Ne on niin reiluja minua kohtan nämä hoitsut tällä Kreivintupa että ne anta minulle aamu lääkkeet vimeisenä ja sittä ne teke joka ikinen päivä että on tosi oikeuden muukainen systemi minua kohtan eli ne anta L*** ja M***** mitä istu minun pöydässä ensin ja sitten ne hyppä minun yli eli ei anna minulle samalla kun ne anta noille muille joka istu minun pöydässä ja sen jälken ne anta kaikille muille ja sitten vimeisenä ne tuo minulle aamu lääkkeet ja sitten ne sano joka ikinen kerta toi sama että jokainen saa omalla vuorolla me ei hypittä kenen ylitse mutta just sen ne teke minä vannon käsi ramttun pällä että ne niin teke näen sen joka aamu omilla silmillä.
Vastaukset 1
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18319883
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4222137- 2251898
- 1521572
- 1231416
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291256Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2591105- 114968
- 20955
- 75878
- 26745