joo eli miehet ja voi naisetkin vastata. haittaako hammas raudat?
no oke typerä kysymys , heti tulee sitä paskaa et joo ei tietenkään sisin on tärkein mut jos ollaan iha rehellisiä ni ensivaikutelmahan siinä on se juttu. eli jos näätte iha kivan näkösen jonku tytön mut sit vilahtaa jotku raudat , tai ku se nauraa raudat vaa paistaa wää nii ootteko heti siirtymässä seuraavaan .?
mulla nimittäin on nyt hirveät itsetunto ongelmat rautojeni takia en halua enää nauraa puhua en mitää. muutenki huono itsetunto ja viel raudatki.. pilas koko kesän :(
silti ihmiset kaipaan REHELLISIÄ vastauksia !
sanokaas ihan rehellisesti
9
953
Vastaukset
- ~tyttö
Joo, elikkä kuten nikistä näkyy olen female.
Ei raudat haittaa.Eikä raudat kesää voi pilata!
Ja ajatteleppa, että sitten kun saat raudat pois miltä sun hampaat näyttää.
Okei,tuo tuskin lohdutti.
Mutta minäki oon ihastunu yhteen ihanan söpöön ja mukavaan poikaan ja se sai viikko sitten raudat.
Eikä haittaa yhtään!
Oikeestan se on nyt vielä söpömpi!
Tässä rehellinen mielipiteeni. - Poikavompatti89
Juuh:) Hammasraudat eivät ole esteenä mihinkään:)
- Never
Eipä ne ainakaan mua haittaa, ihan söpöt.
Ja täytyy kertoa että pienenä mä olisin tahtonut hammasraudat. Tosin aluksi luulin, että mun serkulla oli korut hampaissa ja oisin ittekin tahtonut sellaset.. :D
- sun mielestä..
hymykuopat, silkkiset hiukset, kirahvin kaula, vinot silmät, kauneuspilkut, pisamat?
Mua ei ainakaan. Kaikki ovat merkkejä PERSOONALLISESTA ulkonäöstä. Samaa voisi sanoa rautojen suhteen. Kun jokatoisella ei kuitenkaan ole niitä, niin kyllä se jotain erikoista tuo. Jotain, mikä erottaa sut muista... ilman, että olisit ruma. Minulla on ollut hammasraudat kaks kertaa eikä se ainakaan mun itsetuntoa vienyt!Itseasiassa on paljon kivempi kun hampaat on kunnossa!Kysy hammaslääkäriltäsi,että voiko raudat vaihtaa esim.yörautoihin?Näin et joutuisi käyttämään niitä päivällä!
- asiaa raudoista
jos nyt ollaan ihan rehellisiä, mun kaks kaveria (poikia) tapas kauniin tytön ja jututti sitä ja ku tyttö alko nauraan ja pojat näki sen hammasraudat, niin ne lähti heti kalppimaan. Pojista toinen oli 16 vuotias ja toinen 18. et tiedät minkäs ikäisistä pojista on kyse.
itselläni oli viime kesänä loma romanssi pojan kanssa jolla oli raudat. vähä ne sillon häiritsi, mut ei liian paljo.
älä kuitenkaan tyttöhyvä hymyilemistä lopeta. ennemmin pojat kuitenkin tykkää hymyilevistä tytöistä (hammasraudat tai ei) kuin mököttävistä seinäruusuista. joku voi tietenki tykätä myös niistä mököttäjistäki, meitä on moneen junaan. Pyysit rehellistä vastausta. olisin voinu kirjottaa sellasen piristävän viestin, mut tää oli nyt sit rehellinen. vietä kesä nauttien. jos joku jätkä sanoo, et ei oo kiinnostunu ku sulla on raudat, sano et "sullaki on liian iso nenä. ei kiinnosta".. ja mieti ku pääset niistä raudoista eroon. sit on niin kaunis hymy, et passaa hymyillä nukkueessaanki. - Poika---89
Omasta mielestäni ne ei kyllä menoo haittaa sitten yhtään mitenkään...
Montako kertaa siis itse olet joskus nähnyt tai kuullut niiden haitanneen???
Itse en ainakaan kertaakaan. - ketsueki
Mitä vikaa hammasraudoissa on?
mun mielestä on hauskaa ku tytöllä on hammasraudat! niitä on kiva hipelöidä kielen kärjellä ja niissä on rautainen maku!- ketsueki
äläkä nyt prkl menetä itsetuntoa joittenkin hammasrautojen takia... ei tuolla asenteella elämästä selviä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834