JEESUKSEN KRISTUKSEN RISTIN EVANKELIUMI

Anonyymi-ap

on pelastava evankeliumi. 🩸
Jos joku muuta tarjoaa, hukkaa aikaansa ja eksyttää itseään ja muita.

55

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuota samaa lorua vuodesta toiseen hokemalla hukkaat vaan aikaasi, et sinä pysty ketään eksyttämään hupsutuksillasi.

      • Anonyymi

        Evankeliumi on sinulle loru, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        1 Kor 1:18

        ” Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi

        Voihan se olla niinkin, että sinä valitset niin, ettet katso olevasi arvollinen pelastukseen. Silloin kuljet Jeesuksen armon ohi ja se on elämäsi RASKAIN VIRHE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla niinkin, että sinä valitset niin, ettet katso olevasi arvollinen pelastukseen. Silloin kuljet Jeesuksen armon ohi ja se on elämäsi RASKAIN VIRHE.

        Niinpä!

        ”Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
        Matt 22:14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla niinkin, että sinä valitset niin, ettet katso olevasi arvollinen pelastukseen. Silloin kuljet Jeesuksen armon ohi ja se on elämäsi RASKAIN VIRHE.

        Tämän lyhyen maallisen elämän ainoa tärkeä tarkoitus on löytää Jumala. Vaikka olisi voittanut omakseen koko maailman, mitä se lohduttaisi, jos joutuyisi viettämään ikuisuutensa helvetissä? Ajatelkaa. Heti kuolemasi jälkeen huomaan vajonneesi polttavaan, haisevaan, pimeään helvettiin. Tajuat, että et pääse sieltä koskaan pois! Tai pääset tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen hetkeksi viimeiselle tuomiolle, selittelemään tekojasi, mutta sieltä sinut heitetään tuliseen järveen.

        Jeesus teki meille armon ajan ihmisille helpoksi pelastua. Ei tarvita omia tekoja, vaan pelkkä usko Jeesuksen veren sovitukseen riittää. Heti meidän ylöstempauksemme jälkeen, luultavasti lopulta jo tänä vuonna, pelastuminen ei ole hetkellinen, peruuttamaton tapahtuma, vaan tarvitaan omia tekoja koko ajan. Ei saa ottaa pedon merkkiä. On oltava valmis kuolemaan mieluummin kuin palvomaan petoa. Jos et uskalla tulla uskoon nyt, onko sinusta Jumalan seuraamiseen silloin, kun sinut mestataan sen takia? Ehkä silloinkin katsot vain tätä väliaikaista elämääsi ja yrität pitkittää sitä. Raamattu sanoo, että ne, jotka rakastavat elämäänsä, menettävät sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän lyhyen maallisen elämän ainoa tärkeä tarkoitus on löytää Jumala. Vaikka olisi voittanut omakseen koko maailman, mitä se lohduttaisi, jos joutuyisi viettämään ikuisuutensa helvetissä? Ajatelkaa. Heti kuolemasi jälkeen huomaan vajonneesi polttavaan, haisevaan, pimeään helvettiin. Tajuat, että et pääse sieltä koskaan pois! Tai pääset tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen hetkeksi viimeiselle tuomiolle, selittelemään tekojasi, mutta sieltä sinut heitetään tuliseen järveen.

        Jeesus teki meille armon ajan ihmisille helpoksi pelastua. Ei tarvita omia tekoja, vaan pelkkä usko Jeesuksen veren sovitukseen riittää. Heti meidän ylöstempauksemme jälkeen, luultavasti lopulta jo tänä vuonna, pelastuminen ei ole hetkellinen, peruuttamaton tapahtuma, vaan tarvitaan omia tekoja koko ajan. Ei saa ottaa pedon merkkiä. On oltava valmis kuolemaan mieluummin kuin palvomaan petoa. Jos et uskalla tulla uskoon nyt, onko sinusta Jumalan seuraamiseen silloin, kun sinut mestataan sen takia? Ehkä silloinkin katsot vain tätä väliaikaista elämääsi ja yrität pitkittää sitä. Raamattu sanoo, että ne, jotka rakastavat elämäänsä, menettävät sen.

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän lyhyen maallisen elämän ainoa tärkeä tarkoitus on löytää Jumala. Vaikka olisi voittanut omakseen koko maailman, mitä se lohduttaisi, jos joutuyisi viettämään ikuisuutensa helvetissä? Ajatelkaa. Heti kuolemasi jälkeen huomaan vajonneesi polttavaan, haisevaan, pimeään helvettiin. Tajuat, että et pääse sieltä koskaan pois! Tai pääset tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen hetkeksi viimeiselle tuomiolle, selittelemään tekojasi, mutta sieltä sinut heitetään tuliseen järveen.

        Jeesus teki meille armon ajan ihmisille helpoksi pelastua. Ei tarvita omia tekoja, vaan pelkkä usko Jeesuksen veren sovitukseen riittää. Heti meidän ylöstempauksemme jälkeen, luultavasti lopulta jo tänä vuonna, pelastuminen ei ole hetkellinen, peruuttamaton tapahtuma, vaan tarvitaan omia tekoja koko ajan. Ei saa ottaa pedon merkkiä. On oltava valmis kuolemaan mieluummin kuin palvomaan petoa. Jos et uskalla tulla uskoon nyt, onko sinusta Jumalan seuraamiseen silloin, kun sinut mestataan sen takia? Ehkä silloinkin katsot vain tätä väliaikaista elämääsi ja yrität pitkittää sitä. Raamattu sanoo, että ne, jotka rakastavat elämäänsä, menettävät sen.

        Ihan hirveetä! Ensin pahan hajuisessa helvetissä tuhat vuotta. Sitten laitetaan rikkijärveen kahlailemaan.
        Kenenkä hullun mielikuvituksesta tällainen on lähtöisin!
        Raamattu on mätä kirja.


      • Anonyymi

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren 🩸kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Nyt sinä naurat, lopussa itket katkerasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        ”Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
        Matt 22:14

        Harva pelastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Voi sinua. Säälin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva pelastuu.

        Valitettavasti! Se on SURULLISTA! ÄÄRIMMÄISEN SURULLISTA, että ihmiset eivät halua Taivaan kotiin, vaan helvettiin!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren 🩸kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

        Jumala voittaa, Mites muuten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Voi sinua ja sinun pimeyttäsi. Jospa Jumala saisi sinut vielä pelastaa, niin tajuaisit harhasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren 🩸kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

        ”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
        Jeesus Kristus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren 🩸kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
        Ilm 12:11

        ”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa." 🩸Ilm 17:14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva pelastuu.

        Pelastuu niin miltä? Vittumaisen sadistiselta mielikuvitusjumalalta vai?
        Lakkaa ihmeessä kuvittelemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
        Jeesus Kristus

        Niinpä.
        Siinnä sitä taas viedään pässiä teuraaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Älä nyt. Sängyn alla voi olla Jeeeeeesus!


      • Anonyymi

        Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa." 🩸Ilm 17:14

        Voitto on varma! 😁❣️🩸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        ”Niin muista tämä: vihollinen herjaa Herraa, houkkiokansa pilkkaa sinun nimeäsi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hirveetä! Ensin pahan hajuisessa helvetissä tuhat vuotta. Sitten laitetaan rikkijärveen kahlailemaan.
        Kenenkä hullun mielikuvituksesta tällainen on lähtöisin!
        Raamattu on mätä kirja.

        Jeesus tahtoo pelastaa SINUT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Jeesus tahtoo pelastaa sinut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        ”Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
        Matt 22:14

        Jokainen vastaa omasta osastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti! Se on SURULLISTA! ÄÄRIMMÄISEN SURULLISTA, että ihmiset eivät halua Taivaan kotiin, vaan helvettiin!!!!!

        Ihminen valitsee oman osansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hirveetä! Ensin pahan hajuisessa helvetissä tuhat vuotta. Sitten laitetaan rikkijärveen kahlailemaan.
        Kenenkä hullun mielikuvituksesta tällainen on lähtöisin!
        Raamattu on mätä kirja.

        Ja sinä silti haluat sinne mennä! Järjetön päätös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän lyhyen maallisen elämän ainoa tärkeä tarkoitus on löytää Jumala. Vaikka olisi voittanut omakseen koko maailman, mitä se lohduttaisi, jos joutuyisi viettämään ikuisuutensa helvetissä? Ajatelkaa. Heti kuolemasi jälkeen huomaan vajonneesi polttavaan, haisevaan, pimeään helvettiin. Tajuat, että et pääse sieltä koskaan pois! Tai pääset tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen hetkeksi viimeiselle tuomiolle, selittelemään tekojasi, mutta sieltä sinut heitetään tuliseen järveen.

        Jeesus teki meille armon ajan ihmisille helpoksi pelastua. Ei tarvita omia tekoja, vaan pelkkä usko Jeesuksen veren sovitukseen riittää. Heti meidän ylöstempauksemme jälkeen, luultavasti lopulta jo tänä vuonna, pelastuminen ei ole hetkellinen, peruuttamaton tapahtuma, vaan tarvitaan omia tekoja koko ajan. Ei saa ottaa pedon merkkiä. On oltava valmis kuolemaan mieluummin kuin palvomaan petoa. Jos et uskalla tulla uskoon nyt, onko sinusta Jumalan seuraamiseen silloin, kun sinut mestataan sen takia? Ehkä silloinkin katsot vain tätä väliaikaista elämääsi ja yrität pitkittää sitä. Raamattu sanoo, että ne, jotka rakastavat elämäänsä, menettävät sen.

        ”Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus noita uskonharhaisten juttuja! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Ei suinkaan, voi voi voi SINUA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa." 🩸Ilm 17:14

        Ihana Voitto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Niin muista tämä: vihollinen herjaa Herraa, houkkiokansa pilkkaa sinun nimeäsi.”

        Herjaajathan eivät pelastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän lyhyen maallisen elämän ainoa tärkeä tarkoitus on löytää Jumala. Vaikka olisi voittanut omakseen koko maailman, mitä se lohduttaisi, jos joutuyisi viettämään ikuisuutensa helvetissä? Ajatelkaa. Heti kuolemasi jälkeen huomaan vajonneesi polttavaan, haisevaan, pimeään helvettiin. Tajuat, että et pääse sieltä koskaan pois! Tai pääset tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen hetkeksi viimeiselle tuomiolle, selittelemään tekojasi, mutta sieltä sinut heitetään tuliseen järveen.

        Jeesus teki meille armon ajan ihmisille helpoksi pelastua. Ei tarvita omia tekoja, vaan pelkkä usko Jeesuksen veren sovitukseen riittää. Heti meidän ylöstempauksemme jälkeen, luultavasti lopulta jo tänä vuonna, pelastuminen ei ole hetkellinen, peruuttamaton tapahtuma, vaan tarvitaan omia tekoja koko ajan. Ei saa ottaa pedon merkkiä. On oltava valmis kuolemaan mieluummin kuin palvomaan petoa. Jos et uskalla tulla uskoon nyt, onko sinusta Jumalan seuraamiseen silloin, kun sinut mestataan sen takia? Ehkä silloinkin katsot vain tätä väliaikaista elämääsi ja yrität pitkittää sitä. Raamattu sanoo, että ne, jotka rakastavat elämäänsä, menettävät sen.

        Hapuillen, löytää hapuillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        ”Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
        Matt 22:14

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
        Jeesus Kristus

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Paavali sanoi myös että haluaa tuntea vain Jeesuksen Kristuksen ristiinnaulittuna ja pitää muuta roskana.

      Harhaoppislle taasen kaikki muu on tärkeää ja Jeesus roskaa.

      • Anonyymi

        Jeesuksen omalle Jeesus Kristus on sanoinkuvaamattoman tärkeä aarre ja ihanuus!
        Mikään maailman kalleus on kuin roskalajä Jeesuksen ja Hänen sovitustyönsä rinnalla!

        Fil 3:8,9

        Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen
        ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;”

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen omalle Jeesus Kristus on sanoinkuvaamattoman tärkeä aarre ja ihanuus!
        Mikään maailman kalleus on kuin roskalajä Jeesuksen ja Hänen sovitustyönsä rinnalla!

        Fil 3:8,9

        Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen
        ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;”

        Kunnia Jumalalle!

        Saunatonttu kiittää uskollisuudestasi.


      • Anonyymi

        Jeesus on herrain Herra ja kuningasten Kuningas!


    • Anonyymi

      Paavali valehteli tarvittaessa ja Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi, eikä ottanu demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      Paavali yritti eksyttää Juutalaisia tekeytymällä "nasiiriksi".

      Ap. t. 18:18

      Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][ [[4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

      • Anonyymi

        Jeesus armahti Paavalin.

        Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.


    • Anonyymi

      Paavali eli Rooman ihmeellisessä imperiumissa ja oli juutalainen. Juutalaisia oli levittäytynyt Rooman alueelle ja he olivat rakastettavan ystävällisiä toisiaan kohtaan, vaikka eivät sietäneet harhaoppeja, propagandaa ja kiihotusta keisaria vastaan. Heillä oli ystävyysliitto ja sopimus Rooman kanssa.

      Paavali ei elänyt periferiassa vaan keskellä KAIKKEA SIVISTYSTÄ. Hän valitsi elämäntavan josta alkoi nauttia koska häntä palvoi monet Jumalana ja hän voitti puolelleen kansaa.

      Sellainen ei enää Nykyisin ole lainkaan mahdollista. Rooma oli Rooma.

    • Anonyymi

      Harhaoppisen kaksi pääpointtia ovat että Paavali on valehtelija ja helarit eivät tee mitään muuta kuin homostelevat. Ne ovat kaikkeen vakiovastaus oli kyse mistä tahansa.

    • Anonyymi

      Ja kuitenkin jopa Ikuisessa pois karsimisessa oleville saarnataan evankeliumia. Jehova sanoi minulle että Jehovan todistajat tekevät jopa PIMEYDESSÄ työtään evankeliumin parissa. He ovat ainoa seurakunta joka saarnaa Pimeydessä oleville.

      Niin suuri kuin Uskoon tulo onkin niin on suurta myös

      Vanhurskauden NÄLKÄ JA JANO , joka on Jehovan todistajilla.

      Myös ovat Hengellisesti Köyhät Autuaita.

      Usko on voima joka ei ole joka miehen. Mutta Jeesus varoitti juuri heitä, jotka ovat uskossa sanoen MINÄ EN TUNNE TEITÄ. Vaikka heidän uskossa suoritetut ihmeteot olivat ylivoimaisia.

      On olemassa Ikuinen evankeliumi. Ja sitä evankeliumia saarnataan jopa pimeydessä jossa Risti on ikuinen ja ristin evankeliumi käyttökelvoton.

      • Anonyymi

        Aabraham 2003 vei minut katsomaan Pimeyttä.

        Siellä oli jokaisella ne taudit ikuisesti päällä joita oli sairastanut eläessään. Syöpä ikuinen, murtunut luu ikuinen. Ikuista tuskaisuutta. Siellä ihmiset taikuuden avulla muutetaan puuksi ja poltetaan. Sillä muuta energiaa ei ole.
        Siellä oli kiviaita jonka edessä sairastavat valittivat tuskiaan 20 metriä korkealle Allahille mutta parantajaa ei ollut, vaan tuska oli ikuista.
        Ainoa lohtu saattoi olla Pässin vetämä paritusrinki. Sitä en päässyt katsomaan, mutta Aabraham ilmaisi sen olemassaolon.

        Risti on heillä ikuinen ja ristin evankeliumi siksi tehoton. Vain Ikuinen evankeliumi Jehovan Jumaluudesta on siellä saarnan aiheena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aabraham 2003 vei minut katsomaan Pimeyttä.

        Siellä oli jokaisella ne taudit ikuisesti päällä joita oli sairastanut eläessään. Syöpä ikuinen, murtunut luu ikuinen. Ikuista tuskaisuutta. Siellä ihmiset taikuuden avulla muutetaan puuksi ja poltetaan. Sillä muuta energiaa ei ole.
        Siellä oli kiviaita jonka edessä sairastavat valittivat tuskiaan 20 metriä korkealle Allahille mutta parantajaa ei ollut, vaan tuska oli ikuista.
        Ainoa lohtu saattoi olla Pässin vetämä paritusrinki. Sitä en päässyt katsomaan, mutta Aabraham ilmaisi sen olemassaolon.

        Risti on heillä ikuinen ja ristin evankeliumi siksi tehoton. Vain Ikuinen evankeliumi Jehovan Jumaluudesta on siellä saarnan aiheena.

        Kaunis kuvaus helvetistä.


    • Anonyymi

      Kyllä jämpti on niin!

    • Anonyymi

      Ilm. 16:13

      Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä. [1. Kun. 22:23; 1. Joh. 4:1 | Ilm. 12:3, 13:1,11]

      Ilm. 12:17

      Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle. [Ilm. 1:2,9, 6:9, 11:7]

      Ilm. 17:3

      Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. [Ilm. 13:1]

      pilkkaavat nimet=kristittyinä esiintyvien lahkojen nimiä

      • Anonyymi

        Ilm. 12:17

        Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita LAPSIA vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle. [Ilm. 1:2,9, 6:9, 11:7]

        Jenkkilahkojen yhteiden kastelaki on kirjoitettu Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8

        Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.


    • Anonyymi

      Veripalvelun veriuhrilla on virkaa vielä tänäkin päivänä.

      • Anonyymi

        Veripalvelu tekee arvokasta työtä. Sitä ei missään nimessä saa sekoittaa uskovaisten harjoittamiin rituaaleihin.


    • Anonyymi

      ”Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.”

      • Anonyymi

        Pakko olla käännösvirhe tai lisätty myöhemmin eikä kuulu alkuperäisiin tekstiin. Viimeinen veto on että on Paavalin valhe.


    • Anonyymi

      PETTERI ORPO ON SAATANAN LÄHETTILÄS

    • Anonyymi

      Jeesus kärsi ja kuoli meidän puolestamme, mutta ei vain sitä, vaan hän nousi kuolleista ja ylösnousi! 😁

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1593
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1105
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      54
      886
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      130
      780
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      748
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe