Kerrotaan ateisteille Jumalan ja Jeesuksen tekemistä ihmeistä ja voimallisista teoista, vaikk mitään ei ole tapahtunut. Tämä ärsyttää ateisteja, sillä he pitävät tätä valehteluna. Se tuottaa Jeesuksen nimelle kunniaa ja moni epäilevä uskoo, kun kuulee Jeesuksen parantaneen sairaita ja herättäneen kuolleita.
Jymäytetään ateisteja oikein kunnolla!
10
153
Vastaukset
- Anonyymi
on niitä ihmeitä ja voimatekoja tapahtunut. meillä on Jumalan Sana
- Anonyymi
Raamattu on valtava ihme 1600 v. ajalta
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Jumala ei ole sanonut sanaakaan. Kysy vaikka siltä.
Urpo!
- Anonyymi
Henkeytystä on tapahtunut kovasti. Siksi Raamatussa on ajatonta viisautta
Sitten on todisteet. Kuka hullu keksisi
omasta päästään koko maailmaa muuttavia
todisteita. Ja valehtelisi. Eli suurin puhallus. Mitä sanoo lekuri? Tai keinoäly.
Kyllä ne ovat totta. Ei valhetta.Todisteita ei ole. Ei yhtään mitään, ei silminnäkijäraportteja, ei kirjeitä ympäri silloin tunnettua maailmaa sairaita parantaneesta taikajimistä. Ei mitään. Zero, zip, nada.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Todisteita ei ole. Ei yhtään mitään, ei silminnäkijäraportteja, ei kirjeitä ympäri silloin tunnettua maailmaa sairaita parantaneesta taikajimistä. Ei mitään. Zero, zip, nada.
Urpo!
Anonyymi kirjoitti:
Urpo!
Hämmentävän hyvin osaat ilmaista kristinuskonharhaisten mainostaman lähimmäisenrakkauden.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Hämmentävän hyvin osaat ilmaista kristinuskonharhaisten mainostaman lähimmäisenrakkauden.
Kartamme ateisteja, koska ovat asenteeltaan 5 v tasolla!
- Anonyymi
Oikeastaan ei tarvitse jymäyttää, he tekevät itse itselleen joka pv!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452