Olen itsekin vähätuloinen mutta olen sitä mieltä että meidän maa on tuki viidakko, ei mikään uhteiskunta voi elää sillä että tukea saa joka asiaan. Tiiän ihmisiä jotka ei mene töihin ja asuvat omakotitalossa vuokralla, lapsia tehdään että tukia saadaan. Naureskelevat ei kannata mennä töihin joutuu pian itse maksamaan vuokran, päiväkoti maksun ym.. tupakkaa ja kaljaa on varaa ostaa tukirahoilla. Yhteiskunta elättää yksinhuoltajatkin, on häpeä että erotaan, tehdään lapsia ja yhteiskunta joutuu maksumieheksi. Tämän päivän vanhukset juoksee yhtenään terveyskeskuksessa ja iloisena varaavat toista aikaa kun yksi tutkimus on ohitse. Lääkärit ovat sanoneet että nykyajan vanhukset eivät kestä vanhenemisen merkkejä, ei olisi tullut mieleen että heidän vanhemmat hyppäisivät lääkärissä. Kukaan ei halua että mikään muuttuisi. Miettikää paljonko meillä on vanhuksia, työssäkäyviä, masentuneita, työkyvyttömyyseläkeläisiä, eläkeläisiä, työssäkäyviä, lapsia joista odotetaan seuraavia maksajia. Lapsia niitä ei ole paljoo eikä työssä käyviä. Unkarilainen ystäväni ihmettelee tätä miksi meillä terveet ihmiset eivät elätä itse itseään vaan yhteiskunta. Omaishoitaja saa puolisonki eläkkeen käyttöön ja yhteiskunnan pitää maksaa puolisolle oman puolison hoidosta. Miksei lapset huolehdi omista vanhemmistaan vaan ollaan järkyttyneitä kun yhteiskunta ei kestä tätä kuormaa.
Leikkaukset on oikein
Anonyymi-ap
1
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1926566Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1005471Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243441Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2583376Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862418Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32135Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191816Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471754Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val501732- 981386