Minua ette saa milloinkaan kasvattamaan partaa!!!

Anonyymi-ap

Sekä solmio pysyy myös kaulassa! ( Minulla onkin monta värikästä solmiota eräänkin ostin dressman liikkeestä kun myyjä suositteli että se sopii tuon kauluspaidan kanssa! Maksoi yli 40 euroa yksi kangasviipale mutta ostin sen. Nyt minulla on vaatekaapissa kun laskin jopa 19 erilaista solmioa joskus menee jopa tuntikin ennen kokoukseen lähtöä kun tuskastelen peilin edessä että minkä laittaisin illan kokoustilaisuuteen

61

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kiva!

    • Anonyymi

      Ei JT:llä mitään parta-pakkoa ole. Se on jätetty jokaisen omaksi päätökseksi kasvattaako parran vaiko ei

      • Anonyymi

        Kyllä! Minua ei saada kasvattamamaan partaa milloinkaan! Ajan joka päivä nyt ja aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Minua ei saada kasvattamamaan partaa milloinkaan! Ajan joka päivä nyt ja aina!

        Hienoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Minua ei saada kasvattamamaan partaa milloinkaan! Ajan joka päivä nyt ja aina!

        Saat tehdä puolestani juuri niin, niin kuin haluat. Mutta anna toisillekin vapaus valita, mitä tekevät. Jotkut pitävät pitkistä hiuksista ja korvakorusta miehillä, ja Raamatussa on esimerkkejä, että aikoinaan niin on ollut. Kaikkien ei ole pakko olla samaa tyyliä. Se on Vartiotornin sääntöjä, ei Raamatun. Noudatan Raamatun ohjeita ensimmäisenä. Raamattu on vapaampi kuin Vartiotorni.


    • Anonyymi

      Ok. Koita jaksella.

    • Anonyymi

      Hyvä linja!

    • Anonyymi

      Ei parta pahoille edes kasva

      • Anonyymi

        Mulla kävi kasvamaan kun liityin JT.


    • Anonyymi

      No nyt oli kyllä huonoin provo pitkään aikaan.

    • Anonyymi

      Hienoa, että valmistaudut kunnolla salille, arvostan!

    • Anonyymi

      Louseläjät kasvattaa partaa!

      • Anonyymi

        Partikset nimenomaan 👍


    • Anonyymi

      Parta, naisen näkökulmasta katsottuna, partanaama on ällöttävä!

      • Anonyymi

        Ja mun vaimo sanoo toisinpäin. Kunhan on hyvin hoidettu, eikä liian pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun vaimo sanoo toisinpäin. Kunhan on hyvin hoidettu, eikä liian pitkä.

        Makunsa kullakin....naiset yleensä haluaa miellyttää miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun vaimo sanoo toisinpäin. Kunhan on hyvin hoidettu, eikä liian pitkä.

        Miks naiset roikkuu mun parrassa sitten?Ai miten ihana parta!


      • Anonyymi

        Naisena sanon, että lyhyt parta viiksineen ja hoidettuna voi olla hyvän näköinen. Mutta en pidä mistää ZZ Top parrasta. Liian pitkä ei ole hyvännäköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks naiset roikkuu mun parrassa sitten?Ai miten ihana parta!

        Joo olet jokin pikku lapanen millä yrität saada huomiota, no niinhän se yleensä tehdään,


    • Anonyymi

      Missäs asut? Voitas kavereiden kanssa tulla pakottamaan sua vähän siinä parran kasvatus asiassa.

      • Anonyymi

        No ei tämä mikään lopullinen päätös ole! Kyllä parta sittenkin on hieno!


      • Anonyymi

        Jos tulette, saatte kunnollisen remmissaunan lahkolaisuus katoaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tulette, saatte kunnollisen remmissaunan lahkolaisuus katoaa!

        Jaa. . . .siskoko olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. . . .siskoko olet.

        Talon isäntä oon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tulette, saatte kunnollisen remmissaunan lahkolaisuus katoaa!

        Yes, SM, rules by JT


    • Anonyymi

      Minulla taas yleensä löytyy helposti paitaan sopiva kravatti. Mutta sitten kun pitää siihen alkaa sovittamaan sopivaa minihametta niin kylläpä Jehova koettelee.

      Niin monen väristä ja mallista pitää kaapista koettaa päälle ja sovittaa peilin edessä punaisissa korkokengissä pyörähdellen ja mittaillen, että onko nyt sopiva kombo salille ja mitähän ne nyt sitten siellä tykkää.

      Siinä menee tunteja ja sitten pitää lopulta vaan palata nöyränä päivän realismiin. Potkaista korkkarit nurkkaan ja hame pois.

      Vetää ne pitkät suorat vekkihousut jalkaan ja tyytyä taas vaan kohtaloonsa.
      Vaan onhan huomenna uusi päivä ja kyllä se vielä sarastuksen säteet joku kaunis päivä moderniin JT mieheenkin salilla paistaa.

      • Anonyymi

        Ei jatkoon!


    • Anonyymi

      Minullekin opetettiin aikoinaan, ettei parta sovi tosi kristitylle ja puku ja solmio pitää olla miehellä kokouksessa. Asia ei sitten ollutkaan niin.

      • Anonyymi

        Puku ja solmio, naiset tykkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puku ja solmio, naiset tykkää!

        Näin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puku ja solmio, naiset tykkää!

        Tärppääkö konventissa hyvin, jos käyttää edelleen solmiota ja takkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärppääkö konventissa hyvin, jos käyttää edelleen solmiota ja takkia?

        Konventissa tarjoiltiin ennen.

        Sitten keksittiin, että laitetaan nekin kulut vartiotornin seuraavaa miljardia kartuttamaan.

        Käydään siten mäkkärillä. Kokeile flirttailla siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konventissa tarjoiltiin ennen.

        Sitten keksittiin, että laitetaan nekin kulut vartiotornin seuraavaa miljardia kartuttamaan.

        Käydään siten mäkkärillä. Kokeile flirttailla siellä.

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konventissa tarjoiltiin ennen.

        Sitten keksittiin, että laitetaan nekin kulut vartiotornin seuraavaa miljardia kartuttamaan.

        Käydään siten mäkkärillä. Kokeile flirttailla siellä.

        Konventin tarjontaa on karsittu ajan mittaan koko ajan suppeammaksi. Ensin lähtivät lihapiirakat, nakit ja mansikkaleivokset. Sitten lämmin ruoka ja kahvi. Nyt saa enää vettä. Todistajat kiittelevät, miten viisas Orja onkaan, kun tällä tavalla yksinkertaistaa tarjoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puku ja solmio, naiset tykkää!

        Ei tykkää kaikki naiset! Pidän pitkistä hiuksista hoidetuista sellaisista miehillä. Konservatiivinen puku on yäk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärppääkö konventissa hyvin, jos käyttää edelleen solmiota ja takkia?

        Minulla oli ongelmia konventissa, kun pukumiehet eivät kiinnostaneet. Muistelin aina Helsingin jäähallissa konventissa hyviä rock konsertteja, joita oli ollut samassa paikassa eli jäähallissa. Rock konsertissa oli paljon mielenkiintoisempia miehiä. JT pukunäytös miehet jättivät kylmäksi. Ei sytyttänyt.


    • Anonyymi

      Parta on kamala, sitähän saa raapia jatkuvasti!!!

      • Anonyymi

        Saako parran reunaa nyt kuitenkin hieman Raamatun vastaisesti leikaten siistiä, että on Jehovalle säällinen ja edustuksellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako parran reunaa nyt kuitenkin hieman Raamatun vastaisesti leikaten siistiä, että on Jehovalle säällinen ja edustuksellinen?

        Hyvä kysymys


      • Anonyymi

        Miksi joku niin tekee?syyhy voi olla parrattomallakin.


    • Anonyymi

      Hei hyvä niin joku toinen tekee toisin.

      • Anonyymi

        Hallintoelimen jutut on kuin suonalaista komediaa:"Älyvapaa palokunta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallintoelimen jutut on kuin suonalaista komediaa:"Älyvapaa palokunta".

        Ovat myös Valehtelijoiden klubi.


    • Anonyymi

      Miksi miehille tunkee partaa,eikö se saa kasvaa jos luoja on sen miehelle luonut?kravattia se ei ainakaan ole keksinyt.Jeesuskin piti partaa,eikö jehvetit usko tuohon äijjään?

      • Anonyymi

        Jehovan todistajien partakielto juontaa juurensa Russellin ja Rutherfordin aikaisista kiistoista. Vartiotorni-seuran uusi presidentti Rutherford halusi erottautua edeltäjästään ja tälle uskollisista paitsi opillisesti, myös vaatimalla siloposkisuutta, edeltäjällä kun oli tuuhea parta. Tälle alunperin narsistisesta nokkapokasta lähteneelle partakiellolle sitten on keksitty erilaisia ontuvia perusteita, joista nyt sitten lopulta luovuttiin. Parta onkin ihan ok myös todistajille, kuten se on ulkopuolisille jo ollutkin.

        Partadirektiivin vaiheita englanniksi:
        https://www.jwfacts.com/watchtower/beards-jehovahs-witnesses.php


      • Anonyymi

        Uskovathan he, mutta hallintoelin on ryhmä konservatiivisia vanhoja miehiä, joiden maku on ensisijalla. Minä en viitsi edes käydä kokouksissa katselemassa konservatiiveja. En tykkää!


    • Anonyymi

      obeliskistä vedettävät orjat sanon minä

    • Anonyymi

      On se elämä rankkaa kun ei tiedä minkä solmion laittaisi kokoukseen.

    • Anonyymi

      Pukeudun aina trendikkäästi ja olen jo kasvattanut muistonvietto parran, tosin sunnuntaina lantiokaarille ystävällisiin housuihin pukeutunut sisar sanoi, että olisin kuulemma aika sexy, jos pukeutuisin myyrän harmaaseen pukuun.

      • Anonyymi

        Eikä siistejä farkkuja saa laittaa kokouksiin?


    • Anonyymi

      Sepä hyvä!

    • Anonyymi

      Kukaan ei aloittajaa vaadikaan jättämään kravattia pois. Ostin itsekkin kirppukseltä kauniin lilan sävyisiä ja ai niin yhden hienon hopeisen. Maksoivat 3-5 € kpl joten ei paha investointi. 19 kpl on hieno juttu. On varaa valita mikä sopii mihinkin asukokonaisuuteen.

      • Anonyymi

        Minä en edes viitsi käydä kokouksissa katselemassa pukumiesten ja naisten näytöstä. Ei kiinnosta. Toivottavasti muinaisen Israelin vaatteet tulevat uudelleen muotiin JT uskonnossa. Islamissa vanhaa käytetään vieläkin. Muslimit sanoivat uutisissa pari vuotta sitten Afganistanissa, että he eivät pidä länsimaalaisesta pukeutumisesta. Ei mikään ihme. En minäkään pidä, vaikka suomalainen olen.


    • Anonyymi

      Tyylillä huoliteltu parta on kiinnostavan miehekäs ja myös eroottinen, näin naisen näkökulmasta. Salaa tulee usein tuollaista katseltua.

      • Anonyymi

        Olen Arvellut se johtuu siitä että valtiovalta yrittää sekoittaa perimää jotta ei kuoltaisi sydän ja verisuoni tauteihin eikä masennukseen..
        Ei kyllä kovin järkevää kuka eläkkeet maksaa jos ei kuolla nuorina eläkeiän kynnyksellä,
        Ja kukaan ei tee yritykselle Suomi enään rahaa,
        Kaatuupi koko järjestelmä..


    • Anonyymi

      Miten on pikantti punainen rusetti, joka tyylikkään veljen tekee ?
      Herättääkö se pahaa verta muissa perinteiseen isosolmuiseen halppiskravattiin itsensä köyttäneissä veljissä ?

    • Anonyymi

      Ei partaa, naisen näkökulma😄

    • Anonyymi

      Mitä, jos myyjä huijasi eikä kraka sopinutkaan kauluspaidan kans?

    • Anonyymi

      Minä aloitin parran kasvun runsas kuukausi sitten ja komealta näyttää.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🔞 K­u­u­­­m­­­a­­t­ ­­­t­y­­­t­ö­­t­­ ­o­­d­o­t­­t­a­­v­­­­a­­­t­ ­s­­i­­­n­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18319178

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe