sanokaas ihan rehellisesti

tyttö17v..........

joo eli miehet ja voi naisetkin vastata. haittaako hammas raudat?
no oke typerä kysymys , heti tulee sitä paskaa et joo ei tietenkään sisin on tärkein mut jos ollaan iha rehellisiä ni ensivaikutelmahan siinä on se juttu. eli jos näätte iha kivan näkösen jonku tytön mut sit vilahtaa jotku raudat , tai ku se nauraa raudat vaa paistaa wää nii ootteko heti siirtymässä seuraavaan .?

mulla nimittäin on nyt hirveät itsetunto ongelmat rautojeni takia en halua enää nauraa puhua en mitää. muutenki huono itsetunto ja viel raudatki.. pilas koko kesän :(

silti ihmiset kaipaan REHELLISIÄ vastauksia !

9

958

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~tyttö

Joo, elikkä kuten nikistä näkyy olen female.
      Ei raudat haittaa.Eikä raudat kesää voi pilata!
      Ja ajatteleppa, että sitten kun saat raudat pois miltä sun hampaat näyttää.
      Okei,tuo tuskin lohdutti.
      Mutta minäki oon ihastunu yhteen ihanan söpöön ja mukavaan poikaan ja se sai viikko sitten raudat.
      Eikä haittaa yhtään!
      Oikeestan se on nyt vielä söpömpi!
      Tässä rehellinen mielipiteeni.

• Poikavompatti89

Juuh:) Hammasraudat eivät ole esteenä mihinkään:)

• Never

Eipä ne ainakaan mua haittaa, ihan söpöt.
        Ja täytyy kertoa että pienenä mä olisin tahtonut hammasraudat. Tosin aluksi luulin, että mun serkulla oli korut hampaissa ja oisin ittekin tahtonut sellaset.. :D

• sun mielestä..

hymykuopat, silkkiset hiukset, kirahvin kaula, vinot silmät, kauneuspilkut, pisamat?

Mua ei ainakaan. Kaikki ovat merkkejä PERSOONALLISESTA ulkonäöstä. Samaa voisi sanoa rautojen suhteen. Kun jokatoisella ei kuitenkaan ole niitä, niin kyllä se jotain erikoista tuo. Jotain, mikä erottaa sut muista... ilman, että olisit ruma.

• Minulla on ollut hammasraudat kaks kertaa eikä se ainakaan mun itsetuntoa vienyt!Itseasiassa on paljon kivempi kun hampaat on kunnossa!Kysy hammaslääkäriltäsi,että voiko raudat vaihtaa esim.yörautoihin?Näin et joutuisi käyttämään niitä päivällä!

• asiaa raudoista

jos nyt ollaan ihan rehellisiä, mun kaks kaveria (poikia) tapas kauniin tytön ja jututti sitä ja ku tyttö alko nauraan ja pojat näki sen hammasraudat, niin ne lähti heti kalppimaan. Pojista toinen oli 16 vuotias ja toinen 18. et tiedät minkäs ikäisistä pojista on kyse.
      itselläni oli viime kesänä loma romanssi pojan kanssa jolla oli raudat. vähä ne sillon häiritsi, mut ei liian paljo.
      älä kuitenkaan tyttöhyvä hymyilemistä lopeta. ennemmin pojat kuitenkin tykkää hymyilevistä tytöistä (hammasraudat tai ei) kuin mököttävistä seinäruusuista. joku voi tietenki tykätä myös niistä mököttäjistäki, meitä on moneen junaan. Pyysit rehellistä vastausta. olisin voinu kirjottaa sellasen piristävän viestin, mut tää oli nyt sit rehellinen. vietä kesä nauttien. jos joku jätkä sanoo, et ei oo kiinnostunu ku sulla on raudat, sano et "sullaki on liian iso nenä. ei kiinnosta".. ja mieti ku pääset niistä raudoista eroon. sit on niin kaunis hymy, et passaa hymyillä nukkueessaanki.

• Poika---89

Omasta mielestäni ne ei kyllä menoo haittaa sitten yhtään mitenkään...

Montako kertaa siis itse olet joskus nähnyt tai kuullut niiden haitanneen???

Itse en ainakaan kertaakaan.

• ketsueki

Mitä vikaa hammasraudoissa on?
      mun mielestä on hauskaa ku tytöllä on hammasraudat! niitä on kiva hipelöidä kielen kärjellä ja niissä on rautainen maku!

• ketsueki

äläkä nyt prkl menetä itsetuntoa joittenkin hammasrautojen takia... ei tuolla asenteella elämästä selviä!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5107
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      243
      1347
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      955
    Aihe