi jakso 646.
        Kenties voisimme vaihtaa jaksoja, jos yleinen jakaminen esim. tällä palstalla ei onnistu?
        Tarvitsisin jaksot: 458-465, 648, 1107-1109, 1185, 1652, 1725, 1740, sekä vuoden 2011-2024 jaksot.
        2020-2024 jaksoja en välttämättä tarvitsisi, mutta sitä aiemmille olisi käyttöä.

        Niin ja tosiaan jos sattuu olemaan noita mainitsemiani jaksoja jollain niin voin antaa isommankin määrän jaksoja vaihdossa että ei tarvitse mennä periaatteella jakso jaksosta. Mulle on tärkeintä täydentää kokoelmaani.
        Ja 2016-2017 kaudesta alkaen oon ite nauhottanu kaikki salkkarit bandicamilla mutta erittäin tehokkaalla peliläppärillä niin laatu on todella hyvä 720p HD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se jakso 646 kokonainen? Kun juuri tässä paketissa mikä on jaettu monille on jotenkin korruptoitunut se jakso koska se sisältää vain noin 5 minuuttia materiaalia. Ja se 5 linuuttia sitä jaksoa 646 mulla on
        Mutta vaihtaminen kyllä onnistuu mutta pitäiai olla sellaisia joita minä tarvitsen että molemmat saa jotain. Mutta lähtökohtaisesti onnistuu kyllä :)

        Pystyisitkö selittämään, mitä siinä jaksossa 646, 5min versiossasi tapahtuu? Itselläni on 645-647 välillä ollut aiemmin sekaannusta, mutta sain selville että 648 ei ollutkaan mukana.

        Ja joo, valitettavasti minulla ei ole kuin se 646 vaihtaa :(, sillä sinulla ilmeisesti jo kaikki muut onkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se jakso 646 kokonainen? Kun juuri tässä paketissa mikä on jaettu monille on jotenkin korruptoitunut se jakso koska se sisältää vain noin 5 minuuttia materiaalia. Ja se 5 linuuttia sitä jaksoa 646 mulla on
        Mutta vaihtaminen kyllä onnistuu mutta pitäiai olla sellaisia joita minä tarvitsen että molemmat saa jotain. Mutta lähtökohtaisesti onnistuu kyllä :)

        Minun täytyy vielä todella tarkisytaa tämä jakson 646 mysteeri, palaan myöhemmin asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisitkö selittämään, mitä siinä jaksossa 646, 5min versiossasi tapahtuu? Itselläni on 645-647 välillä ollut aiemmin sekaannusta, mutta sain selville että 648 ei ollutkaan mukana.

        Ja joo, valitettavasti minulla ei ole kuin se 646 vaihtaa :(, sillä sinulla ilmeisesti jo kaikki muut onkin :D

        Elina selvittää markuksen rahoista ja geelin papereista puhuuko Camilla totta siitä että Markus myi Camillalle rahapulassa osuuden geelin osakkeista. Ja Elina ihmettelee ku niitä rahoja ei oo missään ja Markus oli varaton. Laura haluaa että Kari nukkuu sohvalla ku niillä on joku riita. Jaana välttelee ismoa ja väittää kattovansa jotai sarjaa että sen ei tarvi nukkua ismon kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun täytyy vielä todella tarkisytaa tämä jakson 646 mysteeri, palaan myöhemmin asiaan.

        Jos saa antaa pienen vinkin oikean jaksonumeron selvittämiseksi niin tarkista videotiedoston pituus. Salkkarijakson pituus näinä vanhoina kausina on 18 - 22 minuuttia
        Jos videotiedostossa on useampi jakso peräkkäin. Katso videota tarkkaan mihin kohtaan se keltainen/sininen päätös cliffhanger kuuluu ja jaksonumero vaihtuu. Sen huomaa helposti esim äänet katoaa pariks sekunniks tai kuva pysähtyy tai alkutunnaria ehtii vilahtaa tms. Se on yllättävän helppoa loppujen lopuksi. Näin minä sain oikein numeroitua kokoelmani. Mukavaa kevättä <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elina selvittää markuksen rahoista ja geelin papereista puhuuko Camilla totta siitä että Markus myi Camillalle rahapulassa osuuden geelin osakkeista. Ja Elina ihmettelee ku niitä rahoja ei oo missään ja Markus oli varaton. Laura haluaa että Kari nukkuu sohvalla ku niillä on joku riita. Jaana välttelee ismoa ja väittää kattovansa jotai sarjaa että sen ei tarvi nukkua ismon kanssa..

        Sain selvitettyä tilanteen ja valitettavasti minullakin on sama jakson 646, 5min tilanne eli jakso alkaa Elinan ja Sepon keskustellessa sohvalla ja jää kesken Elinan ja Camillan keskusteluun geelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain selvitettyä tilanteen ja valitettavasti minullakin on sama jakson 646, 5min tilanne eli jakso alkaa Elinan ja Sepon keskustellessa sohvalla ja jää kesken Elinan ja Camillan keskusteluun geelissä.

        Joo se on tämän kokoelman nauhoittajalla päässyt korroptoitumaan jostain syystä. Ei taida Suomessa niitä tän kokoelman puuttuvia jaksonumeroita omla enään kenelläkään tallessa. Kyllä joku muuten olisi niitä jo vaihdellut ja ne olisi levinnyt jo jokapaikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain selvitettyä tilanteen ja valitettavasti minullakin on sama jakson 646, 5min tilanne eli jakso alkaa Elinan ja Sepon keskustellessa sohvalla ja jää kesken Elinan ja Camillan keskusteluun geelissä.

        Eli jakson 647 täytyisi siis alkaa siitä, kun Elina on lähdössä geelistä ja Camilla pyytää odottamaan? Minulla nämä jaksot ovat kiinnikkäin toisissaan eli 645-648, onko sinulla erillisinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jakson 647 täytyisi siis alkaa siitä, kun Elina on lähdössä geelistä ja Camilla pyytää odottamaan? Minulla nämä jaksot ovat kiinnikkäin toisissaan eli 645-648, onko sinulla erillisinä?

        Sama tilanne minullakin että ne on samassa videotiedostossa peräkkäin. Päätös cliffhangerit leikattu pois. Mutta se loppu cliffhanger ois tullu sen jälkee ku Camilla sano että "Mä omistan 45% geelistä että eiköhän tehä päätökset kuitenki yhessä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne minullakin että ne on samassa videotiedostossa peräkkäin. Päätös cliffhangerit leikattu pois. Mutta se loppu cliffhanger ois tullu sen jälkee ku Camilla sano että "Mä omistan 45% geelistä että eiköhän tehä päätökset kuitenki yhessä"

        Eli kyllä se ku Elina juoksee geelin ovelle ja camilla pyytää odottamaan on jo jaksoa 647


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne minullakin että ne on samassa videotiedostossa peräkkäin. Päätös cliffhangerit leikattu pois. Mutta se loppu cliffhanger ois tullu sen jälkee ku Camilla sano että "Mä omistan 45% geelistä että eiköhän tehä päätökset kuitenki yhessä"

        Aivan, itse olen jo jonkin aikaa editoimalla erotellut näitä jaksoja toisistaan ja lisännyt itse cliffhanger tehosteen loppumusiikilla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, itse olen jo jonkin aikaa editoimalla erotellut näitä jaksoja toisistaan ja lisännyt itse cliffhanger tehosteen loppumusiikilla :D

        Joo se ois kiva ku ne ois otettu kokonaan koska salkkareissa on yks tärkeimpiä asioita se "jäätyminen" että ymmärrän hyvin. Mää en sen takia oo koskenu niihin ku pelkään että laatu huononee ku niitä erottelee toisistaan. Mulka kuitenki sen ajan SD laatu joka on yllättävän hyvä näin vanhoiksi jaksoiksi.
        Ja tosiaa ku ite oon jo 8 vuotta nauhittanu kaikki jaksot se kuuluu nykyää iltarutiineihin nii mää katkasen nauhituksen vadta ku se fremantle tuotantiyhtiön tunnus on näkynyt ruudulla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se ois kiva ku ne ois otettu kokonaan koska salkkareissa on yks tärkeimpiä asioita se "jäätyminen" että ymmärrän hyvin. Mää en sen takia oo koskenu niihin ku pelkään että laatu huononee ku niitä erottelee toisistaan. Mulka kuitenki sen ajan SD laatu joka on yllättävän hyvä näin vanhoiksi jaksoiksi.
        Ja tosiaa ku ite oon jo 8 vuotta nauhittanu kaikki jaksot se kuuluu nykyää iltarutiineihin nii mää katkasen nauhituksen vadta ku se fremantle tuotantiyhtiön tunnus on näkynyt ruudulla. :D

        Samaa mieltä, parempi kokemus saada katsottua täysin alkutunnarista lopputunnariin ja varsinkin se "jäätymisefekti", lisäksi olen turhat mainoksen pätkät väleistä poistellut, ettei häiritse kesken jakson.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, parempi kokemus saada katsottua täysin alkutunnarista lopputunnariin ja varsinkin se "jäätymisefekti", lisäksi olen turhat mainoksen pätkät väleistä poistellut, ettei häiritse kesken jakson.

        Joo mainokset kyllä kans pilais kokemusta se on ihan totta. Mää viime syyskuussa syysmasennukseen aloin kattomaa kaikki salkkarit alusta asti ja mää oon nyt tänäpäivänä menossa 6 kaudessa 2003-2004. Seuraavana jakso 859. :D Mun mielestä tää kausi on isojen muutosten aikaa ja sysäys kohti uudempia salkkareita.. (viimenen kausi jossa on sitä alkuperästen salkkareiden tunnelmaa) oudoin asia on se että melkein puolet hahmoista lähtee muutaman kuukauden aikana ja Sievisten tarinaki alkaa ja tulee myös Ossi ja Riku ym. Ja Hanna kuoli jo xD kohta kun tulee kesä nii on varmaa huomattavasti hitaampi tää tahti. Mää rakastan kesää ja sillon pitää tehdä kaikkea nooeasti koska se on Suomessa niin lyhyt :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mainokset kyllä kans pilais kokemusta se on ihan totta. Mää viime syyskuussa syysmasennukseen aloin kattomaa kaikki salkkarit alusta asti ja mää oon nyt tänäpäivänä menossa 6 kaudessa 2003-2004. Seuraavana jakso 859. :D Mun mielestä tää kausi on isojen muutosten aikaa ja sysäys kohti uudempia salkkareita.. (viimenen kausi jossa on sitä alkuperästen salkkareiden tunnelmaa) oudoin asia on se että melkein puolet hahmoista lähtee muutaman kuukauden aikana ja Sievisten tarinaki alkaa ja tulee myös Ossi ja Riku ym. Ja Hanna kuoli jo xD kohta kun tulee kesä nii on varmaa huomattavasti hitaampi tää tahti. Mää rakastan kesää ja sillon pitää tehdä kaikkea nooeasti koska se on Suomessa niin lyhyt :(

        Samaa mieltä siitä, että tuo kausi 6 on viimeinen, jonka jälkeen alkaa ns. uusi aikakausi ja samalla myös muuttuu tunnusmusiikki seuraavassa kaudessa. Jukka Salinin ja Maarit Salinin lähtö sarjasta tuolloin 2004, päätti salkkareiden ensimmäisen aikakauden 1999-2004. :D
        Seuraava aikakausi mielestäni on 2004-2009 välillä, kunnes Helenan poppoo ja muut uudet nuoret tulevat sarjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä, että tuo kausi 6 on viimeinen, jonka jälkeen alkaa ns. uusi aikakausi ja samalla myös muuttuu tunnusmusiikki seuraavassa kaudessa. Jukka Salinin ja Maarit Salinin lähtö sarjasta tuolloin 2004, päätti salkkareiden ensimmäisen aikakauden 1999-2004. :D
        Seuraava aikakausi mielestäni on 2004-2009 välillä, kunnes Helenan poppoo ja muut uudet nuoret tulevat sarjaan.

        Joo samaa mieltä että kentaurin räjähdyksestä varmaan siirrytään sitte ns. kolmanteen aikakauteen. Jos sua muuten kiinnostaa nii voisin laittaa megaan kuvia tästä mun kokoelmasta miten mää oon nimenny jaksot ja kaudet ym :D ois ihan kivaki esitellä tätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo samaa mieltä että kentaurin räjähdyksestä varmaan siirrytään sitte ns. kolmanteen aikakauteen. Jos sua muuten kiinnostaa nii voisin laittaa megaan kuvia tästä mun kokoelmasta miten mää oon nimenny jaksot ja kaudet ym :D ois ihan kivaki esitellä tätä

        Laita vaan, jos haluut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaan, jos haluut :D

        Joo mää lataan megaan nii menee pieni tovi =D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kuvia minun salkkari kokelmastani <3
        https://mega.nz/folder/Zroh3BwC#Fumsyrr7e3Ohpgb5j9Yt6A

        Tosi hyvä kokoelma ja lisäksi vielä noita spinoff sarjoja, sekä myös muuta materiaalia. Videotiedostojen thumbnailien perusteella näyttää 2011 olevista jaksoista eteenpäin laadukkailta toisin kuin mitä muilla yleensä.
        Itsellä vielä tosin loppujen jaksojen löytämisessä vielä työtä paljon, aloitin salkkareiden tallentamisen muistitikuille noin parisen kuukautta sitten.

        Mutta tosi hyvältä näyttää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä kokoelma ja lisäksi vielä noita spinoff sarjoja, sekä myös muuta materiaalia. Videotiedostojen thumbnailien perusteella näyttää 2011 olevista jaksoista eteenpäin laadukkailta toisin kuin mitä muilla yleensä.
        Itsellä vielä tosin loppujen jaksojen löytämisessä vielä työtä paljon, aloitin salkkareiden tallentamisen muistitikuille noin parisen kuukautta sitten.

        Mutta tosi hyvältä näyttää :)

        joo ne 2012 eteenpäin on HD laatua. aikoinaan tallentavalla digiboxilla oon nauhottanu ja siirtäny kokoelmaani. Ja kyllä nämä vie sen mukasesti myös tilaa xD 50 - 80 gigaa / kausi. ja koko sarja vie tilaa 2 teratavua XD ja tosiaa mulla on tää sarja kopioitu kolmelle ulkoselle kovalevylle koska nää vanhat salkkarit on niin harvinaisia että täytyy olla varmuuskopiot. oon niin neuroottinen että jopa tulipalon varalle oon varautunu ja yks on lapsuudenkodissa vielä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ne 2012 eteenpäin on HD laatua. aikoinaan tallentavalla digiboxilla oon nauhottanu ja siirtäny kokoelmaani. Ja kyllä nämä vie sen mukasesti myös tilaa xD 50 - 80 gigaa / kausi. ja koko sarja vie tilaa 2 teratavua XD ja tosiaa mulla on tää sarja kopioitu kolmelle ulkoselle kovalevylle koska nää vanhat salkkarit on niin harvinaisia että täytyy olla varmuuskopiot. oon niin neuroottinen että jopa tulipalon varalle oon varautunu ja yks on lapsuudenkodissa vielä :D

        Joo ymmärrän, ei ois hyvä jos katoais taivaan tuuliin koko kokoelma XD, sillon pitäs alottaa koko homma uusiks ja rueta netin syövereistä etsimään jaksoja.
        Mutta kyllä laadukkaiden jaksojen säilyttäminen ja kopioiminen on kannattavaa, vaikka veisi kuinka paljon tilaa tahansa, sillä parempi niitä on hyvän laatuisina katsoa kuin huonolla laadulla tai pätkivällä versiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärrän, ei ois hyvä jos katoais taivaan tuuliin koko kokoelma XD, sillon pitäs alottaa koko homma uusiks ja rueta netin syövereistä etsimään jaksoja.
        Mutta kyllä laadukkaiden jaksojen säilyttäminen ja kopioiminen on kannattavaa, vaikka veisi kuinka paljon tilaa tahansa, sillä parempi niitä on hyvän laatuisina katsoa kuin huonolla laadulla tai pätkivällä versiolla.

        Joo mää oon samaa mieltä kaikki yksityisohdat näkyy hienosti ja terävästi kuvapisteitä säästämättä :D Joo mää oon tosiaan nyt menossa tässä ekan aikakauden viimesessä kaudessa nii mää ootan jo kauhulla sitä electropoppi jumputus musiikkia mikä oli käytössä 10 vuotta :DDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mää oon samaa mieltä kaikki yksityisohdat näkyy hienosti ja terävästi kuvapisteitä säästämättä :D Joo mää oon tosiaan nyt menossa tässä ekan aikakauden viimesessä kaudessa nii mää ootan jo kauhulla sitä electropoppi jumputus musiikkia mikä oli käytössä 10 vuotta :DDDDDD

        Joo, se on ehkä mun lemppari versio ja muutenkin Vesa Mäkisen säveltämä musiikki. Toisin kuin nykysalkkareissa, niissä entisissä oli omanlaisensa ja ainutlaatuinen musiikki kaikenlaisiin hetkiin. Nykysalkkareiden musiikkejahan käytetään aika monessa muissakin tv-sarjoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on ehkä mun lemppari versio ja muutenkin Vesa Mäkisen säveltämä musiikki. Toisin kuin nykysalkkareissa, niissä entisissä oli omanlaisensa ja ainutlaatuinen musiikki kaikenlaisiin hetkiin. Nykysalkkareiden musiikkejahan käytetään aika monessa muissakin tv-sarjoissa.

        Salkkarit ei jostain syystä panosta enää samalla tavalla kuin sillon kauan sitten. Oon myös huomannu et näissä vanhoissa salkkareissa on paljon laajemmassa skaalassa kuvauspaikkoja. ravintoloita, huvipuistoja, lapissaki on salkkarit vierailu ja Oulussa sekä Tampereella jopa teneriffalla! ja sitä mää oikeesti arvostan ihan sikana et salkkareiden tuotanto käytti niin paljon rahaa että vei näyttelijät välimeren lämpöön. ei tulis nykypäivänä kuuloonkaa :D ja sairaalakohtaukset kuvattiin oikeasti terveyskeskuksissa mut salkkarit huomas jossai vaiheessa et ne tarvii nii paljon sairaala tiloja että teki sitten iha omat sairaalalavasteet vuonna 2008 ja siitä eteenpäi on käytetty vaa sairaalalavasteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salkkarit ei jostain syystä panosta enää samalla tavalla kuin sillon kauan sitten. Oon myös huomannu et näissä vanhoissa salkkareissa on paljon laajemmassa skaalassa kuvauspaikkoja. ravintoloita, huvipuistoja, lapissaki on salkkarit vierailu ja Oulussa sekä Tampereella jopa teneriffalla! ja sitä mää oikeesti arvostan ihan sikana et salkkareiden tuotanto käytti niin paljon rahaa että vei näyttelijät välimeren lämpöön. ei tulis nykypäivänä kuuloonkaa :D ja sairaalakohtaukset kuvattiin oikeasti terveyskeskuksissa mut salkkarit huomas jossai vaiheessa et ne tarvii nii paljon sairaala tiloja että teki sitten iha omat sairaalalavasteet vuonna 2008 ja siitä eteenpäi on käytetty vaa sairaalalavasteita

        Niin, mutta onhan salkkarit ollu jo 25 vuotta telkkarissa, toisin kuin tv-sarja kotikatu, joka kesti vähän yli 17 vuotta ja loppui. Taitaa salkkareissa aiheet loppua pikkuhiljaa kesken, ellei tuoda vanhoja hahmoja takaisin ja keksitä niille jotain puuhaa. Koronan tultua alko aika paljon laskemaan salkkareiden taso :(
        Kun salkkarit päättää lopettaa (milloin sitten lieneekin) niin toivotaan, että suoratoistopalveluun tulisi kaikki jaksot katsottaviksi tai vaikka dvd:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salkkarit ei jostain syystä panosta enää samalla tavalla kuin sillon kauan sitten. Oon myös huomannu et näissä vanhoissa salkkareissa on paljon laajemmassa skaalassa kuvauspaikkoja. ravintoloita, huvipuistoja, lapissaki on salkkarit vierailu ja Oulussa sekä Tampereella jopa teneriffalla! ja sitä mää oikeesti arvostan ihan sikana et salkkareiden tuotanto käytti niin paljon rahaa että vei näyttelijät välimeren lämpöön. ei tulis nykypäivänä kuuloonkaa :D ja sairaalakohtaukset kuvattiin oikeasti terveyskeskuksissa mut salkkarit huomas jossai vaiheessa et ne tarvii nii paljon sairaala tiloja että teki sitten iha omat sairaalalavasteet vuonna 2008 ja siitä eteenpäi on käytetty vaa sairaalalavasteita

        Olisi kuitenkin kiva, jos voisit jakaa jaksoja edes jonkin verran.
        Vaikka minulla ei olekaan mitään vaihdettavaa, kun se jakson 646 tilannekin selvisi.
        Tarvetta kyllä ois ja etitty kaikkialta monta viikkoo :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tosiaan jos sattuu olemaan noita mainitsemiani jaksoja jollain niin voin antaa isommankin määrän jaksoja vaihdossa että ei tarvitse mennä periaatteella jakso jaksosta. Mulle on tärkeintä täydentää kokoelmaani.
        Ja 2016-2017 kaudesta alkaen oon ite nauhottanu kaikki salkkarit bandicamilla mutta erittäin tehokkaalla peliläppärillä niin laatu on todella hyvä 720p HD

        Olisiko mahdollista vaihtaa jaksoja, sähköpostilla/drivella?
        Voisin vaihtaa editoimiani jaksoja väliltä 181-440, joista olen muuttanut seuraavaa:
        - Mainokset poistettu
        - Jaksot 181-300, muutettu leveästä kuvakulmasta normaaliin 4:3
        - Eroteltu toisistaan, esim. tunnin pätkistä
        - Lisätty alkutunnari ja jäätymisefekti loppumusiikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pystyisiks jakaa mulle salkkarijaksoi?

        aattelin aluks että varmasti huijaa että ei varmasti löydy lähes kaikkia salkkarijaksoja ton linkin jakajalta mutta sillä todella näkyy olevan koko sarja :DD


      • Anonyymi

        Oletko sama joka joskus 2016 kusetti ihmisiltä rahaa uskottelemalla, että myy jaksot heille vai oletko sama joka kertoi käyneensä hakemassa jaksot tältä tyypiltä ja matkaa kertyi yhteensä satoja kilometrejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama joka joskus 2016 kusetti ihmisiltä rahaa uskottelemalla, että myy jaksot heille vai oletko sama joka kertoi käyneensä hakemassa jaksot tältä tyypiltä ja matkaa kertyi yhteensä satoja kilometrejä?

        Miten joku joka pyytää jakamaan salkkarijaksoja voi olla kusettanu joltaki rahaa että on saanu ne jaksot joita sillä ei ole. Eihän tässä oo mitään järkee. Mutta kiitos hyvistä nauruista :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku joka pyytää jakamaan salkkarijaksoja voi olla kusettanu joltaki rahaa että on saanu ne jaksot joita sillä ei ole. Eihän tässä oo mitään järkee. Mutta kiitos hyvistä nauruista :D

        Ei kun siis että sillä on ollut ne jaksot ja on valehdellut myyvänsä niitä ihmisille mutta ei sitten oikeasti ole myynytkään tai sitten hänellä ei oikeasti ole niitä ollutkaan vaan on valehdellut että on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama joka joskus 2016 kusetti ihmisiltä rahaa uskottelemalla, että myy jaksot heille vai oletko sama joka kertoi käyneensä hakemassa jaksot tältä tyypiltä ja matkaa kertyi yhteensä satoja kilometrejä?

        toi linkin lataaja on aika varmasti se sama tyyppi joka joskus reissas tuntitolkulla salkkareiden perässä. Ois pitäny sillon 2016 iltalehtee tai seiskaan vinkata on niillä pienemmästäki uutiskynnys ylittyny. Täytyy olla melko salkkarihullu. Selittäis myös miks noiden pikkukuvien perusteella noi jaksot on noin hyvälaatusia. tottakai laatu on hyvää ku ne ei oo kulkenu kymmenien välikäsien ja videonmuokkaus ohjelmien läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama joka joskus 2016 kusetti ihmisiltä rahaa uskottelemalla, että myy jaksot heille vai oletko sama joka kertoi käyneensä hakemassa jaksot tältä tyypiltä ja matkaa kertyi yhteensä satoja kilometrejä?

        Eihän tuolt löytyny muuta ku ripulii!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kiva maksaa toista sataa euroa bensoja ja saastuttaa ilmastoa salkkareiden takia?

        Ei helvetti!!! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kiva maksaa toista sataa euroa bensoja ja saastuttaa ilmastoa salkkareiden takia?

        Mistä ihmeen automatkasta täällä oikein monet puhuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pystyisiks jakaa mulle salkkarijaksoi?

        Sori nämä tallenteet on luvallista käyttää vain yksityiskäyttöön. En ole jakanut enkä jaa näitä netissä koska se olisi tosi kyseenalaista. Kannattaa ite nauhottaa salkkarit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori nämä tallenteet on luvallista käyttää vain yksityiskäyttöön. En ole jakanut enkä jaa näitä netissä koska se olisi tosi kyseenalaista. Kannattaa ite nauhottaa salkkarit :)

        Muttaku ekojen salkkarijaksojen aikaan mä en ollu syntynytkään ja jaksojen 400-500 olin liian pieni että oisin osannu tai sanu nauhottaa yhtään mitään! Ja sen takii jääny paljon vanhoi sakkareita näkemättä eikä jaksoja löydy mistään! Ihan epistä! 😠😤


    • Anonyymi

      Ai että kun ois kaikki jaksot. Kyllä harmittaa, kun en ottanut koneelle vähän aikaa sitten, kun vielä iso osa oli netissä

      • Anonyymi

        Ja midtä toi megalinkin laittaja on saanu noi jaksot? Eihän tosta kokoelmasta puutu ku pari jaksoa. Pistää miettimään että oisko ne kuitenki ollu löydettävissä jostai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja midtä toi megalinkin laittaja on saanu noi jaksot? Eihän tosta kokoelmasta puutu ku pari jaksoa. Pistää miettimään että oisko ne kuitenki ollu löydettävissä jostai

        Ja sillä näkyy olevan myös 458-465 =OOO Eihän noita oo kenelläkää. What a fuck


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sillä näkyy olevan myös 458-465 =OOO Eihän noita oo kenelläkää. What a fuck

        Tuon jaksokokoelman omistajalla näkyy olevan tallessa myös 484-486. Neki puuttuu monista julkisesti jaossa olevista paketeista


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa on sulle jaksot 458-465: https://www.youtube.com/watch?v=A2yv89Neq8Y

        hahhah olipa tosi hauskaa. En tajuu miks joku jolla on noita aarteita ei voi jakaa niitä ku se ei ees maksa mitään eikä ne häviä omista kokelmistakaa ku kopioi. Sais muutki nähä noi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hahhah olipa tosi hauskaa. En tajuu miks joku jolla on noita aarteita ei voi jakaa niitä ku se ei ees maksa mitään eikä ne häviä omista kokelmistakaa ku kopioi. Sais muutki nähä noi :(

        Mistäs sitä tietää että hänellä niitä oikeesti on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon jaksokokoelman omistajalla näkyy olevan tallessa myös 484-486. Neki puuttuu monista julkisesti jaossa olevista paketeista

        Jep noi 458-465 ja 484-486 puuttuu finvipistäki että ton kokoelman omistajalla on kyllä harvinaista matskuu. Näkispä noi ees kerran jostaki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sitä tietää että hänellä niitä oikeesti on?

        Näitkö tuon megalinkin? Aika selvästi löytyy kokosarja. katoppa videotiedostojen pituuksia ja tiedostojen pikkukuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hahhah olipa tosi hauskaa. En tajuu miks joku jolla on noita aarteita ei voi jakaa niitä ku se ei ees maksa mitään eikä ne häviä omista kokelmistakaa ku kopioi. Sais muutki nähä noi :(

        Jos epätoivoisen needysti himoitset jotain et sitä ikinä saa. Sen sijaan saat mitä ansaitset. Siinä sinulle esimerkki siitä mitä ansaitset tuolla "mä haluun-tahtoo!"-asenteella. Keskity sen sijaan iloitsemaan siitä mitä sinulla jo on niin sitten vedät puoleesi kaikkea kivaa ja siinä sivussa löydät vaikka ne kauan himoitsemasi salkkarijaksot.

        Jos vongut toiselta vailla vastavuoroisuutta jotain mitä todella himoitset, silloin et tule sitä todellakaan saamaan! Sen sijaan vedät puoleesi harmeja mm. yllä näkyvien viisastelijoiden muodossa.

        Olet vielä nuori mutta elämänkoulu opettaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos epätoivoisen needysti himoitset jotain et sitä ikinä saa. Sen sijaan saat mitä ansaitset. Siinä sinulle esimerkki siitä mitä ansaitset tuolla "mä haluun-tahtoo!"-asenteella. Keskity sen sijaan iloitsemaan siitä mitä sinulla jo on niin sitten vedät puoleesi kaikkea kivaa ja siinä sivussa löydät vaikka ne kauan himoitsemasi salkkarijaksot.

        Jos vongut toiselta vailla vastavuoroisuutta jotain mitä todella himoitset, silloin et tule sitä todellakaan saamaan! Sen sijaan vedät puoleesi harmeja mm. yllä näkyvien viisastelijoiden muodossa.

        Olet vielä nuori mutta elämänkoulu opettaa!

        Ja mieti vaikka uhmaikäistä pikkusisartasi/serkkuasi jos sinulla sellainen sattuu olemaan. Se alkaa mankumaan jotain lelua/karkkia ja kun ei saa niin rupee huutamaan että "Tahtoo! Yhyy!". Mitä enemmän se huutaa niin sitä epätodennäkösemmin se sitä saa kun (terveet) vanhemmat ignoroi sen toivetta yhä hanakammin. Lopulta turhamaisuuden huutaminen ei ole muuta kuin energian hukkaa.

        Sen sijaan jos tämä lapsi iloitsee jostain lelusta niin vanhemmat ajattelee että mitähän tuon kaltaista mutta upgreidattua sille hommaisi joulu-/synttärilahjaksi kun se näyttää tollasista tykkäävän. Lapsi saa sitten pyytämättään lahjan, josta hän todella tykkää ja on entistäkin onnellisempi sillä leikkiessään.

        Eri asia sitten jos tuolla lapsella (tai sinulla) sattuu olemaan kaverivanhemmat jotka antaa huutavalle ipanalle (tai sinulle) kaiken mitä se (tai sinä) haluaa. Sitten teini- ja aikuisiälle jää iänikuinen "Tahtoo!"- levy päälle ja leffoja, konsolipelejä, salkkarijaksoja yms. ruvetaan väkisin mankumaan, pahimmillaan kovistelemaan kavereilta tai ihan randomeilta. Viimeistään työelämässä tulee seinä vastaan kun väistämättä joutuu tekemään ikävän puuduttavia asioita jotta palkka juoksee ja leipä tulee pöytään. Eri asia sitten jättäytyä sossun luukun varaan, mutta onneksi nykyinen hallitus hätistelee tuollaisia kaverivanhempien hemmottelemia loisijoita töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mieti vaikka uhmaikäistä pikkusisartasi/serkkuasi jos sinulla sellainen sattuu olemaan. Se alkaa mankumaan jotain lelua/karkkia ja kun ei saa niin rupee huutamaan että "Tahtoo! Yhyy!". Mitä enemmän se huutaa niin sitä epätodennäkösemmin se sitä saa kun (terveet) vanhemmat ignoroi sen toivetta yhä hanakammin. Lopulta turhamaisuuden huutaminen ei ole muuta kuin energian hukkaa.

        Sen sijaan jos tämä lapsi iloitsee jostain lelusta niin vanhemmat ajattelee että mitähän tuon kaltaista mutta upgreidattua sille hommaisi joulu-/synttärilahjaksi kun se näyttää tollasista tykkäävän. Lapsi saa sitten pyytämättään lahjan, josta hän todella tykkää ja on entistäkin onnellisempi sillä leikkiessään.

        Eri asia sitten jos tuolla lapsella (tai sinulla) sattuu olemaan kaverivanhemmat jotka antaa huutavalle ipanalle (tai sinulle) kaiken mitä se (tai sinä) haluaa. Sitten teini- ja aikuisiälle jää iänikuinen "Tahtoo!"- levy päälle ja leffoja, konsolipelejä, salkkarijaksoja yms. ruvetaan väkisin mankumaan, pahimmillaan kovistelemaan kavereilta tai ihan randomeilta. Viimeistään työelämässä tulee seinä vastaan kun väistämättä joutuu tekemään ikävän puuduttavia asioita jotta palkka juoksee ja leipä tulee pöytään. Eri asia sitten jättäytyä sossun luukun varaan, mutta onneksi nykyinen hallitus hätistelee tuollaisia kaverivanhempien hemmottelemia loisijoita töihin.

        Kuule varmaan hyvin monet tän sarjan fanit olisi valmiita maksamaan fremantlelle / laillisille tahoille mutta kun nämä vanhat salkkarikaudet on arvokkaampia kuin raha. Koska niitä ei myydä missään eikä niitä näe netissä missään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule varmaan hyvin monet tän sarjan fanit olisi valmiita maksamaan fremantlelle / laillisille tahoille mutta kun nämä vanhat salkkarikaudet on arvokkaampia kuin raha. Koska niitä ei myydä missään eikä niitä näe netissä missään

        Kappas! Sinähän se olitkin äitisi kanssa naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hahhah olipa tosi hauskaa. En tajuu miks joku jolla on noita aarteita ei voi jakaa niitä ku se ei ees maksa mitään eikä ne häviä omista kokelmistakaa ku kopioi. Sais muutki nähä noi :(

        Anteeksi vaan mutta näitä saa käyttää vain yksityiskäyttöön. Näitä jaksoja ei ole luvallista jakaa julkisesti mihinkään. Salkkarifanien kannattaa nauhottaa salkkarit niin kun minä teen.


    • Anonyymi

      Mää juttelin jonkun todella mukavan kanssakeskustelijan kanssa täällä toissayönä ja halusin hänelle näyttää valokuvia minun kokoonkasaamasta salkkarikokoelmasta. Kiitokseksi sitten joku täysin ulkopuolinen tuntematon porukka puhuu musta paskaa täällä joka toisessa viestissä että kiitos vaa

      • Anonyymi

        No jotkut epäilee että olisit hakenut autolla joskus vuonna 2016 joltakin tyypiltä nuo jaksot ja maksanut hänelle siitä tai sitten olisit joku joka on samana vuonna väittänyt myyvänsä jaksot ihmisille mutta onkin vain kusettanut heiltä rahaa. Mutta ilmeisesti et ole kumpikaan.


      • Anonyymi

        Moi, tässä se toisöinen kanssa keskustelija XD. Joo en tosiaan tiedä, mistä täällä alettiin keskustelemaan, mutta todistit mielestäni selvästi että omistat nämä kyseiset jaksot.
        Kertomasi jaksojen rutiinisesta tallentamisesta ja ottamiesi kuvien (juuri oikeaan kellon aikaankin) todistaa, että puhui totta.
        Huijari yleensä pyytäisi väen väkisin saamaan uhrilta rahaa erilaisten maksulinkkien tai muun välityksellä.
        Mut tosiaan olisi mukava, jos pystyisit vaihtamaan jaksoja minun tai muiden kanssa.
        Mitä noihin monilla muillakin puuttuviin jaksoihin 458-465 yms liittyen, ovat olleet aiemmin myös youtubessa, eli en ihmettelisi jos ne hänellä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut epäilee että olisit hakenut autolla joskus vuonna 2016 joltakin tyypiltä nuo jaksot ja maksanut hänelle siitä tai sitten olisit joku joka on samana vuonna väittänyt myyvänsä jaksot ihmisille mutta onkin vain kusettanut heiltä rahaa. Mutta ilmeisesti et ole kumpikaan.

        Siis että ihan autolla on joku menny salkkarijaksoja hakemaan!? Siis todella anteeksiantamaton ympäristörikos! Tollasen pikkuasian takia pitää bensakrematorio lyödä kaupungissa tulille ja ilmastonmuutos vaan kiihtyy! Eihän ne salkkareissakaan autolla juurikaan liiku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis että ihan autolla on joku menny salkkarijaksoja hakemaan!? Siis todella anteeksiantamaton ympäristörikos! Tollasen pikkuasian takia pitää bensakrematorio lyödä kaupungissa tulille ja ilmastonmuutos vaan kiihtyy! Eihän ne salkkareissakaan autolla juurikaan liiku!

        Älä pliis tapa mua nauruun noilla jutuillas! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pliis tapa mua nauruun noilla jutuillas! :D

        Ei vaan ihan oikeesti! Ilmastohätätila nyt! Kapinakapinakapina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan ihan oikeesti! Ilmastohätätila nyt! Kapinakapinakapina!

        Heii miten ois salkkarikapina Konalan studiolla? Kielletään polttomoottoriautojen näkyminen salkkareissa. Vain sähköautot sallitaan. Tukitaan Ruosilantien liikenne ja näyttelijöiden tie studiolle.

        Ilmastohätätila nyt! Polttisautot pois salkkareista! Kapinakapinakapina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, tässä se toisöinen kanssa keskustelija XD. Joo en tosiaan tiedä, mistä täällä alettiin keskustelemaan, mutta todistit mielestäni selvästi että omistat nämä kyseiset jaksot.
        Kertomasi jaksojen rutiinisesta tallentamisesta ja ottamiesi kuvien (juuri oikeaan kellon aikaankin) todistaa, että puhui totta.
        Huijari yleensä pyytäisi väen väkisin saamaan uhrilta rahaa erilaisten maksulinkkien tai muun välityksellä.
        Mut tosiaan olisi mukava, jos pystyisit vaihtamaan jaksoja minun tai muiden kanssa.
        Mitä noihin monilla muillakin puuttuviin jaksoihin 458-465 yms liittyen, ovat olleet aiemmin myös youtubessa, eli en ihmettelisi jos ne hänellä olisi.

        Aivan. Minun iltarutiineihin on vuosikaudet kuulunu salkkareiden nauhotus samalla tavalla ku hampaiden pesu. Sen takia mulla on kaikki jaksot. Nauhotan jaksot tehokkaalla pelirietokoneella ja käyttäen bandicamia. Kun koneeessa on riittävän tehokas näytönohjain ja prosessori sekä riittävästi ram muistia niin sillä saa yhtä laadukkaita tallenteita ku tvstä nauhottas. 1280x720 resolla mulla kaikki kaudet 2011 eteenpäi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heii miten ois salkkarikapina Konalan studiolla? Kielletään polttomoottoriautojen näkyminen salkkareissa. Vain sähköautot sallitaan. Tukitaan Ruosilantien liikenne ja näyttelijöiden tie studiolle.

        Ilmastohätätila nyt! Polttisautot pois salkkareista! Kapinakapinakapina!

        Siis mitä täällä oikein tapahtuu!? :D


    • Anonyymi

      tuossa megalinkin kokoelmassahan on kaikki kaudet sen vuoden 2016 jälkeenkin. miten se olisi voinut hakea nämä 2016 jälkeen tulleet jaksot jo vuonna 2016 ? =o

      • Anonyymi

        No jos se on sitten itse hankkinut nämä myöhemmät jaksot. Mutta ilmeisesti kuitenkaan ei.


    • Anonyymi

      Onko jollakin oikeasti näitä jaksoja vie mitä täällä kaikki vouhkaa?

      • Anonyymi

        Sina otta valkosibali? Eiolee!


    • Anonyymi

      Tyttö nyt hiljaa. Tommosen takia pitää herätä hyvästä unesta.. Ihhahhaa ihhahhaa hepoeäännme. MITÄÄH

      • Anonyymi

        Onks sulla kaikki kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sulla kaikki kotona?

        Mee töihin sieltä lakkolomilta!


    • Anonyymi

      Ärsyttävässä pitkässä talvessa minulla on ollut parhaana apuna tämä salkkarikokoelma. Alotin viime syyskuussa kattoo koko sarjan alusta asti ja oon talven aikana kattonu jaksoon 868 :)

    • Anonyymi

      Haluaisin vain nauttia vanhoista salkkarijaksoista, mutta en ymmärrä kuinka tuo suomitv.net linkki toimii jotta jaksot sieltä näkisin, auttakaa kanssakatsojaa <3 täytyykö olla vpn vai MITÄ TEEN?

    • Anonyymi

      Haha mää nauroin tolle jukan repliikille jaksossa 872 =DDDDD "Kaiken huipuks sä vielä ratkeet ryyppää oman terapiakirjan julkasutilaisuudessa. Ei tässä kehtaa enää missään naamaa näyttää"

    • Anonyymi

      Miettikää jos joku kunnon salkkarihullu ois töissä kiinteistöhuollossa ja tulis keikka tuon salkkarijaksokokoelman kotiin nii sehän kopiois sieltä noi jaksot omalle kovalevylle mahdollisen työpaikan menettämisen kustannuksella x)

    • Anonyymi

      Olisiko sulla vuoden 2010 jaksoja?

    • Anonyymi

      Oispa itelläki kaikki salkkarit niin ku tolla yhellä tässä chatissä. Kuinkahan kauan menee kattoa noi kaikki XDDD veikkaan kolmea vuotta jos esim leffan verran käyttää aikaa jaksoihi per päivä

    • Anonyymi

      Auttakaa pliis, miten tuo sivusto toimii? Tulee vain ponnahdusikkunoita..

      • Anonyymi

        Käytä adblockkia


    • Anonyymi

      tuo kuudes kausi 2003-2004 on kyllä outo!!! Puolet hahmokokoonpanosta lähtee lätkimään. Loppupuolella kautta alan olemaan niin tuo tunnarikin on ihan turha pikkuhiljaa ku puolet tunnarissa esiintyvistä hahmoista ei oo ees mukana enää

    • Anonyymi

      Miksihän salkkareissa on hypätty yli jaksojen numeroinnissa pari jaksoa kaudella 2003-2004. Jaksoja 898-900 ei oo olemassakaan.
      897 jälkeen seuraavana päivänä tullut jakso on numeroitu jaksoksi 901. Ihmeellistä

    • Anonyymi

      Toimii!

    • Anonyymi

      Kellään näitä jaksoja tai tietääkö kukaa kenellä ois/mistä sais? 457, 646, 658-660, 670-672, 710-711, 727-729, 926-928, 932-935 ja 1163?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe