Eli kalliimmaksi tuli omalle kansalle . Tätähän tämä monikansa ensin kokoomus/vihreä / Lii Andersonnit kaljakuppiloissaan riemuitsi ?
Esim. Terveyden hoito lakkautettiin omalääkärin poiston jälkeen !
2
407
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siis omalääkärikäytäntö lakkautettu? Kyllä minulla on edelleen terveyskeskuksessa omalääkäri, jolle aina tehdään ajanvaraus jos olen menossa lääkärille.
Olisikohan selitys "poistolle" se, että aiemmin määrätty omalääkäri ei enää työskentele omalla terveysasemalla. Oma lääkärini on työskennellyt terveysasemallani jo vuosikymmeniä, joten omalääkäri on säilynyt edelleen. - Anonyymi
Omalääkäreitä on vielä olemassa, yleensä pitkäaikais- ja monisairailla sellainen on.
Arvauskeskuksissa omalääkäri on siinä mielessä tarpeeton, koska lääkärit vaihtuvat yhtenään.
Joskus on ollut lääkäri niin vähän aikaa, etten ole ehtinyt edes tavata.
Parhaimmillaan takavuosina minulla vaihtui omalääkäri alle vuoden välein moneen kertaan.
Omalääkärin tarkoitushan olisi, että tuntisi potilaan paremmin ja tietäisi tämän tilanteesta tarkemmin, pidemmältä aikaväliltä. Mutta harvoin sellainen onnistuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379