Vässykkä lakkoilijat

Anonyymi-ap

Onko kivaa kun työpaikat loppuu suomesta teidän vätyksien takia. Pian saatte ryypätä vaikka joka päivä ,eikä tarvitse pelätä töihin menoa.

50

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja on Persun vähäpää

      • Anonyymi

        En kuulu mihinkään puolueeseen. Ja olen työssäkäyvä hyvä veron maksaja. Sinä olet työtön pummi vähäpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu mihinkään puolueeseen. Ja olen työssäkäyvä hyvä veron maksaja. Sinä olet työtön pummi vähäpää.

        Älähän lässytä. Vähäpää en ole työn vieroksuja käyn työssä ja olen käynyt jo yli 40 vuotta
        Olen veronmaksaja . Sinä itse olet typerys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän lässytä. Vähäpää en ole työn vieroksuja käyn työssä ja olen käynyt jo yli 40 vuotta
        Olen veronmaksaja . Sinä itse olet typerys

        Ei pilven polttelu ole oikeata työtä. Koita joskus mennä oikeisiin töihin jos tuollainen vätys pääsee minnekköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän lässytä. Vähäpää en ole työn vieroksuja käyn työssä ja olen käynyt jo yli 40 vuotta
        Olen veronmaksaja . Sinä itse olet typerys

        Ei se pitkäripaisen edessä notkuminen ja kerjääminen ole työtä,ei vaikka aamusta iltaan siinä päivystätkin.
        Veroja maksat vähäpäänä tietenkin alkoveron muodossa,et muussa.


      • Anonyymi

        näyttää siltä että kokkarit japrusut ettii hirtto silmukkaa


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tarkista nyt kumminkin lääkitys

      • Anonyymi

        Ei vassarit ota kuin huumaavia lääkkeitä. Siksi he lakkoilee kun eivät pysty ajaa töihin.


    • Anonyymi

      Miks tehdä työtä. 500€/kk käteen, sossu maksaa vuokran, veden, sähkön, lääkkeet, hammaslääkärin, ambulanssi kyydin, sairaalamaksut. Elämä on laiffii!

    • Anonyymi

      Mikäs työtön se täällä ulisee keskellä työpäivää?

      • Anonyymi

        Yövuoro..


    • Anonyymi

      Tämä työtön loiseläjä on katkera kun joillakin on työpaikka. Itse ei työttömänä oi edes lakkoilla. Päivä kulunee mukavasti kaljabaareissa istuessa ja tänne kirjoitellessa.

      • Anonyymi

        Olen töissä enkä lakkoile niin kuin te vässykät teette juotte kaljaa ja ulisette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen töissä enkä lakkoile niin kuin te vässykät teette juotte kaljaa ja ulisette.

        Älä puhu paskaa. Et sinä missään töissä ole perskokkare. Täällä roikut päivät pitkät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Et sinä missään töissä ole perskokkare. Täällä roikut päivät pitkät.

        Minulla on hyvä palkkainen toimisto työ. Ole sinä roskakuski hiljaa ja tee töitä niin kuin kunnon kansalaiset. Ota vassari nisti kaverisi joskus töihin mukaan. Eihän sitä tiedä vaikka niistä vielä ihmisiä tulisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Et sinä missään töissä ole perskokkare. Täällä roikut päivät pitkät.

        Persut tekevät töitä. Muut ulisee.


    • Anonyymi

      Sen lisäksi että ole työtön vässykkä, sinulla on myös pakon omainen tarve osoittaa koko ajan omaa typeryyttäsi?

      • Anonyymi

        Lakkoilijat ovat loisia. Minä teen töitä enkä lakkoile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoilijat ovat loisia. Minä teen töitä enkä lakkoile

        Persut kuuluu lois kassaan ja huomasitko teidän kannatus oli taas laskenut :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoilijat ovat loisia. Minä teen töitä enkä lakkoile

        Persut ovat työläisten vihollisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat työläisten vihollisia

        Persut ovat parhaita työntekijöitä.


    • Anonyymi

      Katkera en ole, kalja kyllä maistuu. Ideologisesti työtön.

    • Anonyymi

      Miksi vassari nistit eivät halua tehdä töitä?

      • Anonyymi

        Persujen kannattajissa on tutkitusti eniten työttömiä ja raukat kusevat omille jaloille


    • Anonyymi

      Koska rahaa saa tekemättäkin.

    • Anonyymi

      Ja onneksi, Ay pitää minunkin tukien saannin puolta.

    • Anonyymi

      Join rahani, sossu osti 1000 litraa polttoöljyä. Taas tarkenee.

      • Anonyymi

        1000 litrassa onkin juomista


    • Anonyymi

      Ne työpaikat loppuu nykyisen hallituksen toimesta kun puolelta miljoonalta ihmiseltä leikataan tukia. Se taas on poissa kulutuksesta ja kauppa ei käy.

      https://yle.fi/a/74-20079347

      • Anonyymi

        Työpaikat lisääntyy. Siitä ei lusmut tykkää


    • Anonyymi

      Ne 500000 ihmistä ei äänestä perussuomalaisia eikä kokoomusta ensi vaaleissa. PS on pienpuolue 3v päästä.

      • Anonyymi

        Valehtelet. Tottakai äänestää. Nämä uudistukset ovat hyväksi Suomelle. Nisti ja vassarit eivät sitä vain tajua,tai eivät halua että työpaikat pysyvät Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Tottakai äänestää. Nämä uudistukset ovat hyväksi Suomelle. Nisti ja vassarit eivät sitä vain tajua,tai eivät halua että työpaikat pysyvät Suomessa.

        Hehee papukaija toistaa EK:n sanomaa


    • Anonyymi

      Hallitus vihaa Suomen yrittäjiä. Siinä kaikki. Käyttää vaan liittoja lyömäaseenaan. Tuttua Kokoomuksen piperrystä. Ei ole Kokkelipojista maata johtamaan. Siksi siitä ei ole ollutkaan hallitukseen.

    • Anonyymi

      Tulisi vaan se yleislakko ja siihen kohta ajaudutaan ja se on pelkästään hallituksen syytä missä persut mukana potkimassa työläistä valheheillaan.

    • Anonyymi

      Tulkoon vaan yleislakko, saattaa aika moni kumminkin mennä töihin.

    • Anonyymi

      Vai töihin, moposuppariltakin loppuu hommat kun kaupat on tyhjiä. Siinä ei PS auta. Hallitus vaihtoon. Ja uudet eduskuntavaalit.

    • Anonyymi

      Niin se jäi tehdaskin tulematta Kaskisiin, kun laiska ja epäluotettava suomalaisduunari vaan lakkoilee..

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea edes uutista? Suomeksihan siinä lukee, notta laitos tuloo liika kalliiksi, kun laitetoimittaja yritysten omistajat ja muut investointiin liittyvät yrittäjät on liika ahnehia.


    • Anonyymi

      Ei tolle "vässykkä-oletetulle" kannata vastata yhtään mitään ... kunhan

      PROVOSOI vain ... eli tarkoittaa ...

      ahdistella, häiritä, hätyytellä, vainota, kiusata, vaivata, piinata, hiillostaa, patistaa, ahdistaa, koetella, olla jatkuvasti harmina, rasittaa, kiihottaa, yllyttää, ärsyttää, hätyyttää. ottaa päähän, mopottaa, usuttaa jne...

      • Anonyymi

        Sehän on juuri se persujen ominaisuus kun ei osata olla riitelemättä.


    • Anonyymi

      Valtion velka kasvaa....

      Juu, aivan varmasti ja kaikki tietää ketkä/kuka antoi rahan palaa.

      Tämä edesmennyt viisikko.

      Naiset haaskasivat rahaa mielinmäärin ja kun kukkaronpohja alkoi häämöttämään, ottivat hatkat : DDDDDDD Nyt sitten maksetaan sitä jok'ikinen työssä käyvä, mutta ei suuri/isopuloiset nuo nauttivat vielä herrankukkarossa oloaan.

      • Anonyymi

        Eikös ne nykyiset hallituspuolueet silloin antaneet tukensa lainanottoon että pelastettiin yrityksiä. Nyt sitten haukutaan siitä. Turha tuota samaa skeidaa on enää jauhaa. Mutta sitä voi todella ihmetellä miksi suurituloiset eivät itse osallistu säästötalkoisiin.


      • Anonyymi

        Mitä sinä onneton valtion velasta höpötät.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja joku teini ja pappa maksaa kaiken.

    • Anonyymi

      Ole persu hiljaa ja juo kaljaa.

    • Anonyymi

      On päivänselvää että nää lakot vaikutti lopulliseen ratkaisuun,nyt Board investoikin Ruotsin tehtaalle,sitä saa mitä tilaa

      • Anonyymi

        Persu ei usko kun omia harhoja.


    • Anonyymi

      Noh, sitten EI tarvi tuoda tuota ns, työperäistä maahanmuuttoakaan, tänne loisimaan.

      Säästyy verorahoja tuplasti ja rikollisuuskin vähenee.

      Eli ts, kaksikärpästä yhdellä iskulla!: D Olisit onnellinen, kun asiat näin järjestyy sopuisasti ja omalla painollaan : D

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe