Olen pyytänyt Jumalaa ilmestymään, mutta ei ole ilmestynyt

Anonyymi-ap

Miten voin uskoa Jumalaan, joka ei ilmesty, kun sitä pyytää? Ei vastaa rukouksiin, ei puhu mitään, ei tee mitään. On kuin olematon. Ei sellaiseen voi uskoa.

23

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala asustaa mielikuvituksessa vain jos siihen uskoo. Sillä lastentasoisten on taivasten valtakunta.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Katso lähimmäistäsi, niin näet Jumalan. Kohtele häntä siinä hengessä ja mielessä.

      Se mitataan, kun menet perille. Kohteleeko Putin lähimmäistä, kuin pitäisi- eikä hän näe, että minkä käden jäljen jättää- hän on koskenut Jumalan työhön.

      • Anonyymi

        Näen toisessa ihmisessä kehittyneen ihmisapinan.


    • Anonyymi

      Sinulla tuntuu olevan ongelma. Tämä ongelma johtuu
      tekstistäsi päätellen siitä, että sinä elät ilman Jumalaa,
      elät erossa Hänestä. Siinä on ongelmasi.

      Sinun tulee ensin tulla Jumalan luokse ja kohdata Jumala.
      Sitten Hänen yhteydessään Jumala kuulee sinua, ei ennen.

      Jumala kohdataan Hänen Sanassaan, Jeesuksessa Kristuksessa.
      Raamattu on Jumalasta Jumalan ilmoitus ihmiskunnalle.
      Ramatun Sanassa on Henki ja elämä koska Jumala on pannut
      Henkensä omaan Sanaansa = Sana elää.

      Siksi minä suosittelen sinulle, että luet kaikki evankeliumit
      ja Uuden Testamentin kirjeet. Kysy Jumalalta lukiesssasi,
      että mitä Sinä tahdot tällä kaikella sanoa minulle tässä hetkessä.

      Ja sinä saat kokea, että Jumala puhuu sinulle Sanassa ja
      Sanan kautta. Hän tulee luoksesi Sanassa. Tämä koska Jumala
      asuu Sanassa. Jumalan Sanassa kohtaat Jumalan,
      Herran Jeesuksen Kristuksen. Hän eli vähän aikaa ihmisen
      lihassa ihmisenä. Nyt Hän tulee luoksesi Jumalana Sanassa,
      jonka uskot ja otat vastaan.

      Mutta jos tahdot "oikotien" uskoon ja Jumalan kohtaamiseen,
      voit lukea tästä ja tehdä kokosydämisen päätöksen lähteä
      seuraamaan Jeesusta Kristusta. Jumala näkee sinun sydämeesi
      ja tietää, millä mielellä lähestyt ja rukoilet Häntä. Et voi petkuttaa
      Jumalaa, ihmisiä voit, mutta et Jumalaa. Siksi ole rehellinen
      ja puhu Hänelle rehellisesti tekeytymättä joksikin muuksi.

      https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/449453358
      https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439627421

      Mvh J - K

      • Anonyymi

        Tahdon nähdä Jumalan niin kuin 74 israelilaista.

        2.Mooseksen kirja:
        24:9 Ja Mooses ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta nousivat vuorelle.
        24:10 Ja he näkivät Israelin Jumalan; ja hänen jalkainsa alla oli alusta, niinkuin safiirikivistä, kirkas kuin itse taivas.
        24:11 Eikä hän kajonnut kädellänsä israelilaisten valittuihin, ja he katselivat Jumalaa, söivät ja joivat.

        Ei ole reilua, että nämä näkivät Jumalan eikä heidän tarvinnut uskoa. Minäkin tahdon nähdä Jumalan ja ylösnousseen Jeesuksen. Opetuslasten ei tarvinnut uskoa ylösnousemukseen kun näkivät ylösnousseen Herran. Paavali jopa kirkastetun. Ei ole reilua, että minun pitää uskoa, mutta en saa nähdä niin kuin nämä "todistajat".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdon nähdä Jumalan niin kuin 74 israelilaista.

        2.Mooseksen kirja:
        24:9 Ja Mooses ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta nousivat vuorelle.
        24:10 Ja he näkivät Israelin Jumalan; ja hänen jalkainsa alla oli alusta, niinkuin safiirikivistä, kirkas kuin itse taivas.
        24:11 Eikä hän kajonnut kädellänsä israelilaisten valittuihin, ja he katselivat Jumalaa, söivät ja joivat.

        Ei ole reilua, että nämä näkivät Jumalan eikä heidän tarvinnut uskoa. Minäkin tahdon nähdä Jumalan ja ylösnousseen Jeesuksen. Opetuslasten ei tarvinnut uskoa ylösnousemukseen kun näkivät ylösnousseen Herran. Paavali jopa kirkastetun. Ei ole reilua, että minun pitää uskoa, mutta en saa nähdä niin kuin nämä "todistajat".

        >>>Ei ole reilua, että nämä näkivät Jumalan eikä heidän tarvinnut uskoa. Minäkin tahdon nähdä Jumalan ja ylösnousseen Jeesuksen. Opetuslasten ei tarvinnut uskoa ylösnousemukseen kun näkivät ylösnousseen Herran. Paavali jopa kirkastetun. Ei ole reilua, että minun pitää uskoa, mutta en saa nähdä niin kuin nämä "todistajat".<<<

        Minä en voi tuoda Jumalaa sinun eteesi katseltavaksesi.
        Se on Pyhän Hengen ja Sanan tehtävä, ja vain Hän
        voi antaa sinun nähdä Hänet. Puhu siksi Jeesukselle
        tästä ongelmastasi ja tahdostasi nähdä Hänet.

        Mutta jos tulee vaikeuksia, muista ilmoittamani "oikotie"
        Jumalan kohtaamiseesi.

        Tsemppia ja onnea etsintöihisi!

        Mvh J - K


      • Anonyymi kirjoitti:

        >>>Ei ole reilua, että nämä näkivät Jumalan eikä heidän tarvinnut uskoa. Minäkin tahdon nähdä Jumalan ja ylösnousseen Jeesuksen. Opetuslasten ei tarvinnut uskoa ylösnousemukseen kun näkivät ylösnousseen Herran. Paavali jopa kirkastetun. Ei ole reilua, että minun pitää uskoa, mutta en saa nähdä niin kuin nämä "todistajat".<<<

        Minä en voi tuoda Jumalaa sinun eteesi katseltavaksesi.
        Se on Pyhän Hengen ja Sanan tehtävä, ja vain Hän
        voi antaa sinun nähdä Hänet. Puhu siksi Jeesukselle
        tästä ongelmastasi ja tahdostasi nähdä Hänet.

        Mutta jos tulee vaikeuksia, muista ilmoittamani "oikotie"
        Jumalan kohtaamiseesi.

        Tsemppia ja onnea etsintöihisi!

        Mvh J - K

        Tiedän keinon, jolla uskonharhainen typeryys voidaan korjata. Valitettavasti menetelmä on varsin kivulias, mutta jos haluat osallistua ilmoittautumiset tähän alle.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tiedän keinon, jolla uskonharhainen typeryys voidaan korjata. Valitettavasti menetelmä on varsin kivulias, mutta jos haluat osallistua ilmoittautumiset tähän alle.

        Vanha kompis, hauska nähdä sinua!
        Etkö vieläkään ole saanut Jeesusta mukaasi?
        Voi, voi ja voi!
        Vaihda taktiikkaa. Kokeile tuolla edellisessä
        linkissä antamaani "oikotietä" Jumalan kohtaamiseen.

        Sitten ehkä Hän lähtee mukaasi ja tekee niitä Häneltä
        vaatimiasi tekoja (jos sinulla vielä silloin on vaatimuksia).
        Mutta minä en voi niitä sinulle antaa. En voi tuoda Jeesusta
        eteesi ja saada Häntä suostumaan vaatimuksiisi. Nämä ovat
        sinun ja Jeesuksen välisiä asioita. Sinun tulee puhua
        niistä Jeesukselle, ei ihmisille.

        Jos minä kykenisin tuomaan sinulle Jeesuksen ja saamaan
        Hänet tekemään vaatimiasi tekoja, minä tietenkin
        auttaisin sinua tässä asiassa. mutta valitettavasti.

        Mvh J - K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdon nähdä Jumalan niin kuin 74 israelilaista.

        2.Mooseksen kirja:
        24:9 Ja Mooses ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta nousivat vuorelle.
        24:10 Ja he näkivät Israelin Jumalan; ja hänen jalkainsa alla oli alusta, niinkuin safiirikivistä, kirkas kuin itse taivas.
        24:11 Eikä hän kajonnut kädellänsä israelilaisten valittuihin, ja he katselivat Jumalaa, söivät ja joivat.

        Ei ole reilua, että nämä näkivät Jumalan eikä heidän tarvinnut uskoa. Minäkin tahdon nähdä Jumalan ja ylösnousseen Jeesuksen. Opetuslasten ei tarvinnut uskoa ylösnousemukseen kun näkivät ylösnousseen Herran. Paavali jopa kirkastetun. Ei ole reilua, että minun pitää uskoa, mutta en saa nähdä niin kuin nämä "todistajat".

        Raamatussa sanotaan näin:

        Joh. 20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"

        2. Kor. 5:7 sillä me vaellamme uskossa emmekä näkemisessä.


    • Anonyymi

      Ei oikeata Jumalaa voi nähdä. Ne mitä ihmiset ovat nähneet ovat vain ulkoavaruuden olentoja, jotka ovat olleet kehityksessä edellä vuosisatoja ihmisiä, jolloin nämä uskovat nähneensä Jumalia. Samanlaisia tapauksia kerrotaan kaikissa uskonnoissa ympäri maailman vuosituhansien aikana.
      Onko oikeaa Jumalaa olemassa, kukaan ei tiedä. Usko kuitenkin on monilla, eikä varautuminen siihen, että Jumala todella olisikin vastassa kuoleman porteilla, ainakaan haitaksi ole.

    • Anonyymi

      Minä olen rukoilut että purra tulisi oven taakse ja tois orpon kanssa minulle työpaikka osoitteen taitaa olla vain haave unta 😫

    • Anonyymi

      Jumalan näkee vasta taivaassa mutta Jeesuksen on moni ihminen nähnyt. En ole koskaan nähnyt Jeesusta mutta silti saan uskoa häneen uskon raamatun kirjoituksien olevan totta.
      Olen saanut kokea asioita ja Jeesus puhuu ihmisille myös unien kautta. Raamatusta löydät hänet ja katso luontoa jonka Jumala on luonut on niin paljon ihania asioita joita hän on meille ihmisille tehnyt.

    • Anonyymi

      Minulla itselläni tulee jo pian 50v. aikaa uudestisyntymäni hetkestä.

      Herra ei ole minulle ilmestynyt, enkä minä pidä sitä mitenkään epäreiluna.

      Herra ilmestyy, jos Hän sitä tahtoo ja katsoo sen tarpeelliseksi, kaikki se on Hänen kädessään ja päätöksessään.

      • Anonyymi

        Ei Jumala ilmesty nähtävällä tavalla, koska ei ole nyt maanpäällä vaan Taivaassa. Isä Jumala ja Pyhä Henki ovat Henkiä. Jeesus persoonalla on ylösnousemusruumis, koska syntyi Jumalana ihmiseksi.
        Aitoja kokemuksia Jumalasta voi saada tarvittaessa. (Useimmat ovat kuitenkin vääriä 'enkeleitä'). Usko tulee kuulemisesta (Sanan lukemisesta) ja kuuleminen Raamatun Sanan kautta, (Luterilaisuudessa myös kahdesta Sakramentista, jotka Jeesus itse antoi ja asetti).
        Ei opetuslasten ja Jeesuksen aikalaistenkaan ollut helppo uskoa. Jumala itse vaikuttaa uskomisen ja tekemisen, emme siihen omin voimin pysty. Jumalamme on myös Salattu Jumala.

        (Näyttää kun kiusaisit Jumalaa. Ihminen on syntinen ja Jumala on Pyhä. Kaikki tulee hyväksemme armosta ei ansiosta. Monen ahdistuksen kautta pääsemme perille, jos pääsemme.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumala ilmesty nähtävällä tavalla, koska ei ole nyt maanpäällä vaan Taivaassa. Isä Jumala ja Pyhä Henki ovat Henkiä. Jeesus persoonalla on ylösnousemusruumis, koska syntyi Jumalana ihmiseksi.
        Aitoja kokemuksia Jumalasta voi saada tarvittaessa. (Useimmat ovat kuitenkin vääriä 'enkeleitä'). Usko tulee kuulemisesta (Sanan lukemisesta) ja kuuleminen Raamatun Sanan kautta, (Luterilaisuudessa myös kahdesta Sakramentista, jotka Jeesus itse antoi ja asetti).
        Ei opetuslasten ja Jeesuksen aikalaistenkaan ollut helppo uskoa. Jumala itse vaikuttaa uskomisen ja tekemisen, emme siihen omin voimin pysty. Jumalamme on myös Salattu Jumala.

        (Näyttää kun kiusaisit Jumalaa. Ihminen on syntinen ja Jumala on Pyhä. Kaikki tulee hyväksemme armosta ei ansiosta. Monen ahdistuksen kautta pääsemme perille, jos pääsemme.)

        Minulleko sinä kirjoitit / vastasit vai aloittajalle ?

        Siis olen edellisen viestin kirjoittaja ja ihmettelen hieman tätä:

        " (Näyttää kun kiusaisit Jumalaa. Ihminen on syntinen ja Jumala on Pyhä. Kaikki tulee hyväksemme armosta ei ansiosta. Monen ahdistuksen kautta pääsemme perille, jos pääsemme.) "

        Mistä sinä tuon kiusaamisen oikein keksit ?


    • Anonyymi

      Aloittaja kiusaa selvästi vaatimalla Jumalaa ilmestymään. Sellaisia me ihmiset olemme perisyntisinä. Pidämme itseämme Jumalan veroisena yms.

    • Anonyymi

      Monet pitää Jumalaa pullonhenkenä, jonka pitäisi aina ilmestyä täyttämään ihmisen toiveet, kun pullonkorkin poista.

    • Anonyymi

      Sen takia se onki usko ja uskonto

      Me uskomme vaikka emme ole nähneet!

      Taivaassa usko muuttuu näkemiseksi

      • Anonyymi

        Näkeminen edellyttää, että ensin on usko.
        Ihmisen on siis ensin tultava uskoon, hänellä
        täytyy olla usko Jumalan olemassaoloon.
        Sitten hänellä tulee olla usko Jumalan Poikaan.
        Ja sitten Poika yhdistää uskovan Isän kanssa
        ja uskova löytää ja näkee Jumalan Pojassa.

        Mutta ongelma monella on siinä, kun ei
        tahdo tietää Jumalasta. Siksi ihminen ei
        myöskään saa tietoa Häneltä ja Hänestä.

        Toisilla on ongelma siinä, kun kyllä uskoo,
        että Jumala on, mutta ohittaa Pojan.
        Kukaan ei voi ohittaa Poikaa ja tulla
        Jumalan luokse ja nähdä Jumala Pojan
        ohi.

        https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439657387

        Mvh J - K


    • Jokaisen uskovaisen, joka on lukenut Raamattua, tulisi tietää, että Jumala on salattu eikä ihminen voi häntä tavoittaa. Ei siis kannata rukoilla ainakaan Jumalan ilmestymistä. Jokainen näkee Jumalan kun aika koittaa.

    • Anonyymi

      Rauhaa!

      Kokeile ensin Jehovaa Jehovan todistajien kanssa. Sen jälkeen Allahia rukoilla vakavassa hengessä. Jos ei auta käy Pyhiinvaelluksella. Jossakin pyhässä paikassa.

      Kaikkea kolmea olen itse käyttänyt ja Johan sain vastauksia enemmän kuin tarpeeksi.
      Autuaita ovat Puhdassydämiset he saavat nähdä Jumalan. Puhtaille kaikki on puhdasta.

      Kyllä Jeesuskin vastaa kun paljon yrittää mutta harvoin ellei sitten saa Pyhää Henkeä. Pyhän Hengen saaneille hän on lojaali.

      Kaikki kääntyy hyväksi tosin keskellä ahdingoja kun Jumala itse kutsuu tuntemaan itsensä.
      Et tiedä ennalta kuinka paljon sinulla on vihollisia. Kun saat Pyhää Henkeä alkaa ympärilläsi piruilu ja kylmyys ja ahdingo. Et enää kuulu maailmaan ja se osoittaa sen kaikin tavoin.

      Tämä päivänä muuten on paljon saatanan tekemiä epäjumalia imitoimassa Jehovaa. Oikean Jehovan löytäminen on vaikeaa mutta ei mahdotonta. Onko hän enää ollenkaan persoonana esiintyvä vaiko vain panteistinen Henki?

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 K­u­­­u­­­m­­­a­­­t­ ­t­­­y­t­­ö­­t­ ­o­d­o­t­­t­­­a­v­­­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­­­n­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18318561

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe